Vakantiepark Marveld Recreatie

7,7

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten7,9

Omschrijving
Er tussenuit in eigen land bij Marveld Recreatie (Groenlo). Zowel in de zomer als winter kun je hier heerlijk bij de open haard zitten op de veranda van je vakantiehuis. Of kies voor een avondje ontspannen in je eigen wellness. Een duik nemen in het binnen- of buitenzwembad kan natuurlijk ook. Hier is het Hollands genieten in de Achterhoek.

We hebben een aantal aanbieders voor Marveld Recreatie voor je op een rij gezet:

1192 reviews over Vakantiepark Marveld Recreatie in het Nederlands

Leuk voor één keer

Fam. Prins,
19-11-2018
  • Activiteiten9

Afgelopen zomer 1 week verbleven met onze dochters 6j en 2j in een 6pers luxe huisje.

Ligging van het huisje prima. Achterkant vrij en voorkant een speeltuintje. Huisje zelf ook prima ingericht. Groot bubbelbad wat een groot succes was. Huisje redelijk schoon.

Park genoeg te doen voor de kleinere kinderen. Alleen voor de grotere kinderen of de oudere is er eigenlijk niets.

Gelukkig was het in onze week prachtig weer maar anders....

Personeel was ronduit verschrikkelijk. Stug, kortaf... animatieteam was overigens fantastisch! Oja, en 1 oudere dame die bij de snackbar werkt!

Prijzen, tja hoger dan gemiddeld. Wij vinden dat geen probleem. Dit is bijna bij ieder park zo.

Kortom; leuk voor een keer , maar niet voor herhaling vatbaar.

Nooit meer!!

simone Mollink,
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Wij hebben 2 weken in augustus op de camping gezeten. Drama ten TOP!!!

Vies toiletgebouw!! Geen spoelwater meer in het hoogseizoen!! Chagrijnige Duitse schoonmaaksters die geen sop gebruikt hebben. Buiten zwembad veel te veel mensen. Ruzie om een plek. Kinderen die niet meer naar het buitenbad durfden. Betalen voor een binnenbad en pasjes die niet werken .Beveiliging met herdershond geeft mijn geen veilig gevoel op een gezinscamping. Jammer dat het nodig is.

Prima vakantiepark

B_Tenkinck,
  • Activiteiten8

Park is leuk opgezet. Voorzieniningen zijn goed. Vriendelijke mensen. Bungalow is wat gedateerd, maar alles was prima schoon.

Geweldige vakantiepark!

Cee,
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

We hebben de VWL8 gehuurd voor 3 nachten. Er zit echt alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf met kinderen. Ik vond het echt volledig de moeite waard. Boodschappen bij de terrein supermarkt was wel een beetje duur dus ik zou volgende keer boodschappen meenemen. Pizza bestellen is de allergrootste tegenvaller. Het is gewoon een droog korst verbrand dun laagje met beetje saus overheen en wat kaas. Please Don’T: Biggg dissapointment. We hebben alsnog maar iets gekookt want dit was echt niet te eten. Er waren leuke attracties voor de kinderen en een recreatie team. Kids waren superblij om naar de activiteiten te gaan. Een geweldige Park!!! 5 stars🌟🌟🌟🌟🌟

Mooi park, fijne accomodaties.

Caatje,
19-10-2018
  • Activiteiten9

Erg mooi park, schone en praktische huisjes en fijne sfeer.

Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Leuke speeltuin voor de kids , mooi zwembad. alles is erg mooi aangelegd.

Nooit meer pizza

Simone,
17-10-2018
  • Activiteiten7

Het hotel was prima. Ga maar geen pizza of spaghetti op het park eten want je komt zwaar teleurgesteld naar buiten. Het duurt zeer lang voordat je iets krijgt en wat je dan krijgt......

Mooi nieuw verblijf

MD,
13-9-2018
  • Activiteiten8

Mooi nieuw verblijf vijvervilla zwembad buiten te klein in zomermaanden met de hoeveelheid mensen.

De faciliteiten te klein voor hoeveelheid mensen in zomermaanden. Mischien een grote zwemvijver uitkomst.

Prima....

Zeer leuk park voor kinderen

Ploeger,
9-9-2018
  • Activiteiten7

Onze eerste keer Marveld met 2 gezinnen in een VW6 (8 persoons) Wij waren allemaal zeer te spreken over Marveld. Huisje was netjes (op een enkele spinnen na) Zwembad en vooral de glijbaan vielen goed in de smaak en de grote speeltuin en meerdere speeltuintjes vonden de kids geweldig,

Midweek was voor ons te kort daarom besloten om voor volgend jaar een week te boeken.

Wel vind ik dat er veel te hard wordt gereden over het park door de bezoekers maar ook door het personeel, daar mag wel strenger tegen worden opgetreden.

Mijn kleinzoon moest de laatste dag huilen, niet omdat hij het niet leuk heeft gehad maar omdat hij weer naar huis ging, dus dat zegt genoeg

Leuk maar geen tweede keer

Alie Suk,
1-9-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Mooi aangelegd park maar helemaal gericht op kinderen niets te doen voor de wat oudere mensen we hadden een 8 persoon villa op het eerste gezicht netjes totdat je goed gaat kijken en dan laat de hygiëne wel te wensen over was leuk maar zal er niet meer heen gaan.

Was leuk.

Brigit,
31-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Aardig personeel, alleen jammer dat er in de laatste week van de vakantie nooit geen gezellige muzikale entertainment meer is bij het terras, terwijl de weken ervoor wel verschillende artiesten optreden.

Van die easy listening viel je zowat van in slaap, hoorde hier meer mensen over klagen om me heen, en dan is de gezelligheid snel weg op een terras.

Wat mij ook opviel is dat er ontzettend hard gereden word vooral in het centrum, erg gevaarlijk. Huisje duo 4 was matig dit jaar zeker qua schoonmaak, jaren voorheen was het schoner, huisje was ook erg gehorig vooral die krakende trappen.

Slechte ontvangst tv ondanks dat we een nieuwe kregen, scheen ook normaal te zijn hoorde we, terwijl we in de jaren hiervoor nooit geen last van hebben gehad.

Zwembad was weer top, restaurants waren goed, Groenlo gezellig stadje.

We hebben ons wel weer vermaakt misschien tot volgend jaar.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.