Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek

Kleine hotelsWeer vandaag17°10°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek voor je op een rij gezet:

728 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek in het Nederlands

Super

Sandra, 3-4-2018

Zeer leuk hotel, met pracht omgeving

Een echte aanrader

Erg vriendelijk personeel,

Ook de mangeger nam keurig de tijd voor haar klanten, een vak vrouw

Noordenbos, 27-1-2018

Ontbijt, locatie en o.a dehygiene

Heerlijk

N.siebring, 13-1-2018

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel

Echt genoten deze dagen.

Erg leuk dat de manneger ook de tijd nam voor een gezellig praatje

Echt iemand die van haar vak houd

Voor ons de minste tot nu toe !

Angela en echtgenoot, 6-1-2018

De ligging is perfect.De landhuiskamer had veel achterstallig onderhoud.Vieze vloerbedekking,veroeste radiator,loslatend stucwerk.De bedden zijn 70 cm en nu al doorgezakte matrassen ! De badkamer op wat kleine dingetjes na prima.Hingen ook wat spinnenraggen en veel stof op de lamp.

Het ontbijt was goed.Wij vinden het jammer van zo'n prachtig pand en ligging dat het een beetje verwaarloosd lijkt /is.

Nooit meer!

Claudia, 12-11-2017

Met zijn drieeen zijn wij wezen overnachten in Fletcher hotel Huis te Eerbeek. Bij aankomst van het hotel zag het hotel er al heel anders uit als op de foto’s. Toen we de sleutel van de kamer kregen hadden we al door dat het om een oud hotel ging, er werd niet gewerkt met pasjes maar met sleutels. De lift kwam uit het jaar 0 en moest met de hand bediend worden. Toen we de kamer opkwamen roken we meteen een rioollucht. Deze kwam uit de badkamer. Meerdere malen het doucheputje proberen door te spoelen zonder resultaat. De schimmel zat op de vloer en op de muren. De vloerbedekking zat helemaal vol met vieze vlekken en de gordijnen ook. De volgende morgen hebben we dit aangegeven en werd er ons een kamer aangeboden om te douchen. Helaas was deze douche precies hetzelfde met dezelfde lucht met urine en schimmel aan de muur. Prijs kwaliteit verhouding is erg slecht! Veel te duur hotel voor wat je krijgt!!!

Een kamer met schimmel en zonder behang

Jos, 26-10-2017

Prijs lijkt heel leuk, maar dat is het dan ook.

Behang op meerdere plekken kapot , gescheurd en weg. Naast het raam veel dikke zwart/grijze schimmel.

Plinten beschadigd en smerige vloerbedekking.

Bed ok.

Doucheruimte erg klein maar redelijk.

Door omstandigheden konden we maar een nacht blijven ipv twee. Daar zijn we achteraf niet rouwig om.

Ontbijt voldoende.

Wat een gastvrijheid!

Corine, 16-10-2017

Ik ben erg tevreden over ons verblijf in Huis te Eerbeek.

De kamers zijn weliswaar eenvoudig maar dit wordt ruim gecompenseerd met de mooie omgeving, de sfeer, de gastvrijheid, de service, de goede keuken en het heerlijke ontbijt.

Wij hebben genoten en komen zeker nog een terug!!!

Alleen als de kamers gerenoveerd zijn!

Jannette, 28-9-2017

De omgeving is schitterend! Het personeel is erg vriendelijk! !

Nooit meer dit hotel van Fletcher

Mw Bliek, 15-9-2017

Omgeving erg mooi, maar dat is dan ook het enige positieve wat we ervan kunnen zeggen. We gaan vaker naar een hotel van Fletcher en weten dat je bij goedkopere hotelkamers minder luxe kan verwachten. Deze kamer in het koetshuis naast het hoofdgebouw wil je alleen zijn om snel met je ogen dicht te gaan slapen. Het hele gebouw is oud en vervallen, scheuren in de muren ,oude vloerbedekking en nog veel meer. Als je zo snel mogelijk een hotel wil verlaten gaat er iets niet goed. Zeker geen 3 sterren waard. Ontbijt voldoende. Personeel niet onvriendelijk,maar er werd ook niet naar onze mening gevraagd bij uitchecken.

Drie schoonzusters, samen 235 jaar oud, te gek!

Miep van der Woude, 25-8-2017

Prachtige ligging, maar zo gedateerd. Wilden bijna zelf kwasten en verf gaan kopen om er eens flink aan de slag te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek in Eerbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek scoort een 6.39 uit 10 op basis van 728 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: