Vakantiepark Marveld Recreatie

Vakantiepark Marveld Recreatie
8,4

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marveld Recreatie voor je op een rij gezet:

1184 reviews over Vakantiepark Marveld Recreatie in het Nederlands

Erg leuke week gehad

Kuipers
17-8-2018
  • Onderkomen5

Ruim park, chaos bij aankomst, caravan was oud en aan vervanging toe maar wel schoon.

Gelukkig was het mooi weer en hoefden we niet veel binnen te zijn.

Er is veel animatie voor de kinderen, echt heel leuk.

Zwembad was propvol.

Al met al een leuk park!

Goede faciliteiten, aardig personeel

Familie
16-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

In een 8 persoons huisje verbleven. 3 kleine kinderen. Huisje was erg netjes en is ruim opgezet. Ons huisje was heel dicht bij het ‘centrum’. Voordeel: alles lekker in de buurt, nadeel: de muziek van de feest avonden klinkt in je huisje door. (Eens per week). Het park heeft heel veel leuke activiteiten voor de kinderen. Speeltuinen, zwembad, animatieteam.

Het park is gevoelsmatig 50/50 camping/huisjes. Het bezoekend publiek lijkt vrij veel dezelfde doelgroep; voorliefde voor volksmuziek en een biertje. Avond activiteiten sluiten hier naadloos op aan. Er zijn ook luxe huisjes en een tennis/pitch & put baan recent aangelegd, voelt niet in dezelfde sfeer. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijzen horeca en winkeltje zijn redelijk, iets hoger dan ‘gemiddeld’ . Cafetaria prima, pizzeria vonden wij wat minder. Uitgebreide speeltuin met aangrenzende terras is ideaal. Tropische zwembad is wellicht niet heel groot maar wel leuk.

Nooit meer

Camping gast
  • Activiteiten6

Wij komen niet weer op deze camping.

Hygiëne is ver te zoeken! Vies toilet gebouw, te weinig douchen en wc's, overal hondenpoep, zwembaden niet schoon en voor het binnenbad moet je extra betalen.

Ook veel overlast van jeugd wat tot een uur of drie 's nachts veel lawaai maakt.

Redelijke camping

Marjolein
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Zeer grote camping, wat mij betreft te groot. Te weinig douches en de buitenbaden veel te vol en chaotisch.

De honden worden overal uitgelaten waardoor er overal poep ligt.

In de dames wc's geen goede prullenbak waardoor je het maandverband van de dame voor je duidelijk ziet liggen.

Het winkeltje is prima, erg uitgebreid.

Animatie is ook top.

Nee geen marveld meer

Fam.
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Qua camping is alles erop en er aan, alleen jammer dat binnenzwembad maar 1X per dag mag.....,buitenzwembad is leuk maar veel te klein als camping vol staat.

Enorm veel vaste gasten die er staan en denken dat ze meer mogen dan de kortdurende kampeerders.

Grote min punt : schoonmaken van toiletgebouw.......dat liet duidelijk zijn wensen over, en ja mensen maken een bende ervan maar zorg ervoor dat er meerdere momenten schoongemaakt word.

Brigitte
10-8-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben in een 8 persoons bungalow gezeten. Het huisje was fantastisch. Mooie nette meubels, bedden zijn top, genoeg opbergruimte. Winkeltje, restaurants en activiteiten(sommige) betaalbaar. Animatie voor jong en oud is top. Bij het huisje heb je mooi terras met een mooi stuk grasveld eraan. Wij zijn hier 2 keer geweest, 2018 ander park(sunparks) wat om te huilen was. Nu al geboekt voor 2019 bij marveld.

Leon Doornhein
9-8-2018
  • Onderkomen10

Voor de 6e keer op marveld geweest. Prachtig weer , volgend jaar weer ... schoon lief entertainment team .goed personeel. Nix te klagen .. bloed heet en werden overal keurig bediend.. gezellige avonden bij het terras.. marveld bedankt voor de fijne vakantie

Leuk park

Sonja
8-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Leuk park met veel te doen voor de kinderen. Wel veel vaste gasten.

Super leeeeuuukk

Gaat je niet aan
8-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Het was super leuk ik hou van vissen en dat kan je er heel goed voetballen is leuk en de activiteiten voor de Kids is echt leuk

Top vakantie park

Jaimy Schoenmakers
5-8-2018
  • Onderkomen10

Hallo marveld, we zijn hier nou 1 week en we blijven de komende 2 weken nog gezellig bij jullie op het park. We komen hier al 14 jaar met heel veel plezier. Ik wil dse even laten weten dat jullie echt een top park zijn. Ook zeker complimenten voor het animatieteam. Vooral voor Robin, Sharon en Sjoerd. Ze werken al veel jaar op marveld vandaar dat ik de namen weet hih, ze doen altijd zo leuk mee met de minidisco en ook zeker wordt de marveld show altijd goed geregeld wij komen altijd mee genieten.

Jan de muziek man en plein en Teun zijn top. Ik ben 16 en kom nog steeds kijken hihi. Jan de muziek man is altijd vrolijk en heel leuk met kinderen. We zijn echt enthousiast over jullie park en we hebben al geboekt voor kerst en we gaan deze vakantie ook nog boeken voor volgend jaar. Dat wilde ik even zeggen, ga zo door.👍😊

Groetjes Jaimy

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8.37 uit 10 op basis van 1182 reviews.