Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskampsterstersterster

5.1Matig

Nederland, Gelderland, Lochem

5.1Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

835 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp

• 2019
    4Helen29-11-2019

Waardeloos

Het enige positieve was de ligging en vriendelijkheid van het personeel. Alles is verouderd. Vieze slaapkamer met vlekken in de kussens; vloer , plafond en waar niet.. De vloer inde gangen zijn ook verouderd en vies. Hier ga ik nooit meer heen

Gereisd met partner in november 2019

• 8Roely02-10-2019

Prima!

Hotel met erg mooie ligging en heel vriendelijk personeel. De standaardkamer was wel erg verouderd maar toen ik daarover naar de receptie ging kregen wij een betere en ruimere kamer zonder daarvoor te hoeven bijbetalen. Lekker ontbijt s ochtends. Al met al heerlijk verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 5hans20-09-2019

nooit meer

Behoorlijk grote kamer dat is ook het enige positive. De kamer was vies op de grond zaten sporen van dingen die ik niet wil weten,de badkamer was vies, de tandpasta van de vorige mensen zat in de wasbak ook zat de tandpasta op het glazen in de badkamer. De koffie(capucino) die wij bestelde was lauw. Het ontbijt er was 1 bediende die moest alles doen ,koffie,thee,broodjes,eieren,beleg alles bijvullen en bijhouden terwijl de etenszaal behoorlijk vol was naderhand kwam er iemand bij om te helpen.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Klaas Klein12-08-2019

Echt een aanrader voor een paar dagen weg hoor.

Het is een mooi hotel, ligt midden in het bos, er zijn heel veel mogelijkheden voor wandelen en fietsen. In het hotel zijn veel gezellige zitjes, je kunt ook biljarten en er is een sauna en een zwembad. Alles prima in orde. We hadden een all-inclusive, dat is zeker de moeite waard, het eten is ook erg lekker en ook leuk dat de kok zich nog even kwam voorstellen en vragen hoe we het eten hadden gevonden. Aardige dame hoor. We hadden een fout gemaakt met boeken, onze eigen schuld, maar dat werd heel vriendelijk en netjes opgelost, nog bedankt daarvoor. We hebben twee leuke, gezellige dagen gehad met lekker eten en drinken en veel sportieve activiteiten. We snappen niets van de slechte recenties.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Wim Rina Wijnen10-08-2019

Het bed en ontbijt was goed, er wordt niet gepoets

Ligt mooi in de bossen Maar vieze kamer Douche stonk naar poep Vloer was vies Pedaalemmer op douche was vies ale dagen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Hans Burgers14-07-2019

Nooit weer.

We hadden de eerdere reviews gelezen maar toch geboekt omdat we niet zo moeilijk zijn, dachten we. Maar gescheurd behang, rioollucht in de kamer, gat in dekbedhoes, smerige vloerbedekking en onvriendelijk personeel was zelfs ons teveel. Ons advies is de boel sluiten en goed renoveren, dan kan het nog wat worden want de omgeving is heel mooi. Enige positieve wat ik kan bedenken is dat er een hor voor het raam zat en de bedden goed lagen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 1anoniem07-07-2019

nooit meer

ga hier niet naar toe vreselijk vies, kamers vies en werden niet schoongemaakt, vuil van vorige gasten lag nog op wastafel, vloerbedekking vol vlekken en overal stof en spinnenrag. ook in restaurant alles vies, zelfs bestek bij ontbijt. ook liep er 's avonds een muis in het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Erik20-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Twee nachtjes geboekt via Fletcher voordeel. Met éénmaal hoofdgerecht & tweemaal ontbijt. Voor die prijs was het prima in orde. Ik zou nooit de volle pot betalen. Kamer was in orde, wel warm, maar ventilator was aanwezig. Diner was voldoende, maar ik ben een kleine eter. Was wel heel lekker. Ontbijt heel uitgebreid, en in alle rust. Vriendelijk personeel. Elektrische fiets gehuurd, ook in orde, na 52 km gewoon batterij geruild, en nog een toertje kunnen doen de andere richting uit. Gebouw is verouderd, en aan renovatie toe, maar dat was bij mijn vier andere bezoeken aan Fletcher hotels ook al opgevallen.

Alleen gereisd in juni 2019

• 3alice14-05-2019

Weg wezen hier

Een trainings bijeenkomst. mooie omgeving, maar daar helaas geen tijd voor. Zeer, zeer vreselijke kamers van zeer groot tot enorm klein maar allemaal niet schoon tot extreem smerig en afbraak.Behang afgescheurd van de muur tot een douche die de wc inspuit, vieze vloerbedekking en allerlei vui lin kamer, badkamer Al het personeel doet maximaal hun best, maar hier is geen houden aan. Diner: hoender (kip) niet gaar en tot resultaat mensen ziek en mensen met diarhee. Vis niet gebakken, rauw geserveerd, gelukkig geen problemen, maar wel zeer onsmakelijk.Bij diner geen groenten geserveerd en aardappelproducten moeten apart aangevraagd worden. Eigenlijk bijna iedereen ontevreden over het geserveerde. Bij de lunch de dag er op was iedereen toch bang voor wat er kwam en toen was er bijna koude sateh, dat wil je niet meer uitproberen. Kortom: ik kom hier nooit meer en heb er een vreselijke tijd gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 5Brian20-04-2019

Niet meer

Goed en vriendelijk ontvangen bij de receptie. Helaas werden we in het restaurant juist onvriendelijk ontvangen en eenmaal aan onze tafel lieten ze ons meer dan 10 minuten links liggen. Toen zijn we maar naar Lochem gereden en heerlijk gegeten. Hotel is verder redelijk netjes, wel wat verouderd . Ontbijt vond ik erg duur, in andere hotels voor dat geld veel uitgebreider. Zal hier niet snel terug komen.

Gereisd met partner in april 2019

94 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp

• Ron, 11-06-2014

Je kunt in de omgeving mooi fietsen.

• RM Reitsma, 20-04-2014

Er ligt een dikke map met tips bij de balie, dat is een aanrader om even door te kijken!

• C.C., 11-12-2013

Ben je met kinderen, dan is een uitstapje naar Erve Brooks de moeite waard.

5 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp

• Joyce, 09-12-2017

Fantastisch uitgebreide hightea

Ontzettend lekkere hightea. Heel uitgebreid, echte pure verwennerij. Tot in de details! Een echte aanrader, van zoet tot hartige hapjes

Hartelijk bedankt voor de vriendelijke gastvrijheid

• mariabroeren, 16-08-2014

e-bike

Kun je je e bike opladen bij het hotel

ine beun-pistorius, 19-08-2014

niet bekend bij mij!

• carole, 10-04-2014

Wie weet ...

Heeft het hotel een lift ? Wat zijn de openingstijden van het zwembad ?

Familie Christianen, 12-04-2014

Jazeker heeft het hotel een lift. Openingstijden van het zwembad zijn 07.30 - 22.00 uur.

• HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad