Bed and Breakfast Het Wellnest

• Goed: 7 - 8

Verwennerij!

Familie B.
16-7-2018

Wij hebben ons familieweekend (10 personen waaronder 4 jongvolwassenen 18-21 jaar) bij B&B het Wellnest gehouden. Zowel bij de voorbereiding als in het weekend zelf heeft Christa ons uitstekend terzijde gestaan. Zo heeft ze ons een geweldige cateraar aanbevolen en haar barbecue ter beschikking gesteld zodat we zaterdagavond in de tuin hebben kunnen eten. De kamers zijn comfortabel, elke kamer is wel verschillend wat ruimte en type bad betreft, voor elk wat wils. Als familie konden we natuurlijk afspreken dat degenen die geen bubbelbad hadden bij een van de anderen kon bubbelen. Het ontbijt op zaterdag en zondag was een verwennerij...ruim voldoende lekkere dingen en zalige eigengemaakte smoothies en pannenkoekjes. Niets dan lof voor Christa!! N.B.: voor de ligging geen 10 omdat het aan een doorgaande weg ligt: omdat wij voornamelijk in de tuin zaten hebben we dat overdag gemerkt, 's nachts is het rustig.

......

Jose
8-7-2018

In 1 woord FANTASTISCH. Prachtige kamer , super badkamer, fenomenaal ontbijt. En wat een TOP gastvrouw is Christa. We komen zeker een keer terug.

Hein & Wendy
8-7-2018

Het ontbuit is uitgebreid en super Goed! Kamer en badkamer erg ruim en fijn. Erg gastvrij en we werden verwelkomt met koffie en appeltaart.

opnieuw een prachtig verblijf

Dirk en Veerle
7-7-2018

Reeds viermaal vertoefden wij in deze B&B. We werden vriendelijk en warm onthaald bij aankomst. Het ontbijt was ongelofelijk.

B&B Het Wellnest is ideaal gelegen voor het maken van mooie uitstappen en fietstochten. We hebben lekker gegeten in Vierhouten (Klavertje Vier) en Elburg (Le Papillon).

We komen zeker nog een zeker nog eens terug..

heel erg goed!

Rieta en Jeff
3-7-2018

Hele fijne bedden en uitstekend ontbijt

Superdeluxe!

Mijndert & Jetty Smid
30-6-2018

Afgelopen week hebben we intens genoten van een midweek arrangement in de fantastische B&B "Het Wellnest"bij gastvrouw Christa !!

Alles was méér dan Top !!

Smaakvol ingerichte en schone kamer met een héérlijk bed ,luxe badkamer met bad, en niet te vergeten het fantástische ontbijt, compleet met smoothies ,( soja ) yoghurtjes ,vers fruit,vers gebakken brood, eitjes van Christa haar eigen kippetjes , koffie en lekkere theetjes......zelden hebben wij ons zooo verwend gevoeld !!

Een héél groot compliment voor gastvrouw Christa , en een Grote aanrader voor een ieder die op zoek is naar een Top B&B !!!

Echt geweldig!!

F & C
25-6-2018

Wat een super ervaring! Het ontvangst door gastvrouw Christa was fijn met koffie / thee en zelf gebakken cake. De kamer (Timber) is ruim met een aparte douche en spabad en een heerlijk tweepersoonsbed. Het ontbijt was werkelijk fantastisch! De eetkamer zelf was knus en gezellig en Christa had echt haar best gedaan op het ontbijt; diverse soorten brood, croissants, zalm tortilla wraps, fruitspiesjes, vers gebakken bananenbrood, yoghurt met honing en een gebakken eitje met bacon (zelf kiezen of je gekookt/gebakken wilt inclusief hoe).... echt geweldig! De locatie is ideaal om te combineren met een dag wellness in de Zwaluwhoeve wat op ca. 5 min. rijden afstand ligt.

super adresje

Luc De Pauw
25-6-2018

Voor ons was er maar 1 minpuntje en dat was dat er in de gezamenlijke toilet bij de eetruimte 1 handdoek wordt gebruikt om de handen te kunnen drogen. Meerdere kleine handdoekjes zou een oplossing kunnen zijn.

Verder alles perfect in orde met een super ontvangst.

Super!

Sandor
22-6-2018

Wij hebben een nachtje gelogeerd in de luxe suite forest. Deze kamer was echt van alle gemakken voorzien. Goed bed, mooie en luxe badkamer en een fantastisch ontbijt. Christa, bedankt voor je goede zorgen! We komen graag terug!

Geweldig!

Eva
17-6-2018

Heerlijk verblijf gehad. Geweldige accommodatie en een super gastvrij en warm ontvangst. We hebben enorm genoten. Een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Wellnest in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Wellnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Wellnest scoort een 9.58 uit 10 op basis van 167 reviews.