Vakantiepark RCN De Jagerstee

7,8

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,4

336 reviews over Vakantiepark RCN De Jagerstee in het Nederlands

Mooi park voor kleine kinderen.

Boska
17-6-2018
  • Onderkomen6

Een weekend met de kleinkinderen (4 en 10 jaar)op het camperveld gestaan. Zij hebben het geweldig naar hun zin gehad met de vele aktiviteiten en speelmogelijkheden op het park.

De eerste avond hebben we wel wat geluid meegekregen van het paardenvierdaagse-feest in de buurt en de volgende avond vlogen er rond 21u nog drones rond die vanaf de camping werden bediend.

Het vele onkruid rondom het veld vonden we niet zo mooi, het sanitairgebouw is toe aan o.a. nieuwe tegels etc. en het zwembad was nogal koud.

vies

1902
11-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Toiletten en douche's smerig gras word niet gemaaid opgroeiende bramenstruiken staan midden op kampeerplaatsen en hagen worden niet geknipt kortom een puinzooi.

KPN niet goed

Bravahe
27-5-2018
  • Activiteiten6

Geen KPN bereik geen internet

Fijne RCN-camping.

Clazina52
18-5-2018

Leuk hier een voorseizoen en daarna trekken met de caravan.Tot volgend jaar.

Aardige camping

Familie Tuin
    18-5-2018
    • Onderkomen6

In het Hemelvaartsweekend zijn we naar deze camping geweest. Mooi gelegen aan de rand van de Veluwe. We stonden achter op de camping en konden zo het bos in lopen. Op fietsafstand van Epe, een leuke plaats met veel voorzieningen. We waren verplicht om een arrangement te boeken, ongeacht het aantal nachten dat je verbleef. We vonden de prijs te hoog voor wat de camping bood. Veel faciliteiten, maar slecht onderhouden. Skelterbaan met kapotte skelters, waterbaan deed het niet. Klimtoestellen in de speeltuin stuk. Verouderd sanitair. Gratis WiFi werkte ook niet. Wel heerlijke croissantjes en complete supermarkt. Fijn zwembad.

leuk voor een keer

Mberg
    14-5-2018
    • Activiteiten8

In de meivakantie een week op de Jagerstee gestaan. Er staan veel vaste gasten en er heerst een gemoedelijke sfeer. Sanitairgebouw is verouderd en niet altijd schoon maar dit komt voornamelijk door gebruik van de mensen/kinderen zelf. Meerdere keren een toilet aangetroffen waar tegen de muur aan geplast was, toiletpapier overal en meer... Ook was het gebouw aan de kleine kant voor het aantal gasten afgelopen week. Vooraan is een prachtig speelterrein en zwembadje waar de kinderen zich heerlijk hebben vermaakt. Er is genoeg animatie voor zover onze kinderen daar behoefte aan hebben. Het was prima maar we hadden van een RCN camping meer verwacht.

O zo vies

Marieke
    13-5-2018
    • Onderkomen5

Helaas een grote teleurstelling. Sanitair is verouderd, maar dat is niet zo erg. Het sanitair was heel erg vies. Vier dagen op de camping gestaan, vier dagen tegen dezelfde spetters op de spiegels aangekeken. Veel toiletbrillen kapot.

Skelterbaan is leuk voor de kinderen, maar meer dan de helft van de skelters doet het niet. De midgetgolfbaan verkeert in vervallen staat, dit is een van de eerste aanblikken van de camping, dat trekt niet. Erg jammer omdat de camping echt in een hele mooie omgeving ligt.

Wij hebben met RCN heel goede ervaringen, maar deze camping is niet RCN waardig.

Meivakantie Jagerstee

Evelienopsxm
    12-5-2018

RCN de Jagerstee is een mooi groen park aan de rand van de Veluwe.wilde zwijnen en eekhoorns zijn vaak te spotten. Het park is goed onderhouden en is autovrij. Het recreatiepark verzorgt een afwisselend programma.De speeltuin is leuk, ook voor wat oudere kinderen. De verkeerstuin is zeer geliefd, maar veel skelters zijn kapot. Dit maakt dat kinderen lang moeten wachten op een skelter. De waterpomp deed het eveneens niet. Jammer, het was 3 dagen 26 graden. Het grootste minpunt was de ontoereikendheid vh toiletgebouw voor de campinggasten. Als de camping vol staat, is er te weinig sanitair. Dit is echt heel vervelend en verwacht je niet op een rcnpark. Hierdoor zou ik niet nog een keer hier naar toe gaan.
      • Onderkomen7

Ruime campingplekken, leuke plaatsjes in de buurt, vriendelijk personeel.

Minder vond ik de gestructureerde opzet van de kampeerveldjes, persoonlijk vind ik wat meer door elkaar heen wat gezelliger.

• Activiteiten10
      • Onderkomen10

Prachtige bungalows, midden in de natuur. Heerlijk rustig

We hebben een aantal aanbieders voor RCN De Jagerstee voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN De Jagerstee in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN De Jagerstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN De Jagerstee scoort een 7.75 uit 10 op basis van 336 reviews.