Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

67 Reviews over De Rimboe en Woeste Hoogte

• 8Martine04-09-2022

Mooie ligging

Schoon huisje, mooie inrichting met lekkere grote koelkast, goede bedden en een fijne tuin en goede tuinmeubelen. Jammer dat afval depot een bende was volle containers die de hele week bomvol zaten en ook niet werden geleegd en je wordt gevraagd om alles netjes te scheiden een beetje tegenstrijdig. Door de verbouwing op het park oogt het heel rommelig dit zou niet hoeven als ze alles een beetje bij elkaar zouden houden zou het park ten goede komen. Goede eet gelegenheden alleen helaas te kort open maar wel goed eten.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Marjan van Zeumeren26-11-2021

Geweldige vakantiedagen!

Heerlijk nieuw huisje Nr 124, schoon, compleet, heerlijke bedden. Gelegen aan een vijver met fontein. Wat een rust! Genoten van de natuur en een prachtige sterrenhemel! Echt een aanrader!

• 8Activiteiten
  • 9Dik01-11-2021

Fijn verblijf op de Veluwe

Wij hebben een week overnacht op het vakantiepark. Overdag waren wij veel weg i.v.m. werk in de omgeving. Bij incheck krijg je info mee zoals de openingstijden van het restaurant en receptie. Je kan goed eten in het restaurant.

• 8Activiteiten
  • 6Annette27-10-2021

Voor ons is dit park niet voor herhaling vatbaar.

Midweek geboekt in de herfstvakantie via heerlijkehuisjes.nl Wij hadden een huisje Heidehoeve(4 p). Huisjes zijn heel divers en staan heel dicht op elkaar, waardoor het een rommelig aanzien geeft. Veel mensen hebben hier een huisje zelf gekocht en sommigen verhuren het. Er wordt nog veel gerenoveerd op dit park. Nauwelijks privacy rondom het huisje, behalve een paar tegels met tuinmeubilair er op. De inrichting was heel basic, afzuiging in de keuken werkte niet goed waardoor we tijdens het koken de voor - en achterdeur open moesten zetten omdat de ramen besloegen. De ketel maakte een continu geluid. Vrijdagochtend voor 10 uur moet je het park hebben verlaten. Er was niemand bij de receptie en sleutel moest je daar achterlaten.

• 2Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 10marcel27-08-2021

Zalige vakantie

Wat een super heerlijke vakantie, midden in de natuur, een restaurant waar je heerlijk kan eten en drinken. Gezellig en vriendelijk personeel.

• 5Petra10-08-2021

Hetis niet zoals het lijkt

Het is erg rommelig wordt veel verbouwd er is geen goede toegang voor de fietsen naast de receptie een klein paadje om door te gaan.De tienen die gegeven zijn is allemaal personeel en familie heel jammer .dit geeft een vertekend beeld.Prijs kwaliteit heel erg duur om in het lawaai en stof te zitten. Restaurant in de tweede helft van de week pas open met snackbar

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 10familie Schipper10-08-2021

ideale vakantie voor gezinnen!

begin juli "De Rimboe en Woeste Hoogte" bezocht met mijn gezin. Terwijl mijn kinderen zich de hele dag konden vermaken, was ik van de rust aan het genieten met mijn man. Rustig park, maar toch heel gezellig. Bovendien prachtige fiets- en wandelroutes die wij konden verkrijgen bij de receptie. Lieve dames bij de receptie en vestrekken duidelijke informatie.

• 10Debora klaasen10-08-2021

Voor herhaling vatbaar

Midden in de bossen zo’n fantastische park,De kinderen hebben zich alleen maar vermaakt.We hebben een keer bij het restaurant de smaak van Hoenderloo gegeten en een keer bij de kleine trek, ook dit was over heerlijk.De receptie heeft ond fijn te woord gestaan en een mooie fietsroute gegeven.Prachtige vakantie woning aan een vijver.Vriendelijk personeel.Wij komen zeker terug

• 10Lisa10-08-2021

Super leuk park!

super leuk verblijf gehad bij De Rimboe in Hoenderloo.Super mooie nieuwe huisjes op het park. Goede eetgelegenheid op het park. De omgeving hier is ook super, je loopt vanuit het park aan de voorkant en aan de achterkant zo het bos in!We zullen zeker nog eens terugkomen!

• 10Evelien14-07-2021

geweldig!

Wat een prachtig park! Een aantal jaar geleden had ik het park ook bezocht, wat een transformatie! Een mooi nieuw gedeelte met luxe chalets en een vijver. Ook een overheerlijk uniek restaurant! ik kom zeker terug 😀

Vakantiepark De Rimboe en Woeste Hoogte info

• CafeBeschikbaar (1)