Hotel De Heerlickheijd van Ermelo

Hotel De Heerlickheijd van Ermelo

6.9Voldoende

Nederland, Gelderland, Ermelo

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlickheijd van Ermelo voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

Hotel De Heerlickheijd te Ermelo is een fijne plek om tot rust te komen bij het Veluwemeer. De kamers zijn ruim en schoon. In het ruime wellnessgedeelte kun je echt ontspannen. Ook zit er een goed restaurant in het hotel. Tip is om te picknicken of barbecueën in de Franse tuinen van het hotel. Een leuk uitstapje is het dolfinarium in Harderwijk.

631 reviews over Hotel De Heerlickheijd van Ermelo

• 9Judith30-07-2020

Prima!

Koelkastje ontbreekt. Douchen in het bad, maar is voor ons geen probleem. Bed prima, kamer schoon. Eten was top. Bediening vriendelijk. Prima coronaproof. Betalen voor een ligbed vind ik persoonlijk opvallend: € 10 per bed (persoon) per dag kan bijv met een gezin aardig oplopen. En dan lig je langs de fonteinen waar je niet kan zwemmen. Maar die fonteinen zijn dan wel weer fraai.

• 6Hans19-07-2020

Nooit meer

De buitenkant doet een schitterend hotel vermoeden maar de kamers kunnen wel een renovatie gebruiken. douchen in bad is voor oudere mensen levensgevaarlijk. voor de "toeristenbelasting" betaal je 3,50 euro per persoon per nacht !!!!

• 5Adrienne Van de Kasteel13-07-2020

Ruimte voor verbetering

Omgeving, en buitenkant hotel schitterend, echter zijn de zogeheten comfort kamers niet echt comfortabel, slechte verlichting in de badkamer, en oud, gedateerd meubilair, echt toe aan een flinke renovatie. Enkele receptionistes hebben geen idee wat gastvrijheid precies betekent, bij het uitchecken werd er totaal niet gevraagd of we een prettig verblijf hadden gehad, en of alles naar wens was geweest.

• 9Marc09-07-2020

Fantastisch verblijf. Heerlijk!

De accomodatie, samen met het zonnetje, maakte dat we een superverblijf beleefden. Mooi en net hotel in een groene omgeving. Meteen zit je op de mooiste fietsroutes in de omgeving. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en 3-gangenmenu met volle aandacht voor de corona-maatregelen. Misschien kon het personeel daar beter een mondmasker dragen. Wij willen sowieso terug. Is voor ons trouwens in augustus reeds geboekt.

Gereisd met partner in juni 2020

• 4Mevr. Otten06-07-2020

Nooit meer.

Wat was dit een tegenvaller. Had me erop ingesteld lekker te genieten in een mooi 4 sterrenhotel. Veel voor betaald, maar dat was het me waard geweest als alles in orde was geweest. De kamer was klein, oud, sfeerloos en vies. Douchen in bad in kleine badkamer. Matrassen doorgezakt. Beddengoed, handdoeken en badjassen versleten. De kamer was niet schoon en de dagelijkse schoonmaak was helemaal drama. Ik heb een melding gemaakt van kapotte stopcontacten en een vieze toiletborstel bij aankomst. Hier is niets mee gedaan. Grootste gedeelte van het personeel is niet behulpzaam, ongeïnteresseerd en sommigen ronduit onaardig. Het eten was redelijk tot goed. Maar uitleg van menukaart was zo dom dat het lachwekkend was. Dat was ook het enige wat er te lachen viel. Zwembad erg klein en kleedruimtes ronduit smerig. De lockers werkten niet. De omgeving van het hotel is prachtig maar het hotel zelf vreselijk. Ik ben een dag eerder naar huis gegaan.

Alleen gereisd in juni 2020

• 6Kirsten30-06-2020

Uiterlijk mooi, hotelkamers abominabel

Uilterlijk is het een prachtig hotel. Mooie ligging , mooie oprit, prachtige waterpartij en tuin. Entree hotel is ook mooi. Tijdens inchecken meteen hele verblijf afrekenen ( hartelijk welkom !) Wij hadden een junior suite gekozen. Zelden zo een smaakloze kamer gehad. Meubels tot op de draad versleten. Knopen uit bekleding van een leren stoel. Zeer kleine badkamer, douchen in het bad en oude versleten handdoeken. Absoluut geen vier sterren waardig. Bedden en airconditioning okay. In tegenstelling tot de foto's van het restaurant, op de site geen tafellakens op tafel. Plastic bloemen op de tafels. Duidelijk dat er niet wordt geïnvesteerd. Kwaliteit eten en bediend personeel okay. Maar liefst 20 euro betalen om op een ligbed te mogen liggen. Ook al wil je maar een uurtje chillen in de tuin. Ik noem dit je gasten uitkleden. Zullen niet snel meer voor dit hotel kiezen.

Gereisd met partner in juni 2020

• 5Cees20-06-2020

Schone schijn

Ik kan mij volledig aansluiten bij de onderstaande reviews Is niet wat het lijkt 4 sterren onwaardig Oa badkamer gedateerd douchen in bad !!!! In 4 * hotel ,gevaarlijk !!

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Charles20-06-2020

Pracht hotel met vriendelijke medewerkers

Mooi ruim opgezet hotel in een prachtige omgeving. Het 3 daagde arrangement was bijzonder aantrekkelijk ook het menu wat hier bij hoorde was voortreffelijk. De organisatie rondom het (Corona) ontbijt zou nog eens onder de loep genomen moeten worden.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 5Frank de Graaf22-05-2020

Fantatische omgeving, hotel was ondermaats

Prachtige omgeving en rustig gelegen hotel. Echter de kamer en eten waren ondermaats dit keer. Bed was stuk en eten bestelling ging mis. Helaas voor zo'n duur hotel verwacht je wat meer. Mail gestuurd hierover maar geen feedback van het hotel. Jammer helaas. Omgeving is prachtig en heerlijk rustig om te wandelen en te fietsen. Personeel is vriendelijk maar niet accuraat. Kan beter. Door de coronacrisis had ik van het hotel meer willen genieten, maar dat is niet gelukt. De omgeving zelf is mooi en volop winkels in de buurt. Dit was de tweede keer dat ik er was, maar ik denk geen derde keer.

Gereisd met partner in mei 2020

• 4Kees10-05-2020

Nooit meer

Wij komen niet meer terug. De buitenkant doet een bijzonder goed hotel vermoeden, maar helaas bij binnenkomen is het echter heel anders. Kamers zijn vreemd qua indeling, bed voor het raam zodat je op het bed moet klimmen om het open te kunnen doen. Matras is erg zacht/doorgezakt. Badkamer is klein en gedateerd. Ontbijt, uiteraard is het nu aangepast op de 1,5 meter, is niet bijzonder. Het personeel is onverschillig en niet bijzonder vriendelijk. Vergeten bestellingen te brengen, vergeten bestellingen op te nemen. Niet goed. Bij de receptie hetzelfde, geen gastgerichte houding. De rekening klopte niet, zelf een na moeten rekenen en kijken waar de fout zat, dingen in rekening gebracht wat niet klopte. En zoals eerder gemeld zijn de prijzen soms veel te hoog. Vroeg een spa blauw kreeg flesje kraamwater voor 3,50! Conclusie dit was eens maar nooit meer.

Gereisd met vrienden in mei 2020

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages