Vakantiepark Landal Coldenhove *****

park met optimale voorzieningen

bert schaafsma, 30-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ruime opzet van het park, prachtge ligging, goede uitrusting bungalows, uitstekende speelmogelijkheden kinderen, prima restaurant, klantvriendelijk personeel, complete supermarkt op terrein.

Prettig verblijf in Landal Coldenhove.

Helena van Doorn, 29-12-2017
  • Onderkomen8

Het is verstandig om vooraf de ligging van het het huisje goed te checken. Het ene huisje ligt veel gunstiger dan het andere. Daarnaast zijn sommige huisjes wat gedateerd.

De klantvriendelijkheid van de medewerkers vind ik goed, maar de kwaliteit van het eten (pizza en pasta) vond ik onvoldoende en veel te duur. Ook het eten in de brasserie vond ik gezien de prijs niet goed genoeg (te dure cheeseburger). Wel is de brasserie gezellig en geschikt voor kinderen, evenals de speelhal waar mijn kinderen uren voetbalden.

Prima wel klein

Kim, 28-12-2017
  • Onderkomen3

Mooi groot park omringd door bos. Nadeel overal moet de hond aangelijnd in het bos. Wi-Fi niet inbegrepen best ouderwets.

6c huisje. Erg krap voor 6 volwassenen + kindje . Camping bedje kan nergens geplaatst worden zonder er last van te hebben. Kamers zijn erg klein. Inventaris van alle gemakken voorzien. Incl oven en vaatwasser. Ook het zitgedeelte 3zits en 2 zits bank. Erg knus met zn 6en.

Prima park!

Dhr. Bakker, 11-12-2017
  • Onderkomen9

Een prima park voor een vakantie met kinderen. Ons huisje was niet op en top schoon (werd wel snel opgelost) en echt met 6 personen in een 6-persoonshuisje is toch best wat krap.

Het personeel is wel heel vriendelijk en ze staan direct voor je klaar als er iets is.

De speeltuin is groot en onze kinderen vonden het daar geweldig! Wat mij wel een beetje tegen viel was dat er op verschillende plaatsen iets kapot is in het 'speelbos', onder en naast de loopbrug bijv. zaten gaten in het vangnet. Allemaal niet heel ernstig, iets oudere kinderen lopen er wel omheen, maar de kleinere kindjes zien het gevaar niet en stappen er snel met 1 been in.

De ligging van het park is super! Lekker midden in het bos, wandelen over en langs het park is prachtig. Het kinderboerderijtje vond onze zoon ook helemaal leuk!

In de brasserie is het goed eten! Eten is heerlijk, service is goed, het restaurant netjes en kindvriendelijk. De snackbar vonden wij minder. Je hebt je bestelling wel snel, maar de patat was niet zo best.

Al met al een goed park, maar wel met wat verbeterpunten hier en daar!

Geweldig!

Fam Snoeijer, 25-11-2017
  • Onderkomen10

Prachtig park midden in de bossen bij Eerbeek! Goed en gezellig restaurant, mooi zwembad, leuke speelhal voor de kids! Wij hadden het boswachterschalet gestuurd voor een midweek, ligt midden in het bos! Het was er als het donker was wel echt pikkedonker, want het huisje ligt achter de camping, maar wat een ervaring! Gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien! Gaan zeker nog eens terug!

Geweldig

M, 22-11-2017
  • Onderkomen10

Groot overdekt speelparadijs voor kinderen

Prettig park zeer kindvriendelijk

fam looman, 6-11-2017
  • Onderkomen9

Mooi groot park waar je heerlijk kunt wandelen. Huisjes zijn mooi gerenoveerd en zwembad is heerlijk warm.

Zeer kindvriendelijk park. Genoeg te doen voor alle leeftijden. Leuk dat Bollo een meet en greet doet.

Komen graag nog eens terug!

Francoisr, 7-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Fijne huisjes die modern zijn ingericht en omgeving in de bossen, verder is het park van alle gemakken voorzien. Je kunt zelfs kiezen uit twee restaurants waaronder een met pizza en pasta. Mooi schoon zwembad en parkshop met groot assortiment. En erg belangrijk: erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

mooi en schoon!

Willy Vonk, 16-9-2017
  • Onderkomen8

Dat het park in een prachtige, bosrijke omgeving ligt met veel fiets-, wandel- en leuke mogelijkheden voor een daagje uit!

Ik zou niet weten wat ik niet goed vond.

Top pure ontspaning

Jurgen Zwaans, 12-9-2017
  • Onderkomen9

Mooi wandel gebied voor de hond aan de lijn in bosrijk gebied mooie huisjes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Coldenhove in Eerbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Coldenhove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Coldenhove scoort een 8.47 uit 10 op basis van 970 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: