Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.1Natuur

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

56 Reviews over Appartementenboerderij 't Venne

• 8familie van Klink03-11-2022

Heerlijk

Er even tussenuit in een prachtige omgeving. Het huis was comfortabel. Badkamers is sober ingericht, een kastje zou welkom zijn. In en om het huis genoeg spellen en speelmateriaal aanwezig voor alle leeftijden. Kinderen kunnen zich prima vermaken op het erf met fietsjes en skelters. Kortom we hebben het heerlijk gehad, van groot tot klein.

• 8Ruimte
  • 8Rose17-10-2022

Zeker een aanrader voor familie uitjes.

Heerlijke locatie voor het hele gezin. Voor ieder wat wils qua spel en sport.

• 8Ruimte
  • 9Els26-09-2022

Een prachtige plek.

Wij waren hier voor de derde keer en dat is niet voor niks. Het is een prachtige locatie, prima appartementen en veel speelruimte er omheen. Iedereen kan zich naar hartelust vermaken met alles wat er aan speelgoed, rollend materiaal, enz. is. Pizza arrangement erbij kunnen we van harte aanbevelen! De appartementen zijn wel wat gehorig, dus het is niet zo handig om daar met verschillende groepen/ families te zijn. Maar voor ons was het alle keren heel fijn!

• 8Natuur
  • 10J.G.M. Bouwman16-08-2022

Fantastisch, bij gelegenheid gaan we graag weer.

Een prima accommodatie. Wij, opa, oma, twee kinderen met aanhang en onze kleinkinderen, hebben ons prima vermaakt. Het is er schoon en ruim. De mensen zijn erg gastvrij.

• 10Natuur
  • 8Wiilie en Lilian23-05-2022

we hebben erg genoten en de klein kinderen ook

prima het geheel zag er prima uit , ook was er veel te doen voor de kleinkinderen , ze hebben. zich geen seconde verveeld.

Eigenaar, 30-05-2022

Bedankt voor de positieve review. Het klopt helemaal. Als de kleinkinderen het naar hun zin hebben, hebben de volwassenen het meestal ook. Bedankt voor jullie komst.

• 8Theo en Ellen13-05-2022

Een geweldig ontvangst.

Je voelt je welkom bij de gastheer. Verblijf schoon netjes . Groot genoeg voor twee personen. Een prachtige plek wanneer je rust zoek. En toch dichtbij Lochem gemakkelijk bereikbaar per fiets.

• 9Maarten van den Boomen08-05-2022

Geweldig en voor herhaling vatbaar.

De gastheer en familie zijn zeer vriendelijk en denken met je mee. Wij hebben de gastheer electrische fietsen en de BBQ laten regelen. Dit was perfect volgens afspraak verlopen. En de BBQ was ook goed verzorgt. Wij hebben met de vriendengroep alle drie de huisjes gehuurd. Het was allemaal perfect. Wij hebben een super weekend gehad. Het is zeker een aanrader.

• 8Rob en Hannie26-04-2022

Genoten van een weekend

Prima accommodatie, wij hadden de drie appartementen en dat was perfect. De locatie is goed gelegen. Wandelen, fietsen of Lochem bezoeken aanrader. Belangrijk fijne gastheer en alles is prima geregeld. Aanrader het pizza arrangement

• 8Natuur
  • 9Familie vanderweyden12-04-2022

We komen graag weer, maar dan wel in de zomer!

Schoon, goede bedden, sanitair voldoende maar eenvoudig, drie huisjes naast elkaar geeft mogelijkheden om de drukte even te ontlopen als je met een grote groep bent. De 8 persoons woonkamer bleek wel wat klein en niet akoestisch aangepast als samenkomstplek voor 14 personen met 4 kinderen...maar ja, het is natuurlijk ook voor 8 personen bedoeld. Bij warmer weer, waarbij tuindeur open kan, zal dat minder een probleem zijn. Veel veilige speelruimte buiten, ook overdekt, omgeving mooi landelijk en bosrijk, pizza arrangement is aan te raden!

• 9Fam. Matthews18-02-2022

Heerlijk familie weekend

Prachtige omgeving. Behulpzame verhuurders. Goede sauna. De drie huisjes afgehuurd waardoor je toch ook privacy hebt. Zomers ook nog een zwembad ter beschikking.

Appartement Appartementenboerderij 't Venne info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Koopmansweg 2, 7241 RG