Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.1Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over De Spochthoorn

• 7Laura15-08-2022

Simpel, maar fijn verblijf

Fijn kampeerveld, leuke speeltoestellen voor de kinderen en typisch een boerencamping. Sanitair is schoon en voldoende (je hoeft niet te wachten). Genoeg parkeerplaats. Wel heel dicht langs het spoor en overgang, de treinen komen regelmatig langs (vooral s’avonds/s’nachts vond ik het vervelend). Gelukkig ook wat grote bomen, die hadden we deze dagen wel nodig voor de schaduw.

• 8Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Niek6315-05-2022

Rustige camping, ontspannen sfeer, schoon sanitair

Voor het derde seizoen een paar dagen op deze camping. En het is simpel, alle onderstaande recensies van afgelopen 2 jaar kloppen/niets aan toe te voegen. Een ‘top’-boerencamping.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Jan van Ast09-05-2022

Super fijne camping

Ruim opgezette camping, vriendelijk ontvangst, schoon en mooi sanitair, mooie ligging. veel speelruimte voor de kinderen .Kort gezegd een hele fijne camping en komen zeker nog terug.

• 9Els20-04-2022

Een echte aanrader

Zeer nette en rustige camping. Top ontvangst. Hier komen we zeker terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Tim en Els10-08-2021

Een aanrader!

Afgelopen weekend waren wij een paar dagen op de Spochthoorn.Een aanrader!Heerlijke ruime plaatsen, goed en schoon sanitair en een heelvriendelijke gastvrouw. Prima fiets- en wandelgebied.Wij komen zeker terug.

• 10Jan en Renske den Bok09-08-2021

Paradijsje

Wij hadden een familieweekend met kinderen en kleinkinderen. We waren totaal met 29 personen. We hadden ons geen beter verblijf kunnen wensen. Margareth heeft er alles aan gedaan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. We kregen een leuk veldje waar we dicht bij elkaar konden staan. (Wel 1,5 meter van elkaar :-), we kregen een picknicktafel, een kindertafeltje. Er werd met ons meegedacht.Gelukkig hadden we geweldig weer!De kleine kinderen konden heerlijk in het speelhuisje, op de trampoline, zandbak, draaimolen spelen. We zagen ze de hele dag niet.De groteren waren bezig op de jeu de boulesbaan, aan het voetballen, kubben. Wat een feest!Het sanitair was geweldig. Het was er geweldig schoon!Ik kan deze camping van harte aanbevelen. Er is voor ieder wat wils!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Elma Schouwenaar05-04-2021

Keurige camping met ruim en zeer schoon sanitair, fijne douche en warm water zonder muntjes.Enthousiaste en vriendelijk eigenaresse.

• 9Hans en Bep11-08-2020

Grandioos

Mooie rustige camping met ruim zicht over het veld. Prima sanitair. Hoorde in gesprek met eigenaresse dat ze deze camping pas sinds vorig jaar hadden overgenomen. Ze krijgt van ons een dikke 10 voor gastvrijheid en vriendelijkheid. Was onze 1e ervaring met een SVR camping en komen hier zeker terug.

• 9H.Baan05-08-2020

Prettig verblijf met fijne gastvrouw

Wij hadden een oproepje geplaatst op Facebook welke camping er nog plek had. Zo kwamen wij voor 6 dagen op camping De Spochthoorn, We stonden op het zijveldje waar een stroompaal stond. Dit was voor ons prima, ik denk dat je met kinderen liever op het hoofdveld staat. Zeer aardige gastvrouw, schoon sanitair, zonder muntjes e.d. Prima uitgangspunt voor vele mooie fietstochten. Zelfs de supermarkten in Nijkerk makkelijk af te fietsen. Wij hebben genoten en danken de familie van Dasselaar voor het fijne verblijf en tips .

• 8fam Gooijer04-08-2020

super!

zeer vriendelijke eigenaren, prachtige, rustige en toch gezellige camping met schoon sanitair. een aanrader, komen zeker hier terug!

• 8Staat v/h sanitair

Camping De Spochthoorn info