Géén boekingskosten

Vakantiepark Marveld Recreatie

NederlandGelderlandGroenlo

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Marveld Recreatie voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 1355 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Er tussenuit in eigen land bij Marveld Recreatie (Groenlo). Zowel in de zomer als winter kun je hier heerlijk bij de open haard zitten op de veranda van je vakantiehuis. Of kies voor een avondje ontspannen in je eigen wellness. Een duik nemen in het binnen- of buitenzwembad kan natuurlijk ook. Hier is het Hollands genieten in de Achterhoek.

1401 Reviews over Marveld Recreatie

• 7Monika Kl19-06-2022

Super familie camping, hygiëne is minder

Wij zaten op de camping, Plekje was super... mooi tussen de konijnen en de mol die aan het werk was, lekker in de natuur...

De hygiëne was een stuk minder, De haren van de vorige dag zaten nog aan de muren van de douche, de kinderen die chips hadden gegeten konden 3 dagen later nog laten zien waar ze ze hadden gegeten... achter de wasbak was het het zo zwart, ook na het schoonmaken...en ze maken pas na 10 uur schoon... Als je dan naar de receptie gaat heb je het gevoel dat ze het naast zich heen leggen..

Hé zwembad was super, maar kon hier en daar ook wel een schoonmaakbeurt gebruiken, normaal gesproken had ik dat niet gezien. Maar als je met iemand op pad gaat die dagelijks in een zwembad werkt valt wel op hoe vies het op sommige plekken is... b.v hoe glad het op een trap naar een glijbaan is...

We zouden nog wel terug willen komen , maar alleen met prive sanitair, dan hebben we het zelf in de hand

• 7Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

E., Eigenaar, 21-06-2022

Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de plek super was! Jammer om te lezen dat de schoonmaak van het sanitairgebouw niet helemaal naar wens was. Wij gaan het hier intern bespreken. Wij hopen jullie nog een keer terug te zien!

• 8van thiel18-06-2022

geweldig! geld zeker waard

heel erg mooi park,wordt goed onderhouden en ook de schoonmaak was dik in orde.waren zelfs getuige van de grote schoonmaak bij ons buurhuisje:alles werdt uit de bungalow gezet en zo kan ook echt goed alles worden schoongemaakt top!nu begrijpen we ook dat dat niet iedere week gebeurt,maar er is zeker aandacht voor. genoeg wandel/fietsroutes verkrijgbaar,mooi zwembad(jammer dat t diepe geregeld niet toegangkelijk is/verhuurd .maar ach genoeg zwembad over voor vertier

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

E., Eigenaar, 21-06-2022

Bedankt voor uw review! Erg fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer!

• 7Janzen05-06-2022

Matig, 's avonds niets te doen.

We waren met een groep mensen aanwezig op Marveld. Een mooi park, mooi zwembad en hygiënisch. Paar ontwikkelpunten:

• Er was een speciale voetbalwedstrijd. We vroegen of deze voor uitgezonden zou worden, maar dat werd niet met de reden: 'anders gaat iedereen hier zitten'. Dat lijkt me juist de bedoeling; inkomen voor jullie! Maar nee dus, vervolgens liepen wij in een lange naar Grolzicht. Daar werden we wel met open armen ontvangen. Einde van de avond: een gezellige avond en een lege portemonnee. Oja, en in colonne terug naar de camping;
    • Er is savonds niets te doen. Hier loopt men achter op Centerparcs. Geen show, quiz o.i.d. Hier is echt veel meer te halen;
    • Snackbar véél te klein;
    • De bingo, iets waar Marveld al jaren lang bekend om staat, wordt opeens via de televisie uitgezonden. Logisch in coronatijd, maar hoeft toch nu niet meer? Gemiste kans, ook qua omzet.
    • Voor oudere jeugd niks te doen.
    • 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

E., Eigenaar, 10-06-2022

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u is gezegd dat de voetbalwedstrijd niet uitgezonden kon worden. Ook kunnen wij ons niet voorstellen dat een medewerker van ons zo gereageerd zou hebben. Wij gaan dit intern doorspreken, want dit kan niet de bedoeling zijn. In de vakanties is er verder van alles te doen, nu in het laagseizoen is er 's avonds verder geen animatie aanwezig, dit klopt. Ook de bingo is voor de laatste keer met Pinksteren nu online geweest. Vanaf de zomervakantie is het weer in de tennishal zoals normaal gesproken.

• 5Grootouders met kleinkinderen05-06-2022

Een keer maar nooit meer

Voor de eerste keer met pinksteren op deze camoing met de kleinkinderen. Zwembad was erg mooimaar verder Zeer kkeine plekken zeker als je een tentje voor de kinderen er bij wilt zetten en je de auto ook nog kwijt wil. Verder zingende en schreeuwende en bierdrinkende groepen in het toiletgebouw tot over 10 uur savonds Sanitair in de loop van de dag smerig zeer slechte kwaliteits prijsverhouding. Enige po Al met al zeer slechte prijs kwaliteisverhouding Heel veel herrie de hele dag van harde dreunende muziek. Dan tebedenken dat men stelt dat ze geen groepen accepteren Moetmer hier eens wat aan doen

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

E., Eigenaar, 10-06-2022

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het niet naar wens is geweest. De kampeerplaatsen zijn 100 m2, er is een aparte parkeerplaats voor het veld waar de auto kan staan. Normaal gesproken zou het wel moeten passen om een tent erbij te plaatsen. Jammer om te lezen dat jullie met Pinksteren last hebben gehad van overlast van andere gasten. Hier kunt u ons altijd voor bellen, ook 's nachts. Er is altijd security aanwezig om ervoor te zorgen dat het rustig is op het park. Helaas zijn er wel altijd groepen aanwezig met Hemelvaart en Pinksteren, wij zijn in deze periode geen rustige camping daar heeft u gelijk in. Wie weet kunt u nog een keer terugkomen in een periode dat het minder druk is, om te ervaren hoe het dan bij ons is.

• 8Noorderster28-05-2022

Aanrader, maar buiten vakanties of feestdagen

Absolute aanrader! Midweek te kort. Het zwemparadijs springt er bovenuit voor de kids, maar ook de vele speeltuintjes vielen in de smaak. Geen oude meuk of een verdwaalde wipkip, maar echt leuke en goed onderhouden speeltoestellen. Dagje naar attractiepark de Waarbeek geweest en een middagje bij Megapret (10 minuutjes afstand), erg leuk!!

Huisjes (VW06) zijn prima, maar wel verouderd. De wenteltrap was link, zeker met kinderen. Wel een degelijk traphek gelukkig. Douchen was een groot waterballet. Afscheidingspaneel is veel te kort. Pluspunt waren de horren. Daar kunnen vele parken een voorbeeld aan nemen!

Vanaf woensdag werd het megadruk ivm Hemelvaart. Zwemmen was daarna vrijwel onmogelijk. Niet leuk meer en soms gevaarlijk zelfs, vond ik.

Gedrag van de gasten vrij onbeholpen en asociaal. Liep over je terras, of midden op de weg. Keken nergens naar! Veel honden ook die niet werden teruggefloten naar de eigen bungalow.

• 6Onderkomen

E., Eigenaar, 01-06-2022

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat jullie het erg leuk hebben gehad! Graag tot een volgende keer.

• 9Vd h07-05-2022

Super park

Wij stonden op een campingplaats met prive sanitair. Dit als erg fijn ervaren. Enige puntje wat ik hier zou verbeteren is dat de auto's geparkeerd worden op de aangegeven plaatsen achter het veld, dit beter handhaven en eigenaren erop aansprekeb dit houd het veld wat mooier en netter dan dat je tegen een geparkeerde wagen van de buren aankijkt. Ook voor de veiligheid van spelende/fietsende kinderen(eigen risco voor auto eigenaar dat weet ik) dit was op de overige kampeervelden veel beter wat wij zagen en stonden de auto's netjes buiten het veld. Verder bied het park ruim aanbod in allerlei activiteiten en was het zwembad bij onze kinderen favoriet. Ook het buffetrestaurant is een aanrader.Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

E., Eigenaar, 12-05-2022

Bedankt voor uw mooie review! Leuk om te lezen dat jullie nog eens vaker terug willen komen! Uw opmerking over de parkeerplaatsen bij het privé sanitair veld zullen wij intern bespreken. Graag tot een volgende keer.

• 9Familie Cleven01-05-2022

Kei leuke vakantie gehad!

We waren voor de eerste keer op dit park, op het campinggedeelte. Het park heeft heel vriendelijk personeel! Het zwembad met de glijbanen en de wildwaterbaan was fantastisch en ook de restaurants waren top! Toch wil ik twee kleine verbeterpunten meegeven: Als je met de caravan aankomt of weggaat en er komt een tegenligger met caravan zal er eentje terug moeten zetten en dit is niet wenselijk met een caravan achter je auto waar ook nog veel kinderen lopen. Het tweede puntje: de toiletten mogen iets vaker schoongemaakt worden. Maar kortom: we hebben een geweldig verblijf gehad!

