Tijdelijk €25 aanbetaling

Landgoedhotel Villa Vennendal

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 2873 reviews
+51

8.3FantastischScore uit 2873 reviews

• Sportfaciliteiten

Als je van gezellig en knus houdt zit je goed bij Landgoedhotel Villa Vennendal Nunspeet. Hier geniet je van een uitgebreid ontbijt en goed avondmaal. Je slaapt op een ietwat verouderde kamer, maar deze is wel voorzien van een goed bed. Ook kun je kiezen voor een speciale romantische kamer. Op loopafstand van het gezellige centrum van Nunspeet.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2873 Reviews over Landgoedhotel Villa Vennendal

• 8Marco06-02-2023

Komen zeker terug, altijd fijn in Vennedal!

Sfeervol hotel vol nostalgie. Prima eten. Uitermate vriendelijk, behulpzaam personeel. In onze kamer wel kleine douche. Je moest je echt voorzichtig bewegen om niet per ongeluk de mengkraan op heet aan te stoten. Als een gast wat volupteus is, is de douche eigenlijk te klein. Kraanprobleem is te verhelpen met een mengkraan met aan weerszijden draaiknoppen.

• 7Van Buuren28-01-2023

Fijn hotel, mooie omgeving , heerlijk eten

Bij aankomst de kamer steenkoud. Vloeren ook heel koud. Geen douche matje in de badkamer op de stenen vloeren. Jammer, de eerste nacht koud gehad ondanks dat de verwarming hoog stond. In het vervolg de verwarming eerder aanzetten als er gasten inkomen.

• 9Martina24-01-2023

Sfeervol hotel

Een van mijn favoriete hotels, waar ik geregeld terugkom. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het eten lekker en ruim voldoende, de inrichting spreekt mij ook erg aan. Ik heb als alleengaande een tweepersoonskamer geboekt, met toeslag, maar zeker de moeite waard

• 10Jan Henk22-01-2023

Puur verwennen

Hartelijke ontvangst. Kamer van alle gemakken voorzien, vooral heerlijke bedden. Warm ontvangen met een glas bubbels. Dat nodigt uit tot meer. Het diner was van excellente klasse. Met veel zorg voor detail bereid en alle onderdelen voortreffelijk van smaak. Voor mijn partner waren sauna en zwembad een extra verwennerij. We komen graag terug. Geen oordeel over kindvriendelijkheid, want die gaan al jaren niet meer met ons mee ;-)

• 9Wim21-01-2023

Zeer aangenaam

In alle opzichten zeer aangenaam verblijf, geen verbeterpunten!

• 8pieter beke21-01-2023

heerlijk ontspannen

Onze pluspunten waren je wordt als gast (met hoofdletter behandeld vanaf het eerste moment dat het laatste moment. Wat ik wel jammer vond is dat de vloer in de badkamer koud is. Verder een heerlijk verblijf gehad

• 9Angela17-01-2023

Ontspannen, ontdekken en genieten in één!

Ik heb genoten van de authentieke karakter van dit hotel. Het past goed bij een retraite, maar ook zeker bij een romantische beleving. Iedere ruimte heeft karakter en ademt zijn eigen sfeer. Er is een passende setting voor elke ruimte gecreëerd, dit geldt voor zowel de kamers als de gemeenschappelijke ruimtes. Niet geheel onbelangrijk, de kamers waren schoon en de service was uitstekend!

• 8Brigitte de Bruijckere17-01-2023

Heerlijk sfeervol hotel. Mooi gelegen.

Prima. Fijn hotel. Goed restaurant. Aardige bediening. Fijne werkruimtes. Nette kamers. Miste alleen een fohn.

• 10Brenda16-01-2023

Mooie Plek en vriendelijk personeel.

Mooie plek in de natuur en makkelijk te bereiken van de snelweg. Kamer was schoon en rustig (ik zat in het gebouw buiten). Van binnen ziet het er leuk uit met mooie groepsruimte. Eigenaresse is een bijzondere lieve en open vrouw. En personeel was erg vriendelijk.

• 9Marloes Velders - van t Kruijs16-01-2023

TOP verblijf

Prachtig self care retreat weekend mogen doorbrengen in dit sfeervolle hotel met 70 vrouwen. Alles tot in de puntjes verzorgd, het ontbrak ons nergens aan! Fantastisch om te zien hoe gesmeerd alles verliep met zo'n grote groep. Het eten was ook erg goed en gevarieerd. Echt een aanrader dus, ook voor zakelijke events!

Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Vennenpad 5, 8072 PX