Vakantiepark Marveld Recreatie

Vakantiepark Marveld Recreatie
8,4

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Marveld Recreatie voor je op een rij gezet:

1144 reviews over Vakantiepark Marveld Recreatie in het Nederlands

Super park !

Carlijn
10-6-2018
  • Onderkomen9

Leuk park met gezelligheid van camping. Duo8 huisje handig voor groepen, ook netjes en schoon. Veel speeltuintje, erg leuk zwembad,ook heel schoon zwembad,leuke speeltuin met treintje. Veel te doen in omgeving. Enkele verbeterpuntjes; miste handelsmissies bij douches in zwembad, met wandelwagen kun je niet handig door de poorten aan de zijkanten van park om buiten park te aan wandelen.

Fantastisch, volgend jaar ook in de zomervakantie.

Eddy Bruinsma
1-6-2018
  • Onderkomen10

Erg mooi park met goed verzorgde bungalow, erg mooi zwembad, prima horeca en erg vriendelijk personeel.

Nooit meer

F boersma
23-5-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Met Pinksteren hier geweest 80 procent Duitsers die met zijn allen de hele dag zitten te zuipen tot diep in de nacht en zich nergens wat van aantrekken hier word helemaal niets aangedaan

Nooit meer op de camping

Sue
13-5-2018
  • Onderkomen8

In het verleden regelmatig in een bungalow op Marveld gezeten. Dit was altijd goed. Nu voor het eerst op de camping. Daar was eens maar nooit weer. Helaas erg veel herrie, ook 's nachts. Hier wordt niet op gecontroleerd. Ook in de middag regelmatig dronken mensen op het terrein, bij de speeltuin en zwembad. Erg jammer.

Misschien voor herhaling vatbaar

Roy
10-5-2018
  • Onderkomen7

goede ontvangst,jammer dat het binnenzwembad niet gratis is voor camping gasten, en ondanks de vele reacties er geen handzeepdispencers hangen in de wc maar wel luxe toiletdispencers, veel lawaai tot in late uurtjes, weinig afwasbakken(op de achterste velden 4 bakken op 125 staanplekken).
  • Activiteiten10

Sanitair super. Goed ontvangst bij de receptie. Vond alleen de plaatsen op de camping, gras niet opnieuw ingezaait. Veel hondepoep. Groen onverzorgd. En het italiaans restaurant was waardeloos. Leeft echt op recensies van het verleden. Misschien waren we te vroeg in het seizoen maar was vroeger beter.

fantastisch

rr
23-4-2018
  • Onderkomen10

stacaravan gehuurd super goed alles schoon en netjes we hebben een top vakantie gehad volgend jaar komen we zeker terug alleen dan op de camping met onze eigen haha

Top vakantie

Familie. Fraussen
14-4-2018
  • Onderkomen10

Mooi park met gezellige huisjes. Zwembad was top. Gezellige verschillende restaurants.

Geweldig!!

Familie Smits
13-4-2018
  • Onderkomen10

We hebben genoten in een Duo 8 bungalow met onze kinderen en kleinkinderen. Zeer geschikt voor families veel ruimte. Park en bungalow super schoon en keurig aangelegd. Voor kinderen is er veel te doen.

Wij komen nog eens terug

Fam eikelboom
1-4-2018
  • Onderkomen8

Erg mooi park. Leuk zwembad!! Er stond vandaag een gratis draaimolen. Super! Leuke speeltuin, vooral het treintje was een hit! Schoon huisje (hooiland) op een veldje met een speeltoestel voor het huisje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8.44 uit 10 op basis van 1155 reviews.