Camping De Spochthoorn

4 reviews over Camping De Spochthoorn in het Nederlands

Gemoedelijk en rustig

RS-HS
27-8-2016

Gemoedelijke en rustige camping net buiten Nijkerk. Er is één kampeerveld waar rondom niet-afgebakende kampeerplekken zijn, in het midden van het veld zijn speeltoestellen geplaatst. Je wandelt en fietst vrij snel de Veluwe op, en vlakbij de camping liggen twee klompenpaden (tip: de app op je telefoon downloaden). Het maakt ons niet zoveel uit, maar strak langs de camping loopt een hoogspanningsleiding. Wifi is prima en het sanitair is ruim, goed onderhouden en absoluut schoon.

Gereisd met partner in augustus 2016

heerlijke plek

L. Kamping
22-5-2016

De kinderen vermaakten zich op de trampoline, wij van de rust en de ruime plaats. Vriendelijke mensen en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Het sanitair is prachtig, ruim en schoon! Wij hebben genoten op en rond de camping en met veel plezier boerengolf gespeeld!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Gezellig en schoon

J. Beekhuis
14-7-2013

Mooie plaatsen, vriendelijke mensen en winkels en zwembad dichtbij. Ideaal met kleine kinderen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Aantrekkelijke minicamping

Tebbe
5-9-2012

Goed verzorgde camping. Ruime plaatsen en geweldig sanitair. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Ongeveer 3km van het centrum van Nijkerk.

Dat de kippen en katten los lopen is wat minder. De kippen leggen geen eieren bij de caravan maar de ontlasting is ruim aanwezig. Niet prettig.

Gereisd alleenreizend in augustus 2012
Gerard, Eigenaar, 1-12-2017

De kippen hebben we inmiddels afgeleerd het kampeerveld op te lopen ;-).

Ook de overlast van katten is verleden tijd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Spochthoorn in Nijkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Spochthoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.