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen

E., Eigenaar, 07-05-2022

Beste familie Cleven,

Bedankt voor uw review en uw mooie cijfer! Wij zien jullie graag nog een keer terug!

• 5De Haas26-04-2022

Wat een tegenvaller, zonde geld!

Ruim 700,00 betaalden we voor een week chalet. Helaas was deze vies, ijsjes lagen gesmolten te stinken in de koelkast, lag er veel stof onder de bedden en lagen er etensresten en een hoopje verschimmeld eten achter het bankje. Echt misselijkmakend. Hier een melding van gemaakt. Direct werd een schoonmaaksters gestuurd maar we waren net onderweg naar het zwembad, er werd verwacht dat we na ruim 2 uren terug kwamen in de chalet om deze te keuren. Ik gaf direct al aan dat we zouden zwemmen en mijn kinderen hierin niet wilde teleurstellen. Maar ze stond erop dat we op tijd terug moesten zijn.Uiteindelijk is het park nalatig geweest in de schoonmaak en moeten wij ons haasten, ik vond dit niet gepast!het liep voor ons iets uit en hierover belde ik de receptie netjes, helaas was de toon duidelijk, we waren te laat!Geen enkele excuses ontvangen.Daarnaast vreselijk harde bedden en een teleurstellende animatieaanbod, we zijn eerder vertrokken!

• 2Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

E., Eigenaar, 03-05-2022

Beste familie de Haas,

Een verhaal heeft altijd twee kanten en graag vertellen we ook onze kant van het verhaal. U had vanaf vrijdag bij ons een Achterhoek Chalet gehuurd. Uw mail over de schoonmaak kwam op zaterdag middag half 2 bij ons binnen. Op dat moment heeft mijn collega Esther u direct gebeld en met u overlegd over de schoonmaak.

Jullie waren op dat moment al op weg naar het zwembad. De afspraak was dat de schoonmaakster meteen zou komen. Als gasten ontevreden zijn en als wij dan een schoonmaakster an huis laten komen is het bij ons park gebruikelijk dat de gasten in het huisje zijn voordat de schoonmaakster weer vertrekt. Deze maatregel is er juist om te zorgen dat wij het naar uw tevredenheid oplossen.

Uw eerste reactie was dat u het wel door zou geven aan ons personeel. Na het bovenstaande aan u uitgelegd te hebben was het geen enkel probleem dat er dan één van jullie even naar het huisje zou gaan. Tussen half vier en kwart voor vier was het afgesproken tijdstip. De schoonmaakster heeft meer dan een halfuur op jullie gewacht. Wij hebben jullie gebeld en jullie namen toen niet op. Jullie hebben ons na kwart over 4 teruggebeld.

Aan de telefoon vroegen wij u daarom of alles naar wens was. Uw reactie was dat alles schoon en goed was en dat alles prima was opgelost. Wij gingen er dan ook vanuit dat het ook goed was opgelost.

Wij vinden het daarom erg vervelend en bijzonder teleurstellend om nu deze review te lezen… Over de bedden gesproken; dit is erg persoonlijk. Maar ook hier had u een melding van kunnen maken, want dan hadden wij dit ook kunnen oplossen. Daarnaast is het animatieaanbod naar onze mening erg breed en is er elke dag van alles te doen voor zowel jonge, als de wat oudere kinderen. Wij betreuren het dat u dit anders heeft ervaren.

• 10Familie de graaff03-03-2022

Fantastisch park

We hebben erg genoten een midweek lang! We kregen bungalow w71” Veel privacy tussen het groen en alles was netjes” leuke inrichting en schoon. Het zwembad is echt een topper, veel glijbanen en een wildwaterbaan.. er is veel te doen zoals in de avond een live bingo en ook overdag kan je veel doen” ook een aanrader is fiets verhuur. Wij hebben gegeten in het bbq restaurant dat was echt een leuke ervaring en erg lekker! Marveld is zeker een aanrader, beter als Centerparcs! We komen snel terug.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

E. Bomers, Eigenaar, 14-03-2022

Bedankt voor uw mooie review, fijn om te lezen dat jullie het zo naar het zin hebben gehad. Graag tot een volgende keer!

• 9Vera14-02-2022

Geweldig park

Super week gehad op Marveld! Wij verbleven in een bungalow DUO4 een mooie & schone bungalow. Het zwembad vonden wij geweldig! Het personeel was erg vriendelijk & behulpzaam. Wij komen graag terug!

E. Bomers, Eigenaar, 22-02-2022

Bedankt voor uw leuke review! Fijn om te horen dat u een geweldige week had. Graag tot ziens.

Vakantiepark Marveld Recreatie info

Camping-informatie