Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°11°
Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoedhotel Villa Vennendal voor je op een rij gezet:

1847 reviews over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal in het Nederlands

T name de kleine kamer m.n. de summiere badkamer’y

Echtpaar metten, 17-4-2018

Sfeervol hotel ,maar geen vier sterrenm

geweldig

Ben, 15-4-2018

Rust binnen en buiten. Het is een zeer mooi pand, waar je ook alleen kan zijn buiten de geboekte kamer. De omgeving is, ook nu dat de bomen nog kaal zijn, zeer geschikt voor natuurliefhebbers. Waar kom het het tegen, dat je buiten je lodge zit te kijken naar een bonte specht?

We sliepen op heerlijke bedden. Het enige minpuntje; men verwacht dat er geen eigen consumpties worden meegenomen en geconsumeerd, maar er is geen minibar en roomservice kost extra. Bestek of glazen waren niet aanwezig in de lodge, wegens dit minpuntje. Het personeel was vrolijk en hadden zichtbaar alles zonder moeite onder controle.

Een gezellig familiehotel

Mar, 15-4-2018

Wij kregen onverwacht een kamer in een zijvleugel, los van het hotel. Gezien de uitgebloeide plantenbakken op balkon en galerij nog niet helemaal klaar. Wij vonden de in het bad geplaatste douche zeer ongemakkelijk en onveilig.. Op het balkonnetje was het heerlijk zitten in de namiddagzon.

Genieten!

X en T, 14-4-2018

+ ontbijt: erg uitgebreid, inclusief veel keuze van vers fruit;

+ slaapkamer: verzorgd en ruim, goede matras;

+ gevraagd om een extra hoofdkussen, omdat we niet graag zo plat liggen, en daar werd onmiddellijk voor gezorgd, super;

+ driegangen menu: hèèrlijk!! en met vriendelijke bediening;

+/- slaapkamer: soms wat gehorig.

We hebben er fijne en ontspannende wandel- en fietsdagen gehad! (12 april - 14 april 2018)

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Carianne de Graaf, 14-4-2018

Complimenten voor de gastvrijheid, voor de kok en uitstekende bediening. We hebben echt genoten ♡

Goed tot zeer goed.

Rob, 13-4-2018

Ligging hotel perfect. Vlakbij treinstation Nunspeet.

Bediening door medewerkers uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Charme kamer goed. Matras enkussen hadden wat steviger gekund.

Overall oordeel: goed tot zeer goed.

Goede locatie en lekker rustig

Janine, 12-4-2018

- Mooi nette kamer | Bed iets te zacht voor mij maar smaken verschillen

- Ik dacht dat ik de trein zou horen in de avond/nacht maar dat was absoluut niet het geval, heb lekker kunnen slapen!

- Mooi uitzicht gehad op het terras/tuin

- Diner was heerlijk en goede service

- Ontbijt uitgebreid alleen jammer dat er geen vers gesneden fruit aanwezig was, dit was duidelijk blik fruit. Schaaltjes voor de fruit met muesli waren ook iets te klein maar verder lekker ontbijt

Aardig personeel, mooie omgeving

Frans en Lenny, 11-4-2018

Wij logeerden in een 2 persoons lodge, erg knus!

Huur een fiets!

Noel, 10-4-2018

Geen minpunt voor mij en partner.

Uitstekende ligging

Vriendelijk personeel en propere kamer.

uitstekend

Hans en Miep, 4-4-2018

Uitstekend accommodatie, zeer vriendelijk personeel en uitstekende verzorging.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal scoort een 8.29 uit 10 op basis van 1854 reviews.