Reviews over Eerbeek

A.M Zanting-Vos Gasthuisstr,
    12-12-2018

Prachtig park, mooie omgeving,veel voorzieningen, entertain momenten en meestal in april en oktober extra gezellig i.v.m opnames van het Artiestenfestival, dus voor ons ook aanleding een keer vaker een bungalow te huren. Hopelijk kunnen we volgend jaar in April weer hiervan genieten.

Heerlijk

Herman,
    11-12-2018

Zeer gastvrij park, het restaurant van Coldenhove heeft een mooie ambiance met vriendelijk personeel. Ook voor de kinderen was er volop vertier op het park. Voor de fietsliefhebbers zijn er prachtige routes af te leggen.

Top locatie!

Gordon,
    11-12-2018

Prachtige huisjes, goed onderhoud ook op het park. In het restaurant gegeten met bediening door vriendelijk personeel.

Staas,
    8-12-2018

Familie weekend 23 november met oma en alle kinderen en kleinkinderen

De kinderen vermaakten zich uitstekend speel tuin binnen zwembad maar ook schoentje maken met zwarte piet en sinterklaasshow

Op enkele kleine dingen na die inmiddels bij het park zijn gemeld super. En een aanrader voor familieweekend.

Perfecte vakantie voor ouders en kinderen

Maaike,
    29-11-2018

Fantastisch bosrijk park, met zwembad en mega grote binnenspeeltuin die vastzit aan een hip/modern restaurant. Ouders lekker een kopje koffie in een leuk restaurant en kids klimmen en klauteren in de speeltuin. Personeel is super klantvriendelijk een echte aanrader

Eerbeek scoort een 8,5 uit 10, op basis van 176 reviews