Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman voor je op een rij gezet:

Bilderberg

499 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman in het Nederlands

Jammer...

Melany Kersten,
6-1-2019

Opzich een prima hotel. Via veiling een nachtje weg gewonnen en dit werd de bestemming. Bij binnenkomst moesten we nog 4 euro betalen aan toeristenbelasting.. prima snappen we. Verder geen uitleg over wat en hoe rondom en in het hotel. Toen we vanmorgen weg gingen moesten we ineens nog 15.50 euro betalen .. Dit was zaterdag toeslag.. 10 euro per persoon.. dus 20 euro in totaal? Wij begrepen het niet dus maar betaald en zijn weg gegaan. Wij vonden het jammer dat er totaal niet werd uitgelegd over het hoe en wat in het hotel. Misschien is dit handig om wel te doen, dan krijgen jullie nog meer blije mensen. Verder waren de kamers schoon en netjes.

Fantastisch hotel met geweldig personeel👍

Han de Kooker,
26-12-2018

Wij hebben hier een kerst arrangement geboekt, diner + overnachting. Het was geweldig!! Heerlijk 5 gangen diner in een gezellige ambiance. Het personeel is top. Daarna heerlijk geslapen in een mooie ruime kamer met heerlijke boxsprings. Kortom een uitstekend hotel!

Voor herhaling vatbaar

Inge,
5-11-2018

Een heel fijn hotel in een leuk dorp. Het personeel is uiterst vriendelijk. De kamers zijn redelijk groot en van alle gemakken voorzien en het bed sliep heerlijk. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Er zou wel iets meer aan onderhoud gedaan kunnen worden. Op loopafstand is een heel leuk restaurant, de Foep. Aanrader voor goed eten en niet al te duur.

Redelijk hotel , wel gedateerd

Bianca,
28-10-2018

Het hotel is wat gedateerd. Vooral douchen in bad met flauw straaltje is niet meer van deze tijd. Receptie personeel netjes en hulpvaardig. Ontbijt redelijk, maar ik miste wat extra luxe zoals zalm en bonenkoffie ipv filterkoffie. Tegen scherpe prijs is het de moeite, maar betaal niet volle pond. Fijn dat je zo het dorpje in wandelt. Goed gegeten bij de Haen, saté is aanrader.

Zeker voor herhaling vatbaar

John,
31-8-2018

Hebben het naar ons zin gehad, prima diner en ontbijt.

En super aardige bediening.

Ligt niet zover van Amersfoort dus dat was goed te fietsen.

Leuke stadswandeling gedaan en een rondvaart door de grachten van Amersfoort.

Wij vonden de badkamer wat gedateerd, en de gelegenheid om je fietsen te stallen

erg slecht, geen ruimte en gedeeltelijk overdekt, ook geen oplaadpunt buiten voor de fietsen.

Wat wel positief is, is dat de ruimte op slot kon.

Geen aanrader

Janny,
11-8-2018

Vriendelijk personeel. Maar deluxe is geen luxe. Vlekken in tapijt. Rare herrie airco op de grond met lange slang, niet in te stellen op een temperatuur. Kleine badkamer. In bad douchen. Erg hoge instap. Voegen in badkamer vies, soms zelfs zwart. Badkamer niet mindervaliden vriendelijk. Douchezeep 1e dag opgebruikt. 2e dag niet bijgevuld.

Welness erg klein en is gelijk vol met 4 personen.

warm welkomgevoel

carole,
27-1-2018

hand geschreven welkoms kaartje met een tasje met monstertjes va de wellness, geeft een zeer goed en gastvrij gevoel.

fantastisch

Wissink,
1-9-2017

prachtig hotel, ruim opgezet, heel gastvrij, mooie kamers in prachtige omgeving

Geweldig

Ton Roos,
26-8-2017

Prima ontvangst, uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel

Goede service

A.L.H. Smit,
23-7-2017

had op 22 juni een overnachting inclusief ontbijtbuffet geboekt, door een communicatiestoring was onze boeking niet doorgekomen in hun reserveringssysteem. Gastvrouw belde meteen Hotels in de omgeving om een vervangende kamer te regelen, terwijl wij ondertussen een kop koffie met iets lekkers ontvingen. Binnen 5 minuten was een kamer geregeld bij één van de andere hotels in de omgeving. De volgende dag werden wij bij thuiskomst nogmaals gebeld of alles naar tevredenheid was verlopen. Niets dan lof over correct afhandeling hiervan.

Bilderberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman in Hoevelaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.