Tijdelijk €25 aanbetaling

Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 869 reviews
+21

7.6GoedScore uit 869 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

869 Reviews over Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek

• 5Miranda26-07-2022

Valt een beetje tegen

Wij zagen weinig terug van de gedane renovatie. De douche in de luxe kamer is erg klein. Vocht plekken in het plafond. Het rook er ook naar vocht. De kamers zijn ook gehorig. In de bar werd 's avonds gerookt. Tijdens het ontbijt werd de gang voor de ontbijtzaal gedweild waardoor je moest uitkijken niet uit te glijden. Het ontbijt was prima en ook de buitenkant van het landhuis ziet er mooi uit.

• 8Elly07-07-2022

Heel goed

Prima schone en pas gerenoveerde kamers, vriendelijke ontvangst door Personeel, goed verzorgd ontbijt, prachtige ligging. Echt een aanrader

• 8K en M13-06-2022

Prima

Hotel is vernieuwd. We hadden de kleinste kamer en deze was prima. Netjes, schoon en vrij nieuw dus. Wel erg warm! Ontbijt was simpel, maar oké.

• 7familie van der Teems06-10-2021

Prachtig gelegen maar wel veel minpuntjes.

Het hotel ligt prachtig. In de kamer hadden we een lekkage boven het bureautje waardoor al onze papieren doorweekt waren. Er zat veel schimmel rond de dakkapel Op 26-09 kon het hardwerkende personeel het drukke ontbijt onmogelijk aan. Regelmatig was er filevorming bij het buffetje omdat er iets op was. Bij zo veel drukte is het buffet veel te klein. De afzuiger in de badkamer maakte veel lawaai en zat verstopt door veel stof. Veel vlekken op het tapijt in de kamer en op de gangen.

• 7w28-09-2021

zal het niet zo snel meer doen.

lobby en restaurant waren netjes. personeel was vriendelijk en behulpzaam. kamers en hotel zelf kunnen een grondige opknapbeurt gebruiken.

• 5Remco13-09-2021

Vreselijke kamer

Twee nachten incl ontbijt geboekt voor ruim 200 euro ! De kamer viel enorm tegen! We wisten dat hij niet groot zou zijn maar dit was echt piepklein! Een heel smal tweepersoonsbed met doorgezakte matrassen. Een ‘’antiek’’ stoeltje compleet doorgezakt. Vlekken in het plafond van de lekkage. Rotte gammele kozijnen . Een lullig tafeltje van 60 bij 60 cm. Oude stopcontacten! Echt een afknapper! De badkamer was redelijk maar vreselijk fel hallogeen licht! De tuin is prachtig en het ontbijt is oké! Niet bijzonder maar voldoende! Personeel gaat wel. Ligt er net aan wie je treft! 😣. Ik zou zeggen ga hier niet heen om teleurstellingen te voorkomen!

• 7Gerry Van de Wetering03-09-2021

Vriendelijk personeel.

Het personeel was vriendelijk. Douche veel te klein. Vloerbedekking op de gang was echt heel vies,was allemaal aan vernieuwing toe.

Maar desondanks hebben wij toch leuke dagen gehad.

• 5MM10-08-2021

Teleurstelling

We kregen een kamer helemaal boven in het toch wel armoedige hotelEr is vooral heel veel stof overal en er is echt onderhoud nodig. Vieze ramen en veel kapotHet personeel is erg vriendelijk. En in het dorp kun je bij de pizzaria heerlijk eten.Wij komen hier niet weer..

• 6Marinus10-08-2021

Mooie lokatie

Matig ontbijt, waarbij de coronaregels van alle kanten werden overtreden. Glazen potten waar de boter en de jam in zat, daarin moest iedereen maar in graaien. Weinig keuze in vleeswaren worst en ham, daar moet dan 16,50 voor betalen ? Erg kleine kamers

• 2Rixt de Vries10-08-2021

Illusie

Allereerst, niks ander dan lof voor het personeel. Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Maar het hotel en de hotelkamers… Erg oud, vies, het rook op de kamer bij binnenkomst naar zweet. En ‘s avonds bij terugkomst in de kamer een frituurlucht.Ik zou het dan ook afraden om hier een nacht te verblijven. Het hotel is toe aan een grote renovatie!

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek info

Soort hotel