Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Onbeperkt vermaak op het groene vakantiepark Landal Coldenhove in Eerbeek. Hier verblijf je op een goed onderhouden park in een schoon vakantiehuisje. De kinderen vermaken zich de hele dag in het grote speelbos terwijl jij een hapje en drankje doet op het terras. Maak mooie boswandelingen op de Veluwe of over zandverstuivingen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1075 Reviews over Landal Coldenhove

• 7Rein07-01-2023

Zwembad veel te koud voor kinderen

Prima park. Helaas de pizzeria hele week dicht. Zwembad is veel te koud voor kinderen. Onze vijf kinderen zaten te klappertanden in het water. Hierdoor slechts 1 keer geweest.

• 7Activiteiten
  • 9Suzanna24-11-2022

Mooi verblijf en faciliteiten

Mooi park met goede faciliteiten. Niet hypermodern, maar dat vind ik prima. Erg vriendelijk personeel. Huisje was, op de vaatwasser na, echt heel goed schoon. Keukeninventaris compleet, erg fijn. Mooi huisje met lekker bad en heerlijk bed! Eekhoorntjes in de tuin, en rustige sfeer. Voelt echt als vakantie in deze prachtige omgeving. Was lekker rustig vanwege laagseizoen.

Zwembad was ook rustig en goed. Zwemwater is aan de koude kant om er lang in te blijven. Mooie speeltuinen binnen en buiten. Mijn zoon heeft het goed naar z'n zin gehad. En ik ook!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Saskia13-08-2022

Geweldig

Even lekker een weekje cocoonen met mijn jongste zoon en dat is uitstekend gelukt! Wij hadden een luxe 2 persoonshuisje met een perfecte ligging, voorzien van alle gemakken en schoon! Prachtige ligging middenin het bos. De animatie is prima,mijn zoon van 12 vond het heerlijk.ik kwam hier vroeger als kind al kamperen en heb er fijne herinneringen aan,die kan ik aanvullen met deze heerlijke week!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Janssen01-08-2022

Prima verblijf, wel wat haken en ogen

Het park is mooi gelegen. Wij hadden een baby bungalow, alles wat je nodig hebt is aanwezig. voordeel is dat er in deze 4 persoonsbungalow wél 3 slaapkamers zijn. Ideaal met 2 kleine kindjes. Het huisje is wel aan de kleine kant en erg gehorig. Onderhoud laat ook wel te wensen over. De schoonmaak was "normaal" niet top, niet slecht.

De omgeving en ligging is prachtig. Ook het zwembad was voor onze kleine kinderen prima. De pizzeria was ons gehele verblijf gesloten, wat wel zeer slecht is. Tevens was het restaurant 2 dagen in onze midweek dicht. Door personeelstekort. Alles leuk en wel, maar kondig dit dan ook duidelijk vooraf aan!

Kortom, wel een prima midweek gehad.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Jeroen25-07-2022

Mooi park, huisjes verdienen wat aandacht

Afgelopen week voor de 2e keer dit park bezocht. Huisje 123 was in redelijke staat. Alles wat het moet doen, deed het. Voor een 6 persoonshuisje is het echter te klein. Wij waren met 4 personen en dan is het wel oke. Je kunt zien dat onderhoud niet de hoogste prioriteit heeft, hier en daar mag wel een likje verf of een opknapbeurtje. Ook laat de schoonmaak van het huisje vaak te wensen over, bij ons was stofzuigen of dweilen geen overbodige luxe geweest.

Het park is verder van alle gemakken voorzien. Tuurlijk; de Parkshop is naar verhouding erg duur. Gelukkig is de Jumbo in Eerbeek op een paar minuten rijden dichtbij. Leuk zwembad en geweldige Speelhal voor de kids, zodat er bij slecht weer genoeg te doen is voor de jeugd tot een jaar of 10/11.

Voor mensen die van een bosrijke omgeving houden met daarbij genoeg te doen in de omgeving is het park aan te raden. Een upgrade van de huisjes zou het plaatje compleet maken.

• 6Onderkomen
  • 6Staas28-05-2022

Geen schoon huisje restaurant halve midweek dicht

Heerlijke omgeving maar huisje niet schoongemaakt dus zelf maar gedaan en restaurant was dinsdag en woensdag gesloten en winkel om 5 uur dicht dit wordt niet gecommuniceerd bij boeking, Alles wordt gegooid op personeelstekort dat vind ik wat kort door de bocht En als dat zo is meld het dan zodat men de keuze heeft ga ik wel of niet.

• 7Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Marina15-05-2022

Genieten

Mooi park en omgeving, meerdere keren op dit park verbleven. Deze x vonden we het jammer dat op woensdag zowel brasserie als restaurant gesloten waren. Veel activiteiten moet bijbetaald worden. Fietsen die je kunt huren zijn aan verbetering toe, iig het zadel. Supermarkt duur, maar wel uitgebreid assortiment en verse broodjes. Genoeg om je te vermaken. Ook in de omgeving van alles te beleven. Huisje was netjes en alles wat nodig is zit erin. Vriendelijk personeel.

• 10I Brinkert08-05-2022

Heerlijk

Geweldig park, schoon huisje, heel compleet. Leuke voorzieningen in het park, vriendelijk personeel.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Lidy Lowenthal Beijer01-05-2022

Geweldige plek om van de natuur te genieten

We hebben met ons viertjes genoten van een prachtige Paasvakantie met super weer. Mooi luxe huis 704 - uitstekend schoongemaakt. Heerlijke bank in de woonkamer en super bedden. Het 6 persoonshuis is verder van alle gemakken voorzien. Ons terras lag de héle dag in de schaduw dus we hebben het tuinstel naar de zijkant verplaatst. Prima winkeltje voor de dagelijkse dingen - heerlijk zwembad en mooie speeltuin voor de kinderen. In de brasserie was het super smullen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het park ligt midden in een glooiende omgeving. We hebben genoten van de rust en de flora en fauna. Super om van het park mooie fietstochten te maken. Je bent zo op de Postbank. Leuke tochtjes met de auto gemaakt over de Veluwe en naar Terlet - zweefvliegen wezen kijken. Een park om zeker nog een keer naar terug te keren. Dank je wel Landal voor deze heerlijke week op jullie accommodatie.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Monica Groenewegen07-03-2022

Mooi park en vriendelijk personeel

Mooi gelegen, ontzettend vriendelijk personeel, leuke activiteiten ook voor tieners.

Veel wild ook op het park te zien

• 8Eetgelegenheden

Vakantiepark Landal Coldenhove info