Bed and Breakfast Het Wellnest

Meer bedandbreakfast info

400 reviews over Bed and Breakfast Het Wellnest

• 10Emiel de Jong12-09-2020

Ga vooral zo door!

Fantastische accommodatie en mooi startpunt voor vele activiteiten. Prettige ontvangst en heerlijk ontbijt!

• 10Ellie Stam12-09-2020

Heerlijk!

Afgelopen week meegedaan met de schilders week. All incusief. Het was een fijne week. Heerlijk bed. Rustige en schone kamer. De geur 's morgens van vers brood. Verse j'us d' orange, en elke ochtend wel een nieuwe tractatie. Dat is natuurlijk een goede start van de dag! Aaneniek mag ook niet vergeten worden, zij zorgde elke dag voor de inwendige mensen........ Een niet zomaar eten..... Fantastische maaltijden en met liefde bereid.

Zeker een plek om terug te komen!!

Nogmaals dank lieve mensen.

Lieve groet Ellie stam

Alleen gereisd in september 2020

• 9Yoram Levenswaard08-09-2020

Ontspannend en comfortabel.

Wij hebben hier een leuk lang weekend gehad vanaf de 28ste tot de 31ste van Augustus. We zijn na deze ervaring zeker van plan om nog eens terug te keren. We werden gastvrij ontvangen door onze gastvrouw Christa. Ze is ongelofelijk vriendelijk, behulpzaam en attent. Ze laat je gelijk helemaal thuis voelen in haar prachtige B&B.

We kunnen beide zeggen dat onze kamer comfortabel was ingericht en verzorgd was. S'ochtends is het ontbijt heel erg gevarieerd en uitgebreid met een mooi uitzicht op de tuin met appelboom.

• 10Sylvia en Roland.07-09-2020

Doet de naam "Wellnest" alle eer aan.

Van het ontvangst tot aan het vertrek is alles tot in de puntjes verzorgd. Gastvrouw Christa runt haar B&B met liefde en zorgzaamheid. Smaakvol en gezellig ingericht, uitermate schoon, je voelt je echt even op vakantie. Heerlijk vertoeven met een hoofdletter H. De ligging is perfect als uitvalsbasis voor omliggende stadjes, restaurantjes en de Veluwe zelf natuurlijk.

• 9Bas Lagendijk06-09-2020

Hartelijke ontvangst met koffie, lekkers en een gezellig welkomsgesprek. Mooie, grote kamer met zeer luxe badkamer. Heerlijke bedden. Uitgebreid ontbijt, alles was tot in de puntjes geregeld.

• 9Eveline en Leon06-09-2020

Heerlijk verblijf

Het ontvangst is heel hartelijk door de gastvrouw. De kamers zijn uitstekend. Het ontbijt is tot in de details fantastisch!

• 10Robin & Jolanda06-09-2020

Een B & B, dat met veel warmte en passie gerund wordt door Christa. De kamer met bubbelbad was fantastisch en het ontbijt was iedere morgen weer een verrassing wat de eigenaresse weer zelf had gemaakt. Het ontbijt was super. Je wordt erg gastvrij ontvangen met koffie en zelfgemaakt gebak en een gezellig praatje met Christa. Wij komen graag weer terug.

• 10Marja en Marcel05-09-2020

Voor herhaling vatbaar!!

Ik rook de appeltaart al bij binnenkomst, wat een welkom! Christa is ontzettend vriendelijk en relaxt, je komt direct in de vakantiesmodus. Wij hadden de Forestkamer met whirlpool als cadeau gekregen, heerlijk ruime kamer van alle gemakken voorzien en ontzettend netjes. Wij waren er helaas maar 2 nachten, maar zelfs tussendoor werd de kamer schoongemaakt. En wat een voortreffelijk uitgebreid ontbijt, super gezond met vers fruit en met passie bereid. Koffie, thee, frisdrank, bier en wijntje vrij te nemen wanneer je wil, wat een service. Bed iets aan de zachte kant, maar dat blijft toch iets persoonlijks. De B & B ligt tussen 2 drukke wegen in, maar heeft mij beslist niet gestoord. Zodra je de parkeerplaats met appel- en perenbomen oprijdt, krijg je bij de aanblik van het mooie pand en de tuin al een fijn gevoel. Binnen ook alles zorgvuldig ingericht, warme sfeer. Is zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Danielle04-09-2020

Prachtig huis en gastvrije ontvangst.

We logeerden een nachtje in dit B&B in combinatie met een etentje in de Basiliek. Het is een prachtige plek. Het is een prachtig huis en het ziet er zeer stijlvol uit qua inrichting. De gastvrouw is enorm bevlogen, gastvrij en behulpzaam. Bovendien was het er erg netjes en schoon. Last but not least...het ontbijt is werkelijk voortreffelijk! Van alles wat van croissantjes tot zelfgemaakte havermout muffins, heerlijke yoghurt en vers fruit. Het was voor ons echt genieten en we komen zeker terug.

• 10Wilfred & Mariëlle02-09-2020

Geweldige B&B met zeer gastvrije eigenaresse!

We hebben genoten van deze prachtige ingerichte B&B, de gastvrijheid van eigenaresse Christa, die ons verwende met zelfgemaakte appeltaart en koffie bij het ontvangst en een super ontbijt. De B&B is qua ligging perfect voor een dagje fietsen op en rondom de Veluwe, varen op het Veluwemeer of een saunabezoek aan de Veluwse Bron. Ook heel erg fijn dat er E-Bikes te huur zijn bij de B&B. We bevelen deze B&B iedereen aan.

Bed and Breakfast Het Wellnest info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV