Vakantiepark Marveld Recreatie

Nederland, Gelderland, Groenlo

8Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Marveld Recreatie voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Er tussenuit in eigen land bij Marveld Recreatie (Groenlo). Zowel in de zomer als winter kun je hier heerlijk bij de open haard zitten op de veranda van je vakantiehuis. Of kies voor een avondje ontspannen in je eigen wellness. Een duik nemen in het binnen- of buitenzwembad kan natuurlijk ook. Hier is het Hollands genieten in de Achterhoek.

1269 reviews over Vakantiepark Marveld Recreatie

• 9Van Hateren17-01-2020

Mooi weekend gehad

Erg leuk park! Warm ontvangst gehad bij de receptie en de bungalow was keurig schoon en van alle luxe voorzien. Personeel allemaal enthousiast en leuke rondrit gehad met de Vestingstad trein dat door de omgeving van Groenlo rijdt. Mooie wandel en fietsroutes, tot van de zomer.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9B. Zoomeren17-01-2020

Grote parken kunnen hier van leren!

Geweldig park niks op aan te merken! Hier kunnen de grote parken in Nederland echt iets van opsteken. Het park was netjes, schoon , veel faciliteiten en een mooi zwembad met goede badmeesters (die wel mensen aanspreken op hun gedrag). Daarnaast net personeel en zeer nette accommodaties. Echt voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 5Sovare06-01-2020

Klaar mee

Wij winterkamperen hier al vanaf dat Marveld begon met het "gratis" kamperen. Inmiddels kost het al bijna € 400 voor twee weken. Daarvoor kun je in het hoogseizoen 's zomers drie weken in Frankrijk kamperen. Ieder jaar wordt het erger met groepen partytent-feestende-duitsers en dit jaar stonden we er middenin. Wifi viel regelmatig weg. En Marveld, als je ieder jaar meer huisjes bouwt, misschien dan ook de capaciteit van de horeca eens vergroten. Verder verwacht je bij een zoveelsterrencamping toch na toiletbezoek een drupje zeep met een droogblaasapparaat o. i. d.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 9rene van weelden03-01-2020

top park

zeer goed park maar groeit uit zijn jas park blijft tot huisjes goed schoonmaak kan beter op een paar dingen zwembad top maar te klein voor grote drukte kan men het niet aan maar wat wil je met zo groot park plus hotel pesoneel tja wat moet ik daar van zeggen gewoon top deze mensen niets is te veel voor ze supermarkt gewoon top pizza zou ik niet doen boden kan je iemand ze kop mee in gooien zo hard voor de rest echt een top park

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Adv10-11-2019

Boven verwachting goed

Huisjes mooier dan de foto.s op de site aangaven dus wij waren zeer verrast. Alles keurig en schoon! Zwembad fantastisch en ook schoon. Lekker warm water. Op zondag wel wat te druk mede door mensen uit de buurt die ook komen zwemmen. Binnenspeeltuin ook schoon en leuk voor onze kinderen (5 en 1). Hele park zag er goed onderhouden uit.

• 7Activiteiten

Marveld Recreatie, directeur, 23-12-2019

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat het huisje mooi schoon was en dat jullie verrast waren bij aankomst! :) Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet, Marveld Recreatie

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8HD30-09-2019

Geweldige camping, Waardeloze schoonmaak.

Een fijne camping voor gezinnen met kinderen in de basisschoolleeftijd. Er is veel te doen en er is een hoop gezelligheid en vertier. Mooie ruime kampeerplaatsen, voor zowel caravan als tent. Helaas liet de hygiëne bij het toiletgebouw nogal te wensen over. Nadat we dit gemeld hadden bij de receptie werd het iets beter. In de eerste week werd er soms eenmaal daags schoongemaakt, later werd dit twee keer per dag. (terwijl de camping vol zat) Het is nooit echt schoon geweest.

• 9Activiteiten

Marveld Recreatie, directeur, 05-10-2019

Beste HD,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij gaan de schoonmaak er op aanspreken. Bedankt voor het melden en graag tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Allison26-09-2019

Fantaschtisch

Na heel veel parken te hebben gezien is marveld wel nummer 1 kom er al jaren altijd tevreden mooi zwembad leuk personeel mooie ruime huisjes veel activiteiten

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Beste Allison,

Heel erg bedankt voor uw 10! Wij vinden het altijd leuk om te lezen dat wij voor jullie nummer 1 zijn! :-). Graag tot een volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Mar26-09-2019

Fijne camping in voor en na seizoen!

Na een aantal jaren niet geweest te zijn, weer eens gekampeerd op Marveld met prive sanitair. Het veld loopt nogal scheef, dus goed kijken waar je gaat staan met je caravan. We waren in het na seizoen, dus was niet druk op de camping. We vinden het nog steeds een fijne camping, maar dan alleen in het voor en na seizoen, mede omdat het dan niet druk is. Moet er niet aan denken dat alles vol staat, want dan heb je geen privacy. Het buitenbad vond ik heerlijk, maar helaas was het de laatste dagen van ons verblijf gesloten, ondanks het mooie weer! Dit vond ik echt heel jammer! De prijzen van de horeca zijn ook enorm gestegen vergeleken met een paar jaar geleden. Het eten in het restaurant was heerlijk! Vriendelijke en goede bediening.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Beste Mar,

Bedankt voor het delen van uw review en dat u ons met een 8 beoordeeld. Wij gaan de complimenten voor het restaurant doorgeven aan het personeel in de horeca. Uw opmerking over de privacy bij het privé sanitair gaan wij doorgeven bij het management. Hopelijk zien wij jullie nog eens weer :-).

Gereisd met partner in september 2019

• 1Bianca22-09-2019

Nooit meer!

Weekje bij Marveld geweest. Nou wij komen hier niet meer terug.. In het na seizoen is er dus nul, nul te doen voor de kids qua animatie als alleen wat speelkussens op zaterdag.

De ijskraam is niet open, de horeca gelegheden zijn beperkt open. Geen welkomcomite te zien.. Jammer! We hadden ons verheugd op een leuk weekje met de kids. Met animatie wel te verstaan.. Volgende keer wordt het toch de concurrent. Erg jammer, als je na het seizoen komt ivm werk heb je hier dus niks te doen!!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Beste Bianca,

Jammer om te lezen dat u nooit meer weer komt. Op vrijdag is er tussen 14.00-16.00 uur wel een welkomstcomité van Teun & Pleun. Daarnaast is er op vrijdag discozwemmen, zijn Guus en Gees bij de binnenplaats om spellen te spelen en is er vanaf 20.00 uur een avondspel. Op zaterdag is er knutselen bij de Kidsclub, zijn er springkussens, is er handboogschieten en wandklimmen en zijn er 's avonds weer spellen te doen. Op zondag is er nog een schmink festival, wandklimmen en ook zijn Teun & Pleun er dan weer. Jammer om te horen dat u zegt dat er niks te doen is want zoals bovenstaande activiteiten doet blijken organiseren wij wel van alles voor de kinderen.

De horeca gelegenheden zijn allemaal geopend in het weekend en inderdaad de ijskraam is nu gesloten vanwege het weer. U kunt binnen ook ijs halen en de bar bowling is tot 12 uur 's nachts open.

Met vriendelijke groet, Marveld Recreatie

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Annemiek16-09-2019

Familie weekend naar Marveld. Fantastisch. Voor ons al bekend, we zijn meerdere malen al geweest. Voor familie onbekend maar wat een super weekend gehad. Vriendelijk personeel,veel eet mogelijkheden. Kortom, je hoeft het park niet af. Als je je verveelt op marveld ligt het aan jezelf.

Marveld Recreatie, directeur, 19-09-2019

Beste Annemiek,

Bedankt voor het delen van uw review. Wij zijn enorm blij om te lezen dat u een super weekend heeft gehad. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij hopen jullie snel weer te zien!

Gereisd met vrienden in september 2019

77 tips over Vakantiepark Marveld Recreatie

• Danielle, 16-06-2014

De Hooibergen zijn leuke huisjes, maar te klein voor 5 personen. Houd daar rekening mee als je boekt!

• K. Beima, 25-04-2014

Prachtige omgeving om te fietsen naar Winterswijk bijv. Ook een dagje Duitsland (met de auto) Bocholt is aan te raden. Ruime binnenstad met groot overdekt winkelcentrum

• Aranka, 31-12-2013

Heerlijk gegeten in restaurant Bertrams in Bredevoort. in middeleeuwse stijl. Super vriendelijk personeel en heerlijk gegeten 1e Kerstdag.

Zutphen is ook leuk stadje

69 vragen over Vakantiepark Marveld Recreatie

• Joyce, 30-07-2019

Hond

Waar op het park mag de hond overal komen? Mogen ze bijv. Op de binnenplaats komen?

• Dennis Schellekens, 03-07-2019

Processierups

Hallo Marveld,

Wij komen al enkele jaren in jullie prachtige park, nu horen we de laatste tijd niks anders dan nieuws over de terrorrups. Graag willen wij weten of deze ook op het park aanwezig is, zo kunnen wij er met onze hond en dochter van 1,5jr rekening mee houden.

Groeten Dennis

• Silke van den Heuvel, 25-05-2019

meer alleenstaande ouders?

Hallo,

Ik ga in de week van 8 juli naar marveld. Ik ga samen met mijn zoontje. Zijn er meer alleenstaande ouders in die week of die week daarna?

Groetjes

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette