Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°16°
Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal
8,3

Score uit 1913 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoedhotel Villa Vennendal voor je op een rij gezet:

1909 reviews over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal in het Nederlands

1 x was voldoende

Anoniem
16-7-2018

Goede en schone kamer

Bediening onpersoonlijk, vooral jong en naar het leek onervaren mensen die allen hun best deden.

We leenden 4 elektrische fietsen. 1 daarvan niet aan de stroom hing. Wij terug naar balie > geen probleem we konden we 80 tot 100 km fietsen . Onderweg bleek accu in ene meer dan half leeg. Vervolgens hier met z’n allen rekening gehouden

(Alleen in 1 gefietst). Accu laatste 3 km toch leeg. In het hotel werd bij terugbrengen aangegeven dat deze fiets stuk was en niet meegegeven had mogen worden. Helaas kwam er vanuit receptie geen enkele tegemoet koming en dat is jammer. Het heeft tot gevolg dat je9 niet met een fijn gevoel vertrekt

Slechte eenpersoonskamer

Anne
15-7-2018

Let op met het boeken van een eenpersoonkamer! Een van de drie eenpersoonskamers heeft een bedstee (90 cm) in plaats van de twijfelaar die op de site staat. Dat is een zeer kleine kamer, mini douche en het is er erg warm. Lokatie wel prachtig.

We hebben het enorm naar onze zin gehad.

GE Bolt-Brookman
14-7-2018

Alles prima!! Zeer vriendelijk ontvangen.

Erg goed

rakhorst
13-7-2018

We hebben het erg naar onze zin gehad. Nette en schone kamer. Ontbijt en diner zoals het hoort. De Spaanse avond was ook erg goed met heerlijke tapas en lekkere paëlla.

Sandra
8-7-2018

In 1989 hier voor het eerst geweest samen met me ouders. Op de zwart/witte tegels die in het eetgedeelte liggen nog een mooi knuffel kikkertje gewonnen 👍🏻 En afgelopen weekend weer terug gekomen maar dan samen met me moeder. In 1 woord fanatastisch, geweldig hotel, lief en spontaan personeel. Eten was heerlijk. De kamer was heerlijk koel (kamer 10) en we hebben heerlijk geslapen en genoten van de natuur en de rust. Het ontbijt is ook lekker en uitgebreid.

Tip probeer wat beter alles bij gehouden qua bijvullen.

Nunspeet is een leuk gezellig dorpje.

TIP ga een Vespa huren in Nunspeet (wel van te voren reserveren) mooie routes doormiddel van een track systeem.

Ik en me moeder komen zeker nog een keer terug 👍🏻 Personeel vennendal bedankt voor de gastvrijheid top !

Mooie omgeving, slaapkamer minder

Mendel
7-7-2018

Hele mooie locatie en omgeving.

Groot minpunt..van tevoren stond er dat er een 3 gangen menu was a la cart maar eenmaal daar hadden ze een 3 gangen menu en alleen uit het hoofdgerecht kon je kiezen voor vlees of vis. Voor en nagerecht kon je niet kiezen.

Erg gehorige kamers en feest snachts.

Zachte matrassen en klein badkamertje.

prima service

Paul de Roo
7-7-2018

Ik maak altijd reclame voor dit hotel alleen een koffiezetapparaat ontbreekt nog in de kamer

viel ons erg tegen

anoniem
6-7-2018

prachtige ligging van het hotel

Op zich goed, maar kan beter!

A. Ruinard
5-7-2018

Er was geen koelkast op de kamer en ook geen airco. Dat was NIET fijn!

Kamer was schoon en we hebben prima geslapen in een heerlijk bed. Eten was prima en de aanwezigheid van een Spaans zingende gitarist was een absolute treffer. Helemaal top!

Tip: betegel de fietsenstalling, die ‘s avonds op slot gaat!!

Nu constateerden we dat de fietsenstandaards steeds in het mulle zand weg zakten, hetgeen door veel gasten als een groot nadeel werd ervaren.

Leg er tegels in en los dit probleem daarmee op.

Alles bij elkaar vonden we het geen vier- maar een drie sterren hotel met de potentie om snel en zonder veel moeite alsnog naar een hoger niveau kan worden getild.

Zeer goed om nog eens terug te gaan.

Cools François
29-6-2018

Het hotel is mooi gelegen en niet ver van het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zeer goed en voldoende.

De kamers zijn ruim en hebben behoorlijke bedden. Het enig minpunt is de badkamer, daar is weinig bergruimte om het toiletgerief te plaatsen en ook de verlichting is maar triestig, hier zou "Ledverlichting" beter zijn.

Verder was alles prima in orde.

Cools F

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoedhotel Villa Vennendal scoort een 8.29 uit 10 op basis van 1913 reviews.