Camping De Midden Veluwe

8,7

41 reviews over Camping De Midden Veluwe in het Nederlands

Nooit meer

Petra, 8-9-2017

Redelijk grote camping met veel vaste plekken waar mensen de hele zomer staan in rijtjes,niet echt gezellig.

Die vaste kampeerders zitten dus ook gezellig met het personeel van het restaurant aan een tafel,echt leuk als je daar als passant een weekend komt ( maar niet heus).niet echt professioneel.

Echt ons kent ons als je daarvan houdt prima maar voor ons nooit meer dus.

Onze kinderen werden weggejaagd uit de spelletjeshal door de kleinkinderen wiens opa en oma blijkbaar de eigenaars of beheerder van de camping waren want anders konden zij iets meer op de spelcomputers!

Een compliment verdient de camping voor de schone douches en toiletten.

En voor de prijs van 37,50 per nacht in het laagseizoen verwacht heb toch minstens dat warm douchewater erbij zit, nee daar moet je nog muntjes apart voor kopen ook

Gezellige en schone camping

Fam. Van S, 16-8-2017

Deze camping staat op een prachtige locatie op de Veluwe. Camping is voor jong en oud een verademing. Er wordt veel gedaan voor de kinderen (sporttoernooien, bosspellen, knutselen, dans, theater, enz.) maar ook voor de ouders wordt er veel georganiseerd (bingo, darten, feestavonden, Bommetje, enz)

Een gezellige camping met veel stacaravans (ook te huur) en verschillende laantjes voor zowel de trekkers als seizoensplaatsen.

Sanitair is heel schoon en personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.

Super camping!

PB het Laantje, 11-8-2017

Super leuke camping. Veel activiteiten voor jong en oud. Personeel erg toegankelijk. Elk jaar een seizoensplek. Net weer vastgezet voor volgend jaar!!

We hebben een aantal aanbieders voor De Midden Veluwe voor je op een rij gezet:

Aanrader met hond en jonge kinderen!

Brisute, 11-6-2017

Grote camping met veel vaste gasten. Fijn dat kampeerders die komen voor een kortere vakantie dicht bij elkaar staan op een eigen veld.

Super leuk speel- en zwemmeer en leuke speeltuinen voor de kinderen. Goed gevulde mini supermarkt.

De kinderen vonden het treintje van de animatie helemaal leuk, daarmee reden ze gelijk de hele camping over.

Voor de hond was het ook vakantie met een groot bos waar hij lekker los kon rennen en spelen en nog een uitlaatgebied voor aan de camping.

Fantastische camping

Kevin, 15-5-2017

Gezellige camping waar veel voor kinderen word gedaan in de zomer veel activiteiten! Het personeel is vriendelijk! De hygiëne op ee camping is altijd dik voor elkaar! Het stand word elke ochtend vlak gestreken met de trekker dus elke ochtend zit je weer op een mooi schoon strand ! Zeker een aanrader als je gezelligheid!

Een geweldig campingseizoen van april t/m sept

Fam. Schut, 10-1-2016

Voor het 2e jaar op rij een overheerlijk campingseizoen gehad van april tot en met september. Natuurzwembad met strand en splinternieuwe glijbaan is te gek! Mooie binnenspeeltuin en er is altijd iets te doen van jong (3 jaar kisclub), pubers (chillen en gamen) tot en met de ouderen (darten, klaverjassen en bingo). In het hoogseizoen de topevenementen met beachsoccer, beachvolleybal, diverse toernooien en het klapstuk fiets em der in!

Kortom een gezellige familie camping met name voor gezinnen onder leiding van een familie met bezieling voor haar gasten.

Top animatie

peter, 4-10-2015

We zijn hier twee weken wezen kamperen en waren enorm verrast van alle activiteiten in het eerste weekend was er gewoon fiets'm d'r In echt geweldig.

Elke dag waren er weer andere dingen te doen met het recreatie team. Na het volgens de vaste camping gasten zo bekende volleybaltoernooi was er groot feest met zelfs een schuimparty helemaal fantastisch waren alleen helemaal nat van het schuim.

Volgend jaar gaan we er zeker weer naar toe we hebben ons enorm vermaakt.

Grandioos

Eppie, 3-10-2015

Als jezelf teveel alcohol gebruikt is het makkelijk om naar een and er r te wijzen. Sommige mensen kunnen hun eigen kind niet uitstaan en noemen de camping kindvriendelijkheid. Wij staan hier al drie generaties met onwijs veel plezier en genieten elk jaar weer met volle teugen.

Top camping!

Susan, 18-7-2015

echt een top camping!! Wij hebben voor het eerst een seisoensplaats, en dit os echt top!!!

Volgend jaar weer!!!

pb veld super grote plaats

Holtrop W J G, 28-1-2015

voor het 14 jaar goed personeel

We hebben een aantal aanbieders voor De Midden Veluwe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Midden Veluwe in Harskamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Midden Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Midden Veluwe scoort een 8.67 uit 10 op basis van 41 reviews.