Tijdelijk €25 aanbetaling

Recreatiepark 't Veluws Hof

We hebben de beste aanbieders voor Camping Recreatiepark 't Veluws Hof voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 283 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Recreatiepark ’t Veluws Hof ligt in het groene Hoenderloo. Hier vind je een verwarmd buitenzwembad, een kinderspeelbad, een multisportveld, een midgetgolfbaan en een recreatieteam (in vakantieperiodes en op feestdagen). De hond mag mee naar het park. Het Nationaal Park De Hoge Veluwe is mooi om in te wandelen en is goed te bereiken met de auto.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

283 Reviews over Recreatiepark 't Veluws Hof

• 3Ger13-01-2023

Als je nergens last van hebt, prima

Minpunten: Chalet bleek een caravan te zijn uit de jaren 70 ( herkenbaar aan het relief glas) waar in het woongedeelte ooit nieuwe, en teveel, meubels zijn neergezet. Schimmelplekken bij het hoofdeinde van het bed. Beide slaapkamers ruikend naar vocht. Keuken, en ik moet zeggen dat had ik zelf niet goed gelezen maar ja anno 2022 verwacht je dit ook niet meer, had geen oven of combimagnetron. Gore douche met schimmelplekken in de randen en een douchedeur die niet sluit. Dus natte vloer. Een stoffer en blik die net zo oud was de caravan. Qua schoonmaak, geen idee waarvoor ik 37,-moest betalen de vorige mensen hadden tussen en achter de bank, nogal wat achter gelaten. En ik heb het schoner achter gelaten dan het was. Borg slagboompas na 11 dagen nog niet retour gestort gekregen, de boekhouder was nog op vakantie zei de beheerder. Men houdt zelf zich dus niet aan de algemene voorwaarden (???) Pluspunten: het was relatief vuurwerkvrij.

• 9Carolien13-12-2022

Super mooi park met allerlei faciliteiten

Mooi knus park waar de eigenaren er nu vanalles aan doen om het park op te knappen, mooi nieuw speeltoestel aan het begin. Er is genoeg te doen, prachtige fiets en loop routes en je staat binnen 5 minuten op de veluwe! Chalet die wij hadden was top! Alles zat er op en aan.

• 1Jenni1234528-09-2022

Slecht!

Slechte ervaringen met t Veluws hof. Zeer veel achterstallig onderhoud bij een aantal chalets waardoor het er vreselijk uitziet.

Animatie was nog aanwezig, maar hadden het te druk met hun eigen telefoon en hebben nooit 1 woord tegen onze kinderen gezegt.

Onvriendelijk personeel, zowel receptie als in het restaurant.

Zwembad was erg koud, ondanks dat er staat verwarmd. Op een dat was het prachtig weer 27 graden. Komt er een meneer het zeil op het zwembad leggen, want hij wilde om half 5 thuis zijn. Dus verder we verzocht te vertrekken.

1 ster, omdat onze chalet wel mooi was, bedden wat minder. Maar dit is heel persoonlijk.

Internet site ziet er prachtig uit, maar komt zeker niet overeen met de werkelijkheid.

Voor ons nooit meer!!!

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Peter06-09-2022

Fijne Camping

Voor het 3e jaar op rij op deze fijne camping Alles aanwezig eigenlijk hoef je de camping niet af Goede supermarkt mooi zwembad ook worden de kinderen leuk bezig gehouden Sanitair is prima en mooie natuur rond om de camping Veel speeltoestellen over heel de camping zeer kindvriendelijk. Ook de receptie vriendelijk en behulpzaam En iedere dag een ploeg om de camping schoon te houden en onderhoud Fijne plaats om te zijn

• 10Eetgelegenheden
  • 6Joop03-08-2022

Inleven in de mensen die het geld brengen hier

Slechte animatie voor de kinderen. Water druk bij het douche laag en vaak koude douche Totaal geen inlevingsvermogen in kinderen.

Met de animatie voor de kinderen is het echt bar en boos kinderen mogen niet meer oo het podium.

Voor de volwassen is er bijna niks meer

Bar personeel zeer klant onvriendelijk. Zet er is iemand neer die er zin in heeft en niet blijft zuchten

Er zit 1 meneer in het kantoor die denkt dat die de camping eigenaar is en commandeert iedereen, en zegt ook dat die de eigenaar is terwel we de eigenaar kennen.

Snackbar gaat altijd iets fout.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 10A van Z12-05-2022

Geweldig compleet recreatiepark

Het is een geweldig recreatiepark, van alles te doen. Voor zowel jong als oud, ook zijn er in de vakantie veel pubers dus ook voor hun leuk. En honden zijn welkom. Heerlijk dat er een uitgebreide supermarkt is die ook souvenirs verkoopt. Eigenlijk heb je er alles en hoef je het park niet af voor boodschappen of eten, een restaurant en caffetaria zijn er ook. Vriendelijke eigenaar en medewerkers, ruime openingstijden bij de receptie. Maar ben je een rustzoeker die graag 24 uur stilte wilt dan ben je aan het verkeerde adres. De locatie en omgeving zijn geweldig, wandelen en fietsen direct vanaf het park.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Judith27-10-2021

Top verblijf, prima locatie, fijn personeel.

Mooi park gelegen in de bossen. Leuk zwembad erbij voor de kinderen. Genoeg te doen en heerlijk eten in het restaurant en hele mooie chalet om in te verblijven

• 10Eetgelegenheden
  • 6Adria on tour19-10-2021

Top locatie

Wij vonden het een fijne plek om te staan , wij stonden op veld D met de camper . Dicht bij bos uitgang . Voor ons is de locatie het belangrijkste en eventueel een eetgelegenheid . Miss als enigste min punt zou ik dan zeggen , probeer van de zwijnen af te komen , zelf geen last van gehad daar wij met een camper zijn . Maar kan me voorstellen als je met tent kampeer dat het iets minder grappig is :-) .

• 8Eetgelegenheden
  • 9Peter18-10-2021

Een prima verblijf met aardig personeel

Een prima verblijf met aardig personeel

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Nanda Nijstad01-10-2021

Fijne,gezellige,schone rustige camping

Vriendelijke mensen in de winkel. Top winkel. Toiletruimte schoon.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Recreatiepark 't Veluws Hof info

Soort hotel

• BungalowcomplexBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Krimweg 152-154, 7351 TM