Camping Recreatiepark 't Veluws Hof

Met jonge kinderen

Eén keer, niet weer.

Leintje
24-8-2018

Een ideale verblijfplaats voor liefhebbers van voetbal, honden en het Hollandse Lied. De jaren 60/70 dansavond werd ingeruild om Feijenoord te kijken.

De cafetaria was prima, maar helaas geen eierballen.

Voor puberzoon was er niet veel te doen.

In de favorieten geplaats

Hakvoort
22-8-2018

Prima ontvangst alles werd keurig uitgelegd

Er werd de tijd voor genomen

Prima wifi. Tijdens onze rondreis met camper het beste van allemaal en een nette prijs.

Goed zwembad met toezicht, zeer uitgebreide kampwinkel restaurant gooien ze dicht voor besloten groepen 😭

top camping

camping gek
29-7-2018

word slecht opgelet waar kinderen en volwasenen hun fiets plaatsen bij het zwembad,frieterie ,wittehuis,waardoor minder valide moeilijk met hun scootmobiel of rolstoel/rolator er door kunnen.

camping zelf is voor de rest top.we staan hier all ruim 25 jaar

Nooit meerll

Gezin
28-7-2018

De camping is rumoerig. Personeel onvriendelijk.snackbar

Fantastisch!

Melissa Mulders
1-7-2018

Ik kom hier al jaren. Alleen maar top! Prachtig in de natuur. Zeer vriendelijk en servicegericht personeel!! We komen zeker weer terug :-)

Nooit meer!

Diana de Jager
28-6-2018

Teleurstellende aankomst na lange tijd in de file gestaan. Wij hadden een chalet nr.9 geboekt, de Fazant en kijk uit mensen dit is niet zoals op andere sites vermeld staat, bosbungalow nr. 9!

Bij aankomst was de tuin (alleen een grasveld) niet omheint en alleen 4 plastic rechte stoeltjes zonder kussens, geen parasol en zeer slechte WiFi waar je nog voor moet betalen.

Wij waren met onze hond van 5 maanden en moest helaas aan de lijn, niets afgezet.

Omdat onze hond wagenziek is, konden we geen kant uit en de hele dag in de volle zon op plastic stoeltje te zitten was ook geen optie.

Dus van ellende na 3 dagen naar huis gegaan, we hadden een week geboekt.

Vanuit de camping geen tegemoetkoming, nee ze krijgen nooit klachten, raar hoor?

Mijn advies, kijk uit bij boeken van deze chalets. Wij gaan er nooit meer terug.

geweldig

Ria van delen
19-6-2018

leuke familie camping, mooie omgeving voorseisoen plaats gehuurd met eigen caravan, zeker voor herhaling vatbaar ondanks dat we er maar 30 km vandaan wonen, mooi nw zwembed, goede wifi wel per dag kopen , ruime grote supermarkt met betaalbare prijzen een aanrader ,de eigenaren zijn ook heel klant vriendelijk,honden ook welkom,sanitair is goed,ook wel netjes schoon

Erg mooi park

Waren uitstekend

Geweldig

Robert -jan de landmeter
11-6-2018

Geweldige accommodatie. Prima zwembad. Mooi en goed restaurant.

Geweldig

Jannie
10-6-2018

Wat een super camping , voor onze kleinkinderen van alles te doen, vriendelijk personeel , en keurig onderhouden allemaal . Met waar wij wegkomen een heel warm bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark 't Veluws Hof in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark 't Veluws Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.