WebsiteLink naar websiteWeer vandaag1°-6°
8,3

Score uit 2080 reviews

Omschrijving
Als je van gezellig en knus houdt zit je goed bij Landgoedhotel Villa Vennendal Nunspeet. Hier geniet je van een uitgebreid ontbijt en goed avondmaal. Je slaapt op een ietwat verouderde kamer, maar deze is wel voorzien van een goed bed. Ook kun je kiezen voor een speciale romantische kamer. Op loopafstand van het gezellige centrum van Nunspeet.

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoedhotel Villa Vennendal voor je op een rij gezet:

2073 reviews over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal in het Nederlands

Henny Bervoets,
16-1-2019

Heel leuk hotel, vriendelijke personeel, in de bar, het restaurant en achter de receptie. Hygiëne is OK, het eten is heel lekker, de kamers zijn mooi en schoon, ook de service is uitstekend. Toen het eten van het diner mij niet zo smaakte, kreeg ik zonder extra kosten een ander gerecht,

Gereisd met partner in januari 2019

geslaagd week end maar met wat min punten

PLM Beckers-Gijrath,
14-1-2019

dat de kamers in de dependance erg gehorig zijn.Onze kamer ligt naast de ijzeren trap dus je hoort iedereen die naar boven gaat. De mensen die een etage hoger zitten hoor je ook heel duideljk lopen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Heerlijk eten en prima prijs kwaliteit verhouding!

Jeannet,
10-1-2019

Sfeervol authentiek hotel met heerlijk eten midden in bosrijke omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Had niet zo gehoeven

Ed,
10-1-2019

Binnenkomst was goed en beloofde veel. Zwembad niet groot maar fijn. Sauna werd aangezet op mijn verzoek.

Douchekop schoot eraf bij aanzetten kraan. Was gescheurd. En schaamhaar achter de wc pot. Minder fijn.

Diner was heerlijk maar toen ik om een lepel vroeg bij mijn irish koffie met n suikerklontje hoorde ik het personeel achter mijn rug blazen. Dat dat dus helemaal niet zo hoorde en dat er al suiker inzat. Dat was jammer. Ik Brande gewoon mijn mond en wilde even roeren.

Verder ziet alles er mooi uit. Moeten alleen een beetje realiseren dat klanten ook gewoon mensen zijn met wensen.

Gereisd alleenreizend in januari 2019

twijfel

Lida Zonneveld,
5-1-2019

Goed maar met kanttekeningen!

Wij komen hier al jaren dus kunnen vergelijken. DE logistiek was ver te zoeken.

Niemand in de bar voor n drankje en lastig gevonden als je in de keuken daar naar vroeg.

Heel lang op ons diner moeten wachten (personeel te kort?) en de rioja was op??

Eten ook minder dan andere jaren, misschien door de drukte.

Wij kwamen 9.30 aan het ontbijt en alles was geplunderd of op. Na vraag voor aanvulling kwam er mondjesmaat wat.

Eerst in een lodge geslapen die vochtig en muf was later gelukkig in het hotel.

misschien toch maar wat anders gezocht volgende keer.

Gereisd met partner in december 2018

Zeker voor herhaling vatbaar, zeer vriendelijk.

A.B.Brouwer,
2-1-2019

Niet modern maar sfeervol , ontspannen verblijven.

Gereisd met partner in december 2018

Sfeervol, keurig hotel maar kamer viel iets tegen

Anita Ter harkel,
2-1-2019

Sfeervol en keurig hotel in een mooie omgeving. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! We hadden een romantische kamer die helaas wat tegenviel wat betreft romantiek. De kamer was erg gehorig wat betreft geluiden van (boven) buren daarbij koud en het dekbed iets te dun. Verder zou ik zelf kiezen voor een kingsize boxspring in plaats van 2 losse boxsprings op een romantische kamer. Open haard maakte het wel weer wat goed!

Gereisd met partner in december 2018

zeer aan te raden familiehotel

andre besseling,
30-12-2018

Geweldig hotel, waarin de nostalgie en gastvrijheid van een goed familiehotel zich vermengt met hedendaagse service en faciliteiten. Zeker aan te raden, wanneer je voor een goeie prijs, een accomodatie zoekt die alles heeft wat je als gast wilt voor een kort verblijf. Mijn complimenten voor het personeel, wat heel hard werkt om het een ieder naar de zin te maken.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Een fantastisch verblijf vriendelijk personeel

Tilly,
30-12-2018

Familieuitje met 6 volwassenen en 4 kinderen waarvan 2 jonger dan 10 jaar

Gereisd met vrienden in december 2018

Romantisch hotel met prachtige ligging. Prima kamer en schoon. Nadeel is dat de kamers heel erg gehorig zijn waardoor we niet al te best geslapen hebben.

We hebben twee avonden in het restaurant gedineerd. Het was erg druk en de stress die dat voor het personeel veroorzaakte was duidelijk zichtbaar. Wij kregen een tafeltje midden in het looppad en aangezien er nog andere tafels vrij waren hebben wij om een ander plekje gevraagd. Dat werd niet in dank afgenomen. Uiteindelijk kregen we een tafel 2 plekjes verder waar wij hartelijk voor bedankte maar er kon bij de gastvrouw geen glimlach meer vanaf. Ook werd ons later op de avond nog even uitgelegd dat we indien we een "mooi "tafeltje hadden gewild we dit bij de receptie hadden moeten aangeven zodat daar rekening mee kan worden gehouden... We voelde ons eerder te veel dan welkom.

Gelukkig was de bediening de 2e avond vriendelijker. Het eten was overigens prima!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.