Vakantiepark RCN De Jagerstee

Meer vakantiepark info

554 reviews over Vakantiepark RCN De Jagerstee

• 8Fam. Schaap07-11-2020

Prachtige omgeving!

Prima prijs-kwaliteit verhouding! Huisje zijn echt wel enorm toe aan renovatie, maar je betaald dan ook niet de hoofdprijs, dus dat is in balans. Een klein oventje zou wel echt een toevoeging zijn in de keuken! Verder heerlijke omgeving, rustig, prachtige natuur! Genoten van de eekhoorntjes om het huisje en heerlijke wandelingen door het bos! Ook de open haard was een dikke plus, lekker alle avonden aan gehad! Kortom, een fijn, corona proof, weekje weg!

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

RCN Vakantiepark de Jagerstee., Parkmanager, 18-11-2020

Beste familie Schaap,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat u aangeeft wat beter kan, hier gaan wij zeker de komende tijd aan werken. Wij hopen jullie nog eens terug te zien op ons park.

Gereisd met partner in november 2020

• 10Marijkekraak5628-10-2020

Herfstvakantie bij het bos.

Een week en een midweek verbleven in bungalow Edelhert. Een prima tijd gehad. Ligging bij het bos is fantastisch, heerlijk kunnen wandelen. In het huisje miste ik praktische informatie over de directe omgeving. Waar is de dichtstbijzijnde supermarkt en waar kun je parkeren. De keuken in het huisje is wat verouderd. Een combimagnetron zou zeer welkom zijn. Verder was alles prima schoon. De afhaalmaaltijden uit het restaurant waren nog prijzig en de kwaliteit was daarmee niet in overeenstemming. De voorzieningen voor kinderen zijn prima! Al met al een plek om terug te komen.

RCN Vakantiepark de Jagerstee., Parkmanager, 18-11-2020

Beste mevrouw Kraak,

Bedankt voor de prachtige beoordeling. Goed om te horen dat jullie nog eens terug willen komen op ons park.

Wij gaan met de tips over de brasserie en praktische informatie over de omgeving aan de slag.

• 8Prachtige plek voor natuurliefhebbers25-10-2020

Natuur, huisje

Prachtige omgeving. Huisjes verdienen een update! Spinnenrag overal, doodgeslagen muggen op het plafond,kast valt bijna uit elkaar, matrassen zijn doorgezakt. Douche erg oud! Locatie van de huisjes geweldig. Leuke speeltuin. Fijn dat je kan bestellen in deze coronatijd.

• 6Activiteiten
    • 4Onderkomen

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie en eerlijke beoordeling. Renovatie staat inderdaad voor ons hoog op ons lijstje om aan te werken en zullen hier zeker ook snel mee aan de slag gaan. Fijn dat u gebruik heeft gemaakt van onze bestel mogelijheden.

Wij hopen u nog eens terug te zien op ons vakantiepark.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 8Laura gijsbers23-10-2020

Herfst

Sanitair was erg oud en daardoor niet fris ogend. Na een dag naar ene plek met privé sanitair verhuisd, dit was prettig! Speeltuin leuk en zo in het bos!

Beste Laura,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad op ons vakantiepark en hebben genoten van het plekje met privé sanitair.

Wij hopen u nog eens terug te zien op ons park.

• 10Fam. Buijs22-10-2020

Top vakantie

Heerlijk naar ons zin gehad. De Veluwse lodge is echte een aanrader ook. Lekker overdekt en beschut buiten zitten op de veranda zelfs met een graad of 10.

• 10Onderkomen

Beste familie Buijs,

Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Goed om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en hebben genoten in de Veluwse lodge.

Wij hopen u nog eens te mogen begroeten op ons park.

• 8anita frieswijk19-10-2020

leuke vakantie

mijn verblijf is prima kom hier al 6 jaar met mijn dochter en verblijf in een stacaravan alles wat er op de camping is is prima alleen vind het jammer dat de camping teveel een kleine kinderen camping word, afgelopen jaar zag je dat heel duidelijk nl het voetbalveld stelde niets neer voor terwijl er zoveel kinderen willen voetballen zowel kleine als oudere kinderen maar ook ouders willen weleens meedoen maar dat kan niet meer vind ik echt een min punt hopelijk zoeken jullie daar een oplossing voor om ook daar aan te denken en niet alleen aan speeltoestellen mmar een pluspunt geef ik voor de rest van de camping

• 8Onderkomen

Beste mevrouw Frieswijk,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat leuk dat u al 6 jaar op ons vakantiepark komt.

Wij proberen voor elke doelgroep faciliteiten aan te bieden, het aanbod voor de oudere kinderen is inderdaad minder als de jongere kinderen omdat wij merken dat de vraag daar meer voor is. De reden dat wij het voetbalveld kleiner hebben gemaakt is om ook nieuwe speeltoestellen te plaatsen maar wel nog ruimte hebben over gehouden voor het veld zodat het voor iedereen leuk is.

Wij hopen dat u nog vaak zal genieten op ons park.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Lotte16-10-2020

Hygiene

Prima chalet, al was het huisje aan de oude kant en niet goed schoongemaakt, wat nu ontremd Corona goed op gelet moet worden.. WiFi voor meerdere apparaten bijgekocht maar werkte niet optimaal. Rustige camping en een leuke speeltuin voor de kinderen

• 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 10De camperaar10-10-2020

Super park

Wij waren zeer positief verrast over de uitstraling van de reseptie en brasserie petje af daarvoor en ook de vriendelijkheid en hulpvaardigheid Wij hopen dat dit blijft wij komen in de jaren al bij div rcn locaties maar jullie onderscheiden zich daar in en ook het aanbod van de brasserie is net wat meer volgende week gaan we naar toppershoedje kijken wat dat is 👍👍 vriendelijke groet fam heere

• 8Onderkomen

Beste familie Heere,

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Erg leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn over ons vakantiepark en over het personeel. Daar doen wij het voor.

Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 8Edoom07-10-2020

?

Mooie ligging maar weinig privacy. Op het eerste gezicht leek de bungalow schoon maar matrassen en koelkast zagen er niet fris uit.

Alleen gereisd in oktober 2020

• 8Familie Abal03-10-2020

Fijn Campingverblijf

Mooi nieuw toiletgebouw,vriendelijk personeel en diervriendelijk park/camping

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Beste familie Abal,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over ons nieuwe sanitairgebouw en het personeel. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

Gereisd met partner in oktober 2020

Vakantiepark RCN De Jagerstee info