Vakantiepark

450 reviews over Vakantiepark RCN De Jagerstee in het Nederlands

Slechte

Esme lodder
13-9-2019

Prijs kwaliteit verhouding van stacaravan de vos was echt vreselijk. Er was in de caravan totaal niet nagedacht over kinderen. Geen kinder servies/stoel/bed/veiligheid te bekennen. Er is een gaskachel waar de kinderen zich aan kunnen branden, wordt echt kokend heet van buiten.

Het park zelf ligt in een hele leuke omgeving, je bent zo in de stad maar ook zo in het bos.

Restaurant was vernieuwd en zag er erg leuk uit, eten was goed.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Prachtig

Prachtig
11-9-2019
  • Onderkomen10

Het fietsen over de bospaden, en de overige natuur.

Aangepaste bungalow super

Joyce
10-9-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Aangepast huisje 239 daar zitten we regelmatig. Die is nu zoo mooi opgeknapt!! Nieuwe vloer was er al maar nu ook nieuwe keuken ! Fantastisch een combimagnetron een vaatwasser geweldig. En in de badkamer een nieuw douchestoeltje. Jaaa we zijn happy 😊😊😊

ACSI Eurocampings

Mooi gelegen, renovatie kan geen kwaad

Simon Troost
9-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Van alle parken waar we geweest zijn is dit wel het mooist gelegen. Aan de achterzijde loop je direct het bos in. In onze week daar herten maar ook zwijnen gezien. De bungalows zijn wel gedateerd maar het is op zich prima voor een verblijf. Punt van aandacht: kijk uit in het stookseizoen als je longklachten hebt. Veel bungalows hebben een openhaard en dat geeft rookoverlast. Ander puntje, na de zomervakantie (eerste week september)was het restaurant meteen gesloten en dat is toch jammer als je nog even lekker op het terras wilt zitten.

Plezierig verblijf

Gdelangen01
8-9-2019

Gastvrij. Goed onderhouden park met veel mogelijkheden tot ontspanning.Goede faciliteien wat betreft eten en drinken.

Jammer dat restaurant later op de morgen pas open is voor kop koffie of thee. Creeer ruimte met koffie of theecorner om hierin tegemoet te komen.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

jagerstee: geweldig

Bruinma
4-9-2019

mooie, schone lokatie deskundig en service gericht personeel voor ons voor herhaling vatbaar

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
RCN Vakantiepark de Jagerstee, parkmanager, Parkmanager, 5-9-2019

Beste heer/mevrouw Bruinma,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Goed om te horen dat het voor herhaling vatbaar is.

Wij hopen u weer terug te zien op RCN Vakantiepark de Jagerstee.

Mooie omgeving

R souer60
2-9-2019

Het was fantastisch met prive sanitair en machtig grote plaatsen.

Super

Christine vandermeer
1-9-2019

Prachtige camping, omgeving is zo erg mooi. Daarom komen we altijd terug. Heel vriendelijk personeel en schoon sanitair. Wat wil een mens nog meer. Terugkomen natuurlijk.

RCN Vakantiepark de Jagerstee, parkmanager, Parkmanager, Thu Sep 05 2019 09:30:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Christine,

Bedankt voor de mooie recensie. Fijn dat u zo tevreden bent over het personeel en het schone sanitair. Wij hopen dat jullie een fijne vakantie gehad hebben.

Wendy
31-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtige bosrijke omgeving. Wij verbleven in bungalow 'de Das' nr 226. Schoon huisje en dichtbij alle faciliteiten. Vriendelijk personeel, park is netjes onderhouden en veel te doen voor kinderen. Enige minpuntje was de skelterbaan: begin van de vakantie was er 1 skelter met een lekke band, daar kwam iedere dag wel 1 bij. Eind van de vakantie was er nog maar 1 skelter zonder lekke band. Dit tot teleurstelling van vele kinderen. De skelters zouden dus wel wat beter onderhouden mogen worden. Verder niets op aan te merken. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
RCN Vakantiepark de Jagerstee, parkmanager, Parkmanager, 5-9-2019

Beste Wendy,

Wat een mooie beoordeling, bedankt daarvoor. Goed dat u het aangeeft over onze skelters. We doen er veel aan om de skelters te repareren maar soms is er helaas niet tegenop te werken. We zijn er wel heel blij mee dat u zo genoten heeft.

Wij hopen u nog eens terug te zien op RCN Vakantiepark de Jagerstee.

netje en goed

Hansvanslobbe
30-8-2019

de camping Ziet er goed uit. maar wat me op Field dat je niet goed bij de stroomvoorziening ka komen van wegen de brammen struik , dat is een pretje dan om ge prik te worden de doezen worden zeer goed schoongemaakt viel me op

Gereisd Met partner in augustus 2019

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Nederlands
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• KeukenKeuken

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN De Jagerstee in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN De Jagerstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.