We hebben een aantal aanbieders voor Ermelo voor je op een rij gezet:

Reviews over Ermelo

Ons jaarlijkse uitje samen

De korte,
    21-2-2019

Voor de derde keer met 11 jarige dochter naar dit hotel. Ons jaarlijkse uitje. Zij wilt nergens anders meer naartoe.

Kamer prima. Niet al te groot maar voor ons goed genoeg. Wel erg Warm op de kamer. Dus constant raam open.

Bedden voor ons goed. Zwembad prima. Zou iets warmer mogen. Welness ook fijn. Ontbijt weer uitgebreid genoeg. Personeel vriendelijk.

Enig minpuntje is de gehorige kamers. Als iemand de deur dichtdoet klinkt dat over de hele gang. Dat komt je nachtrust niet ten goede. Ook hoor je mensen praten, hoesten en lopen.

Heerlijk gegeten bij Japas. Op loopafstand. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Prima maar diner zou iets completer mogen.

Ton,
    8-2-2019

Prima en fijn hotel ! Uitmuntend ontbijt. Wij hadden een arrangement incl. 3 gangen diner. Kwaliteit is goed maar keuze is zeer beperkt. Patat en of gebakken aardappelen wordt er niet bij geserveerd. Jammer genoeg wordt dat bijstelling meteen op je rekening gezet ! Prima Welness en mooie omgeving.

Gereisd met partner in februari 2019

Heerlijk maar gehorrig huisje.

Smit,
    20-1-2019

Schattig huisje, mooi gelegen vlakbij het bos. Alleen jammer dat de huisjes zo gehorrig zijn van binnen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Wij genieten hier elke dag.

Ele van der Hoek,
    17-1-2019

Wij genieten op deze prachtig gelegen camping in bos- en heidegebied. Hartelijke ontvangst door vriendelijke medewerkers. De camping wordt goed onderhouden en heeft een mooi zwembad en een modern verwarmd sanitairgebouw. Ideaal kamperen voor ons als wandelaars en fietsers, ook in de winter. Op loopafstand van gezellig dorp met aardige mensen. Ook het openbaar vervoer is hier goed.

Gereisd met partner in januari 2019

Volgend jaar zeker weer!

D. Ruitenberg,
    6-1-2019

We hebben de camping gekozen voor onze hond omdat deze vuurwerkvrij is. Nu knalt het in de omgeving behoorlijk maar op de camping was het redelijk rustig. Oudejaarsnacht werd er ook op de camping nog wel vuurwerk afgeschoten terwijl er een mogelijkheid geboden werd op de parkeerplaats. Dat is dan weer jammer. Verder is het een hele fijne camping. En ik kom zeker volgend jaar weer voor de hond. Want de hei zo vlakbij! Waar vind je dat nog.

Gereisd met partner in december 2018
Ermelo scoort een 8,9 uit 10, op basis van 270 reviews