Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeekstersterster

5.8Voldoende

Nederland, Gelderland, Eerbeek

5.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

772 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek

• 8Monique21-02-2020

Heerlijke kamer in het koetshuis!

Gerestylde kamer, zag er uit als nieuw! Mooie vloerbedekking. Leuke indeling, ruime douche op verhoging, heel fris ogende kamer.....vriendelijk personeel. Had mijn oorbellen laten liggen, er werd bij bellen direct aangeboden om ze op te sturen! Een aanrader!

Alleen gereisd in februari 2020

• 9Jessica19-02-2020

blij verrast

Na het lezen van de reviews was ik een beetje huiverig, maar ik was blij verrast. De kamer was ruim genoeg en zag er netjes en schoon uit. Het rook er wel een beetje apart (heb de geur niet kunnen thuisbrengen), maar het stonk niet. Het eten in het restaurant was echt HEEL erg goed!! Al het personeel (van front desk tot bediening in het restaurant) was erg vriendelijk en zorgt ervoor dat je een prettig verblijf hebt!

Alleen gereisd in februari 2020

• 2Mike16-02-2020

OPLICHTING!!

Verschrikkelijk!! Oplichting omdat de foto's totaal niet kloppen met de werkelijkheid. Mini-kamers..vies..muf..doorgezakte bedden...gebruikt wc-papier naast het toilet..een vies douchegordijntje...versleten tapijt..afgebladderde verf..schimmel..etc etc....parkeerplaats waar je zonder natte voeten niet uit kunt stappen...echt een dooddoener voor Valentijnsdag. In de buurt waren alle hotels vol anders was het echt operatie Stofwolk geweest en wegwezen. Personeel wat er alleen maar de woorden "Tja..er komen wel meer klachten" eruit kan krijgen maar vervolgens helemaal niets doen! Echt verschrikkelijk!!!!! Gauw hard voorbij rijden is de enigste optie!

• 8Roy13-02-2020

Boris snapt wat service is, TOP!

Ik verblijf al ca. 4 maanden 1 a 2 nacht(en) p/week in dit hotel. De gerenoveerde kamers zijn meer dan prima, laten we zeggen een goede 8. Prijs kwaliteit is goed.

Met grote regelmaat gebruik ik ook het diner in het restaurant. Prima kwaliteit tegen een gemiddelde prijs. De keuken sluit helaas wel vroeg (20.00 uur)

En dan Boris,.. Ik belde vandaag rond 20.50 uur of er nog een broodje of soortgelijk geserveerd wordt na 20.00 uur. De dame aan de telefoon gaf aan dat de kok al naar huis was. Normaal zijn er dan alleen snacks, maar na even overleg met 'ober' Boris, kwam de heugelijke mededeling dat hij nog wel wat 'simpele gerechten' kon maken !

Het resultaat (ik had gekozen voor de schnitzel) deed absoluut niet onder t.o.v. de vorige keer dat ik deze hier gegeten had! Perfect gebakken, heerlijk gegrilde groenten en frietjes van zoete aardappel.

Boris snapt wat service is en wat koken is, top! Daarom dus meteen een review!

Bedankt!

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 8Linda10-02-2020

Prima hotel!

Prima bed, goede douche en lekkere koffie bij een uitgebreid ontbijt. Tel daar de prachtige omgeving bij op en alle ingrediënten voor een heerlijk verblijf zijn aanwezig!

• 8Christina09-02-2020

Fantastische omgeving

Fijne medewerkers vriendelijk en stuk voor stuk gek op honden. Erg leuk toen we voor ontbijt kwamen was er een placemat met water en snoepje voor de hond naast onze tafel gereserveerd bordje erbij. Super lief.

• 8Van Lith08-02-2020

Mooie kamer, mooie omgeving, prima ontbijt

Mooie pas gerenoveerde kamer. Prachtige bosrijke omgeving. Ontbijt niet heel uitgebreid , maar voldoende keuze. Zelfs vers fruit.

• 8Ron Simons03-02-2020

Mooi verblijf.

