Géén boekingskosten
NederlandGelderlandHoenderlooCampings HoenderlooCamping Recreatiepark 't Veluws Hof

Camping Recreatiepark 't Veluws Hof

NederlandGelderlandHoenderloo

We hebben de beste aanbieders voor Camping Recreatiepark 't Veluws Hof voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 277 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Recreatiepark ’t Veluws Hof ligt in het groene Hoenderloo. Hier vind je een verwarmd buitenzwembad, een kinderspeelbad, een multisportveld, een midgetgolfbaan en een recreatieteam (in vakantieperiodes en op feestdagen). De hond mag mee naar het park. Het Nationaal Park De Hoge Veluwe is mooi om in te wandelen en is goed te bereiken met de auto.

278 Reviews over Recreatiepark 't Veluws Hof

• 10A van Z12-05-2022

Geweldig compleet recreatiepark

Het is een geweldig recreatiepark, van alles te doen. Voor zowel jong als oud, ook zijn er in de vakantie veel pubers dus ook voor hun leuk. En honden zijn welkom. Heerlijk dat er een uitgebreide supermarkt is die ook souvenirs verkoopt. Eigenlijk heb je er alles en hoef je het park niet af voor boodschappen of eten, een restaurant en caffetaria zijn er ook. Vriendelijke eigenaar en medewerkers, ruime openingstijden bij de receptie. Maar ben je een rustzoeker die graag 24 uur stilte wilt dan ben je aan het verkeerde adres. De locatie en omgeving zijn geweldig, wandelen en fietsen direct vanaf het park.

• 10Judith27-10-2021

Top verblijf, prima locatie, fijn personeel.

Mooi park gelegen in de bossen. Leuk zwembad erbij voor de kinderen. Genoeg te doen en heerlijk eten in het restaurant en hele mooie chalet om in te verblijven

• 6Adria on tour19-10-2021

Top locatie

Wij vonden het een fijne plek om te staan , wij stonden op veld D met de camper . Dicht bij bos uitgang . Voor ons is de locatie het belangrijkste en eventueel een eetgelegenheid . Miss als enigste min punt zou ik dan zeggen , probeer van de zwijnen af te komen , zelf geen last van gehad daar wij met een camper zijn . Maar kan me voorstellen als je met tent kampeer dat het iets minder grappig is :-) .

• 9Peter18-10-2021

Een prima verblijf met aardig personeel

Een prima verblijf met aardig personeel

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Nanda Nijstad01-10-2021

Fijne,gezellige,schone rustige camping

Vriendelijke mensen in de winkel. Top winkel. Toiletruimte schoon.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Nanda22-09-2021

Fijne, schone,camping

Plus: mensen vriendelijk,winkel top, toiletten schoon,receptie vriendelijk, schone, nette rustige camping . Min:geen mapje met bv noodnummer, hoe en wat regels, gebruik van douch ,wifi enz.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Roemburg24-08-2021

Fijne camping maar voor ons wat te groot.

Wij stonden op het camping gedeelte net bij een speeltoestel en hebben het naar onze zin gehad. Het was er gezellig. Wel moet je niet voor de stilte komen want er is flink wat bedrijvigheid op de camping. Als de jonge kinderen uitgespeeld zijn komen de wat oudere kinderen het speeltoestel onveilig maken met de nodige herrie. Ook hoor je tot laat wel campinggasten kletsen, lachen en sommige avonden liepen er vaak nog pubers in het donker over de camping met het nodige kabaal. Wij vonden dit niet erg maar niet iedereen verwacht dat op een camping op de Veluwe.De wasmachine was gratis te gebruiken maar reken er niet op. Sommige vaste gasten bivakkeren daar zelfs met lunch om alles te wassen. We hebben in 3 weken tijd 1 keer kunnen wassen met de machine. Voor handwas was er 1 wasbak dus dat vond ik echt heel weinig voor zo'n grote camping. Familiedouche was prima en er werd goed schoongemaakt. En de plekken zijn ruim.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Familie Steketee24-08-2021

Wederom geweldig

Vandaag teruggekomen van wederom een heerlijk weekje op deze camping.Een mooie camping met allemaal vriendelijke medewerkers.Keurig onderhouden alles schoon en netjesMooie ruime plaatsen waar je ook je auto bij kunt parkerenLeuk animatieteam voor de kinderen vooral het treintje erg leukWord veel voor kinderen gedaan erg kind vriendelijk.Veel speelplaatsen over heel de camping.Jeugd werd aangesproken op misdragingen veel sociale controle.Kinderen vonden snel aansluiting bij de andere kinderen.Bowling baan erg mooi Supermarkt is geweldigSteek de straat over loop het bos in en de hei op erg rustigMaar hou als stadsmens wel van geluid.Kinderen vroegen volgend jaar weer? jazeker antwoorde ikWij komen terug

• 10Ricardo24-08-2021

Het is een gesellig camping

Wij staan er al jaren op deze camping het is een mooie camping met veel mogelijk heden er is veel te doen voor jong en oud. Van een minder ochtend tot aan gezellige muziek avonden op het plein er is veelAanwezig een winkel die van alles heeft Een cafetaria en een kantine waar ze niet altijd de beste zin hebben en niet altijd even vriendelijk zijn dat is het enige wat nog veranderd zou kunnen worden hier op het park maar voor de rest een prima park voor jong en oud. Zelf met een heerlijk zwembad met glijbaan. Een mooi restaurant met mooie bowling banen voor een avondje ontspanning helaas heeft Corona ook dit jaar weer roet in het eten gegooid want het recreatie promgramma is niet zo als. Het moet zijn maar hopen dat 2022 een beter jaar gaat worden voor ons allemaal op de camping

• 6Mariëlle24-08-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Het voelde voor ons alsof de camping er echt bij was en ze er weinig aandacht aan gaven. Bij de speeltuin allemaal brandnetels en prik planten die verwacht je niet daar... Wij hadden een mooie grote kampeer kavel, alleen zo onvlak als het maar kan. De stoel en tafel konden niet eens recht staan. Het sanitair was schoon, alleen het douchen was een drama 3 avonden onder een koude douche gestaan. En wat ons erg opviel is dat tegenwoordig bijna iedereen een hond heeft. Prima maar ruim dan wel altijd de uitwerpselen op ook savonds! Helaas gebeurde dit niet altijd jammer want vind hondenpoep heel vies en vooral als je kind er in kan gaan staan. De omgeving is prachtig deze camping voor ons niet weer.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Recreatiepark 't Veluws Hof info

Camping-informatie

• Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

Soort hotel

• BungalowcomplexBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)