Weer vandaag1°-5°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

822 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp in het Nederlands

Verouderd hotel in een mooie omgeving

AvdK,
3-12-2018

We verbleven hier 1 nacht. De kamer was klein en warm. Buiten het raam op een plat dakje lagen allemaal peuken! We bezochten in de 90-tiger jaren dit hotel vaker, en zo te zien is er niets gerenoveerd sindsdien: de ramen in het restaurant en bar zijn allen groot en enkel glas. Een voordeel van dit hotel is de mooie omgeving.

Gereisd met partner in november 2018

Nooit meer!

Verbeek,
10-10-2018

Eten was goed ontbijt ook.Diner was super duur.personeel bij diner was goed.ontbijtpersoneel nors en laks.tafels werden niet afgeruimd eten niet aangevuld.kamers was een ramp.vies gedateerd oud hotel.douche rook naar rioollucht en kamers muf.beddegoed wat vies was werd niet verschoond.overal vlekken op de vloeren.in restaurant overdag bijna geen personeel om kop koffie te drinken.als ze eindelijk kwamen waren ze ook nog nors en onvriendelijk

Meisjes aan receptie waren wel aardig en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2018

geen aanrader

ronald siersma,
      6-10-2018

Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was goed.

De rioollucht in de douche en de vele vlekken overal op het tapijt in de eetzaal waren een hotel onwaardig

Gereisd met partner in oktober 2018

Wij komen er nooit weer

Appie,
      3-10-2018

De toon maakt de muziek bij het personeel. Beleefd goedendag zeggen is nogal moeilijk. Als je met een voordeelbon het hotel boekt krijg je de indruk dat ze je net zo lief weer zien vertrekken. De voordeelbon ziet er leuker uit dan het hotel doet vermoeden. Bij het inleveren van de voordeelbon krijg je te maken met de ene toeslag na de andere.

Gereisd met partner in oktober 2018

Teleurstellend/ slecht

E.Capellen,
      28-8-2018

Dit hotel is ons erg tegen gevallen .Een kamertje achterin de gang .De vloerbedekking op de gang erg vies . Bij aankomst zaten er nog ontlastingsporen van de vorige gasten in de toiletpot. Badkamer was smerig en duidelijk niet veel aandacht aan het schoonmaken besteed . De gordijnen voor het raam worden waarschijnlijk nooit open geschoven om erachter schoon te maken . Dode insecten en spinnewebben .over het matras lag alleen een laken, wat onhygiënisch is .Wilde dit aan de Balie melden maar hier was niemand.In de avond troffen we een medewerkster en dit gemeld. De vraag kwam waarom we dit niet eerder hadden gemeld op een wat onvriendelijke manier. Uitgelegd dat er eerder niemand was. Op de verbeterpunten die wij aangaven werd laconiek gereageerd . Voelde ons ook niet serieus genomen .Dit hotel eens maar nooit meer voor ons.

Gereisd met partner in juni 2018

I.lucas,
      8-8-2018

Prima omgeving,Lochem een leuke plaats.Hotel ligt in mooie omgeving.Diner redelijk niets bijzonders.onderbezetting medewerkers in het restaurant ,medewerkers bleven vriendelijk.We hebben een prima verblijf gehad.

Vreselijk! Gillend naar huis

Loutje,
      8-8-2018

Vreselijk hotel! Geen airco's op de kamer, je laat je hond hier nog niet achter

Ouwe rotzooi, stinkt muf, misschien moet Fletcher eerst geld in de oudere hotels steken om op te knappen ipv telkens nieuwe aan hun keten te voegen.

Al 2e x dat we zo'n vergaand glorie hotel hadden! Misschien handig dat touroperators dit hotel uit hun lijst schrappen

Gereisd met partner in juli 2018

Teleurstellend voor 4 sterren hotel.

YSb,
      3-8-2018

Hotel is verwaarloosd. Tapijt in gangen vies en verkleurd. In de kamers beginnen de radiatoren te roesten en er mag nodig een likje verf over. De ligging is fantastisch. Personeel vriendelijk en bereidwillig. Ontbijt is redelijk, niet bijzonder. Diner was goed verzorgd. De hond was mee, hiervoor betaal je een behoorlijk bedrag per dag. Je krijgt een lijst mee van wat allemaal niet mag en vervolgens wordt je kamer nauwelijks schoongemaakt. Het brokje wat op de vloer was blijven liggen lag er nog op dag 2 en de pootafdrukken waren nog mooi zichtbaar in de badkamer. Op het terras stonden op alle tafels uitgebloeide en verdorde plantjes. De kamers hebben geen airco en bij ons verblijf was het ruim 30 graden. We hadden wel een ventilator op de kamer maar deze bracht nauwelijks verkoeling. Er zijn geen koffie of thee faciliteiten op de kamer aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Erg gezellige en fijne dagen gehad

Klaas Klein,
      14-7-2018

We zijn hier een paar dagen geweest met een All inclusive arrangement, dat is zeker de moeite waard, vooral ook omdat je op de dag van vertrek ook nog kan genieten van een lekkere lunch. Het is een mooi hotel in een hele mooie omgeving. Zeer vriendelijk personeel en alle maaltijden waren heel erg lekker. Het is een leuk hotel: we konden 's avonds lang buiten zitten op het terras en binnen zijn er verschillende zitjes en hoekjes rondom een leuke bar. Ook 's avonds vriendelijk personeel in de bediening. We hebben ook gebruik gemaakt van de sauna en het zwembad, dat is ook een aanrader. Eigenlijk gewoon een heel gaaf hotel !! We gaan daar zeker nog eens heen!!

Eens maar nooit weer

Anneke,
      23-5-2018

Dit is een troosteloos somber 4 sterrenhotel. Totaal vergane glorie.

Waar halen ze die 4 sterren vandaan.

Alles is somber,de ooit donkerrode vloerbedekking is nu beige verkleurd.

In de kamer veel vlekken op de vloerbedekking en kapot behang en een muffe grondlucht uit het doucheputje.

Volgens de receptioniste gaat het niet om de kamers maar om de service, ligging van hotel en aanwezigheid van zwembad en restaurant die het 4 sterren waardig maken. Wij komen hier overnachten en denken hier toch anders over.

Voor ons was dit eens maar nooit meer.

De Fletcherketen zou er beter aan doen eens even geen hotels meer over te nemen of nieuw te bouwen en eerst de bestaande hotels maar eens te renoveren.

Gereisd met partner in mei 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.