Hotel De Heerlickheijd van Ermelo

Hotel De Heerlickheijd van Ermelosterstersterster

7.5Goed

Nederland, Gelderland, Ermelo

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlickheijd van Ermelo voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

Hotel De Heerlickheijd te Ermelo is een fijne plek om tot rust te komen bij het Veluwemeer. De kamers zijn ruim en schoon. In het ruime wellnessgedeelte kun je echt ontspannen. Ook zit er een goed restaurant in het hotel. Tip is om te picknicken of barbecueën in de Franse tuinen van het hotel. Een leuk uitstapje is het dolfinarium in Harderwijk.

614 reviews over Hotel De Heerlickheijd van Ermelo

• 8Aloys31-10-2019

Goed, maar jammer van die verborgen kosten....

Aantrekkelijk arrangement geboekt voor 3 dagen... Een Comfort-twin kamer. Het betreft een kamer met een dubbele boxspring matras voor het kleine raam. Je kunt dus niet naar buiten kijken, Simpele kamer welke er netjes uitzag. De badkamer was beperkt betreffende ruimte. Ligbad waar je eventueel in kon douchen, nette wastafel met grote spiegel, en een toilet. Geen toiletrol maar zo'n losse toiletpapiervelletjes automaat waar je je dus 10 x een los velletje toiletpapier uit moet peuteren om voldoende papier te hebben om 1 x je poepbillen af te vegen... Dat was een afknapper. Mooi hotel met een schitterende tuin. Mooi en ruim parkeerterrein. Mooi zwembad / wellness. Diner / ontbijt te simpel en te duur voor dit luxe hotel. Ermelo heeft in 2019 90 eurocent toeristenbelasting. Men maakt daar misbruik van door het op te krikken naar 2,50 euro en het vervolgens Citytax te noemen. Dat hebben de meeste klanten toch niet door ......

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Fam. L.25-10-2019

Niet bewonderenswaardig.

Hotelfabriek zonder extra’s voor gasten. Betalen gelijk bij aankomst - dat was de normale gang van zaken. Baliemedewerker stelt geen vragen (hoe was uw reis hier naar toe / hoe was uw verblijf in ons hotel) Je voelt je totaal geen gast. Zeer afstandelijk. Geen handdoeken in de sauna. Worden ook niet gebracht. Kom ze maar halen is het advies; want ik ben alleen. In de wellness geen matjes voor het stoombad. Geen bekertjes voor het water. Ontbijt was goed.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8E.J. Jansen-Vendelbosch22-09-2019

Goed hotel met mooie ligging

Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel, de kamer, een comfortkamer, was niet groot maar prima te doen. De schoonmaak kon iets beter aangezien er nog rommel van een vorige gaat lag. Er is een airco op de kamer maar die blaast niet heel enthousiast, zelfs niet op de hoogste stand. De bedden zijn redelijk (boxspring) maar wel met zachte matrassen en die schuiven nogal eens van het bed af. Het ontbijt was netjes verzorgd, goed warm als dat nodig was en werd goed aangevuld en niet onbelangrijk het smaakte goed. Al met al voor 1 nachtje goed te doen

Gereisd met partner in september 2019

• 4Frenny04-09-2019

Nooit meer !!! wat een DUMP

Zeer oubollige kamer. Weinig kastruimte, geen airco, geen koelkastje. Heel klein badkamertje waar je je amper kon bewegen. Douchen in het bad. Een uur na het douchen stond er nog zeker 20 cm. water in het bad. Kortom geen lekker vakantiegevoel. Jammer. We hadden een voucher van Gift for You voor deze overnachting cadeau gekregen. Zonde! Toen we reserveerden was ons een luxe kamer beloofd. We kregen echter een comfort kamer. Nou weinig comfort. Het is een schande dat dit hotel zo'n kamer durft te verhuren en dan ook de hoofdprijs durft te vragen!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Isabel11-08-2019

Prima hotel.

Het hotel ligt mooi, heeft een goed ontbijt met ruime keus. Wij hadden onder andere ook een 2- gangendiner bij ons arrangement, het was erg lekker en het restaurant zag er goed uit. De kamers waren groot, eenvoudig deels gedateerd maar voldeed verder prima. Ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Sommige dingen vonden we aan de prijs ( bv het brood met harde kruidenboter). Bij het restaurant kun je naast de ingang ook een drankje doen alleen op kuipstoeltjes die echt aan vervanging toe zijn, jammer van de uitstraling dat deze er staan. En zo nog wat meer banken e.d. in het hotel. Het zwembad is ook prima met ruime openingstijd.Een goed hotel voor een weekendje weg!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Marleen07-08-2019

Kamer en matrassen oud. Locatie is prima

• Geen goede nachtrust i.v.m. matrassen die zeer nodig aan vervanging toe zijn!!!
    • Douchen in een hoge oude badkuip.
    • Een kapotte kast.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Aj van Wamel (radio new wheels)04-07-2019

Gezellig en verzorgd van A t/m Z

Rustige locatie met veel mooie dingen te bezoeken in de buurt en heerlijke natuur en natuurlijk een hapje en drankje op het mooie terras of gewoon binnen met gastheer Moh die het verblijf in het mooie hotel nog extra bijzonder maakt

Team Hotel de Heerlickheijd van Ermelo, Eigenaar, 12-07-2019

Geachte heer/mevrouw Van Wamel,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en uw complimenten. Wij hopen graag tot ziens bij ons in Ermelo.

Met vriendelijke groet,

Team Hotel de Heerlickheijd van Ermelo

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Familie Vandevoorde Belgie01-06-2019

Deugddoende geslaagde vakantie !

Mooi hotel gelegen in een prachtige omgeving. Zeer verfijnde keuken en super vriendelijk personeel! Ook tegenover de kinderen ! Een dikke pluim aan Moh, de maitre d'hotel en zijn team voor de prima service. Ook het ontbijt in buffetvorm in zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10marja05-05-2019

TOP! Sfeervol hotel met schitterende tuin/terras.

Heerlijk is het hier zeker ! Prachtig hotel met sfeervolle inrichting en schitterende tuin met terras. Heerlijk uitgebreid ontbijt in het restaurant met uitzicht op de mooie binnentuin met waterpartij. Personeel heel vriendelijk en netjes van receptie tot de dames van de huishouding. Super schoon en netjes overal. In de lobbie en s avonds beneden bij de bar en bowling, overal overheerst de gemoedelijke sfeer die het hotel ook al uitstraalt bij binnenkomst. Zwembad mooi en schoon, enige minpuntje mss wat te weinig ligbedden rondom het zwembad. Saunaruimte met 2 saunas , whirlpool en stoombad met aparte relaxruimte, ook netjes en schoon. Sfeervol ook ondanks dat de lantaarns niet verlicht waren ( tip! ). Wij hadden n luxe kamer met zithoekje, ruim, netjes en schoon. Enige minpunt is bij deze kamer dat het bed voor het raam geplaatst is waardoor het mooie uitzicht minder is. Weer n heerlijk relaxt weekendje gehad! Tot ziens.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9helena tielt01-05-2019

alles ok

verbleven 5 dagen in hotel de heerlickheijd kamer was netjes gepoetst hebben zeer lekker eten gekregen, vriendelijke bediening, zeer uitgebreid ontbijt, echt een aanrader

Gereisd met partner in april 2019

59 tips over Hotel De Heerlickheijd van Ermelo

• Roberto, 28-04-2012

Ermelo centrum is leuk maar Harderwijk heeft qua gezelligheid meer te bieden.

• jligthart, 19-01-2014

Ga voor het driegangen keuze menu. Value for money!!

• D. Bonté, 09-09-2013

De Bibliotheek van het hotel is zeer charmant!

16 vragen over Hotel De Heerlickheijd van Ermelo

• marlies, 02-07-2018

Onbeschofte manager.

Ik ben door de manager - die toevallig langsliep toen ik mij incheckte het hotel "uitgezet". Ik stond me in te checken met mijn (kleine, brave, niet blaffende of grommende) hond die netjes naast mij zat. Zonder riem. Op zeer onvriendelijke toon werd mij 'geboden' onmiddelijk mijn hond aan de lijn te doen. Toen ik rustig uitlegde dat dat niet ging en ik een doktersverklaring bij me had hiervoor reageerde de manager met "niks mee te maken, regels. je hindert hotelgasten'.

• Kiki, 07-02-2018

In het zwembad kan je wel zwemmen met bikini??

(Andere vraag over de sauna al gelezen)

• Kiki, 07-02-2018

Sauna

bikini dragen in de sauna?

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages