9,6

Weer vandaag3°-4°

129 reviews over Bed and Breakfast Het Wellnest in het Nederlands

Bjorn vd broek, 17-2-2018

Alles was goed verzorgt en alles zag er goed en netjes uit

Echt n aanrader

Prachtige B&B bij zeer gastvrije gastvrouw

Maaike, 24-1-2018

Prachtige ruime kamers. Zeer netjes, schoon en mooi ingericht. Fijn groot bed en ruime luxe (schoon!) badkamer met bad en douche. Het ontbijt is uitmuntend: broodjes, yoghurt, fruit, bananenbroodjes, zalmrolletjes, etc. Je hoeft niet meer te lunchen. De Veluwe is om de hoek: dus prachtig fietsen en wandelen in de omgeving!

Geweldig.

Petra Kits, 21-1-2018

Mooi karakteristiek b&b.

Super mooie kamer, zeer gastvrij en heerlijk uitgebreid ontbijt!!

Aanrader!

Zeeman, 16-1-2018

Echt heerlijk bijgekomen dit weekend! Deze bed en breakfast is heerlijk rustig en erg verzorgd. Alles is heel schoon en Christa is een hele vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Ze heeft heerlijk de open haard aangestoken en een wijntje en wat nootjes kregen we er gewoon bij. Ook het bad was heerlijk. Kamer en badkamer erg ruim. En zoals je overal leest: ontbijt is top! Wij konden ook fietsen huren, waar we ook erg blij mee waren, goede service! Al met al een echte aanrader.

Gastvrijheid, luxe en culinair ontbijt.

Erik Krijnen, 15-1-2018

De gastvrouw Christa is bijzonder gastvrij en behulpzaam. De kamer met jacuzzi was heerlijk. De ontbijtjes zijn 5 gangen genieten van lekkere, maar ook gezonde gerechtjes, zoals havermoutpannenkoekjes, bananen-notenbrood. Neem er de tijd voor. Restaurant in Harderwijk, Christa bracht ons er heen. Arrangement met keuze in saunacomplex. De Veluwse bron was een goede keuze. De B&B is gelegen aan een doorgaande weg, maar geen overlast van het verkeer. Na de sauna zin in een wijntje, mochten we gratis meenemen. Op de dag van aankomst was Wellnest genomineerd voor beste B&B, de eigenaresse is met een 9.6 op de tiende plaats van Nederland gekomen, een prachtig resultaat. In overleg met haar zijn wij eerst naar een restaurant gegaan, er kon ook worden gezorgd voor iemand die aanwezig zou zijn als wij aankwamen.

Warm en sfeervol

Groenen, 30-12-2017

De kamers zijn prachtig, luxe en ruim. Alhoewel het aan drukke weg ligt merk je daar binnen niets van. Direct acht het huis wandel je naar groot bos.

Een dikke 10!

Meijer-Duijm, 29-12-2017

Het is werkelijk een oase van rust en gastvrijheid. De kamer (forest) was fantastisch. De badkamer had een bubbelbad en stoomcabine. Het ontbijt met zelfgebakken bananenbrood was erg bijzonder. Aan alles was gedacht!

Genoten en alles boven verwachting.

Irene van Vliet, 22-12-2017

We zijn bijzonder gastvrij ontvangen in een gezellige huiskamer met brandende open haard met heerlijke koffie en eigengemaakte taartjes. Onze kamer was groot met een hele fraaie badkamer met ligbad en stoomdouche cabine. Echt een heerlijk bed. En ‘s morgens een verrassend uitgebreid ontbijt.

Dit alles met de persoonlijk touch van Christa, de gastvrouw.

Er was dus niets niet goed.!

fantastisch

lea, 20-12-2017

onze eerste ervaring met een B en B en meteen de juiste gekozen! we werden geweldig ontvangen door gastvrouw Christa met koffie en wat lekkers erbij. de haard werd aangemaakt en er werd een heerlijk glaasje zelfgemaakte gluhwein geserveerd. hele mooie luxe kamer en de volgende ochtend een verrukkelijk "lactose vrij" ontbijt. voor mensen met een allergie echt een aanrader. ruime keuze en veel zelfgemaakte producten. zeker voor herhaling vatbaar.

Magnifique

Chantal de Vreede, 17-12-2017

Heerlijke, sfeervolle plek om volledig tot rust te komen! Het ontbreekt je hier aan niets; luxe kamers en gezamenlijke ruimte waar alle faciliteiten aanwezig zijn, heel uitgebreid en lekker ontbijt en een prettige gastvrouw. Goede uitvalsbasis voor mooie boswandelingen en een avondje lekker uit eten in het nabijgelegen Nunspeet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Wellnest in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Wellnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Wellnest scoort een 9.58 uit 10 op basis van 129 reviews.