Géén boekingskosten
/Nederland/Gelderland/Heelsum/Hotels Heelsum/Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Klein Zwitserland

Fletcher Hotel-Restaurant Klein Zwitserland

NederlandGelderlandHeelsum

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Klein Zwitserland voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 1088 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 1088 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1088 Reviews over Fletcher Hotel-Restaurant Klein Zwitserland

• 8Gerard22-07-2022

Superfijn verblijf met zeer vriendelijk personeel

Heb hier in juli 3 nachten verbleven met goede vriendin. Had de kleinste kamer en die was luxer en netter dan ik verwachtte. De bedden en kussens in een woord geweldig. We hadden alleen pech dat we door de extreme warmte minder goed sliepen (en door een lawaaiig bedrijf die op maandagochtend om half acht al bezig ging met onderhoud twee kamers verderop (bij de receptie werd verteld dat bedrijf zonder overleg over de aanvangstijd aan de gang was gegaan). Dagen erna geen last meer van gehad (wel van lawaaiige gasten). Kamer was dus keurig netjes en een flesje wijn kunnen kopen om twaalf uur s nachts om in slaap te komen is top. De wellness wel echt achterstallig kwa onderhoud maar fijn dat dit gratis is en schoon. Ontbijten niet gedaan (15 euro is teveel voor iemand die s morgens niet meer dan 1 boterham eet). Dinerkaart bekeken maar prijzen liggen voor ons echt te hoog. Ligging is erg goed. Dichtbij Arnhem en veel natuurschoon.

• 6Marianne30-05-2022

Niet zo tevreden

Plus punt , goed bed. Goed ontbijt.
    Min punt, balkon in de buurt van afzuiging zwembad. Stank. Douchen in bad. 3 morgens zelf de ontbijt tafel van een ander afgeruimd,om zelf een tafel te krijgen. Personeel te kort. Bijna geen parkeerplek. Kamer stoffig en spinnerag. Prijs van overnachting elke dag verschillend en erg duur. Bij uitrijden naar doorgaande weg, geen zicht!!

• 5Anita van Mierlo05-04-2022

Redelijk

Ruime kamer. Maar matras was slecht, veel te zacht s ochtends hadden we beiden last van onze rug. Gegeten in het restaurant was erg matig maar het slechts vond ik het dat ik water vroeg en er volgens de ober alleen water in een fles was. Maar toen we hem kregen bleek het kraanwater in een soort karaf fles waar we wel bijna €4.00 voor moesten betalen wat natuurlijk een absurd hoog bedrag is. Getuigd niet echt van service.

• 9Zonnetje18-10-2021

Fantastisch samen met mijn dochter

Super fijn hotel. Mooie gratis welness. Zwembad, whirlpool, sauna. Wel met vakantie veiling voucher geweest. Dan is het zeker niet duur. Voor wat je er voor terug krijgt.

• 4K.E.H Basseijn22-09-2021

We zijn even eruit geweest maaaaaaar.

De vorige keer dat we dit hotel bezochten was drie jaar geleden ,toen had het de naam Hotel Bilderberg . Toen was het personeel beter gekleed en een stuk vriendelijker dan nu in fletcher Hotel . We zijn nu twee dagen geweest ,en een nacht hebben we nauwelijks kunnen slapen vanwege lawaai overlast ,waar door het Hotel ook niks aan gedaan werd. Kort weg wil ik dus aangeven dat deze Hotel (naams ) verandering geen verbetering is . Oh ja, en als je even wilt zwemmen ,dan moet je of de handdoeken meenemen uit je kamer,of weer even in de portomonee om twee euro voor een leen handdoek te betalen . Jammer dat ze zo bezig zijn .

• 8Vi30-08-2021

Zeer tevreden.

Drie dagen/ twee nachten hier verbleven. Prima hotel, met mooie natuurgebieden op fiets- en autoafstand. Kamer op 2de verdieping goed, schone en ruime badkamer met apart toilet. Goed, breed bed. Ontbijt goed, zoals van Fletcher gewend en ook tevreden over restaurant. Kamer en sanitair zeer goed schoon.

• 8Fam.Baetens09-08-2021

Rustige ligging, prettig hotel

Veel pluspunten. Minpuntjes: vloerbe-dek-king in de gangen, wat gehorig 's nachts.

• 8MarJan09-08-2021

Genieten van een mini vakantie.

Prima hotel. Eten heel goed.Door de lockdown moest je nog eten op je kamer, maakt het wat minder leuk. Verder toch genoten, ook van de mooie omgeving. Heerlijk gewandeld.

• 9Lili30-07-2021

Super!

De kamers zijn eigelijk wel aan een opknapbeurt toe maar zien er netjes uit en zijn schoon. Het personeel is uitstekend!

• 9Lili29-07-2021

Super!

De kamers zijn eigelijk wel aan een opknapbeurt toe maar zien er redelijk netjes uit en zijn schoon. Het personeel is uitstekend!

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Klein Zwitserland info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Klein Zwitserlandlaan 5, 6866 DS