Bed and Breakfast Het Wellnest

193 reviews over Bed and Breakfast Het Wellnest in het Nederlands

Fantastisch!

Brigitte ter Haar
21-9-2018

Ik heb een schilder workshop gevold van zondag tot en met vrijdag . Het was een hele fantastische week.Een zeer vriendelijke gastvrouw met goede verzorging van eten en drinken, gewoon heerlijke producten.

De schilder en teken workshop heeft mij veel gebracht. Christa leerde ons de kneepjes van het schilderen en tekenen. Waardoor je met veel plezier aan de slag kunt.

Het leren van elkaar en gezellig samen zijn in een groep waar je nieuwe mensen leert kennen .

In een woord een top week en zeker voor herhaling vatbaar.

Fijn weekendje weg met geliefde

Sonja
20-9-2018

Alles klopt bij deze B&B, aan elk detail is gedacht. Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken. Het landelijke interieur is op zich al een beleving, het 5-gangenontbijt is fantastisch en zou zo kunnen worden geserveerd in een 5-sterrenhotel. Ideaal voor een romantisch weekendje weg met je partner.

Échte aanrader, waar ik zeker vaker zal komen!

Jolanda van 't Erve
15-9-2018

Prachtige landelijke locatie op 15 min rijdafstand van hartje Harderwijk en 5 min van Nunspeet. Mooie moderne accommodatie met een fijne intieme sfeer en een warme ontvangst door de hartelijke gastvrouw Christa! Het uitgebreide ontbijt met zelfgemaakte smoothies, cake, crumble, mini wraps etc. is helemaal luxe! Échte aanrader! Paar kleine praktische tips voor kamer Laguna boven de entree: plankjes naast het bed om een boek, mobiel, bril en/of glas kwijt te kunnen. Een extra [groter] afvalemmertje in de kamer zelf voor als je op de kamer iets hebt gegeten. En een bagagerekje waar je je rolkoffertje op kan leggen :-)

Heerlijk ontspannen

Anne
9-9-2018

Heerlijke accommodatie, super ontbijt, erg gastvrij. 's Avonds mogelijkheid om bij de open haard te zitten. Kamers zijn mooi en omgeving heerlijk.

Heerlijk ontspannen plek!

Henrieke
9-9-2018

B&B Wellnest is meer dan hotelwaardig!! Gastvrij ontvangst, sfeervolle inrichting en een ontbijt dat je zelden meemaakt! Super!

Voor herhaling vatbaar!

Tatjana Peters
27-8-2018

Ik kan eigenlijk niets omschrijven wat ik als "niet goed" ervaren heb aan deze overnachting. "Het Wellnest" heeft een prachtige ligging. Het is een oase van rust.

Je krijgt waar voor je geld en er is goed nagedacht over de details (inrichting, ontbijt, slaapkamer etc.). Zeer klantvriendelijk/behulpzaam en oprecht geïnteresseerd.

Het ontbijt was tot in de puntjes verzocht (zelfs de muziek op de achtergrond klopte.)

Super!

Edwin
23-8-2018

Christa doet haar uiterste best je je helemaal thuis te laten voelen, koffie met cake bij ontvangst lekker in de tuin, heerlijk ontbijt en wandelinstructies bij vertrek.

Fantastisch! Heerlijk ontbijt!!

Kim
22-8-2018

Top ontbijt! Nog nooit zo goed ontbeten bij een b&b/hotel. Goede ligging. De zwaluwhoeve dichtbij, Nunspeet dichtbij, super! Mooie kamers! Een aanrader!

Ideale B&B met super ontbijt

Rogier
18-8-2018

Zeer gastvrije ontvangst, fijne tips en een super ontbijt.

Voor herhaling vatbaar

Bram
17-8-2018

Heerlijk ontbijt , prachtige accommodatie met hartelijk welkom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Wellnest in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Wellnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.