Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek

Kleine hotelsWeer vandaag16°3°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek voor je op een rij gezet:

737 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek in het Nederlands

Zeer teleurstellend!! Dus nooit meer!!

Han de Kooker
17-9-2018

Voor 113 euro per nacht verwacht je een fatsoenlijke kamer. We hadden een kamer geboekt in het landhuis, dus de verwachtingen waren hoog gespannen. We kwamen bedrogen uit!! Wat een smerige bende, vlekken in de vloerbedekking, los hangende elektra draden, schimmel in de badkamer, ramen die niet open konden en een verroeste cv radiator etc etc. Bij het ontbijt waren de borden de koffiekopjes en theelepeltjes op. Gevraagd of dat aangevuld kon worden maar 10 minuten later nog steeds niets.

Misschien na renovatie

Petra Melief
17-9-2018

De bediening, zeer vriendelijk,

Eten was goed, maar niet bijzonder, groente iets te bijtgaar,

Kamers erg gedateerd, bedden ronduit slecht, sliep in de kuil.

Schoonmaken was prima!!

Nooit meer!

Marijke
15-9-2018

Op de site van Fletcher wordt het hotel-landgoed omschreven als karakteristiek en sprookjesachtig. Het sprookje is bij binnenkomst gauw over. Het hotel is gedateerd en toe aan renovatie. Vieze plekken op de vloer, kapotte plafondplaten en vreselijke bedden. Personeel vriendelijk en voorkomend. Zij kunnen er ook niks aan doen dat ze in zulke oude troep moeten werken.

Nooit meer

Gea
8-9-2018

Wij logeerden in het koetshuis. Erg gedateerd. Veel achterstallig onderhoud. Echt eeuwig zonde! De gordijnen zijn oud en niet meer echt functioneel. Vlekken in het tapijt, vieze vlekken in de stoelen, ga zo maar door. Wij hebben gelukkig niet de hoofdprijs betaald (last minute). Het personeel is niet vriendelijk. Geen goedemorgen, niks. Geen hotel om naar terug te gaan. Snel vergeten...

Fantastische

Weltevreden
20-8-2018

Wij hebben echt heerlijk gegeten vanavond! Vooral ontzettende leuke man in de bediening alle kredits naar hem

Slechte service

Dennis van Rhee
8-8-2018

Mooi hotel met slechte service, door een storing hebben we van 6.00-12.00 zonder water gezeten niet kunnen douchen, toilet

Terwijl het buiten ruim 30 gr was. Bij het ontbijt geen koffie of thee, personeel riep maar kunnen we niets aan doen

Er was wel degelijk een oplossing had de gasten een flesje water aangeboden of later op de dag een kopje koffie, men had dmv krijtbord aan kunnen geven dat er een waterstoring was en een melding doen bij het koffieapp. Uiteraard kan het personeel niets aan de waterstoring doen wel aan een aantal alternatieven ipv van alleen schouders ophalen, waar was de hotelmanager?

Een hele slechte zaak wat een dag van onze vakantie kosten, ook bij de uitcheck werd er geen excuses aangeboden

De koude douche voor Fletcher ( oh nee er was geen water)

Accomodatie slecht, omgeving prachtig!

Nancy
16-7-2018

Wij hadden een kamer in een bijgebouw (Koetshuis). Een (te) kleine kamer, muf en bedompt. Hygiëne was slecht, de staat van onderhoud ook. Oude gerafelde vloerbedekking, scheuren in de muren, plekken waar de verf vanaf was, snoeren/draden niet weggewerkt. Bij binnenkomst in het gebouwtje rook het al meteen muf en was het te warm; in de kamer was dit nog erger. Een airco op zulke hete dagen zou niet misstaan. Omgeving was wel mooi. Het is leuk om een wandeling te maken over het landgoed. Personeel vriendelijk en correct. Ontbijt viel tegen. Wij kwamen om 10.00 uur en je mocht tot 10.30 uur ontbijten. Veel dingen waren op en werden niet aangevuld. We moesten overal om vragen en zelf kastjes opentrekken om te kijken voor bekers/kopjes.

zeker nog eens

Peggy
20-5-2018

Prima hotel, heerlijk ontbijt

Nooit meer.

Laura
12-5-2018

Personeel was heel aardig.We schrokken best wel van de kamer,het zag er niet uit.Vieze bevlekte tapijt uit het jaar nul.Schimmel op de muur,super kleine douche.Ik kreeg gelijk al jeuk.Het bed sliep wel lekker.Toen we even beneden zaten,hoorde we een oude dame,die klaagde bij het personeel,omdat ze de kamer een vreselijk hok vond.Ze kreeg een andere kamer.De omgeving is prachtig.

Aanrader!

Stefen
23-4-2018

Super hotel! Vriendelijk personeel, mooie locatie en het diner is echt een aanrader. Al met al een fijn verblijf met een goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek in Eerbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.