7.1GoedScore uit 1444 reviews

Over Marveld Recreatie

Marveld Recreatie

Voor een ontspannen vakantie of actief weekendje weg bent u van harte welkom in de Achterhoek. Of u nu wilt kamperen op onze camping of wilt genieten van een bungalow op ons bungalowpark, u vindt bij vakantiepark Marveld alles voor een geslaagde vakantie De vakantie combineren met ontspanning? Kom overnachten in Aparthotel Havezate Marveld. Neem een duik in het zwembad, ga relaxen in de jacuzzi of bezoek de sauna.

Zwemmen naar hartelust

Het subtropische zwemparadijs is een hoogtepunt voor gezinnen. Met diverse glijbanen en een wildwaterbaan is er genoeg waterpret voor iedereen! Van medio april tot eind augustus is ook het verwarmde buitenbad geopend! Dit bestaat uit 4 zwemgedeeltes waaronder een spraypark, een kleuter- en peuterbad en een ligweide.

In de buurt

De camping ligt in de buurt van historische steden zoals Groenlo en Zutphen, waar je kunt genieten van cultuur en geschiedenis.

Ontspanning

Marveld Recreatie biedt op het culinaire vlak voor ieder wat wils, van een lekker tussendoortje tot een diner voor de echte fijnproevers. Daarnaast zijn er 6 bowlingbanen, een pitch en putt baan, padel- en tennisbanen, een kapsalon, een gezellige binnenplaats en een eigen winkel. In de landelijke vakanties en weekenden is er een animatieprogramma voor kinderen. Er zijn speeltuinen, een miniclub en verschillende activiteiten. Voor volwassenen is er een sauna om lekker te ontspannen na een actieve dag!

Faciliteiten

• Buitenzwembaden

Contactgegevens

Adresgegevens

Elshofweg 6, 7141 DH

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.