Camping Recreatiepark 't Veluws Hof

7.3Goed

• 7.2Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Recreatiepark ’t Veluws Hof ligt in het groene Hoenderloo. Hier vind je een verwarmd buitenzwembad, een kinderspeelbad, een multisportveld, een midgetgolfbaan en een recreatieteam (in vakantieperiodes en op feestdagen). De hond mag mee naar het park. Het Nationaal Park De Hoge Veluwe is mooi om in te wandelen en is goed te bereiken met de auto.

252 reviews over Camping Recreatiepark 't Veluws Hof

• 4De Jong13-08-2020

Voor ons nooit meer

Zeer veel vaste gasten in stacaravans. Zwembad te klein en zeker in deze (Corona) tijd. Vaste gasten en hun kinderen drukken enorme stempel op het park en de activiteiten. We zijn ook eerder vertrokken dan de bedoeling was. Omgeving is wel erg mooi.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Fj12-08-2020

SUPER CAMPING

De camping is geweldig, super leuke mensen, heel erg gezellig, super activiteiten, leuke animatie en zeer vriendelijk personeel. Kom hier al 17 jaar en het blijft super!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• 5SH07-08-2020

Rumoerig. Vaste gasten. Groot. Druk.

Ondanks zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel een zeer slechte ervaring op deze camping. Twee weken geboekt, na vier dagen betrokken. De plaatsen zijn mooi ruim en van alle gemakken voorzien. Er is ruim voldoende sanitair aanwezig en de voorzieningen voor kinderen zijn ruim voldoende. De supermarkt op het park heeft een goed assortiment en is redelijk geprijsd. Nadeel (volgens ons) is dat er zeer veel vaste gasten staan die zich de camping min of meer toe-eigenen. Tot diep in de nacht veel herrie en muziek vanuit complete nederzettingen van partytenten gevuld met liefhebbers van het Hollandse lied. Erg jammer want de campinghouders hebben het goed op orde en zijn van goede wil.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Pieter Veldhuizen02-08-2020

Nooit meer

Mooi park, maar tot 1 uur in de nacht veel overlast van buren met vrienden met veel drank op. Wordt niks van gezegd. Wij vertrekken om nooit meer terug te komen Zonde dat dat zo'n park.

• 6Eetgelegenheden

• 5Robert Danielse12-07-2020

Klantonvriendelijk, slechte afspraken, niet meer!

De pluspunten van Veluws hof: Mooi park. Leuk zwembad. Schoon Sanitair. Vele faciliteiten op het park. De minpunten: Zeer klantonvriendelijke eigenaar en receptie medewerkers. Bij aankomst op het park werkte onze douche pas niet. Deze heb je nodig om de douche te kunnen gebruiken. Na het opbouwen van je caravan en voortent, en overige spullen, is het fijn om te kunnen douchen. Na sluitingstijd kun je hiervoor op de nachtbel drukken. Parkeigenaar vertelde ons dat hij ons niet kon helpen. Na veel klagen toch een douche pas gekregen. Winkel zou tot half 5 open zijn, regelmatig eerder dicht. ook toen de winkel tot 20 uur open zou zijn, om 19.15 gesloten. Naar de receptie gelopen: Waarom? Geen idee. Zou open moeten zijn. Animatieteam was meer bezig met elkaar vermaken, als de kinderen. Alhoewel, dit geld zeker voor de mannelijke teamlid. Bijna geen activiteiten voor volwassenen. Volgens receptie wegens corona. Geen vergoeding, korting, niets

• 9Eetgelegenheden

• 8Henk28-06-2020

Lekker rustig in een mooie omgeving.

Camping voldoet prima: ruime afgebakende plekken en goed sanitair. Camping zelf is maar klein deel van dit park: gros is vaste plaatsen, huisjes en huurhuisjes.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10natuur liefhebber14-04-2020

opmerkingen

We zijn met de paas in onze stacaravan geweest ondanks de CORONA VIRUS dit is door de camping prima geregeld, maar heb toch een paar opmerkingen. de website van het veluwshof word slecht bij gehouden op de CORONA VIRUS na dit staat er duidelijk op. waarom stonden de openingstijden van de frieterie tijdens de paas er niet op ? veel mensen zaten in hun caravan en gingen niet supermarkt/receptie alleen daar hing een briefje met de openingstijden .ja er is een laadpaal geplaatst lekker belangrijk in deze tijd dat was het laatste nieuws. tv GELDERLAND niet als vaste zender op het tv aanbod van de camping,toch wel belangrijk in deze tijd i.v.m. het CORONA VIRUS . En hoe kom je aan INTERNET receptie alleen voor noodzakelijke dingen geopend, INTERNET is in deze tijden ook een noodzaak i.v.m. het CORONA VIRUS. Toch staan we hier all 4 jaar met veel plezier.

• 10Eetgelegenheden

Recreatiepark 't Veluws Hof, Eigenaar, 16-04-2020

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw gegeven review en fijn te horen dat u het zo naar uw zin heeft. Dagelijks doen onze medewerkers hier ook hun uiterste best voor.

Graag hadden wij uw vragen/opmerkingen in deze persoonlijk willen behandelen, omdat daar onze kracht naar uit gaat.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met oudere kinderen in april 2020

• 9Marissa van Geffen31-03-2020

Kind en diervriendelijke camping

Ik sta hier al jaren met veel plezier. Ik heb mijn ware liefde op deze camping ontmoet en inmiddels hebben we samen een kindje en een heerlijke plek om tot rust te komen. In deze tijd is het fijn om je hier dan ook terug te kunnen trekken, even weg uit de drukke stad.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 8ebelina smilde11-01-2020

een heel mooi verzorgt park

heel mooi park heb een.zoon die beperkt is en heeft het heel erg naar zijn zin en wordt begrepen hij kan niet wachten dat we weer gaan dat is zo mooi dus echt een aan rader groetjes inge

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    9Marina18-08-2019

Komen zeker terug

We hebben hier een chalet gehuurd via touroperator eigenaar, heel leuke knus ingerichte chalet. Park druk genoeg maar enorm kindvriendelijk en wat ons opviel was de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel zowel receptie als restaurant, supermarkt.... Er is in de buurt van alles te beleven, dus ligging ideaal!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019