Bed and Breakfast Het Wellnest

Kleine hotelsWeer vandaag16°8°
Bed and Breakfast Het Wellnest
9,6

201 reviews over Bed and Breakfast Het Wellnest in het Nederlands

Een overheerlijk verblijf in een prachtig B&B

R. Hensels
16-10-2018

Een heel mooi B&B, een lieve gastvrouw die met veel passie voor haar gasten klaarstaat, een super kamer en een niet te overtreffen ontbijt! Een echte aanrader.

Heerlijke plek

Tom
16-10-2018

Prettig verblijf gehad.

Locatie: ligt dichtbij de Veluwe en de zandduinen. Fietsafstand +- 2km) van het centrum van Nunspeet. Fietsen zijn te huur op locatie.

Kamers: erg mooie en schone slaapkamer en badkamer (incl. ligbad). Alles is erg goed onderhouden.

Ontbijt: ontbijt was heerlijk! Verschillende verse producten (broodjes, verse sappen, smoothies en fruit). In de ochtend komt de heerlijke lucht van vers gebakken broodjes je tegemoet op je kamer.

Verder kun je ook gebruik maken van een drankje en kun je diverse spelletjes spelen bij slecht weer. Gastvrouw was ook erg vriendelijk.

Zeker een aanrader!

Hannelore Van Acker
12-10-2018

Het was heerlijk,

Een zeer vriendelijke ontvangst, en heel flexibel.

Een leuke serene slaapkamer.

Alles proper.

Heel erg rustgevende persoon wat zich weerspiegelt in de gehele b&b.

Wat een verwennerij was ons ontbijt, amaai.

Super, doe zo verder en hartelijk bedankt!

Erg genoten!

M de Wit
12-10-2018

Prachtig huis, mooie kamer en grote badkamer met bad en douche.

Koffie en theefaciliteiten op de kamer.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met veel zelfgebakken/zelfgemaakte producten. Elke dag weer een verrassing!

Fijne tuin waarin je even thee of koffie kunt drinken.

Fijne ebikes om de prachtige natuur mee te kunnen ontdekken. Binnen 5 minuten zit je in het bos.

Bushalte vlakbij. Leuke plaatsjes in de buurt.

De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam en geeft volop tips en info.

Wij komen zeer zeker nog een keer terug om heerlijk te genieten.

Het is pure verwennerij bij het Wellnest!

Fam. Steijvers
8-10-2018

Een prachtig, sfeervolle met smaak ingerichte verbouwde boerderij. Geweldige slaapkamer én ontbijtruimte én een sfeervolle, knusse kamer met haard! Christa is een geweldige lieve, rustige gastvrouw. het ontbijt is fantastisch! Mijn partner noemt het een healthy ontbijt. Christa maakt alles zelf. Ik heb er geen woorden voor.

heerlijk

Regina
3-10-2018

De B&B is geweldig mooi. Heerlijke kamers. De schilderweek was heerlijk. De sfeer erg goed, mede dankzij Christa en de goede verzorging.

Alles klopt

R.M. Hogervorst
30-9-2018

Hartelijke ontvangst door eigenaresse Christa met thee en koek. Direct vakantiegevoel bij aankomst. Alles klopt : mooie, schone slaapkamer, uitstekende bedden, rust, schitterende omgeving, fantastisch ontbijt. Er zijn fietsen en e-bikes te huur. Wij hebben genoten van het luxe vakantiegevoel. Nogmaals bedankt, Christa.

De schildervakantie bij Het Welnesst is een echte aanrader! Veel geleerd in schilder-en tekentechnieken, heerlijke maaltijden gegeten en super goed geslapen in een lekker bed.

Alles heel goed en relaxt georganiseerd. De afwisseling tussen 'sochtends schilderen/tekenen en 'smiddags zelf kiezen wat te doen vond ik heel fijn.

Fantastisch!

Brigitte ter Haar
21-9-2018

Ik heb een schilder workshop gevold van zondag tot en met vrijdag . Het was een hele fantastische week.Een zeer vriendelijke gastvrouw met goede verzorging van eten en drinken, gewoon heerlijke producten.

De schilder en teken workshop heeft mij veel gebracht. Christa leerde ons de kneepjes van het schilderen en tekenen. Waardoor je met veel plezier aan de slag kunt.

Het leren van elkaar en gezellig samen zijn in een groep waar je nieuwe mensen leert kennen .

In een woord een top week en zeker voor herhaling vatbaar.

Fijn weekendje weg met geliefde

Sonja
20-9-2018

Alles klopt bij deze B&B, aan elk detail is gedacht. Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken. Het landelijke interieur is op zich al een beleving, het 5-gangenontbijt is fantastisch en zou zo kunnen worden geserveerd in een 5-sterrenhotel. Ideaal voor een romantisch weekendje weg met je partner.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Wellnest in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Wellnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.