Vakantiepark RCN De Jagerstee

7,7

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,3

363 reviews over Vakantiepark RCN De Jagerstee in het Nederlands

Tis dat ik hier een gezellig veld heb

Josephina
2-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Ik heb een vaste plaats op de jagerstee, tot eind oktober, nu zijn ze begin september begonnen met een verbouwing op de jagerstee, nu is dat niet zo erg, als je was ingelicht en een tegemoet koming in de campingkosten had gehad, nu zit ik hier vakantie te houden nog een najaarsvakantie, zit de helemaal met een graafmachine op 2 meter afstand, ga je klagen zeggen jakunnen wijook niks aan doen het enigste wat je kan krijgen is een gebakje en kopje koffie nou dat maakt je dag goed hoor hahahah, ze denken zeker moet volstoppen zijn ze stil, en de toiletten worden ook niet meer schoon gemaakt dus zo kleen is het niet, maar het ergste vind ik volle pond betalen maar niet de service krijgen, en dat je gewoon 2 maanden van je kampeerseizoen in de rotzooi zit

wil weer terug ....

P & F Z'mr
30-9-2018
  • Onderkomen9

Ruim opgezet park, heerlijk in het groen, prima DAS-bungalow #212, schoon, koffie met gebak ontvangst (in arrangement) huisje pico bello. Eekhoorns, konijnen, vogels op georganiseerde Jan Riebeek burlentocht geweest Gortel-Vierhouten (is tijd van het jaar). Ga naar Musea Hattem, Epe, Elburg, Vaassen … maak lange boswandelingen, Mama Natuur op zijn best, kan geen pil tegen aan. Vaartocht op kanaal Hattem. RCN Restaurant lekker menu. Iets te lang wachten voordat er iemand kwam. Behulpzaam receptie personeel, leuke supermarkt vers gebakken broodjes, alleen in de ochtend van 09.00 - 11.00 uur geopend (naseizoen, kom je in de middag aan. niets te koop hou er rekening mee). Zet geen huisvuil BUITEN, de volgende dag is de vuilnisbak omvergetrokken en geplunderd en ravage achter latend.

Minpuntje (heel klein / Eind september) vallen de eikels met een noodgang op je dak, dag en nacht. ff wennen aan de knallen en klappen.

Huisjes sterk verouderd, maar mooie omgeving

D. Van Elzelingen
13-9-2018
  • Onderkomen1

Pluspunten:

Ligging park, je loopt zo het bos in vanaf het park.

Ligging huisjes, vrijstaand tussen bomen.

Speelgelegenheid kinderen

Restaurant , 1 keer gegeten en kwaliteit was prima.

Minpunten:

Het huisje was in zeer slechte staat. Houtrot, schimmel, kastjes die half uit elkaar vallen als je het deurtje open doet, enkel glas waardoor het erg tochtte in het huisje. Een renovatie is wel nodig.

De supermarkt was onverwacht gesloten. Dit vond ik erg jammer.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN De Jagerstee voor je op een rij gezet:

verouderde accommodatie in schitterende omgeving

Wolly Roest
10-9-2018
  • Onderkomen3

Voor een lang weekend met de kleinkinderen bosbungalow type Eekhoorn geboekt.

Goed: ligging van het huisje, houtkacheltje, bosrijke omgeving van het park, kindvriendelijkheid van het park, vriendelijk personeel, voorzieningen op het park.

Slecht: accommodatie - schimmel, houtrot, urinelucht, douchewater loopt zo de gang in, deurkrukken vies, overal oud spinrag, gescheurd behang in de kinderkamer.

Slecht en Duur: Wifi

Geweldige vakantie

Rob
6-9-2018
  • Onderkomen10

Wij zitten in het huisje konijn 170 in een woord fantastisch

Hebben het geweldig naar het zin komen graag nog een terug

Prachtig park en een hele mooie omgeving

Hier en daar wat serieuze aandachtspunten.

Leo Steenweg
3-9-2018
  • Activiteiten8

De camping zelf.....prima. Niets op aan te melden.

Het restaurant.....Per direct "geschoold " personeel aannemen. Het huidige team ziet niet dat je glas leeg is, duurt heel erg lang voor dat er iemand van de bediening komt. Verder zijn de stukken vlees ( biefstuk 2x over genomen ) niet wat grote betreft in verhouding tot de prijs. Zeer klein. Je moet je maag vullen met goedkope patat. Jullie sluiten te vroeg. Het café is nauwelijks open geweest. Echt dus een aandachts- punt voor 2019. Er zijn in Epe centrum veel mogelijkheden tot eten dus uiteindelijk daar een paar keer geweest.

Het zwembad, niet voor herhaling vatbaar. Veel te koud.

Wifi betaald en dan zo slecht is niet meer van deze tijd.

Zie het niet als te negatief maar als opbouwende kritiek.

Mijn cijfer beoordeling is gebaseerd op bovenstaande aandachtspunten.

Wij hebben en hele fijne week gehad

Dirk Jan
26-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Veel activiteiten voor de kinderen. Privacy rondom de huisjes. Netheid van het park. De huisjes zijn misschien iets gedateerd maar stoort niet. Klein minpuntje: We hebben geboekt via touroperator. Bij aankomst bleken er nog extra kosten overheen te komen zoals schoonmaakkosten, bedlinnen en borg. Dit stond helaas niet vermeld op hun bevestiging.

Kinderen goed vermaakt maar slecht huisje.

Esther Hendriks
26-8-2018
  • Onderkomen1

. De kinderen hebben een super tijd gehad met de animatie. Zwembad was veelte koud en zonder toezicht wat niet altijd goed uitpakte. Het huisje was gewoon slecht. Onze toilet stonk alsof je bij een wegrestaurant naar het toilet ging. Na klacht werd er een blokje in gehangen die niet bij het water kwam waardoor er niks veranderde. Douche was een kast met een douchekop uit de jaren 0. Bed was prima. Stapelbed ook 20 jaar oud maar wel met prima matras. De keuken was basic en nodigde niet echt uit om te koken. Het restaurant was prima, aardig personeel maar absoluut niet professioneel. 30 min wachten op een drankje of dat er überhaupt iemand komt en na het eten een uur met vies servies voor je zitten is niet echt fijn. Al met al, de kinderen hebben zich goed vermaakt, de omgeving is prachtig, het huisje slecht, personeel vriendelijk maar niet professioneel. (Personeel winkeltje super!!)

Geweldig!

Nicoline Ramak
24-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Kom hier al mijn hele leven (inmiddels 35 jaar) en blijft altijd een soort vab thuiskomen! Top omgeving en er leuk met kleine kinderen! Het verkeerspark, de speeltuin en het zwembad vielen erg goed in de smaak! De Finse lodge boeken! Die zijn geweldig!

Genoten van paar daagjes weg

Majorie van huet
23-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ontzettend genoten van een paar daagjes weg. Niets is teveel voor het personeel. Laken pakketten na sluiting receptie nog steeds kunnen krijgen . Huisje erg schoon en zeer net park. Jurgen van de bediening verdiend van ons een groot compliment. Zeer vriendelijke jongen en heeft veel plezier in ze werk !! Enige minpunt is het zeer koude zwembadwater

We hebben een aantal aanbieders voor RCN De Jagerstee voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN De Jagerstee in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN De Jagerstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.