Camping Recreatiepark 't Veluws Hof

• Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch!

Melissa Mulders
1-7-2018

Ik kom hier al jaren. Alleen maar top! Prachtig in de natuur. Zeer vriendelijk en servicegericht personeel!! We komen zeker weer terug :-)

Nooit meer!

Diana de Jager
28-6-2018

Teleurstellende aankomst na lange tijd in de file gestaan. Wij hadden een chalet nr.9 geboekt, de Fazant en kijk uit mensen dit is niet zoals op andere sites vermeld staat, bosbungalow nr. 9!

Bij aankomst was de tuin (alleen een grasveld) niet omheint en alleen 4 plastic rechte stoeltjes zonder kussens, geen parasol en zeer slechte WiFi waar je nog voor moet betalen.

Wij waren met onze hond van 5 maanden en moest helaas aan de lijn, niets afgezet.

Omdat onze hond wagenziek is, konden we geen kant uit en de hele dag in de volle zon op plastic stoeltje te zitten was ook geen optie.

Dus van ellende na 3 dagen naar huis gegaan, we hadden een week geboekt.

Vanuit de camping geen tegemoetkoming, nee ze krijgen nooit klachten, raar hoor?

Mijn advies, kijk uit bij boeken van deze chalets. Wij gaan er nooit meer terug.

geweldig

Ria van delen
19-6-2018

leuke familie camping, mooie omgeving voorseisoen plaats gehuurd met eigen caravan, zeker voor herhaling vatbaar ondanks dat we er maar 30 km vandaan wonen, mooi nw zwembed, goede wifi wel per dag kopen , ruime grote supermarkt met betaalbare prijzen een aanrader ,de eigenaren zijn ook heel klant vriendelijk,honden ook welkom,sanitair is goed,ook wel netjes schoon

Erg mooi park

S.
12-6-2018

Groen onderhoud

Animatie

Waren uitstekend

Robert -jan de landmeter
11-6-2018

Geweldige accommodatie. Prima zwembad. Mooi en goed restaurant.

Jannie
10-6-2018

Wat een super camping , voor onze kleinkinderen van alles te doen, vriendelijk personeel , en keurig onderhouden allemaal . Met waar wij wegkomen een heel warm bad

M.Meeste Snijder
9-6-2018

Recreatiepark 't Veluwshof is een heel fijne gezellige camping voor jong en oud.

met een zwembad en veel animatie en een goed sfeer onderling

Super

A.van Hattem Kooijmans
9-6-2018

Woorden zijn er niet genoeg om te beschrijven hoe super deze camping is daarom zeg ik verder niets, maar kom het beleven.

fantastisch

fam van vliet
9-6-2018

een kind vriendelijke camping en honden toe gestaan. Een supermarkt met goede spullen en vriendelijke mensen

We hadden een chalet gehuurd. En we waren met een tweeling van 8, en twee dochters van 15 en 19. Ik heb een heerlijke vakantie gehad en mijn tweeling bijna niet gezien, want de animatie was perfect geregeld. Ook voor de oudste twee. En ook in de avond ook voor ieder wat wils. Echt een aanrader de camping. Voor gezinnen met jonge en oudere kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark 't Veluws Hof in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark 't Veluws Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark 't Veluws Hof scoort een 8.7 uit 10 op basis van 231 reviews.