Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek

Kleine hotelsWeer vandaag2°-1°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek voor je op een rij gezet:

740 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek in het Nederlands

Renoveren dit hotel

Bemm,
10-12-2018

Een verouderd hotel die toe is aan een fikse renovatie.

Op de site van Fletcher staat het oude hotel (ziet er heel vriendelijke uit) maar bij aankomst zie je heel wat anders.

Personeel is heel vriendelijk, eten was voortreffelijk niet goedkoop.

Ontbijt is goed verzorgd.

Bed was redelijk na renovatie kiezen voor een bed van 180 cm breedte ipv 160 cm, zoals nu. Kamer was goed, wel vieze oude vloerbedekking ook op de gang.

De lift was van voor 1950 wel erg ouderwets en gaat maar tot de 2e etage. Badkamer is ook aan vervanging toe, als je in de douche staat en het gordijn dicht hebt zie je niets zo donker is het.

Via vouchers van Fletcher een kleine kamer geboekt. De receptie en restaurant zagen er super netjes uit. Op weg naar onze kamer viel het ons op dat de vloerbedekking op de trap verouderd was. Onze kamer was op de 3e verdieping op zolder, echt weg gestopt. Er waren meerdere kamers ingebouwd op zolder, in kleine hokjes. Het bed zag er netjes uit, verder stond er een oud bureau met kapotte stoelen en in de hoek een klein tafeltje met een tv gepropt. De badkamer was verouderd, met weinig ruimte. Een wasbak en douche met gordijn dicht op elkaar en de gordijnrails met een haak nog aan het schuine plafond vast gemaakt. De wc zat achter in de badkamer en door slecht licht zat je daar zo’n beetje in het donker. Gevraagd om een nieuwe kamer, helaas niet beschikbaar. Ook geen plek in dichtbij gelegen hotels. Uiteindelijk gekozen voor een hotel van een andere keten. Het meisje aan de receptie heeft wel heel erg haar best voor ons gedaan!

voor herhaling vatbaar

M. Schutte,
30-9-2018

Het hotel is behoorlijk gedateerd maar dankzij de geweldige verzorging door het super gemotiveerde personeel hebben wij een paar geweldige dagen gehad

Voordeeluitjes.nl

Zeer teleurstellend!! Dus nooit meer!!

Han de Kooker,
17-9-2018

Voor 113 euro per nacht verwacht je een fatsoenlijke kamer. We hadden een kamer geboekt in het landhuis, dus de verwachtingen waren hoog gespannen. We kwamen bedrogen uit!! Wat een smerige bende, vlekken in de vloerbedekking, los hangende elektra draden, schimmel in de badkamer, ramen die niet open konden en een verroeste cv radiator etc etc. Bij het ontbijt waren de borden de koffiekopjes en theelepeltjes op. Gevraagd of dat aangevuld kon worden maar 10 minuten later nog steeds niets.

Misschien na renovatie

Petra Melief,
17-9-2018

De bediening, zeer vriendelijk,

Eten was goed, maar niet bijzonder, groente iets te bijtgaar,

Kamers erg gedateerd, bedden ronduit slecht, sliep in de kuil.

Schoonmaken was prima!!

Nooit meer!

Marijke,
15-9-2018

Op de site van Fletcher wordt het hotel-landgoed omschreven als karakteristiek en sprookjesachtig. Het sprookje is bij binnenkomst gauw over. Het hotel is gedateerd en toe aan renovatie. Vieze plekken op de vloer, kapotte plafondplaten en vreselijke bedden. Personeel vriendelijk en voorkomend. Zij kunnen er ook niks aan doen dat ze in zulke oude troep moeten werken.

Nooit meer

Gea,
8-9-2018

Wij logeerden in het koetshuis. Erg gedateerd. Veel achterstallig onderhoud. Echt eeuwig zonde! De gordijnen zijn oud en niet meer echt functioneel. Vlekken in het tapijt, vieze vlekken in de stoelen, ga zo maar door. Wij hebben gelukkig niet de hoofdprijs betaald (last minute). Het personeel is niet vriendelijk. Geen goedemorgen, niks. Geen hotel om naar terug te gaan. Snel vergeten...

Fantastische

Weltevreden,
20-8-2018

Wij hebben echt heerlijk gegeten vanavond! Vooral ontzettende leuke man in de bediening alle kredits naar hem

Slechte service

Dennis van Rhee,
8-8-2018

Mooi hotel met slechte service, door een storing hebben we van 6.00-12.00 zonder water gezeten niet kunnen douchen, toilet

Terwijl het buiten ruim 30 gr was. Bij het ontbijt geen koffie of thee, personeel riep maar kunnen we niets aan doen

Er was wel degelijk een oplossing had de gasten een flesje water aangeboden of later op de dag een kopje koffie, men had dmv krijtbord aan kunnen geven dat er een waterstoring was en een melding doen bij het koffieapp. Uiteraard kan het personeel niets aan de waterstoring doen wel aan een aantal alternatieven ipv van alleen schouders ophalen, waar was de hotelmanager?

Een hele slechte zaak wat een dag van onze vakantie kosten, ook bij de uitcheck werd er geen excuses aangeboden

De koude douche voor Fletcher ( oh nee er was geen water)

Accomodatie slecht, omgeving prachtig!

Nancy,
16-7-2018

Wij hadden een kamer in een bijgebouw (Koetshuis). Een (te) kleine kamer, muf en bedompt. Hygiëne was slecht, de staat van onderhoud ook. Oude gerafelde vloerbedekking, scheuren in de muren, plekken waar de verf vanaf was, snoeren/draden niet weggewerkt. Bij binnenkomst in het gebouwtje rook het al meteen muf en was het te warm; in de kamer was dit nog erger. Een airco op zulke hete dagen zou niet misstaan. Omgeving was wel mooi. Het is leuk om een wandeling te maken over het landgoed. Personeel vriendelijk en correct. Ontbijt viel tegen. Wij kwamen om 10.00 uur en je mocht tot 10.30 uur ontbijten. Veel dingen waren op en werden niet aangevuld. We moesten overal om vragen en zelf kastjes opentrekken om te kijken voor bekers/kopjes.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek in Eerbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.