7,4

Camping De Haeghehorst (NL) is een fijne plek voor kinderen. Over het hele park zijn verschillende speeltuintjes te vinden, de animatie organiseert leuke activiteiten en het zwembad zorgt voor veel waterpret. De camping is erg overzichtelijk en de huisjes zijn ruim en schoon. In de omgeving is veel te doen, zoals de Apenheul en het Dolfinarium.

Contact

156 reviews over Camping De Haeghehorst in het Nederlands

Nooit meer

Kirsten,
12-3-2019

Wij zaten in de kinderbungalow! het was niet goed schoon helaas. De bedden waren doorgezakt en de dekbedden en kussens muf van het vele gebruik zonder te reinigen. pissebedden en schimmels waren ook van de partij! de staat van het sanitair was zeer verouderd. De eetgelegenheden waren dicht...net als al het andere op het park. ook een slechte prijs kwaliteit verhouding.....

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische camping

Lisanne,
18-11-2018

De Haeghehorst is een nette camping met veel natuurlijke omgeving. Het wordt iedere dag weer goed onderhouden en er is een goede organisatie. Staanplaatsen hebben genoeg ruimte en worden duidelijk aangegeven, op verschillende velden met bijbehorende namen die voor iedereen makkelijk te onthouden zijn, zoals Reus, Muis en Vlinder. Als ik op de camping kom vind ik het er in een oogopslag vrolijk en schoon uitzien. Er is een klein restaurant met lekker eten, een binnen- en buitenzwembad, nette sanitair gebouwen en leuke speeltuinen. Ik vind de prijskwaliteit van de Haeghehorst goed. De verhuur van fietsen is helaas wel prijzig. Ik beveel het zeker aan om naar Camping en bungalowpark de Haeghehorst te gaan, want het is een goed onderhouden park waar veel op en omheen te doen is voor iedereen. Ik raad het wel aan om een fiets mee te nemen of te huren op het park, omdat het een best wel groot park is.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

nooit meer

d,
5-9-2018

Goedeavond medekampeerders, De boel met de elektriciteit klopt niet op deze camping, goed op jullie kwh letten waar deze mee begint en eindigt de eigenaar speelt met de khw in zijn computer en dit valt niet te controleren. Hierdoor moet of zal iedereen bij moeten betalen, deu mensen wees gewaarschuwd het liefst deze camping mijden is mijn advies

met vriendelijke groeten.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Niet weer

Familie de vries,
25-8-2018

Prijs/kwaliteit is ver te zoeken. Voor een prijs van 52 euro per nacht mag je meer verwachten. Geen binnenspeeltuin voor de kids. Zwembad ronduit smerig, met name de kleedhokjes en het trappenhuis van de glijbaan. Water vol met chloor. Schoonmaak houdt echt te wensen over. Receptie hierop aangesproken. Ben benieuwd of ze dit serieus nemen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping!!

Kelly & Robin , Dewi & Mano,
21-8-2018

Wij komen al 10 jaar op de haeghehorst maar normaal met de caravan dit jaar een midweek kinderbungalow geboekt op deze super camping! Alles was op en top geregeld zelfs voor onze net 3 weken oude baby was er een hele baby/peuter kamer. Doordat er een hek om onze tuin zat was het ideaal met onze bijna 3 jarige dochter die niet zomaar weg kon lopen! Wij kwamen hier erg tot rust en hebben erg genoten. Onze dochter heeft ook heerlijk gezwommen en gespeeld in de waterspeeltuin wat maar een paar meter lopen was en elke dag was er weer leuke animatie voor onze dochter.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping in een geweldige omgeving. Op de camping is genoeg te doen voor kinderen vooral de kinderdisco, schuimparty, het veluws ontbijt en de speurtochten vond onze kleine meid geweldig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Niet voor herhaling.

Gert,
15-8-2018

Toegang erg krap, in en uitgaande auto kunnen amper passeren. Er zijn wel borden geplaatst, maar bij eerste aankomst wordt dit niet opgemerkt. De plaatsen zijn erg zanderig bij regen modderig. Zwembad niet groot, ook niet al te schoon Restaurant erg rommelig. Sanitair mooi, geen spoelmogelijkheid om wc tank te ledigen. Als je van muziek houdt is het prachtig, je zit n.l. te swingen op de wc omdat overal muziek in het sanitairblok. Al met al, voor ons de laatste keer en voor gezinnen met kinderen misschien mooi, maar er zijn veel leukere camping, zeker gezien de hoge prijs.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Van der Burgh,
14-8-2018

Super leuke camping voor kleine kinderen! Veel speeltuintjes over de gehele camping. En voor ons was er ook genoeg te doen. De schaapskooi is ook een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig!

Marcel bosman,
10-8-2018

Super camping! Alles is zeer schoon, ruime kampeerplek en ongelovelijk lieve mensen! We voelt net alsof je thuis komt👍 Zeker aan aanrader voor gezinnen met kinderen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Superleuk!

Melissa,
26-7-2018

Het is een superleuke camping, wij zijn hier 6 jaar op rij naartoe geweest. Wij hebben besloten om nu voor iets anders te gaan omdat wij eigenlijk te oud werden voor deze camping. Er zijn activiteiten speciaal voor 12+ en 16+ en die zijn erg leuk, maar de nadruk ligt vooral op de kleintjes. De Haeghehorst is zeker een aanrader, hele leuke camping! Buiten de camping, in Ermelo, zijn ook veel leuke dingen te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Haeghehorst in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Haeghehorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.