Appartement Appartementenboerderij 't Venne

Appartement Appartementenboerderij 't Venne

8.7Fantastisch

Nederland, Gelderland, Lochem

Op vakantie geweest naar Appartementenboerderij 't Venne?

8.7Fantastisch

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Appartementenboerderij 't Venne

• 10Ben Buijtenhek21-09-2020

Gastvrij,mooie omgeving,mooie locatie

Mooie omgeving,voor zowel actief op pad of lekker rustig,mooi appartement en gastvrijheid is top,kortom echt een aanrader

Alleen gereisd in september 2020

• 9Els09-09-2020

Een fantastische plek!

Appartementenboerderij 't Venne is een prachtige plek om met kinderen naar toe te gaan. De locatie is heel mooi, de voorzieningen uitstekend en de speelruimte buiten, het zwembad, de speeltuin, de speelgelegenheid in de overdekte ruimte zijn echt heel erg goed! De appartementen zijn schoon en van alle gemakken voorzien. De gastheer is zeer vriendelijk en behulpzaam als dat nodig is. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 10Els07-09-2020

Het is een prachtige locatie!

Een prachtige appartementenboerderij, gelegen op een hele mooie en rustige plek. Het is schoon, voorzien van alles wat je nodig hebt en bovendien is er een zeer vriendelijke gastheer die steeds voor je klaar staat. Het pizza arrangement is zeer aan te bevelen. Voor kinderen is er heel veel te doen, het kleine zwembad maakt het helemaal af. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Roos27-07-2020

Famileweekend met gezin

Prachtige omgeving.Super verzorgde en schone appartementen. Ontbijt perfect voor ieder wat wils en veel verse producten.Pizza arrangement echt een aanrader. Meedenken van de verhuurders is top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Meijer17-07-2020

Hele leuke groepsaccomodatie

Goed verzorgde huisjes, maar de speelruimte en vooral het zwembad maakte het helemaal super! Vriendelijke mensen, bedden opgemaakt en alles ruim aanwezig. Leuke omgeving ook, dus een geslaagde week gehad!

• 8een familie13-07-2020

prachtige locatie

fam.weekend. mooie appartementen. leuke locatie. vriendelijke beheerders. super schoon en volledig. voor herhaling vatbaar. door coronatijd niet alles kunnen doen.

• 8Els Heiligers08-07-2020

Genoten van een heerlijk familieweekend!

Wij hebben voor de 7e keer ons familieweekend bij ‘t Venne doorgebracht. We hebben wederom genoten van de gastvrijheid, van de goede zorgen, van de goede service ( opgemaakte bedden, hand-en theedoeken en vaatdoekjes aanwezig, afwasmiddel/vaatwastabletten zijn er, er kan verse munt geknipt worden voor de thee, de bbq was weer goed verzorgd enz.) De kleinkinderen (in de leeftijd van 2 jaar tot 15 jaar hebben zich geen moment verveeld omdat er zoveel is te doen ( zwembad, tafeltennistafel, sjoelbak, dartbord, kast vol met spelletjes en boeken, skelters, fietsjes in alle maten). Voor ons reden om volgend jaar weer terug te komen!

• 8Familie Stam05-06-2020

Een heerlijk ontspannen familieweekend

t Venne beschikt over een tweepersoons, een vierpersoons en een achtpersoons bungalow. Wij hadden alle drie de bungalows gereserveerd. Dat was ideaal, want daarmee waren alle faciliteiten voor onze groep alleen. Dus ook het zwembad. En de sauna. De skelters en de spelletjesruimte.

We hadden geweldige mazzel met het weer, dus de kinderen konden het hele weekend zwemmen en ravotten op de binnenplaats. We konden het ontbijt (prima verzorgd!) op de binnenplaats eten en ook de bbq en pizza-avond waren buiten mogelijk. De pizza's zijn een leuke en smakelijke ervaring voor de jongsten maar ook de ouderen van ons gezelschap. In de omgeving is van alles te zien en te beleven; fietsen huren is eenvoudig te regelen via t Venne. Het was een heerlijk ontspannen weekend. De appartementen zijn schoon, maar klein en kil; het is wat ons betreft een 'mooi-weer-plek', maar daar zijn we ook ruim in bedeeld.

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 2019
    9Joke18-11-2019

Fantastisch!

We hebben ons familie weekend voor de tweede keer gevierd in te Venne. We werden gastvrij ontvangen door het team. De huizen waren super schoon en gezellig ingericht. Alle ruimte voor mens en hond. Heerlijk gewandeld in de directe omgeving en door het team werd leuk mee gedacht over de te ondernemen activiteiten. Niks was teveel.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Tineke23-10-2019

Een gastvrije accommodatie voor jong en oud.

We waren in 't Venne voor een gezinsweekend met 8 volwassenen en 6 kleinkinderen om met elkaar samen te zijn en het een en ander te ondernemen. Helaas was het niet altijd droog. De recreatieruimte werd daardoor goed gebruikt door iedereen. Op de skelters werd door de kinderen veel gereden, ook in de regen. Het was een mooi weekend.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Appartement Appartementenboerderij 't Venne info