Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek voor je op een rij gezet:

731 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Accomodatie slecht, omgeving prachtig!

Nancy
16-7-2018

Wij hadden een kamer in een bijgebouw (Koetshuis). Een (te) kleine kamer, muf en bedompt. Hygiëne was slecht, de staat van onderhoud ook. Oude gerafelde vloerbedekking, scheuren in de muren, plekken waar de verf vanaf was, snoeren/draden niet weggewerkt. Bij binnenkomst in het gebouwtje rook het al meteen muf en was het te warm; in de kamer was dit nog erger. Een airco op zulke hete dagen zou niet misstaan. Omgeving was wel mooi. Het is leuk om een wandeling te maken over het landgoed. Personeel vriendelijk en correct. Ontbijt viel tegen. Wij kwamen om 10.00 uur en je mocht tot 10.30 uur ontbijten. Veel dingen waren op en werden niet aangevuld. We moesten overal om vragen en zelf kastjes opentrekken om te kijken voor bekers/kopjes.

zeker nog eens

Peggy
20-5-2018

Prima hotel, heerlijk ontbijt

Nooit meer.

Laura
12-5-2018

Personeel was heel aardig.We schrokken best wel van de kamer,het zag er niet uit.Vieze bevlekte tapijt uit het jaar nul.Schimmel op de muur,super kleine douche.Ik kreeg gelijk al jeuk.Het bed sliep wel lekker.Toen we even beneden zaten,hoorde we een oude dame,die klaagde bij het personeel,omdat ze de kamer een vreselijk hok vond.Ze kreeg een andere kamer.De omgeving is prachtig.

Aanrader!

Stefen
23-4-2018

Super hotel! Vriendelijk personeel, mooie locatie en het diner is echt een aanrader. Al met al een fijn verblijf met een goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Super

Sandra
3-4-2018

Zeer leuk hotel, met pracht omgeving

Een echte aanrader

Erg vriendelijk personeel,

Ook de mangeger nam keurig de tijd voor haar klanten, een vak vrouw

Noordenbos
27-1-2018

Ontbijt, locatie en o.a dehygiene

Heerlijk

N.siebring
13-1-2018

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel

Echt genoten deze dagen.

Erg leuk dat de manneger ook de tijd nam voor een gezellig praatje

Echt iemand die van haar vak houd

Voor ons de minste tot nu toe !

Angela en echtgenoot
6-1-2018

De ligging is perfect.De landhuiskamer had veel achterstallig onderhoud.Vieze vloerbedekking,veroeste radiator,loslatend stucwerk.De bedden zijn 70 cm en nu al doorgezakte matrassen ! De badkamer op wat kleine dingetjes na prima.Hingen ook wat spinnenraggen en veel stof op de lamp.

Het ontbijt was goed.Wij vinden het jammer van zo'n prachtig pand en ligging dat het een beetje verwaarloosd lijkt /is.

Nooit meer!

Claudia
12-11-2017

Met zijn drieeen zijn wij wezen overnachten in Fletcher hotel Huis te Eerbeek. Bij aankomst van het hotel zag het hotel er al heel anders uit als op de foto’s. Toen we de sleutel van de kamer kregen hadden we al door dat het om een oud hotel ging, er werd niet gewerkt met pasjes maar met sleutels. De lift kwam uit het jaar 0 en moest met de hand bediend worden. Toen we de kamer opkwamen roken we meteen een rioollucht. Deze kwam uit de badkamer. Meerdere malen het doucheputje proberen door te spoelen zonder resultaat. De schimmel zat op de vloer en op de muren. De vloerbedekking zat helemaal vol met vieze vlekken en de gordijnen ook. De volgende morgen hebben we dit aangegeven en werd er ons een kamer aangeboden om te douchen. Helaas was deze douche precies hetzelfde met dezelfde lucht met urine en schimmel aan de muur. Prijs kwaliteit verhouding is erg slecht! Veel te duur hotel voor wat je krijgt!!!

Een kamer met schimmel en zonder behang

Jos
26-10-2017

Prijs lijkt heel leuk, maar dat is het dan ook.

Behang op meerdere plekken kapot , gescheurd en weg. Naast het raam veel dikke zwart/grijze schimmel.

Plinten beschadigd en smerige vloerbedekking.

Bed ok.

Doucheruimte erg klein maar redelijk.

Door omstandigheden konden we maar een nacht blijven ipv twee. Daar zijn we achteraf niet rouwig om.

Ontbijt voldoende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek in Eerbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek scoort een 6.39 uit 10 op basis van 731 reviews.