Kleine hotelsWeer vandaag11°-1°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

746 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek in het Nederlands

een mooie omgeving

trijn,
18-3-2019

Het is een oud hotel, de balie /bar/restaurant waren wel vernieuwd,en zagen er netjes uit. de kamers waren ook oud,maar wel schoon.

het ontbijt was goed verzorgd,maar werdt niet op tijd bij gevuld ,zodat we lang moisten wachten op de spullen die op waren.personeel was vriendelijk.

Gereisd met partner in maart 2019

Hier kom nooit meer

Herssens,
4-3-2019

Het hotel was zeer verouderd. De kamer en badkamer waren aan de kleine kant. Er lag vast tapijt in de kamer dat er niet echt fris meer uitzag. De badkamer was echt pover ingericht, geen plaats voor een toilettas te plaatsen, een nogal vies douche gordijn, de tegels waren beschimmelt. Het meubilaire in de kamer was verouderd. De raamverduistering hing er schots en scheef aan, je moest er behoorlijk aan trekken ok het dicht te krijgen. Het behang hing los, de plinten waren vies. Niet meer voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in maart 2019

Troosteloos!

Rene,
2-3-2019

Van het onzekere en wat zenuwachtige meisje bij de receptie kreeg ik de sleutel van kamer nr 111 mee. Na 5 minuten was ik terug bij de receptie om een andere kamer te krijgen! Echt een schande om een gast naar zo'n ongezellige, vieze karige en troosteloze kamer te sturen. De weg naar de kamer toe beloofde al niet veel goeds. Het tapijt had al een jaar of tien geleden vervangen moeten worden. Het was vies en kapot. Ook het plafond in de gang werd juist gerenoveerd en lag er helemaal uit. Niet echt uitnodigend zeg maar. Na wat gesmoes met een collegaatje kreeg ik de sleutel mee van kamer 21 in het landhuis. Ook deze kamer had jaren geleden al gerenoveerd moeten worden, wat een armoedige bedoening! En toch was deze kamer al 10x beter dan de eerste. Het kan niet anders zijn dat het personeel zich rot schaamt voor de erbarmelijke verblijven en dat zou Fletcher ook moeten doen, zich rot schamen!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

HotelSpecials.nl

De review gaat over het bijgebouw het koetshuis .

Het nieuwere hotel zijn we ook geweest niets mis mee

Wij moesten eerst door de regen naar het gebouw toe en daar voor de deur

moesten we blijven staan omdat de oude deur niet open wou.

In de kamer aan gekomen hebben we de tassen weg gezet en zijn we hapje gaan eten in de avond kwamen we weer terug (we hadden 3 kamers)

en toen ontdekten we van alles .

beschimmelde badkamer,vieze lakens,haar in bed,en overal spinnewebben/stofwebben.

De klapper vonden we de volgende dag condoomverpakking.

Het was al laat dus een andere kamer vragen vonden we voor 3 kamers teveel gedoe.

De volgende dag alles gemeld (personeel ook niks mis mee)

Er is een compensatie aangeboden daar heb ik een tegen voorstel gedaan waar ik tot op heden niets meer van gehoord heb.

Gereisd met vrienden in november 2018

nooit meer mijn kerstdagen verpest

Roel floor,
1-1-2019

ga eerst naar je kamer kijken en ruiken voor je betaald tel daar een simpel ontbijt bij op dan kan je geen spijt krijgen

Gereisd met partner in december 2018

Zonde van zo'n schitterend pand.

Johan,
24-12-2018

De locatie van het landhuis is schitterend, maar Fletcher zal flink moeten investeren om het als een volwaardig hotel te kunnen exploiteren.

Renoveren dit hotel

Bemm,
10-12-2018

Een verouderd hotel die toe is aan een fikse renovatie.

Op de site van Fletcher staat het oude hotel (ziet er heel vriendelijke uit) maar bij aankomst zie je heel wat anders.

Personeel is heel vriendelijk, eten was voortreffelijk niet goedkoop.

Ontbijt is goed verzorgd.

Bed was redelijk na renovatie kiezen voor een bed van 180 cm breedte ipv 160 cm, zoals nu. Kamer was goed, wel vieze oude vloerbedekking ook op de gang.

De lift was van voor 1950 wel erg ouderwets en gaat maar tot de 2e etage. Badkamer is ook aan vervanging toe, als je in de douche staat en het gordijn dicht hebt zie je niets zo donker is het.

Gereisd met partner in december 2018

Via vouchers van Fletcher een kleine kamer geboekt. De receptie en restaurant zagen er super netjes uit. Op weg naar onze kamer viel het ons op dat de vloerbedekking op de trap verouderd was. Onze kamer was op de 3e verdieping op zolder, echt weg gestopt. Er waren meerdere kamers ingebouwd op zolder, in kleine hokjes. Het bed zag er netjes uit, verder stond er een oud bureau met kapotte stoelen en in de hoek een klein tafeltje met een tv gepropt. De badkamer was verouderd, met weinig ruimte. Een wasbak en douche met gordijn dicht op elkaar en de gordijnrails met een haak nog aan het schuine plafond vast gemaakt. De wc zat achter in de badkamer en door slecht licht zat je daar zo’n beetje in het donker. Gevraagd om een nieuwe kamer, helaas niet beschikbaar. Ook geen plek in dichtbij gelegen hotels. Uiteindelijk gekozen voor een hotel van een andere keten. Het meisje aan de receptie heeft wel heel erg haar best voor ons gedaan!

Gereisd met partner in november 2018

voor herhaling vatbaar

M. Schutte,
30-9-2018

Het hotel is behoorlijk gedateerd maar dankzij de geweldige verzorging door het super gemotiveerde personeel hebben wij een paar geweldige dagen gehad

Gereisd met vrienden in september 2018

Zeer teleurstellend!! Dus nooit meer!!

Han de Kooker,
17-9-2018

Voor 113 euro per nacht verwacht je een fatsoenlijke kamer. We hadden een kamer geboekt in het landhuis, dus de verwachtingen waren hoog gespannen. We kwamen bedrogen uit!! Wat een smerige bende, vlekken in de vloerbedekking, los hangende elektra draden, schimmel in de badkamer, ramen die niet open konden en een verroeste cv radiator etc etc. Bij het ontbijt waren de borden de koffiekopjes en theelepeltjes op. Gevraagd of dat aangevuld kon worden maar 10 minuten later nog steeds niets.

Gereisd met partner in september 2018

• HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek in Eerbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Huis Te Eerbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.