Géén boekingskosten

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

174 Reviews over De Midden Veluwe

• 9MMeijer24-08-2022

zeer tevreden

Leuke en gezellige camping met voldoende activiteiten voor kinderen. Stacaravan gehuurd, die is verder ook netjes. Camping is ook schoon en netjes

• 9Esther21-08-2022

Fijne camping

Gezellige en kindvriendelijke camping. Ligt mooi centraal. Kinderen hoeven zich niet te vervelen. Er is een uitgebreid animatieprogramma. Accomodatie kan iets schoner.

• 9vincent18-08-2022

tevreden klant

goed verzorgde camping met een duidelijke overzicht, activiteitenplanning en goede facilitaire diensten, onze kapotte douche was dezelfde dag gemaakt.

• 10Rachel04-08-2022

Heerlijke plek, top restaurant, top voor kids

We hadden een heerlijke schone caravan. Alles aanwezig, zelfs het afwasmiddel, keukendoekje, 1 closetrol. Echt fijn. Een heel fijne camping beheerder, als er iets is word je direct geholpen! De kinderen vermaken zich hier de hele dag met zwemmen, animatie, een top glijbaan, een treintje wat over het park rijdt, knutselen, kinderdisco, kinderbingo en ga zo maar door... Fantastisch! Helaas gaan we morgen weg maar voor de groters worden er ook dingen georganiseerd, zoals morgen een enge boswandeling in de avond. Het restaurant was meer dan goed!! Zelfs de biefstuk Bali (ja, ala Loetje) wordt hier top geserveerd. Goeie biertjes en een heel warm en gezellig aangekleed restaurant! De super is op fietsafstand. De snackbar is goed en ook hebben ze heerlijke ijsjes. Last but not least, dit huisje is betaalbaar. Kortom een hele fijne en leuke plek om toch nog even op vakantie te kunnen gaan.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Mirjam van Putten - Broekmans14-07-2022

Fijne camping, van alle gemakken voorzien

Wat een fijne camping. Gemoedelijke sfeer. Onze dochters van 5 en 7 vermaken zich op en top: treintje, mini disco, speeltuin, piratenboot en het super zwemmeer: schoon en veilig. Gave glijbaan, waar je al vanaf kleins af aan vanaf kan. Snackbar, goed restaurant, verse broodjes in de ochtend. Mooie stacaravans en glamping tenten te huur. Ook vaste gasten met eigen stacaravans en mensen die een seizoensplek huren. Die combi zorgt voor een prettige sfeer. Kortom: een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Angelique01-10-2021

Leuk maar voor ons niet nogmaals

Nette camping. Schoon. Vriendelijk personeel alleen een grote kliek van vaste seizoensgasten. Doordat je regelmatig tussen de groep door moest voelde het voor mij niet prettig. Voelde me “niet” gewenst. Jammer ook dat op de site staat dat er een supermarkt was, die is er allang niet meer. Geen treintje voor de kinderen wat rond zou rijden. Laatste maand geen handdoekjes meer bij toiletgebouw. Het geluid van de schietbaan went erg snel en misten we zelfs als het er niet was. Lekker eten op de camping in het restaurant en heerlijk softijs.

• 6Sannie13-09-2021

Jammer niet zoals je verwacht

De plekken mutje mutje op elkaar, 2 weken geweest. Sanitair te klein voor zoveel volk. 50 cent voor douche en afwassen naja 4 sterren camping hoe dan, geen winkel voor wat boodschapjes, voor de kids wel genoeg te doen en jammer geen treintje zoals op site vermeld staat had van deze camping meer verwacht. 1 water tappunt voor het hele trekkersveld ook kanig echt uit het jaar prik. Zo jammer dit allemaal zag de camping tijdje terug voorbij komen op tv en dacht dit is het maar dat viel even vies tegen. Nee ondanks dat de Kids zich hebben vermaakt komen wij hier zeker niet meer terug. Geen 4 sterren eerder 2 sterren sorry doe hier wat mee!!!

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Fam. Dievers24-08-2021

Bijna maar net niet.

Leuk programma voor de kinderen. Leuk zwemwater met glijbaan. Helaas zat het weer niet mee. Je moet je eigen wc rol meenemen. Het bestaat dus toch nog!😱 Ook 50 cent voor douche ( je kon wel lang douchen) en voor afwaswater. Dus veel mensen koken zelf water. Ook wordt er extreem veel door de camping met karretjes rond gereden. Of waren die servicemedewerkers het treintje wat niet reed? Omgeving leuk, en camping probeert het echt wel, maar toch nog wat slagen te maken.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6T Davelaar09-08-2021

Vaste staanplaats camping

Leuk meertje, maar het is een vaste staanplaats camping, ons kent ons.Je kunt niet vanaf de camping het bos in lopen, en er is ook geen supermarkt al zegt de site van wel.Prima voor 2 nachten maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Zeker geen 4 sterren, je moet zelfs nog 50 cent betalen in de douche, en ook voor het afwaswater, en ook met je pleerol over de camping want dat hangt er ook niet.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Talitha Kieftenbeld07-04-2021

Fantastische service

Geachte lezer,Dit is een mooie camping om met je gezin naartoe te gaan. Goed onderhouden en veel faciliteiten voor jong en oud. Wij hadden wat opstart problemen met het huisje omdat wij waarschijnlijk de eerste waren van het seizoen. Dit is ook direct netjes en zonder te moeten vragen opgelost.Wij raden u zeker een verblijf aan op deze camping!Met vriendelijke groeten,De familie Kieftenbeld

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar