Vakantiepark
7,8

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,9

Omschrijving
Er tussenuit in eigen land bij Marveld Recreatie (Groenlo). Zowel in de zomer als winter kun je hier heerlijk bij de open haard zitten op de veranda van je vakantiehuis. Of kies voor een avondje ontspannen in je eigen wellness. Een duik nemen in het binnen- of buitenzwembad kan natuurlijk ook. Hier is het Hollands genieten in de Achterhoek.

We hebben een aantal aanbieders voor Marveld Recreatie voor je op een rij gezet:

1199 reviews over Vakantiepark Marveld Recreatie in het Nederlands

5 sterren

Thijs en Miranda,
11-3-2019
  • Onderkomen10

Genoten in het zwembad, op de schaatsbaan maar vooral in de luxe bungalow met bubbelbad. Op het park is ook van alles te vinden; animatie, zwembad, speeltuinen, restaurants (met uitgebreide horeca) en nog veel meer. We hebben ons goed geamuseerd en komen absoluut nog een keer.

Marveld Recreatie, directeur, 13-3-2019

Beste Thijs en Miranda,

Hartelijk dank voor uw review en de tijd en moeite die jullie hebben gedaan om uw ervaring te delen. Wij zijn erg blij dat jullie verblijf naar wens is geweest en hopelijk tot in de toekomst.

Leuke familievakantie gehad!

Hennie en Betty de Roos,
6-3-2019
  • Onderkomen8

Voor een leuke familievakantie moet je bij Marveld zijn! Veel te doen voor jong en oud. Bowlingbanen, tennis, animatie en een uitgebreid programma. Verschillende restaurants en een mooie rustige, groene omgeving. Wij komen vaker!

Beste Hennie en Betty,

Wij willen u bedanken voor de review die u heeft geschreven en kijken dan ook uit naar uw volgende verblijf bij ons!

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam. Van Beek,
4-3-2019
  • Onderkomen9

We hebben voor het eerst bij Marveld verbleven in een gelijkvloers huisje voor 4 personen.. Om onze vakantie compleet te maken hebben we wel gekozen voor ontbijt en diner service en een handdoek pakket per persoon.

Allereerst valt het op dat de huisjes bijzonder schoon zijn. Meubilair van deze tijd. Huisje is niet groot maar alles wat je nodig hebt is er plus voldoende kastruimte.

Ontbijt is in het hotel, erg lekker en ruim voldoende keus. Meerdere restaurants op het park en allemaal prima.

Animatie voor jong maar ook voor oudere kinderen. Lasergamen, boogschieten en klimmen op een klimwand. Zwembad super met meerdere glijbanen.

Ruim assortiment in campingwinkel, niet te gek duurder als reguliere prijzen.

Beste familie van Beek,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bezoek voor herhaling vatbaar is. Wij zijn erg blij met deze complimenten en hopen u in de toekomst nog eens te verwelkomen op ons park.

Geweldig en fantastisch park

Naomi,
16-2-2019
  • Onderkomen10

Ik beveel Marveld iedereen aan. Wij komen er al jaren en het blijft een geweldig park. Vriendelijke mensen, niks is teveel en zeer fijne accommodatie.

Ik zeg tegen iedereen "Nu boeken".

Gereisd met vrienden in juli 2018

Beste Naomi,

Bedankt voor de fantastische review! Wij zijn erg blij om te horen dat jullie het ook deze keer weer naar jullie zin hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer :-).

Super!

Anita,
7-2-2019
  • Onderkomen10

Wat een super park! Alles erop en eraan! Van zwembaden tot bowlen tot golf tot speeltuinjes alles was er voor de kleintjes. Daardoor zelf ook echt het idee gehad vakantie te hebben. Alleen qua ligging, voor uitstapjes moet je best een eindje rijden, maar aan de andere kant wat is de Achterhoek toch mooi!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Beste Anita,

Wij zijn erg enthousiast geworden na het lezen van uw review, bedankt hiervoor. Het klopt inderdaad wat u zegt over de Achterhoek, maar gelukkig dat het de moeite waard was :-).

Geweldig weekend gehad

Sonja Aalbers,
22-1-2019
  • Onderkomen8

Geweldig weekend gehad op het park, alles is naar wens geweest. Het park ziet er schoon uit, personeel is vriendelijk en de bungalow was ook schoon. We hadden het ontbijtbuffet gereserveerd en konden dus ontbijten in het nabijgelegen hotel dat ook van Marveld is. Zeker een aanrader voor anderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Beste Sonja,

Bedankt voor alle complimenten. Fijn om te horen dat jullie ook zo positief zijn over het ontbijtbuffet in ons hotel. Wij hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in de Achterhoek.

Eerste keer, komen zeker terug!!

Marjan,
16-1-2019
  • Onderkomen10

Prima park, van alles te doen voor jong en oud!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Beste Marjan,

Bedankt voor uw positieve reactie en dat u de tijd en moeite heeft genomen om een review te schrijven. Dat waarderen wij enorm.

Voor herhaling vatbaar

Hans en Anita Derksen,
15-1-2019
  • Onderkomen9

De sfeer die er hangt op het park is fantastisch. We hebben een fijn verblijf gehad, waarbij er veel te doen was voor jong en oud. Het is zeker een aanrader voor als je van een schoon en verzorgd park houd. De prijs/kwaliteit was wat ons betreft goed.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Beste Hans en Anita,

Bedankt voor uw review. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij hopen u in de toekomst nog een keer te zien.

Top vakantie

Renze,
14-1-2019
  • Onderkomen9

Met kerst in een zes persoons A75 woning overnacht. Het interieur hiervan is net vernieuwd en het zag er erg mooi uit. Daarnaast waren we erg tevreden over de faciliteiten en de kwaliteit en kennis van het personeel. We komen zeker weer.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Beste Renze,

Bedankt voor uw review. Wij zijn erg blij om te lezen dat het nieuwe interieur van de A75 woning goed is bevallen en dat jullie in de toekomst nog vaker naar ons park zullen komen.

Topcamping

Bart,
13-1-2019
  • Onderkomen9

Mooie schone camping, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel en genoeg te doen voor alle leeftijden. Voetbaltoernooitjes voor de liefhebbers, spooktochten, kanovaren etc. Pitch & putt baan en tennisbanen ( niet kosteloos maar niet duur), schaatsbaan in de wintermaanden (gratis). Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Beste Bart,

Hartelijk dank voor uw complimenten en uw review en graag tot een volgende keer.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.