Géén boekingskosten
NederlandGelderlandLochemAppartementen LochemAppartement Appartementenboerderij 't Venne

Appartement Appartementenboerderij 't Venne

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

52 Reviews over Appartementenboerderij 't Venne

• 8Wiilie en Lilian23-05-2022

we hebben erg genoten en de klein kinderen ook

prima het geheel zag er prima uit , ook was er veel te doen voor de kleinkinderen , ze hebben. zich geen seconde verveeld.

Kees, Eigenaar, 30-05-2022

Bedankt voor de positieve review. Het klopt helemaal. Als de kleinkinderen het naar hun zin hebben, hebben de volwassenen het meestal ook. Bedankt voor jullie komst.

• 8Theo en Ellen13-05-2022

Een geweldig ontvangst.

Je voelt je welkom bij de gastheer. Verblijf schoon netjes . Groot genoeg voor twee personen. Een prachtige plek wanneer je rust zoek. En toch dichtbij Lochem gemakkelijk bereikbaar per fiets.

• 9Maarten van den Boomen08-05-2022

Geweldig en voor herhaling vatbaar.

De gastheer en familie zijn zeer vriendelijk en denken met je mee. Wij hebben de gastheer electrische fietsen en de BBQ laten regelen. Dit was perfect volgens afspraak verlopen. En de BBQ was ook goed verzorgt. Wij hebben met de vriendengroep alle drie de huisjes gehuurd. Het was allemaal perfect. Wij hebben een super weekend gehad. Het is zeker een aanrader.

• 8Rob en Hannie26-04-2022

Genoten van een weekend

Prima accommodatie, wij hadden de drie appartementen en dat was perfect. De locatie is goed gelegen. Wandelen, fietsen of Lochem bezoeken aanrader. Belangrijk fijne gastheer en alles is prima geregeld. Aanrader het pizza arrangement

• 8Natuur
  • 9Familie vanderweyden12-04-2022

We komen graag weer, maar dan wel in de zomer!

Schoon, goede bedden, sanitair voldoende maar eenvoudig, drie huisjes naast elkaar geeft mogelijkheden om de drukte even te ontlopen als je met een grote groep bent. De 8 persoons woonkamer bleek wel wat klein en niet akoestisch aangepast als samenkomstplek voor 14 personen met 4 kinderen...maar ja, het is natuurlijk ook voor 8 personen bedoeld. Bij warmer weer, waarbij tuindeur open kan, zal dat minder een probleem zijn. Veel veilige speelruimte buiten, ook overdekt, omgeving mooi landelijk en bosrijk, pizza arrangement is aan te raden!

• 9Fam. Matthews18-02-2022

Heerlijk familie weekend

Prachtige omgeving. Behulpzame verhuurders. Goede sauna. De drie huisjes afgehuurd waardoor je toch ook privacy hebt. Zomers ook nog een zwembad ter beschikking.

• 9Fam. van Wijnen03-01-2022

Heerlijk ontspannen met vrienden

Tijdens oud & nieuw 2021/2022 een paar heerlijke dagen gehad bij 't Venne. Wij hadden de volledige groepsaccommodatie geboekt. Het zijn dan 3 losse appartementen aan elkaar. Je moet buitenom, maar dit is totaal niet storend. Wij hadden bijv. een kleiner kindje bij ons, die hierdoor heerlijk rustig kon slapen. De appartementen zijn volledig ingericht en schoon en er staan heel veel spelletjes en speelgoed.

Er is een aparte ' schuur', waar een pingpong tafel, Darts, pooltafel, sjoelbak etc. stonden, dus hier hebben we veel tijd doorgebracht. Ook stonden er fietsen/skelters die gebruikt mochten worden. Daarbij hadden wij de MTB fietsen meegenomen en dan kan je je lol op. Bijna in de achtertuin starten verschillende MTB routes.

Supermarkten zijn op 5 min rijden. Voetbalveld 5min lopen. Bos 5min lopen.

De eigenaar Kees is een hele aardige gastheer.

't Venne is zeker een aanrader om heerlijk te ontspannen met familie/vrienden.

• 9Mariëlle13-12-2021

Super vriendenweekend gehad met kindjes

Met ene paar stelletjes vrienden en de kinderen op vriendenweekend naar Lochem. Leuke accomodatie en vriendelijke gastheer.

• 9Marianne Kloek16-11-2021

Geweldig familieweekend gehad.

Compleet, keurig en schoon ingerichte appartementen. Er ontbreekt niks, lekker veel vaatwerk en grote pannen. Speelruimte was ook een fijne aanvulling. Vriendelijke eigenaar, vanwege corona 2 x moeten verzetten. Alles in goed overleg, klasse hoor! Echt aan aanrader!!!!

• 10Poldervriendengroep03-10-2021

Het was een zeer leuk 1e weekend van okt

Een zeer mooi verblijf en zeer geschikt voor een grote groep ,iedereen heeft zijn eigen slaapkamer. En alles was zeer goed ingericht Geen nee te koop Een echte aanrader met een mooi landelijk uitzicht De eigenaren van t venne worden nogmaals bedankt dat wij een onvergetelijk weekend hebben gehad

Appartement Appartementenboerderij 't Venne info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)