Kamer in koetshuis vrij klein. Met zomer-dekbed te koud voor de winter! Badkamer moet gewit worden.

Alleen gereisd in januari 2020

• 8I.26-01-2020

heerlijk weekend

Mooie locatie, ruime kamer, vriendelijke mensen, heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9A van As26-01-2020

Comfortabel verblijf met ruime kamer en badkamer

Prima, mooi, comfortabel hotel. Onze kamer in het landhuis had een heerlijke badkamer en het was er lekker rustig. Enige minpuntje was de slechte waterkoker.

Gereisd met vrienden in januari 2020

34 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek

• Rinus Boshuisen, 21-06-2014

Laat uw schaakspel maar thuis. Het geheel staat in optima forma in de tuin.. zie foto.

• Ilse--b, 27-04-2014

Een dagje apeldoorn is zeker de moeite waard!

• Linda R , 17-02-2012

Pannenkoekenhuis de brugkabouter was leuk om te eten en naast dat er buiten voor de kinderen veel te doen was, was er voor de kleintjes ook binnen wat speelgoed.

2 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek

• y_duijndielesen, 21-04-2014

Is het echt zo slecht gesteld met dit hotel?

Wij gaan het tweede weekend van mei naar dit hotel maar zie er na de slechte recensies en de foto's met gebreken niet echt naar uit. Helaas is het al betaald anders ging ik niet. Twijfel of ik iets anders zal boeken tgv mijn echtgenoot zijn verjaardag. Dit kan ik toch niet cadeau geven. Iemand onlangs nog in dit hotel geweest met wel goede ervaringen? Ik hoor het graag.

Bernard, 27-04-2014

Beste Duijndielesen, ik ben er net een nachtje geweest met mijn dochter en wij hebben echt genoten. Kan mij niet vinden in de negatieve reacties die voorbij komen. Het is maar wat je verwachtingspatroon is. Het restaurant is mooi, de omgeving is prachtig, het landgoed ook erg mooi. Personeel zeer vriendelijk. Super ontbijt. Tuin is erg goed onderhouden. Als je goed zoekt kun je wel wat vinden, maar dat heb je overal wel. Kamer die wij hadden was niet super nieuw en modern maar wel zeer schoon en netjes. Ik zeg, zit er niet over in en ga lekker genieten. Groetjes,

Bernard [email protected]

Yvonne, 27-04-2014

Bernard, bedankt voor uw reactie. Ik ben opgelucht dat deze positief is en wij zien onze overnachting dan ook met frisse zin tegemoet.

• eddyvanluin, 21-05-2012

kwaliteit

ik kom morgen anar het hotel hoop nu echt een goede kamer te krijgen alle beoordelingen lees schrik ik wel. Hoop niet dat ik voor de 2 de keer het hotel eerder ga verlaten. Ik hoop echt dat het net zo als de andere hotels fletcher waardig is. Maar ik schrik wel als ik alles lees

nico, 15-09-2012

dus daar hoef ik mijn klacht ook niet neer te leggen. ik heb het gedaan bij ( [email protected]) maar daar krijg je alleen excuses en willen ze me een hotelbon door mijn strot duwen. kan je boeken maar moet je wel ontbijt en diner gebruiken. wijs ik ze op Kassa en Radar waar alleen maar negatieve reacties staan. worden ze kwaad. maar ik heb genoeg betaald. Ik heb op donderdag 6 sept. wezen vragen of dat wij wel welkom waren in het hotel. ik krijg ook het adres niet van de directie dan kon ik daar mijn klacht deponeren. Voor ons geen Fletcher Hotels meer

Paul, 24-05-2012

Nou, ik heb gereageerd via mail naar het Fletcher Webcare Team ([email protected]) zoals ze gevraagd hadden onder mijn beoordeling. Maar na ruim een week nog geen antwoord. Ik denk dat ze het dan ook alleen voor de show doen, om hier ter zogenaarmd ter goede wil over te komen.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek info

• Aantal sterrenstersterster