Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo

Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo
8,3

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bungalowpark Hoenderloo voor je op een rij gezet:

477 reviews over Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo in het Nederlands

in deze villa nooit meer

paul
15-10-2018
  • Onderkomen6

De villa-ligging was erg rustig,woonkamer,slaapgelegenheid zijn top,echter de ervaring in het kookgebied is ronduit gevaarlijk. Voor mensen vanaf een lengte van 1.82mtr. is een verbanddoos onontbeerlijk. Het afzuigblok boven het gasstel zit gevaarlijk laag. Er zit n.l een scherpe punt aan het voornoemde blok. Ik heb daar slechte ervaring mee ondervonden.

Annette Verhees
12-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

We zijn een week naar Roompot Hoenderloo geweest. Echt een aanrader. Mooi huisje in schitterend natuurgebied. Vriendelijk personeel met leuke annimatie voor de kleinkinderen. Top👍

Heerlijk verblijf in Park Hoenderloo

Hardloper411
1-10-2018
  • Onderkomen8

Ligging: prachtige omgeving. Brandschoon huisje. Heel basic maar alles heel netjes en goed onderhouden.

Als je langere tijd gaat, zou ik iets meer comfort verlangen, oa water tappunt op de verdieping bij de slaapkamers. Vrij steile trap naar boven. Toilet en badkamer op de begane grond, dus goed ter been zijn is een must. Prima kookgerei, maar als je geen zin hebt heeft het park prima eetgelegenheden.

Aanrader!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Bedankt voor deze mooie review. Goed te vernemen dat jullie zo genoten hebben van het verblijf op ons park en de omgeving.

Roompot Vakanties

we vonden het erg fijn en willen zeker terugkomen

fam. de Roo
30-9-2018
  • Onderkomen9

Mooi ruim huisje. Schoon. Vriendelijke medewerkers en een mooie omgeving. Wij willen nog een keer terugkomen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Dat horen wij graag! Fijn dat jullie verblijf zo naar wens is geweest en zien jullie graag weer terug in Hoenderloo!

super

nancy
  • Onderkomen9

wij komen hier reeds verschillende jaren en hebben het steeds heel goed het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam het eten in de boskantine is voor zijn prijs zeker oke .wij komen zeker terug

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Fijn te vernemen dat jullie altijd zo genieten op ons park Nancy. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. En graag tot ziens in Hoenderloo!

Groetjes Marcia

een onvergetelijke ervaring !!

Nadine Corten
  • Onderkomen9

Dit is een park waar je rust en natuur kan vinden !!! Geen overdonderende attrakties maar mooie natuur , vriendelijke mensen , mooie bungalows met al het nodige comfort ….. In het dorp vind je alles wat je nodig hebt : een supermarkt die alles biedt , een fietswinkel , een pannenkoekenhuis ( mmmmm ) en het lekkerste ijs van de Veluwe ( nog meer mmmmm) . Kortom , je hebt alles wat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie !!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Wat een super leuke beoordeling Nadine hartelijk dank daarvoor. Fijn dat jullie zo hebben genoten van ons park en de omgeving. En het verblijf zo geslaagd is geweest. Wij zien jullie graag nogmaals op ons park in Hoenderloo!

A.verhoeve
  • Onderkomen9

Alles,behalve een vreselijk klein fonteintje in de douche

Vriendelijk en attent personeel.

Goed restaurant en bediening

Super schoon zelfs de glazenwasser kwam langs.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat jullie verblijf zo naar wens is geweest. Wij begroeten jullie graag nogmaals op ons park in Hoenderloo!

Storend hondengeblaf

H.de Jong
24-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Fijne ruime huisjes, simpel zwembad. Veel honden en daardoor hondengeblaf door achtergelaten honden in huisjes

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Bedankt voor deze goede review. Vervelend dat er overlast is geweest van honden op het park. Is hiervan ook melding gemaakt op het park?

fantastisch

fam. van Haaften
23-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

een leuke en mooie omgeving ,en goed verzorgt mooie schone bungalow en de sfeer van personeel zeer goed

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat jullie zo een fantastisch mooi verblijf hebben gehad. Graag tot nogmaals ziens!

zeer tevreden

arend
22-9-2018
  • Onderkomen8

kan geen slechte dingen opnoemen. zeer tevreden over het verblijf

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Dat vernemen wij graag Arend fijn dat het verblijf jullie zo goed is bevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en wij zien jullie graag nogmaals terug op ons park in Hoenderloo!

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.