Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal

8.2Fantastisch

Nederland, Gelderland, Nunspeet

8.2Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoedhotel Villa Vennendal voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

Als je van gezellig en knus houdt zit je goed bij Landgoedhotel Villa Vennendal Nunspeet. Hier geniet je van een uitgebreid ontbijt en goed avondmaal. Je slaapt op een ietwat verouderde kamer, maar deze is wel voorzien van een goed bed. Ook kun je kiezen voor een speciale romantische kamer. Op loopafstand van het gezellige centrum van Nunspeet.

2254 reviews over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal

• 8Van Riet Chris15-01-2020

Prijs kwaliteit zeker in orde!

Alles in orde! Tevreden over de service, comfortabele kamer en extra maaltijd die ik kon bestellen!

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 9Marco08-01-2020

Fijn hotel

Fijne dagen gehad. Mooie kamer. Genoten van de sauna en zwembad. Lekker ontbijt en diner. Zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Cor en Erika uit Schiedam04-01-2020

Fantastisch!!

Wat een fantastisch hotel. Je wordt er zeer vriendelijk ontvangen en het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het hotel is zeker aan te bevelen.

• 9Erik Schenkhuizen02-01-2020

Een aanrader!

Wij waren een week rond de Kerst in het hotel. Wij hebben genoten van ons verblijf. Sfeer, accommodatie, keuken en personeel was top! Een aanrader om de Kerst in dit hotel door te brengen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

• 2019
    9Evelien Bazuin29-12-2019

Perfect Midwinterarrangement na de Kerstdagen

Voor de vierde keer terug bij Landgoedhotel Villa Vennendal. Wij kiezen altijd voor een lodge in het bos, direct achter het hotel. De lodge is sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. De ligging is verder geweldig. Vriendelijk personeel, goed verzorgde diners, die zeer luxe worden gepresenteerd door de bediening en 's ochtends een heerlijk ontbijtbuffet met volop keuze. Vanuit het hotel kan je mooie wandelingen maken. Voor de start van sommige wandelingen in de buurt heb je wellicht de auto nodig. Zoals de Bergeltroute, de Margaretha wandelroute of de Noorderheide wandeling. Na afloop lekker genieten van een borrelplankje bij de open haard of een drankje in de huisbar. Zoals ze zelf in hun brochure aangeven: "De Villa: Uw Tweede Thuis". Zo voelt het voor ons wel een beetje thuiskomen onderhand, na de vierde keer. ;-)

• 10Margreeth Dodenbier-Boon28-12-2019

Fantastisch!!!

Net terug van een geweldig kerstfeest, geweldige sfeer. Heerlijk eten en wat een leuk en hulpvaardig personeel!!! Niets was teveel, de bediening was echt top. Bedankt voor een geweldige kerst!!!

• 8Haasnoot, A.28-12-2019

Zeer aanbevolen!

Hotel en lodges zien er verzorgd uit. Personeel is zeer behulpzaam. Het eten, zeker met de kerstdagen, voortreffelijk.

• 8Adrie van den Hoek27-12-2019

goed, wel veel mensen en daardoor druk

Het kerstarrangement is behoorlijk compleet. Lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding. We verbleven beiden in een eenpersoonskamer. Groter dan ik dacht, alleen de badkamer was erg klein. De douche was amper groot genoeg om er in te kunnen, de kraan ronduit gevaarlijk. Als je beweegt kom je tegen de handel en wordt het heel heet. Wel lekker veel water uit die douche! Goed bed, lekker schoon en vriendelijk personeel. Door het grote aantal gasten vond ik het in de dinerzaal erg luidruchtig. Het hotel is erg gehorig. Doordat de meesten vroeg naar bed gaan, heb ik daar toch geen last van gehad.

• 9Jacqueline Wienen27-12-2019

Super fijn en gezellig hotel

Super sfeervol autenthiek hotel. Goede keuken, zeker het 5 gangen kerstmenu. De romantische kamer met open haard super leuk. Het is wst gedateerd, maar dat heeft juist zijn charmes. Het enige minpuntje voor een 4 sterren hotel: geen make-up spiegel, de grote spiegel in de badkamer is getint glas. En de spiegel in de kamer zelf is oke, maar geen juiste verlichting. Wij komen zeker terug. En de bediening is Top !

• 8Matt van de Burgt25-12-2019

Geweldig hotel en vriendelijk en behulpzame medewe

Een uitstekend hotel met prima voorzieningen. Medewerkers die oog en oor Hebben voor hun gasten.!

108 tips over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal

• Jo van Mil, 25-09-2019

Alles prima niets op aan te merken gewoon geweldig, uniek en midden in mooie natuur. Zelfs eten was heerlijk, 3 gangen menu, alleen aardappels waren in de aanbieding blijkbaar. Er waren slechts 3 stukjes aardappelen erbij. Andere mensen van onze groep bestelde zich bakje friet erbij, ik voelde me gênant ervoor. Máár voor de rest..top..!

• marjanne1958, 29-05-2014

Ga met Co de boswachter op stap erg leuk en leerzaam

• Irma Hogenboom, 09-05-2014

Er zijn op het landgoed mooie villa's te huur.

5 vragen over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal

• Ineke, 28-07-2018

Fietsenstalling

Is er een overdekte fietsenstalling aanwezig ?

• J. Polak-Oudshoorn, 26-10-2016

Gevonden kleding

Het is aan de late kant, maar heeft u op 6 aug. j.l. Een zwarte damespantalon en appelgroen shirt gevonden? Op 5 aug. Hadden wij voor 1 nacht een kamer.

• A.E. Jagers-Janssen, 19-09-2016

rolstoel toegankelijk?

Hallo, ik ben van plan samen met vrienden naar jullie hotel te komen mijn vraag is of jullie hotel rolstoelvriendelijk is op de site zag ik en klein trapje, maar ook een lift zijn er leuke uitstapjes in de regio? ik kan niet fietsen, en voor langere afstanden gebruik ik een rolstoel zijn de kamers ook zonder drempels? ik hoor van jullie graag een reactie

met vriendelijke groet

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages