Camping Recreatiepark 't Veluws Hof

7.6Goed

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Recreatiepark ’t Veluws Hof ligt in het groene Hoenderloo. Hier vind je een verwarmd buitenzwembad, een kinderspeelbad, een multisportveld, een midgetgolfbaan en een recreatieteam (in vakantieperiodes en op feestdagen). De hond mag mee naar het park. Het Nationaal Park De Hoge Veluwe is mooi om in te wandelen en is goed te bereiken met de auto.

260 reviews over Camping Recreatiepark 't Veluws Hof

• 9Ria04-09-2020

Mooie ruime kampeer plekken . Ondanks de corona deed het animatieTeam erg hun best om de kinderen te vermaken, ook voor de volwassenen werd er iets gedaan , bijv een puzzelrit met de auto! Hele fijne camping met vriendelijk personeel!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 7Hans29-08-2020

Heerlijke vakantie

28 juli aangekomen met caravan 15 augustus weggegaan wij hebben samen met onze kinderen 3 en 8 jaar een fantastische vakantie gehad. Mooie plek in de schaduw. Goede campingwinkel ruim gesorteerd redelijke prijzen. Leuke speelplaatsen voor kinderen. Geweldige fiets en wandel omgeving. Aandachtspunt was zwembad. Geen instructie of handhaving tav de coronaregels. Daarnaast hebben wij wat overlast van zogenaamde berkenwanten ervaren. Deze beestjes zijn weliswaar onschuldig, maar wel irritant en vallen bij een warme periode uit de berkenbomen. Wij hadden beperkt last, maar de buren extreem veel.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 3Mulder29-08-2020

Niet ok. Verwarmde zwembad dicht wegens kou (20C)

Ik kan deze camping niet aanraden. Soms is er wel iets wat minder bevalt, maar hoe er mee om wordt gegaan maakt uiteindelijk het meeste indruk. Dat snappen deze mensen niet. Geen begrip voor de kinder-teleurstelling voor het dichte zwembad (geen lief gesprekje, geen sleutelhanger of lolly). Alleen een nors: "dat is nu eenmaal onze keus. Bij 15graden gaat toch niemand zwemmen." (Het was toch echt 20 graden. En waarom adverteer je dan met verwarmd zwembad?). En dan bladblazers: 2 naast mijn tent van een uur of 10 tot half 5. Haast huilend vroeg ik om half 2 hoe lang t nog ging duren. "Tot het klaar is " en ze draaide me de rug toe. Geen greintje begrip, geen aangeboden drankje, niks. Na wat aandringen van mij, kreeg ik alleen nog een uitnodiging om hun probleem op te lossen: "wanneer moeten we het dan doen?". Elke volgende dag bladblazers bij t ontbijt. Daarna vluchtten we de camping af. Spendeer je kostbare vakantiedagen niet hier.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Vanessa24-08-2020

Heerlijk vakantiegevoel

Een super vakantie gehad. Bij aankomst netjes ontvangen bij de receptie en goede uitleg gekregen. Wij zaten in een chalet die netjes en schoon was. Alles wat er in hoort, zit er in. Er was genoeg te doen voor de jeugd, ondanks er toch rekening gehouden moest worden met de Corona. Het patatfestijn is echt een succes. Genoeg speeltoestellen voor de kinderen. Ook een heerlijk zwembad. Ook voor de volwassenen genoeg te doen. Een bingo-avond coronaproef op het sportveld, demonstratie van politiehonden enz. Savonds reed er ook bewaking rond die alles goed in de gaten houden. 2 restaurants waar je heerlijk kan eten met vriendelijk personeel. Iedereen had er zin in om de vakantiegangers het naar hun zin te maken. Een supermarkt waar je alles kan halen en die tot in de avond geopend zijn. Wij komen zeker terug!!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10P Steketee21-08-2020

Geweldig fijne camping

We zijn vandaag thuis gekomen van bezoek aan deze fijne camping. Keurig verzorgde camping. Mooi zwembad ,over heel de camping speeltoestellen,zeer kind vriendelijk. Ook een leuk treintje om de kinderen op te halen naar het plein. Geweldig animatie team ,horeca is goed Mooie ruime plek om te kamperen met goed sanitair en supermarkt. Mooie omgeving,ook de vaste bezoekers erg vriendelijk ervaren. Eigen plekje uitzoeken en boeken online erg makkelijk,leuke app werkelijk niets op aan te merken.

• 10Eetgelegenheden

• 8C Toonen19-08-2020

Camping eigenaren doen alle moeite!

We zijn net terug van 10 dagen op het veluws hof. Dit is ons goed bevallen. Er is een heel prima animatie team. Er wordt moeite genoeg gedaan om iedereen te vermaken. Er rijdt een treintje over de camping om jonge kinderen op te halen. Ook voor onze tieners was er vanalles te doen. De sanitaire voorzieningen worden netjes bijgehouden. En het is een keurig terrein. Plaatsen zijn echt ruim, met prima beschutting. Er zijn voldoende parkeerplekken op het terrein. Sommige vaste gasten hebben wel de neiging om tot 's avonds laat goed te horen te zijn, maar ik heb wel gemerkt dat men daar wel op aangesproken wordt, en terecht. Er was tijdens ons verblijf sprake van noodweer: heftige storm en regen. Hierdoor was er her en der (flinke) wateroverlast op de camping. Er is door eigenaren en personeel enorm hard gewerkt om alles zo snel mogelijk weer in orde te maken. Ik heb daar bij het uitchecken complimenten over gegeven!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Richard15-08-2020

Super gezellig en veel te doen voor iedereen!

Super gezellig we hebben een stacaravan en komen het hele jaar door. Voor de kinderen veel te doen en ouderen ook. Je verveelt je echt niet op deze camping. Ze hebben er alles zwembad, kantine, bowling, midgetgolf,tennis,supermarkt & snackbar. Vlakbij is Apenheul, Julianatoren, Lumido en Binky's is ook erg leuk. De camping die alles heeft om te doen en vlakbij leuke attractieparken. De sfeer super gezellig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Joeystam14-08-2020

fantastisch

ik heb voor de 2 de jaar op deze camping het bevalt me hier zo goed zowel met kinderen en zonder kinderen de crew is fantastisch ze zijn altijt behulpzaam en vriendelijk ik raad ieder heen deze camping in aan ik ga volgend jaar er weer heen ruime plekken schoon sanitair schoonzwembad ook ivm de corona

• 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in augustus 2020

• 4De Jong13-08-2020

Voor ons nooit meer

Zeer veel vaste gasten in stacaravans. Zwembad te klein en zeker in deze (Corona) tijd. Vaste gasten en hun kinderen drukken enorme stempel op het park en de activiteiten. We zijn ook eerder vertrokken dan de bedoeling was. Omgeving is wel erg mooi.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Fj12-08-2020

SUPER CAMPING

De camping is geweldig, super leuke mensen, heel erg gezellig, super activiteiten, leuke animatie en zeer vriendelijk personeel. Kom hier al 17 jaar en het blijft super!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018