Appartement Appartementenboerderij 't Venne

8,3

8 reviews over Appartement Appartementenboerderij 't Venne in het Nederlands

Jager,
27-10-2018

Een lang weekend met hele familie hier verbleven. Een mooie ligging voor wandelingen en dicht bij leuke steden. Heel aardige eigenaren die een barbecue en een ontbijt voor ons klaar hebben gemaakt. Leuk en geschikt voor een grote familie.

geweldig

Meuleman,
20-8-2018

rust ruimte schoon plezierige mensen

prima weekend gehad en genoten

Tiny v. Paassen,
24-7-2018

Met ons gezin een lang weekend in deze prima appartementsboerderij gelogeerd.

De barbecue, die we hadden besteld was prima in orde en elke ochtend de ontbijtservice erg goed.

Kees was een collega van onze dochter en zo zijn wij op dit adres beland.

Geen moment spijt gehad, alle beheerders waren even vriendelijk en gastvrij en voor onze kleinkinderen was er genoeg te spelen.

Fietsen, die we gehuurd hadden stonden klaar en het zwembad was heerlijk met dit prachtige weer.

We hadden het appartement voor 8 personen en dit is goed voorzien van materialen, zoals genoeg stoelen, keukengerei etc. En dit appartement heeft een leuk terras met veel uitzicht. Het wakker worden met vogelgezang is heerlijk.

Ik kan dit plekje aanraden.

Wij wonen in het westen van Nederland en dan is deze omgeving heerlijk rustig.

Top (zorg) locatie!

Coach autisme,
21-7-2018

Fantastische accomodatie voor een zorggroep voor bijv. autisme. Deze locatie is nog niet zo lang geleden overgenomen door mensen met nieuwe energie. Je voelt hun oprechte belangstelling voor de mens en daardoor hebben zij ook begrip voor de betreffende groep die hier mag logeren. Zij komen ook tenslotte uit de zorg!

Veel te doen in de omgeving en ook op het complex is een zwembad, sauna en speelruimte aanwezig gelegen aan de rand van Lochem, dus lekker rustig.

Tip! Boek het pizza arrangement, heerlijk zelf je pizza's bakken in een originele stenen pizzaoven. Kees en Carin, hartelijk dank voor het gastvrije verblijf en tot volgend jaar!

Super weekend.

PieFrie,
2-7-2018

Tgv ons 50-jarig huwelijk met kinderen en kleinkinderen (7 volw.+5kind.12-15 jr)

een heerlijk weekend verbleven in deze boerderij bestaande uit 3 app.

(8-4-2pers). 8-Pers.huiskamer ruim en ingericht om met elkaar te verblijven, ook de keukeninventaris is daarop ingericht. Vriendelijk en gastvrij ontvangen door de nieuwe eigenaren. Heerlijk zwembad(je) met zitjes en parasol. Ook de overdekte recreatieruimte met o.a. tafeltennistafel viel in de smaak bij de kinderen. Zeker aan te bevelen is het pizza-arrangement ook de gehuurden BBQ was perfect.

heerlijk,prima appartementen in een mooie omgeving

familie Loef,
17-5-2018

We waren de eerste gasten van de nieuwe eigenaren, er waren wat opstart problemen maar die werden, zo mogelijk, direct verholpen.

Met 6 volwassenen en 7 kinderen in de leeftijd van 6 - 17 jaar, hebben we ons prima vermaakt. Volop ruimte om te voetballen, tafeltennis en ook van de BBQ hebben kunnen genieten.

t Venne ligt mooi aan een rustig weggetje waar de vogels je s morgens wakker maken.

Het was warm weer, dus werd er hard gewerkt om het zwembad uit z'n winterslaap te halen, wat al snel lukte!

t Venne, bedankt voor het fijne weekend en succes met jullie nieuwe onderneming!

Een aan te raden activiteit is "Het Klimbos" in Ruurlo.

ontzettend leuk

petra van der sande
22-2-2012

als ik op vakantie ga kies ik altijd voor een boerderij achtige vakantie,daar voel

ik me het meeste thuis en geniet ik het meeste van.

Fantastisch familieweekend gehad

Marianna
19-10-2010

Wij hebben met een groep van 14 een familieweekend gehad. 't Venne heeft een fantastische ligging. Je bent zo in de bossen. Mooi uitzicht vanuit de woonkamer van het 8 persoons appartement. Alles netjes verzorgd en schoon. Appartement voor twee vonden wij erg donker.

Wij hadden prachtig weer en zijn vooral buiten geweest. 's Avonds en met eten pasten wij in het 8 persoonsappartement. Er is veel te doen voor kleine kinderen en een overdekte ruimte voor de jongeren en een buitenzwembad waar we in oktober!! veel lol hebben gehad.

Wij hebben een topweekend gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Appartementenboerderij 't Venne in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Appartementenboerderij 't Venne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.