Tijdelijk €25 aanbetaling

Marveld Recreatie

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Marveld Recreatie voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 1405 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Er tussenuit in eigen land bij Marveld Recreatie (Groenlo). Zowel in de zomer als winter kun je hier heerlijk bij de open haard zitten op de veranda van je vakantiehuis. Of kies voor een avondje ontspannen in je eigen wellness. Een duik nemen in het binnen- of buitenzwembad kan natuurlijk ook. Hier is het Hollands genieten in de Achterhoek.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1405 Reviews over Marveld Recreatie

• 10Mareille22-01-2023

Heerlijk!!!

Wij zaten in het hotel, echt prachtig!!.. mooie ruime kamer met een heerlijke badkamer. Ontbijt was super lekker, van alles wat. Zwembad is voor jong en oud..ik als 40 jarige heb me zeer vermaakt. We hebben gegeten bij het restaurant en was heerlijk!!!

• 10Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 24-01-2023

En wij vinden het dan weer heerlijk om te lezen dat jullie zo hebben genoten. Hartelijke dank voor deze enthousiaste en positieve review!

• 4Christiaan15-01-2023

Komt afspraken niet na

Op zich netjes park alleen komt afspraken niet na. Blijkt dat substropisch zwembad dicht is voor onderhoud. Wij wisten nergens van. Op de bevestiging van de boeking staat op niets hiervan vermeld. Receptie houdt vol dat wij het hadden moeten weten, zelf nadat zij toegeven dat het idd niet op de bevestiging staat. Zij konden niets voor ons doen.

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 21-01-2023

Wij hebben de midweek van 16-01 groot onderhoud gehad. Voor die midweek nemen wij geen reserveringen aan ,juist om teleurstellingen te voorkomen. Ik ben dan ook heel benieuwd naar jullie boekingsnummer. Dit mysterie vraagt inderdaad om opheldering. Uiteraard mag u dat ook mailen naar [email protected] of even met ons bellen. Wij horen bijzonder graag van u.

• 6Jo07-01-2023

Fijn park met enorme gebreken

De faciliteiten in dit park zijn goed. Genoeg te doen. Wel erg gericht op wat oudere kinderen. De WiFi en tv verbinding waren dramatisch. Met name oudejaarsavond (wanneer je allemaal voor de buis zit) viel het beeld en geluid continu weg. Het huisje was prima. Goede bedden en prima keuken. We misten wel een broodmes/scherp schilmesje. De vloer in het huisje was echter heel vies. Omdat het een zwarte tegelvloer is zie je dat niet, maar toen we iets opveegden met een doekje kwamen we erachter dat er al heel lang niet gedweild was. Geen fijn idee.

Het zwembad is heel mooi. In het peuterbadje dreef rommel. De kleedhokjes waren heel erg vies. We waren elke ochtend als een van de eersten in het bad en in de kleedkamers met babyverschoontafel lag elke dag rommel, zand, gebruikte doekjes, lege flesjes. Er konden die dag geen anderen voor ons zijn geweest. Dit moet van de vorige dag zijn. Flinke smet op een verder fijn verblijf!

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 17-01-2023

Waarschijnlijk hebben jullie iets proberen te streamen. Op oudjaarsavond was zowel het bungalowpark, als de camping en ons hotel vol geboekt. Het kan zijn dat tijdens zulke periodes sommige streaming diensten minder goed functioneren. Fijn om te lezen dat u toch ondanks alles een fijn verblijf heeft gehad bij ons.

• 5Steffie06-01-2023

Verouderd huisje, niet geschikt voor lange mensen

Lang weekend in een verouderde zespersoons huisje gezeten. Voor lange mensen oncomfortabel, rechtop de trap op is voor mensen boven de 1.90m niet te doen (trap onder schuine kap). Boven zijn er twee kleine slaapkamers die door in een punt lopen. Kleine bedden (wederom niet te doen als je lang bent), waarbij je tegen de schuine kap aan ligt. Vaatwasser maakt veel lawaai en wast niet schoon, schimmel stond in de kitranden van de badkamer.

Wel veel faciliteiten. Gaaf zwembad en veel sportmogelijkheden. Jammer dat restaurants tussen de middag niet open waren om te lunchen.

• 7Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 17-01-2023

Zo te lezen hebben jullie bij ons in de A75 door gebracht. Op onze site staan meerdere foto's van dit type en ook van de bovenverdieping. Voor meer luxe verwijzen wij de gasten altijd naar de VWL5 en/of de VWL8. Er zijn elke dag mogelijkheden om bij ons te lunchen.Als de lunch niet in het buffet restaurant is kan het altijd bij de bar bowling. Jammer om te lezen dat jullie dat niet hebben geweten. Wat de vaatwasser betreft hadden wij dat het liefst tijdens uw verblijf vernomen dan hadden wij er onze technische dienst naar kunnen laten kijken. Wie weet tot een volgende keer in een andere bungalow!

• 10Sneek03-01-2023

Prachtig verblijf.

Al meerdere keren geweest. Marveld recreatie is prachtig voor jong en oud. Prima bungalows, goed schoon. Veel en leuke animatie in de schoolvakanties, goede restaurants. En echt een prachtig zwembad met spectaculaire glijbanen. Het polsbandjes systeem wat Marveld hanteert is perfect. Toegang tot alles hiermee en geen gedoe met kaartjes of pasjes die kwijt kunnen raken of nat kunnen worden. Marveld is echt een park waar de grote aanbieders een voorbeeld aan kunnnen nemen

• 9Onderkomen

Eigenaar, 17-01-2023

Heel hartelijk dank voor uw positieve en enthousiaste review. Graag tot een volgende keer.

• 7Mandy de Waal ( fam. Pierik)27-12-2022

Slecht kerstdiner

Mooi park, veel te doen. Geweldig zwembad . Mooie ligging. Het eten in het buffetrestaurant 2e kerstdag was echter heel erg matig. Duur -vergeleken met de andere dagen. Weinig echt kerstachtige gerechten. Grote bakken met salades, friet en wat vlees en vis. Fruitcocktail uit blik. Nauwelijks vegetarische opties ( pastasalade en friet?)Bij reserveren werd ons niet verteld dat de drankjes er niet bij in zaten. Een glas water ( kraanwater) voor bij het eten naast de wijn werd niet geschonken, alleen Spa blauw. Een enorme tegenvaller.

• 7Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden

Eigenaar, 27-12-2022

Fijn om te lezen dat u enthousiast bent over ons park en het zwembad. Uiteraard vinden wij het jammer om te lezen dat u het eten op Tweede Kerstdag als teleurstellend heeft ervaren. Het is wat de prijs betreft altijd duurder met de kerstdagen. De drank is bij ons met de kerstdagen al jaren exclusief. In onze horecagelegenheden schenken wij altijd Spa blauw en nergens kraan water. Wij wensen u nog fijne dagen op ons park.

• 10Rachel Klein Nulent25-11-2022

Geweldige camping

Komen al jaren op de camping

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 29-11-2022

Heel fijn, dat lezen we graag!

• 8Bink07-11-2022

Prima park

Mooi park soort centerparcs zwembad 10 horecagelegenheden is ook heerlijk eten zeker aan raden allen internet investeren dan is het de beste camping

Eigenaar, 08-11-2022

Hartelijk dank voor de mooie complimenten en graag tot een volgende keer!

• 9Vaupell30-10-2022

Geweldig..met een minpunt

We waren hier voor de zesde keer alweer. We blijven ons verbazen over het mooie park..de faciliteiten..de ligging en de mooie huisjes. Echter er is 1 minpunt...de wifiverbinding is minimaal en ook nog niet eens gratis. We verbazen er ons na zoveel keren nog steeds over dat zoiets moderns nog niet gerealiseerd is met voor alle huisjes een goede gratis verbinding. Verder een toppark!

Eigenaar, 01-11-2022

Fijn om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn over ons park.Elke bungalow ontvangt bij aankomst 1 gratis wifi code voor 2 apparaten. We kunnen zien dat u in de herfstvakantie bij ons bent geweest. In een drukke vakantie periode kan de snelheid iets terug lopen, zodat bv films streamen lastiger wordt. Graag tot een volgende keer!

• 8Brenda30-10-2022

Mooi park

Mooi park mooi zwembad allen betere WiFi mogen ze wel is doen het zwembad is 10 en de rest is oke

Eigenaar, 01-11-2022

Een tien voor het zwembad! Hartelijk dank voor het mooie cijfer en graag tot een volgende keer.

Vakantiepark Marveld Recreatie info

Camping-informatie