Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp

6.1Voldoende

Nederland, Gelderland, Lochem

6.1Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp voor je op een rij gezet:

• Sauna

852 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp

• 6DJ Ronner28-09-2020

Matig.

Ligging mooi, personeel vriendelijk, coronamaatregelen OK. Maar: kamer rook niet fris, geluidsoverlast door afzuiginstallatie o.i.d. (alleen 1e nacht), ontbijt was karig (in vergelijking met ontbijt met zelfde naam in ander Fletcher hotel). Prijs/kwaliteit matig.

• 6Jos15-09-2020

Zeker geen vier sterren

Waarschijnlijk heeft dit hotel z'n 4-sterren kwalificatie alleen te danken aan het feit dat er wellness-faciliteiten zijn. De term gedateerd is nog teveel eer: aftands is een betere omschrijving. De kamers zijn op zich wel aardig: goede bedden, mooie tv, kluisje en haardroger, maar verder moet je maar niet letten op afbladderende verf, vlekken in de vaste vloerbedekking (wat dat laatste betreft spant trouwens eetzaal trouwens de kroon!!) en wel heel basic sanitair. Best knap trouwens hoe ze het toilet èn de douche in een hokje van ca. 1,50 x 0,80 cm hebben weten te proppen...

• 9Kevin06-09-2020

We zijn hier voor het eerst geweest” Het hotel licht op een prachtige locatie in het bos, heeft ook een mooi groot zwembad. Gezellig restaurant waar je lekker kan eten. De kamer was gezellig en sfeervol” bedden zeer goed, ook ruikt de kamer bij binnenkomst naar schoonmaak midel. Personeel zeer vriendelijk!

• 3Tineke15-08-2020

Een Tegenvaller!! Nooit meer!!

Het hotel is erg verouderd en hard aan een face lift toe. De vloerbedekking is overal in alle vertrekken (gangen, trappen, restaurant) vies en vol met vlekken. Er is nergens geen klimaatbeheersing in het hotel. Wij waren met de hete dagen in augustus en het was niet te harden van de warmte niet in de kamer maar ook niet in het restaurant. Wij hadden de kamer comfort plus met douche bad en balkon geboekt, een mooie grote kamer met fijn balkon maar smerige vloerbedekking en een oude badkamer. En erg heet met 35 graden zonder enige verkoeling. Dit verwachten wij niet bij een 4 sterren hotel en geen 4 sterren waard. Daarbij was het restaurant ook erg tegengevallen, we hebben 2 uur op het hoofdgerecht moeten wachten en de vis was smakeloos en niet gaar!! Voor ons nooit meer dit hotel. Erg jammer het is mooi gelegen met een grote tuin.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 3van Heerde05-08-2020

vergane glorie

ontzettend vies en oud hotel. overal vieze vloerbedekking, meubels op de kamer kapot, en in het bankje wat er stond zaten de gaten in de stof wij zijn zoveel mogelijk weg gebleven uit het hotel, en hebben ons vermaak gezocht in de omgeving. kamer was erg warm, en het bed slecht. 2 nachten niet geslapen, voor ons nooit weer, en zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd met partner in juli 2020

• 3Ingrid20-06-2020

Ver onder de maat

Het hotel is helaas zo in verval dat t onbegrijpelijk is dat Fletcher dit niet op zijn fatsoen trekt en nog gasten durft te ontvangen. Het is niet schoon, vloerbedekking overal heel vies, behang komt van de muur, schimmel , verveloos, en ga zo maar door. Het personeel kent de klachten. Er is al jaren niets gebeurd maar zo gaat t ten onder. Jammer want het ligt prachtig. hoe komt het hotel aan 4 sterren?

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Bert26-02-2020

Keurig hotel, prima geschikt voor wandelingen. Goed eten.

• 8Fam kooistra26-02-2020

Helemaal super

Vriendelijk personeel ,goede verzorging en een schone kamer

• 8Lisette Koorevaar23-02-2020

Aangenaam verblijf

Royale kamer (suite) met prachtig uitzicht op het bos van de Paasberg. Uitgebreid, smakelijk ontbijt. De wat ouderwetse atmosfeer van het hotel is ons goed bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Dirk Kroon23-02-2020

Heerlijk rustig weekend gehad

Vriendelijk personeel, goed eten en een prima kamer

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV