Camping De Midden Veluwe

Met jonge kinderen

Nooit meer hierheen

D.
9-9-2018

Wat een afknapper , stug onvriendelijk personeel wat met 2 maten meet al naar gelang het hun uitkomt. Veel vaste gasten die meer rechten hebben (die mogen bijv wel 2 honden meenemen) en regeltjes worden ter plekke verzonnen. Ons zien ze er niet meer terug never nooit meer

Nooit maar dan ook nooit weer

Fred
      27-8-2018

zeer klantonvriendelijk en stug bij de receptie en veel vaste gasten die de sfeer bepalen heel jammer dus ons zien ze er nooit weer. Behoorlijke prijs ook en je moet ook voor afwaswater en douches apart betalen belachelijk.

Top camping

Lissie
      23-8-2018

Super camping hier een heel seizoen vanaf april mooie ruime plek ,goed onderhouden camping en zeer vriendelijk personeel ,heerlijk gegeten in het restaurant..voor de douche 50 cent wat ik zelf wel prettig vind geen verspilling van water en geen wachtrij voor de douche..wij hebben een verstandelijk beperkte zoon en hij wordt op camping de midden veluwe zo leuk door iedereen opgenomen ook voor hem een groot genot op deze camping !!! Jack en personeel allemaal weer bedankt op naar seizoen 2019!!

Nooit meer

M. A.
      23-8-2018

Een seizoen gestaan van april tot oktober. Camping is totaal niet gastvriendelijk!!! Veel "aanwezige" vaste gasten die denken dat de camping van hen is, en ze hanteren niet voor iedereen dezelfde regels (gunfactor). Alles kost extra geld, zoals douchen (niet altijd warm...) , afwaswater, extra auto. Het toiletpapier moet je ook zelf meenemen. Dat soort zaken heb ik op andere campings wel beter gezien. Er zijn leuke faciliteiten voor de kinderen en het is netjes en verzorgd, maar de arrogantie die de eigenaren en het personeel uitstraalt naar de gasten toe, is voor mij een afknapper, zonde! Daarnaast veel te veel stacaravans in verhouding met kampeerplekken, daardoor lijkt het meer op een trailerpark dan een camping.

Alleen buiten hoog seizoen.

Peter
      11-8-2018

Camping ziet er mooi uit maar van gastvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord. En in Augustus iedere avond feest met een hoop herrie.

misschien nog eens terug.

cindy en francois
      8-7-2018

Nette camping, maar vaste gasten zijn erg aanwezig. Zij domineren sfeer.

Wat wij altijd erg sneu vinden is dat je moet betalen om je te mogen wassen, of af te wassen.

Wc papier kon er ook niet af.

Maar verder prima camping.

Prima camping.

Edwin
      14-5-2018

Mooie verzorgde grote camping met veel faciliteiten zoals een winkeltje, restaurant en snackbar. Camping heeft geen zwembad maar centraal gelegen is een zwemmeertje met een strandje en glijbaan voor de kleintjes. Wel veel vaste gasten en stacaravans wat het merendeel van de camping beslaat. Camping heeft een regel dat de caravans richting de staat moesten staan het geen soms vergeten wordt bij aankomst te vertellen. Staat je caravan dan haaks op de weg dan moet deze terstond anders gezet worden. Wel vervelend als je net 1 1/2 uur je voortent heb staan afspannen. Geen discussie mogelijk en het dient direct te gebeuren! Tevens dien je voor douche- en afwas water 50 cent te betalen. Ook toiletpapier dien je zelf mee te nemen. Maar al met al een mooie camping welke centraal gelegen is op de Veluwe.

Nooit meer

Petra
      8-9-2017

Redelijk grote camping met veel vaste plekken waar mensen de hele zomer staan in rijtjes,niet echt gezellig.

Die vaste kampeerders zitten dus ook gezellig met het personeel van het restaurant aan een tafel,echt leuk als je daar als passant een weekend komt ( maar niet heus).niet echt professioneel.

Echt ons kent ons als je daarvan houdt prima maar voor ons nooit meer dus.

Onze kinderen werden weggejaagd uit de spelletjeshal door de kleinkinderen wiens opa en oma blijkbaar de eigenaars of beheerder van de camping waren want anders konden zij iets meer op de spelcomputers!

Een compliment verdient de camping voor de schone douches en toiletten.

En voor de prijs van 37,50 per nacht in het laagseizoen verwacht heb toch minstens dat warm douchewater erbij zit, nee daar moet je nog muntjes apart voor kopen ook

Gezellige en schone camping

Fam. Van S
      16-8-2017

Deze camping staat op een prachtige locatie op de Veluwe. Camping is voor jong en oud een verademing. Er wordt veel gedaan voor de kinderen (sporttoernooien, bosspellen, knutselen, dans, theater, enz.) maar ook voor de ouders wordt er veel georganiseerd (bingo, darten, feestavonden, Bommetje, enz)

Een gezellige camping met veel stacaravans (ook te huur) en verschillende laantjes voor zowel de trekkers als seizoensplaatsen.

Sanitair is heel schoon en personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.

Super camping!

PB het Laantje
      11-8-2017

Super leuke camping. Veel activiteiten voor jong en oud. Personeel erg toegankelijk. Elk jaar een seizoensplek. Net weer vastgezet voor volgend jaar!!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Midden Veluwe in Harskamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Midden Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.