Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

167 Reviews over De Midden Veluwe

• 6Sannie13-09-2021

Jammer niet zoals je verwacht

De plekken mutje mutje op elkaar, 2 weken geweest. Sanitair te klein voor zoveel volk. 50 cent voor douche en afwassen naja 4 sterren camping hoe dan, geen winkel voor wat boodschapjes, voor de kids wel genoeg te doen en jammer geen treintje zoals op site vermeld staat had van deze camping meer verwacht. 1 water tappunt voor het hele trekkersveld ook kanig echt uit het jaar prik. Zo jammer dit allemaal zag de camping tijdje terug voorbij komen op tv en dacht dit is het maar dat viel even vies tegen. Nee ondanks dat de Kids zich hebben vermaakt komen wij hier zeker niet meer terug. Geen 4 sterren eerder 2 sterren sorry doe hier wat mee!!!

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Fam. Dievers24-08-2021

Bijna maar net niet.

Leuk programma voor de kinderen. Leuk zwemwater met glijbaan. Helaas zat het weer niet mee. Je moet je eigen wc rol meenemen. Het bestaat dus toch nog!😱 Ook 50 cent voor douche ( je kon wel lang douchen) en voor afwaswater. Dus veel mensen koken zelf water. Ook wordt er extreem veel door de camping met karretjes rond gereden. Of waren die servicemedewerkers het treintje wat niet reed? Omgeving leuk, en camping probeert het echt wel, maar toch nog wat slagen te maken.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6T Davelaar09-08-2021

Vaste staanplaats camping

Leuk meertje, maar het is een vaste staanplaats camping, ons kent ons.Je kunt niet vanaf de camping het bos in lopen, en er is ook geen supermarkt al zegt de site van wel.Prima voor 2 nachten maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Zeker geen 4 sterren, je moet zelfs nog 50 cent betalen in de douche, en ook voor het afwaswater, en ook met je pleerol over de camping want dat hangt er ook niet.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Talitha Kieftenbeld07-04-2021

Fantastische service

Geachte lezer,Dit is een mooie camping om met je gezin naartoe te gaan. Goed onderhouden en veel faciliteiten voor jong en oud. Wij hadden wat opstart problemen met het huisje omdat wij waarschijnlijk de eerste waren van het seizoen. Dit is ook direct netjes en zonder te moeten vragen opgelost.Wij raden u zeker een verblijf aan op deze camping!Met vriendelijke groeten,De familie Kieftenbeld

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Audrey21-08-2020

Echt een fantastische camping. Super schoon, uitstekende faciliteiten en allemaal erg vriendelijk. In het restaurant kan je ook erg goed eten en de kinderen kunnen zich overal vermaken. Leuke animatie ook. Wij komen zeker weten terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9W.Peelen20-08-2020

nette schone camping

Prima camping, voor het eerst geweest. Sanitair superschoon, overal desinfectie daar.Heerlijke zwemvijver met voldoende ruimte betreffende de 1,5 m. Minpunten: zeer slechte Wifi, dat verwacht je niet op zo’n grote camping, ook niet als je extra Wifi “koopt”, we kregen dat extra betaalde geld wel direct terug. Hopelijk gaan ze die Wifi punten nog “ moderniseren”. Ook een minpunt is het afwassen, je krijgt erg weinig water voor 0,50 euro, terwijl de douche ook 0,50 kost, daar krijg je zeer ruim de tijd om heerlijk te douchen.Verder soms er luidruchtig zelfs nog na 23.00.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Marga15-08-2020

Geweldig

Fantastische camping ben het niet eens dat sommige mensen zeggen dat er niets gedaan wordt aan de corona regels zijn juist heel oplettend en word constant omgeroepen

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Vakantieganger12-08-2020

Leuk😎

Wij zaten in een gloednieuwe accommodatie 'konijn' Aan het begin van de camping en dichtbij het zwemmeer. Veel ruimte eromheen. Ik denk dat 80% vaste gasten zijn, ons kent ons idee. Dit maakte heet voor de kinderen lastig om contract te maken. Maar zij hebben zich goed vermaakt op de glijbaan in het zwemmeer. De corona regels werden aangescherpt, geen daggasten en logés meer en dat was te merken, ineens was het een stuk rustiger. Nieuwe accommodaties zijn erg mooi.

• 8Meivogel07-08-2020

Fantastische camping, met fijne accomodaties

De zwemvijver is een heerlijke verkoeling, genoeg te doen voor de kinderen. Mooie bossen in de directe omgeving

• 8Eetgelegenheden
  • 8Familie04-08-2020

Camping fantastisch, maar niet voor passanten

Absoluut geen camping om met je tent of caravan heen te gaan. ‘Trekkers’plaatsen zijn caravans van westerlingen die hier al jaren komen, elkaar allemaal kennen en er weken of zelfs maanden blijven staan. Vanuit die hoek komt ook veel geluidsoverlast ‘s avonds. Wel perfecte camperplaatsen en (glamping) huurtenten zijn ook fantastisch. Wij hadden een glampingtent en de plek was heerlijk groot en groen. Natuurvijver is heerlijke plek om aan te liggen en in te zwemmen. Doordat er zoveel terugkerende gasten zijn, is er voor de sporadische bezoekers weinig aanspraak. Gelukkig kunnen onze zoons zich heel goed samen vermaken, anders was dit echt een gemis: ze hebben geen vriendjes kunnen maken waar dit op andere campings nooit een probleem is.

Camping De Midden Veluwe info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar