Vakantiepark Landal Coldenhove

• 7.9Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Onbeperkt vermaak op het groene vakantiepark Landal Coldenhove in Eerbeek. Hier verblijf je op een goed onderhouden park in een schoon vakantiehuisje. De kinderen vermaken zich de hele dag in het grote speelbos terwijl jij een hapje en drankje doet op het terras. Maak mooie boswandelingen op de Veluwe of over zandverstuivingen.

1055 reviews over Vakantiepark Landal Coldenhove

• 2019
    8Kim25-12-2019

Komen zeker weer eens terug.

Het park is ruim opgezet, met veel groen en heuvelachtig. De huisjes zijn ook ruim en prettig ingedeeld, met hedendaagse inrichting. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen is er volop te doen, voor elke leeftijdscategorie wordt er weer een andere activiteit georganiseerd. Er zijn maar 2 puntjes die ons wat tegenvielen. Het zwemwater was behoorlijk koud, waardoor we niet met onze baby konden zwemmen. Jammer, want juist vanwege de baby kozen wij voor een Landalvakantie. En het tweede puntje was het gebrek aan tekentje van de EHBO-post op de kaart. Onze zoon haalde zijn vinger behoorlijk open, onderweg naar het zwembad. Pas bij navraag bij de receptie, bleek de EHBO daarbinnenin te zijn. Het was handiger geweest als dit op de kaart was weergegeven. Verder was alles perfect, van huisje tot groen en van speeltuinen tot pizzeria.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Rita Busselaar17-12-2019

Zeker een park om terug te komen.

Een mooi oud park. Ruim opgezet. Veel ruimte tussen de huisjes. Je loopt vanaf het park zo het bos in. Vriendelijk oersoneek

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 8Eline13-12-2019

Super, mooi park!

Positief verrast, zeker na alle verhalen over uitgeleefde huisjes. Huisje was helemaal in orde, alles aanwezig, meubilair netjes, bedden prima! Campingbedje was niet aanwezig ondanks reservering, maar werd binnen een half uur netjes gebracht. Zwembad was heerlijk rustig tijdens onze midweek, indoor speelparadijs ook, toch veel activiteiten voor kindjes! Top! Echt geen minpunten kunnen ontdekken voor de prijs die we hebben betaalt.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Leu12-11-2019

Genoten!

Zo'n leuk park voor de kindjes! We waren met onze kinderen en kleinkinderen hier, leuk huisje, mooie omgeving, genoeg tw down op t park, we komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Sofie04-11-2019

Fantastische midweek!

We hebben ontzettend genoten van onze midweek in Coldenhove. Een eerste keer voor ons maar zeker geen laatste! Prachtig gelegen in de bossen, met veel wandelingen op korte afstand van het park. Huisje 4C was perfect! Prima faciliteiten: voetbalveld, grote indoorspeeltuin (was wel erg koud voor stil zittende ouders, want blijkbaar niet verwarmd in de winter), tof warm zwembad, Bollo-activiteiten,... onze kids van 5 en 8 hebben zich geen seconde verveeld. We plannen al om terug te keren in 2020!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 6Folker01-11-2019

Twijfel of we nog terug gaan.

Leuk, huisjes niet zo geweldig muv de 8 persoons. Maar smaken verschillen. In het restaurant is een kassa aanwezig voor reserveringen en afrekenen bij het vertrek van alle tafels. Heel weinig en je staat daardoor nog al een tijdje te wachten. Zonde van mijn vakantie. Dit moet echt beter kunnen.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Denise15-10-2019

Top vakantie

Super leuk vakantie park voor kids en ouders. Zeer vriendelijk personeel. Niets is teveel.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Frank28-09-2019

Voor herhaling vatbaar.

De ligging is prachtig, veel ruimte rondom het huisje. Heerlijk tot rust gekomen. Het enige wat ons een beetje tegenviel was de staat van de meubels ( bankstel beschadigd, stoelen hebben hun beste tijd gehad). En de schoonmaak kan wel wat beter. Maar verder is het prima vertoeven op coldenhove. Winkel prima, zwembad is oke, niet groot, maar aanwezig. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 5Ketels20-09-2019

Matige huizjes

Huisjes niet echt in orde. Schoonmaak laat te wensen over, kapotte lampen, tv die geen ontvangst heeft. Veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt

• 6Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5Anne19-09-2019

Nooit meer

En dan kan je om 17:00 uur nergens op het park eten, omdat de pizza en pasta ineens dicht ia en de brasserie die helemaal leeg is ‘vol staat met reserveringen’. Sta je dan met je 2 kids van 2 en 4.... service sowieso slecht, leuk park, maar personeel echt slecht...

• 6Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

63 tips over Vakantiepark Landal Coldenhove

• jasper89, 18-04-2014

Ga pannekoeken eten bij pannekoeken restaurant de Brug kabouter.

Leuk restaurant met grote speeltuin

• hvdh, 09-01-2012

dagje Openluchtmuseum is erg leuk, ook in de winter.

• Peter, 11-01-2012

Beekbergen, waterval. Erg leuk om naar toe te wandelen. Op de parkeerplaats staat meestal een ijscoman(zomers) en een mobiele snackkraam. Beekbergen, Lin Wah chinees restaurant. Erg leuk restaurant met uitgebreide kaart en vriendelijk personeel. Is er meestal erg rustig. Apeldoorn en Arnhem zijn uitstekende steden om een dag te gaan winkelen.

52 vragen over Vakantiepark Landal Coldenhove

• Peter, 16-09-2019

Wild observatie post

Hallo, Ik lees iets over een wild observatie post waar zit deze precies? Richting de camping of een andere kant op... En is dit ver lopen?

• Wim van doorn, 29-11-2018

Winkel opening

Goedenavond mijn vraag is of de winkel met de de kerstdagen open is gr Anneke

• karine vanneuville, 01-10-2018

honden

mag de hond mee in het restaurant?

Ilse, 05-10-2018

De hond mag alleen in het voorste gedeelte mee naar binnen. Daar kan je van de kleine kaart eten en koffie drinken of borrelen. In het restaurant gedeelte mag de hond niet binnen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan