Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°9°
Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal
8,3

Score uit 1970 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoedhotel Villa Vennendal voor je op een rij gezet:

1968 reviews over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal in het Nederlands

Bij mooi weer aangenaam hotel en komen zeker terug

Erik DELAGAYE
22-9-2018

Mooi hotel ,iets veroudert maar dat heeft ook zijn charme.Te weinig licht in de badkamer (kamer 63)Lekker eten,vriendelijke bediening.Prachtige ligging voor fietsers en wandelaars.De bar is onderbemand en het duurt te lang om iets te drinken.Ook de keuze van dranken is te beperkt en het serveren van sommige dranken (Ricard) laat veel te wensen over. We hadden een zeer aangenaam verblijf en zouden zeker terugkomen (naar kamer 63)

Omgeving is top zo aan de rand van Nunspeet.

Hatolex
20-9-2018

Wij zaten in lodge 78. Deze was bijzonder sleets en zeker geen 4 sterren hotel waardig. Deze lodge heeft een kitchenette maar de totale keukenuitrusting bestond uit 3 theelepels en 4 kopjes van voetbalkantine kwaliteit. En hoewel er electrische kookplaat aanwezig is ontbreekt zelfs het kleinste pannetje om een ei te koken.

De moderne digitale tv heeft een beeldkwaliteit waar men zich in de jaren 60 nog voor zou hebben geschaamd. Over het hotel zelf kan ik dus in dit verband geen oordeel vellen, naar aan het ontbijt mankeerde niets.

mooi hotel op prachtige locatie .

t balk
20-9-2018

prachtig hotel op een hele mooie locatie. nette kamer met prima ontbijt.en sávonds ook heel lekker gegeten.zeer vriendelijk ontvangen door receptie medewerkster. ook zeer vriendelijke bediening bij diner.als ik dan -puntje mag noemen.... er is een hele mooie sfeervolle bar . het hotel was bommetjevol en het was prachtig weer .dus ook in de avond veel mensen in de bar.. maar geen personeel achter de bar . soms 20 minuten geen bediening te zien … jammer

Direct boeken

Nog wel voor herhaling vatbaar.

Dirk de Waal
20-9-2018

Ik vraag om een rustige kamer,krijg ik een kamer tegenover de trap en lift en bovendien het lawaai vd treinen.

.prima voor herhaling vatbaar.

Annie Jansen-Jansen
19-9-2018

Alles is goed, fijn personeel. Lekker uitgebreid ontbijt heerlijk diner. Prettige kamers en de omgeving is geweldig.

Van Puymbroeck
17-9-2018

Prachtig hotel , mooie kamer ,lekker eten en vriendelijke bediening

fantastich

Henri en Ellie Megens
17-9-2018

Een geweldig verblijf zowel het personeel als ontbijt als diner zalig.

leuk hotel

piet
16-9-2018

leuk hotel, leuke kamer, was beetje koud op de kamer maar snel extra deken gekregen

wel jammer dat het zakje met vuil naast de voordeur is blijven liggen ook na dat we dat hadden gemeld .

Fan-tas-tisch!

Margreeth Dodenbier-Boon
16-9-2018

Bij Villa Vennendal is het steeds weer genieten, we hebben eens uitgerekend hoe lang we er al komen en dat is 3x per jaar en al 15 jaar lang! En steeds is het weer een verwennerij van de bovenste plank!

Het personeel is ontzettend gedreven, het eten is top! Kamers zijn schoon en ruiken heerlijk fris.

2 dingetjes wat ik zou willen adviseren:

1) de badkamers aan de buitenzijde (51 t/m 64) eruit slopen en inloopdouchen realiseren.

2) De Ierse pub een vast iemand neerzetten s' avonds, het duurt te lang om de mensen die daar vertoeven te voorzien van drank en hapje.

De mensen lopen weg omdat het te lang duurt.

Verder blijven we komen, binnenkort alweer.

Fantastisch hotel, prima verzorging, aardige mensen, uitstekend ontbijt alsmede het diner.

In de badkamer van de eenpersoonskamer is nog een douchegordijn. Niet prettig met douchen (waait alle kanten op).

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.