Vakantiepark Marveld Recreatie

Vakantiepark Marveld Recreatie
8,3

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Marveld Recreatie voor je op een rij gezet:

1188 reviews over Vakantiepark Marveld Recreatie in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi park, fijne accomodaties.

Caatje
19-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Erg mooi park, schone en praktische huisjes en fijne sfeer.

Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Leuke speeltuin voor de kids , mooi zwembad. alles is erg mooi aangelegd.

Nooit meer pizza

Simone
17-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het hotel was prima. Ga maar geen pizza of spaghetti op het park eten want je komt zwaar teleurgesteld naar buiten. Het duurt zeer lang voordat je iets krijgt en wat je dan krijgt......

Mooi nieuw verblijf

MD
13-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi nieuw verblijf vijvervilla zwembad buiten te klein in zomermaanden met de hoeveelheid mensen.

De faciliteiten te klein voor hoeveelheid mensen in zomermaanden. Mischien een grote zwemvijver uitkomst.

Prima....

Vrij Uit

Zeer leuk park voor kinderen

Ploeger
9-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Onze eerste keer Marveld met 2 gezinnen in een VW6 (8 persoons) Wij waren allemaal zeer te spreken over Marveld. Huisje was netjes (op een enkele spinnen na) Zwembad en vooral de glijbaan vielen goed in de smaak en de grote speeltuin en meerdere speeltuintjes vonden de kids geweldig,

Midweek was voor ons te kort daarom besloten om voor volgend jaar een week te boeken.

Wel vind ik dat er veel te hard wordt gereden over het park door de bezoekers maar ook door het personeel, daar mag wel strenger tegen worden opgetreden.

Mijn kleinzoon moest de laatste dag huilen, niet omdat hij het niet leuk heeft gehad maar omdat hij weer naar huis ging, dus dat zegt genoeg

Leuk maar geen tweede keer

Alie Suk
1-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Mooi aangelegd park maar helemaal gericht op kinderen niets te doen voor de wat oudere mensen we hadden een 8 persoon villa op het eerste gezicht netjes totdat je goed gaat kijken en dan laat de hygiëne wel te wensen over was leuk maar zal er niet meer heen gaan.

Was leuk.

Brigit
31-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Aardig personeel, alleen jammer dat er in de laatste week van de vakantie nooit geen gezellige muzikale entertainment meer is bij het terras, terwijl de weken ervoor wel verschillende artiesten optreden.

Van die easy listening viel je zowat van in slaap, hoorde hier meer mensen over klagen om me heen, en dan is de gezelligheid snel weg op een terras.

Wat mij ook opviel is dat er ontzettend hard gereden word vooral in het centrum, erg gevaarlijk. Huisje duo 4 was matig dit jaar zeker qua schoonmaak, jaren voorheen was het schoner, huisje was ook erg gehorig vooral die krakende trappen.

Slechte ontvangst tv ondanks dat we een nieuwe kregen, scheen ook normaal te zijn hoorde we, terwijl we in de jaren hiervoor nooit geen last van hebben gehad.

Zwembad was weer top, restaurants waren goed, Groenlo gezellig stadje.

We hebben ons wel weer vermaakt misschien tot volgend jaar.

• Activiteiten8
  • Onderkomen10

Mijn partner en ik hadden samen met onze 3 kinderen een tweeling van 5 en een baby van 10 maanden een luxe vijver villa voor 8 personen geboekt. Heerlijk ruim huis waar zelfs 10 bedden stonden en zo kon mijn zusje met haar 2 kinderen van 4 en 3 ook een paar nachtjes komen. Toen we binnen kwamen was alles super schoon en rook het er heerlijk. Echt aan alles is gedacht in deze huizen. Eigen welness ruimte, overal horren op slaapkamers. Ruime overdekte veranda met buiten haard, mooi design en veel ruimte. Huizen waren echt lux. Wat wel jammer was was dat de deuren veel lawaai maakten door ontbreken deur viltjes, je alles vanuit de welness ruimte zelfs lopen van het bad door het hele huis hoorde en dat er geen schoonmaak spullen waren. Wij hebben er 10 dagen gezeten dus wil dweilen schoon wc. Emmer van receptie gekregen dweil zelf moeten kopen. Park is top overal speelplek en veel te doen. Wel veel feestavonden tot laat met hard geluid.

Wij komen niet meer terug

Cindy
24-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Animatie is ver te zoeken voor zo'n groot park. We hadden 2 weken een stacaravan was prima te doen alleen de prijs was wel hoog voor zo'n simpele caravan. Binnenzwembad is super leuk met leuke glijbaan. Buitenzwembad is simpel als het mooi weer is is het een mierenhoop. Receptie doet zijn best voor de gasten. Speeltuin is leuk bij de receptie. In de buurt de supermarkten maar verder was er niks te doen. Als Het slecht weer is valt er weinig te doen behalve het binnenzwembad. Wij hadden een huisje A75 slechte bedden en een.simpel huisje is je geld niet waard. We zaten aan de vijverkant helemaal lek gestoken door de muggen. Animatie zou wel meer mogen...

Oplichters

Henk
24-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Tegenvaller! Veel te weinig capaciteiten voor zo een grote camping! Zwembad overvol, bijbetalen voor het zwembad (€120 extra per week) en dan mag je nog maar 1x per dag zwemmen, belachelijk!!!Personeel onvriendelijk, willen nog geen eens wasmuntjes wisselen. Pas op aandringen dat onze kleine man een ongelukje had, wisselde ze geld om.

Douchegebouw vies en onaardig schoonmaakpersoneel.

Veel te ver lopen met kleintjes om naar het centrum of kidsclub te gaan. Voor ons geen Marveld meer!

leuk park a huisjes opfrisen

anoniem
23-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

na aantal jaren in de huisjes a 75 in de zomervakantie vind ik dat deze huisjes wel eens opknap beurt kunnen gebruiken vooral het zit gedeelte dat zit voor geen meter met kerst zitten we in 8 persoons huisje wat mooi en fris en modern er uitziet .het park is super vriendelijk personeel en voor ieder wat zowel voor jong en oudere .ik zou graag zien dat er aan die a huisjes iets gedaan wordt

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.