Tijdelijk €25 aanbetaling

De Haeghehorst

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Haeghehorst voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 190 reviews
+74

6.2VoldoendeScore uit 190 reviews
  • 5.5Eetgelegenheden
  • 6.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping De Haeghehorst (NL) is een fijne plek voor kinderen. Over het hele park zijn verschillende speeltuintjes te vinden, de animatie organiseert leuke activiteiten en het zwembad zorgt voor veel waterpret. De camping is erg overzichtelijk en de huisjes zijn ruim en schoon. In de omgeving is veel te doen, zoals de Apenheul en het Dolfinarium.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

190 Reviews over De Haeghehorst

• 8Van de Beek27-08-2022

Fijne camping!

Fijne camping, mooie ligging op de Veluwe in een bosrijke omgeving. Verbleven in cottage (safaritent) op een mooie ruime plek achteraan de camping. Camping ziet er mooi verzorgd uit. Ja, het was droog en stoffig, maar waar niet… Zwembad, binnen en buiten, is leuk, niet al te groot, maar dat weet je als je je research doet voor je boekt. Het was in elk geval een heerlijke plek met de hitte! We waren hier een tweede keer en sluiten een derde keer zeker niet uit :)!

• 7Eetgelegenheden
  • 6Karin13-08-2022

Geen aanrader

Campingplekken zijn ruim, maar heel zanderig. Stoffig met droog weer en modderig met nat weer. Zwembad is te klein voor het aantal campingplekken. Hutje mutje op het te kleine grasveld bij t zwembad. Van het nieuwe waterpark(je) laat de bodem los, overal stukjes blauw 'autoband'. Sanitair heb ik tot tegenstelling van de andere bezoekers niet als schoon ervaren. Het was soms echt zoeken naar een schoon toilet en genoegen nemen met een douche met haar in het putje. Je krijgt vijf minuten warm water toevoer en daarna is het klaar. Dit geldt niet voor de echte kleintjes, daar kun je onbeperkt warm water nemen. Faciliteiten zijn summier voor de grote van de camping. Restaurant is eigenlijk een snackbar. In het winkeltje geen koud drinken te krijgen. Personeel is jong en vriendelijk. Omgeving is prachtig, maar er zijn echt betere campings op de Veluwe. Drie sterren is echt meer passend bij deze camping.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Lennard Warnaar07-08-2022

Redelijke camping, maar ik kom niet meer terug.

We hebben al met al een fijne vakantie gehad ondanks de wat summiere camping. We waren op meerdere vlakken negatief verrast.

Op de eerste plaats wil ik benadrukken hoe vriendelijk en charismatisch het personeel is. Van de receptie tot de schoonmakers. Echt heel fijn. Mijn dochter van acht vond de animatie/kidsubactiviteiten erg leuk! Dus dat was ook helemaal prima.

We stonden op een veldje, waar we het erg gezellig hadden. Het eerste wat opviel was wel dat het allemaal erg krap aanvoelde. Er was vrijwel geen gras. Het was één grote stoffige bende. Die viel wel een beetje tegen. Ook het zwembad viel tegen

Het sanitair was echt superschoon en technisch in orde. Wat echter een complete afknapper was, was het douche-systeem. Het was letterlijk douchen tegen de klok. Je krijgt zes minuten die je pauzeren zodat je kan inzepen. Pauzeer je te lang, dan moet je minuten (ingezeept) in de kou wachten voordat je weer verder kan douchen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 5Peter27-07-2022

Niet voor herhaling vatbaar, geen 5 sterren waard.

Niet op de website staat vermeld dat er totaal geen elektrisch kook apparaat gebruikt mag worden, wat gecontroleerd wordt dmv stroom afname meter en dan volgen aantal korte stroomuitvallen tot definitief en je dus op het matje moet bij receptie. Bij aankomst borg betalen voor slagboompas, parkeerkaart en zwembad bandjes. Zwembad bandjes was een farce, daar er geen controle op is en het diverse bezoek aan andere Kampeerders gewoon mee ging het zwembad bezoeken. Zwembaden te klein zijn voor de reguliere kampeerders en bovendien het buitenbad niet verwarmd. Toilet gebouw bij veld Eekhoorn was netjes, schoon en de douches goed. Winkeltje voor vergeten boodschappen, is een stelling bij de receptie en zeker niet toereikend. Erg jong personeel in de snackbar welke hun best proberen te doen. Al met al een drukke, niet autoluwe camping met veel relatief kleine plekken. Voor ons zeker geen 5* waardig.

• 5Jeroen Hendricksen09-06-2022

Redelijk

De reviews in het rood zeggen al genoeg over deze camping. Het zwembad is zeker te klein, in verhouding met een vol vakantie park. Je bent er gauw op uitgekeken. Wel zijn er echt momenten dat het sanitair er verzorgd uitziet en schoon is het er geregeld echt wel maar na het openstellen na het schoonmaken gaan veel mensen los als varkens (die zijn misschien nog schoner). De economie kampt met heel veel personeels te kort om bijvoorbeeld ook een camping goed op orde te houden en deze periode is nog maar het begin. Verder is er veel overlast komend vanaf de N303 en het oefenterrein van defensie. Dit is een steeds vaker voorkomend probleem op de Veluwe maar wat wil je met al die spanningen overal op de wereld en vooral nu in Europa? Een bedrijf die vakantie verblijven runt kan hier maar weinig tegen doen helaas. Verder mogen de ander gekleurde reviews er ook zijn hier en daar maar een 4 of 5 sterren camping is het zeker niet.

• 5Warrink15-05-2022

Gedeeltelijk tegen gevallen

De kantine/snackbar was alleen open op woensdag en het weekend. Buiten zwembad gesloten ivm reparatie, dit na 2 jr corona. Had in die tijd prima gerepareerd kunnen worden. Zelfs een ijsje was niet te koop op de camping, hoezo 5 sterren camping.

• 8Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 6Out19-04-2022

Prima uitvalsbasis, huisje viel tegen.

Goede locatie. Fijn zwembad, leuke glijbaan, wel wat klein. Huisje Erica viel tegen. Bij binnenkomst nare geur, bedompt. Bedden oncomfortabel, maar kan persoonlijk zijn. Verlichting keuken en slaapkamer deden het niet en tv geen signaal. Werd niet opgelost en niet gecompenseerd, beetje jammer.

• 5Huizing30-08-2021

Sorry was eenmalig

Niet onze camping.... We stonden op een veldje waar we in een zandbak stonden. Geen gras te ontdekken en het liep lekker in als je in de ochtend wat vocht had. Verder wel dicht bij Ermelo en je kan prima naar hardewijk. Voor oudere jeugd was er eigenlijk niks te doen zoon ging maar naar de voetbalveld en trapte maar een balletje verder werd er niks aangeboden. Toilet gebouwen waren niet altijd even schoon. Afval emmer voor dames verband waren overvol en werden niet geleegd.. Na melding was het iets beter maar!!! Toiletten zelf niet echt schoon Komt ook omdat iedereen zijn (kleinere) kinderen alleen laten heen gaan. Die plassen wel naast de pot en spoelen niet door. Kleinere gebouw lijkt nieuwer en heeft termostaatkranen wel fijn.de schoonmakers doen hun best maar ze krijgen het niet helemaal onder de knie. Eerder naar huis gegaan.. Hadden het er gezien.. Werd tijdens uitboeken niet gevraagd waarom eerder weg...vreemd..

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Reiziger24-08-2021

Prachtige camping

Wat een prachtige camping! Wij stonden bij het privesanitair, wat een ruimte en rust heb je daar! Als je weer naar voren gaat merk je dat het daar veel drukker is, maar ook dat zijn mooie en gezellige plaatsen. Camping doet zelf veel aan corona maatregelen maar helaas zijn er medekampeerders die het niet zoveel boeid: inschrijven voor het zwembad en je niet aan de tijden houden. Het zwembad is prachtig, personeel vriendelijk en behulpzaam. Hier en daar leuke speeltuintjes. Prachtig sanitair gebouw, zag er netjes uit, geen gebruik van gemaakt. De pizza was ook heerlijk! Mooie omgeving, en je zit vlakbij een supermarkt voor de boodschappen.Voor ons een top vakantie en camping en zeker een aanrader voor jong en oud. Je moet er tenslotte zelf wat van maken tijdens je vakantie.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Marcel12-08-2021

Een 5 sterrencamping kennen we anders

Geen 5 sterren waard. Aangegeven dat we met 'n caravan van 8mtr kwamen en toch 't kleinste plekje op de camping. Parkeren bij de caravan niet mogelijk dus. Zelfs parkeren op de grote parkeerplaats niet altyd mogelijk. Dus auto staat langs de weg. Klein zwembad en horeca niet helemaal op orde.

Camping De Haeghehorst info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar