Camping De Harscamp

96 reviews over Camping De Harscamp

• 2019
    9John en Wilma13-09-2019

Leuke camping

Gezellige camping met gezellige mensen en leuke feestjes

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam. R stoltenkamp13-09-2019

Op naar het volgende seizoen!

Leuke gezellig camping met een zwembad en een leuke speeltuin voor kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Vaarkamp05-09-2019

Een super leuke camping!

Super leuke camping voor jong en oud en er is genoeg te doen op de camping maar ook in de gemeente! Het was weer top!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Joke Koekkoek16-08-2019

Een geweldige autovrije camping met een prima restaurant waarvan de prijs zeer billijk is Een camping waar we al 30 jaar met veel plezier komen.

• 10Van Teunissen31-07-2019

Kortom een Gezellige camping voor jong en oud

Dit is een gezellige camping . Dat al 40 jaar met veel liefde en plezier de mensen ontvangen Kinderen kunnen hier lekker spelen en er wordt van alles gedaan voor ze . Mocht het slecht weer zijn hebben ze een speelzolder . dit jaar groot feest gehad
    Omdat ze 40 jaar bestaan . Deze camping heeft een heerlijk restaurant waar je goed en voor niet te duur lekker kunt eten . Het sanitair is er altijd schoon . Al 12 jaar staan wij hier met veel plezier Het hele seizoen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Jeanet Riethorst21-07-2019

Fantastische camping voor jong en oud

Heerlijke camping in mooie omgeving vlak bij de Veluwe waar je heerlijk kunt fietsen. Camping voor klein en groot. Heerlijk zwembad en ook een peuterbad voor de kleinere kinderen. Daarnaast een speeltuin en springkussen die dagelijks goed gebruikt worden. Er word in de schoolvakantie veel georganiseerd voor klein en groot. Ook het restaurant is een echte aanrader. Uitgebreide kaart waar je heerlijk kunt eten voor een normale prijs.

• 9Keesjan Rodenburg11-07-2019

Fanastisch!

Een heerlijke gezellige familie camping! Geen commerciele boel, gewoon lekker normaal. Mooi zwembad! Leuke speeltuin en een heerlijk groot veld om te spelen voor de kinderen. Het animatie en gezelligheids programma is ook ruim voldoende! Al met al staan we hier al 4 jaar en nog geen dag spijt gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Fam Both06-07-2019

Het is een gezellige Familie camping

Camping de Harscamp is een leuke en gastvrije camping voor Jong en Oud. Voor de Ouderen onbegrensde fiets mogelijkheden op de Veluwe,, o. a fiets vierdaagse en voor de Kinderen een leuke Speeltuin, springkussen en een heerlijk Verwarmd-zwembad en voor de Ouders diverse andere activiteiten met een gezellig Kantine en Restaurant voor een Hapje en een drankje zit u goed bij Camping de Harscamp. Een gezellige Familie camping waar u van Harte Welkom bent bij de Familie Wilschut die straks hun 40 Jarige bestaan mogen vieren 👍👍👌👌 Mvg Rene en Ann Both

• 10Karin Stapper02-07-2019

Fabelachtig en zeker voor herhaling vatbaar

Wat je moet weten?! Er is zoveel te doen op en om de camping. Een heerlijk restaurant met serieus goed eten. Een fantastisch verwarmd zwembad en apart kinderbad, gezellige dingen om te doen zoals een western dag en line dance avond, bingo (geld en prijzen), kaarten, biljarten, super schoon en nette sanitair ruimtes, tienerruimte, knutselruimte, workshops voor volwassenen, kantine voor een lekker drankje en een dansje, mini disco. Dit jaar is het 40 jaar bestaan en krijgen we groot feest met artiesten en vermaak. Supermarkt , diverse gezellige restaurantjes en een Italiaanse ijsboer, alles op loopafstand. Een super klein maar beregezellig en leerzaam legermuseum op de basis. Gratis en met een prachtige rondleiding. Ook het eten op baan zulu is lekker en goed betaalbaar, met een beetje geluk rijden de legertanks voor en krijg je een kijkje aan de binnenkant. Kortom teveel om op te noemen

• 5D. Nijhuis05-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar

De velden waren prima onderhouden; allleen op het grote veld is een toiletgebouw met 2 heren en 2 damestoiletten en dito douches 2 wastafels per afdeling. Mijn inziens veel te weinig. Dan de stankoverlast van de naburige kalvermesterij. Als de wind ongunstig was had je een probleem. Bah.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

4 tips over Camping De Harscamp

• karel, 05-08-2013

mooie omgeving voor t fietsen op de veluwe

• John, 23-06-2012

Dagje naar het legermuseum te Harscamp. Op loopafstand van de camping. Erg leuk en leerzaam. Mensen ter plekke staan je graag te woord voor enige uitleg.

• Doortje, 07-05-2012

Ga een keer lekker uit eten in het Zuiderzand (bosrestaurant) in Otterlo; heerlijk zitten onder de bloemenveranda, en genieten van een kwalitatief goede maaltijd (ook bq) voor een habbekrats !

2 vragen over Camping De Harscamp

• M. BROUWER_LOOYE, 05-08-2018

Wij zijn geen campeerders van u camping mogen wij gebruik maken van het zwembad

• j.blansjaar, 08-06-2013

was eerste koper car en verkocht is dat normaal?

ik zag stacaravan op de Harskamp en belde als eerste koper maakte afspraak voor dag later krijg ik avonds laat telefoon mevrouw de caravan is verkocht ? is toch niet eerlijk van campinghouder? hij had waarschijnlijk een ander??? ik ben woest en meer nog teleurgesteld en voel me bedrogen

De Boer, 03-07-2013

Beste, deze camping eigenaar is verre van eerlijk. maak je er niet druk om ik denk dan ook dat u op een andere camping meer plezier zult beleven. wees blij dat u de caravan niet hebt gekocht.

Camping De Harscamp info

• Aantal sterrenstersterster