Appartement Appartementenboerderij 't Venne

19 reviews over Appartement Appartementenboerderij 't Venne

• 2019
    9Joke18-11-2019

Fantastisch!

We hebben ons familie weekend voor de tweede keer gevierd in te Venne. We werden gastvrij ontvangen door het team. De huizen waren super schoon en gezellig ingericht. Alle ruimte voor mens en hond. Heerlijk gewandeld in de directe omgeving en door het team werd leuk mee gedacht over de te ondernemen activiteiten. Niks was teveel.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Tineke23-10-2019

Een gastvrije accommodatie voor jong en oud.

We waren in 't Venne voor een gezinsweekend met 8 volwassenen en 6 kleinkinderen om met elkaar samen te zijn en het een en ander te ondernemen. Helaas was het niet altijd droog. De recreatieruimte werd daardoor goed gebruikt door iedereen. Op de skelters werd door de kinderen veel gereden, ook in de regen. Het was een mooi weekend.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Fam. Vellekoop04-09-2019

Ruimte voor de kinderen, prima vermaak.

Wat een prettige plek om met jonge kinderen een weekje weg te zijn. Wij waren met 2 jonge gezinnen aanwezig en hebben ze lekker hung gang kunnen laten gaan met de skelters en trap wagentjes op het erf. Af en toe naar het zwembad om af te koelen was ook fijn. Het honk leent zich mooi voor wat relax spelletje te doen of even na te borrelen. De appartementen zijn netjes en de service top. Erg bedankt voor een leuke week!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Gerda02-09-2019

Geweldig

Afgelopen vrijdag gingen we voor het 22e jaar met onze badmintonvrienden een lang weekend bij t Venne logeren, En wat was dat gezellig zeg! We werden zeer hartelijk ontvangen door Kees één van de eigenaren! We hadden het hele complex voor ons zelf en er was zoveel al daar te doen dat je bijna geen zin had om weg te gaan. Heerlijk gebruik kunnen maken van het zwembad en de speelschuur. Twee van ons mochten de fietsen van hun zelf gebruiken en hebben een leuke tocht gemaakt! Hebben ook een leuke stadswandeling door Lochem gemaakt. Toen was het helaas weer tijd om naar huis te gaan! Vanmorgen een heerlijk ontbijt genuttigd die door Kees en Debbie waren verzorgd, Twee van onze groep konden door omstandigheden niet mee 😥 Dus moeten we nog wel een keertje terug komen! Lieve Groeten uit Beverwijk

• 9Susanne de Visser02-09-2019

Super locatie en gastvrijheid!

Super gehad. Mooie omgeving. Zo fijn op loopafstand van leuk dorp en Lochemse berg. Zeer gastvrije en gezellige mensen die je echt een thuisgevoel geven! Zwembad is Super! Speelhal ook zeer gevarieerd. Komen zeker nog eens terug.

• 9Familie weekend Lochem01-09-2019

Heerlijke plek

Met een groep van 13 personen hadden we de drie appartementen gehuurd. het ligt mooi aan het bos en nabij Lochem, heerlijk voor te wandelen en te fietsen. We hadden een paar warme dagen, maar er is voldoende schaduw en het zwembad is verkoelend. De verhuurder is zeer vriendelijk en gastvrij.

• 9I.Houtman en JP met kinderen en kleinkinderen16-08-2019

Wordt vervolgd

De kleinkinderen hebben zich van het eerste moment dat we er waren totdat we weer naar huis gingen super vermaakt! Voetballen, basketbal, en met skelters, fietsen en steppen rijden❣en als de kinderen zich vermaken zijn de ouders en grootouders blij en tevreden❣Ook de omgeving is mooi, heerlijk wandelen in de bossen en voor de kleintjes een bolderkar mee❣Jammer dat het wat kouder en wisselvallig was, dus het zwembad (wat ook een leuke bijkomstigheid is) konden we niet echt gebruiken 🌞Bedankt voor een heerlijke midweek❣😁🤗😉👍👌😊😊

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9A.Ridder23-07-2019

Uitstekend

Heerlijk ontspannend weekend gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Henk Boer12-06-2019

Een prima adres in een mooie omgeving

Alles is wel aanwezig, behalve handdoeken

Team 't Venne, eigenaar, 19-06-2019

Hartelijk bedankt voor uw review, de heer Boer. Hand- en theedoeken zijn wel in de huisjes aanwezig, maar het klopt dat (bad)handdoeken niet standaard aanwezig zijn. Deze zijn wel tegen meerprijs aan te vragen. Wij zien u graag in het voorjaar terug en neem dan vooral de fietsen mee. Tot ziens.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Jennie Jansen12-05-2019

Top locatie, voor groot en klein!

Een fijne appartementen complex in 1 boerderij, fijn om met de hele familie er te zijn. Speeltoestellen, recreatie ruimte, wat we nodig hadden, was er!

Team 't Venne, eigenaar, 19-06-2019

Wij willen u bedanken voor uw review. Helaas was het zwembadseizoen nog niet geopend, maar gelukkig hebben de kinderen zich prima vermaakt op alle skelters, fietsjes en speeltoestellen.

Gereisd met vrienden in mei 2019

0 tips over Appartement Appartementenboerderij 't Venne