Tijdelijk €25 aanbetaling

Het Wellnest

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Het Wellnest voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 507 reviews
+33

9.4FenomenaalScore uit 507 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

507 Reviews over Het Wellnest

• 10S.Bakker23-12-2022

Fantastich

Heerlijk verblijf gehad, prachtige luxe kamer met een geweldig bad. Onbijt was perfect! Aan alles was gedacht. Eigenaresse heeft passie voor haar vak! Wij gaan zeker weer terug!

• 9Naomi30-10-2022

Tot in de kleine details verzorgd

Warme ontvangst :) We hebben een fijne overnachting gehad in een heerlijk bedje. Mooie B&B. Het ontbijt was grandioos! Bedankt voor alles Christa!

• 10Mireille & Mike24-10-2022

Heerlijk en goed verzorgd weekend!!

Na een warm ontvangst met een kopje thee en zelfgemaakte appeltaart, kregen we een persoonlijke uitleg van Christa over de B&B en de omgeving. Christa is een geweldige gastvrouw die met je meedenkt, tips over de omgeving deelt en een heerlijk ontbijt verzorgd met veel eigengemaakte lekkernijen. De B&B ziet er zeer verzorgd uit, heeft een fantastische ligging (je bent binnen 5 min. in de prachtige natuur) en geeft je een overweldigend gevoel van rust. Dank je wel, Christa!

• 10Sabine24-10-2022

Geweldig!!

We werden verrast met een nachtje weg. En wat voor één. Bij aankomst ontzettend gastvrij ontvangen door gastvrouw Christa. In de zitkamer kregen we een kopje koffie met iets lekkers aangeboden. Christa bleef erbij zitten om even een praatje te maken. Wat te vertellen over de B&B en de omgeving. We kregen de sleutel van onze kamer, Heather genaamd. Via een mooie trap naar boven onze kamer in, super mooi! Mooi gebruikte materialen, fijne ruimte en de badkamer 😍 met een fijn bad erin. Alles was heel goed schoongemaakt. Het bed sliep fantastisch, fijne matrassen. We werden lekker uitgerust wakker de volgende ochtend. Op naar het zeer goede ontbijt, tot in de puntjes verzorgd, veel dingen zelfgemaakt en met een goed verhaal. Kortom een weekend en verblijf om nooit te vergeten en om zeker naar terug te keren! Bedankt Christa 🥰.

• 10Mellanie23-10-2022

Fantastisch!!!

Samen met een vriendin bij deze geweldige B&B gebleven. Warm en persoonlijk ontvangt, super schone kamer en overheerlijk ontbijt wat duidelijk met veel zorg is bereid! Echt een aanrader, de ligging is ook super. We hebben 51 km gefietst in de buurt met oa een e-bike die ook hier te huur is. Onze ouders deze plek ook al aangeraden! Wij komen terug😊.

Dank je wel Christa voor het fijne verblijf🥰

• 9Johanneke21-10-2022

Gastvrije ontvangst en heerlijk verblijf

Een heerlijk verblijf gehad! We werden ontvangen met warme, zelf gebakken appeltaart bij het haardvuur. Ook prachtige ruime, schone kamers. En een heerlijk ontbijt. Met de gehuurde e-bikes een grote, mooie ronde gefietst door de mooie Veluwe. We kregen de route mee met tips voor de omgeving. Kortom: genoten van deze prachtige B&B en de omgeving!

• 9Arie en Anita21-10-2022

Super verblijf

Wat een hartelijke ontvangst met zelfgemaakte appeltaart, die nog warm was. Mooie, sfeervolle kamer met alles wat je nodig hebt. Gebruik mogen maken van de bar. En het ontbijt was voortreffelijk!

• 10Lieke18-10-2022

Perfecte Mastermind locatie voor ondernemers

Samen met 4 ondernemers hebben wij de gehele B&B afgehuurd om 3 dagen te kunnen werken aan onze bedrijven, vergaderen én even offline te kunnen ontspannen. Christa is een vriendelijke gastvrouw en het ontbrak ons aan niets. We werden warm ontvangen met een vers gebakken appeltaart. De gehele B&B is sfeervol en huiselijk ingericht in een prachtige omgeving. Schone, gezellige en knusse kamers met lekkere zachte bedden. Fijne badkamers met alles erop en eraan om je even te wanen in luxe. Een aanrader voor een weekendje weg, maar ook zeker om aan je business te kunnen werken en even uit de dagelijkse werkzaamheden van je onderneming te kunnen stappen.

• 10Toos26-09-2022

We waren met 10 vrienden te gast bij Christa. Wat een voortreffelijk verblijf. Het begon al met een supervriendelijke ontvangst met heerlijke taart. Prachtige kamers, mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Kortom, voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Carla25-09-2022

Geweldig genieten

Helemaal toppie. Leuke ontvangst zelfgemaakte appeltaart. De kamer met bubbelbad (Timber) is echt geweldig. En het ontbijt is echt vijf sterren waard, met zelfgemaakte smoothie, jam etcetera. Kortom: het is echt Genieten met een hoofdletter G.

Bed & Breakfast Het Wellnest info

Soort hotel