We hebben een aantal aanbieders voor Duiven voor je op een rij gezet:

Reviews over Duiven

aanrader

fam:H.P s,Gravemade
    5-5-2017

we zijn tijdens ons verblijf in van der valk hotel duiven ook nog naar een hele grote intratuin geweest super mooie winkel is schuin aan de overkant van het hotel ,en ongeveer een kleine 5 a 10 min rijden vanaf het hotel zit je in Ikea duiven ook heel gezellig om rond te neuzen ,en daar tegenover ligt de makro en nog wat andere grote winkels

Gereisd Met partner in april 2017

goede centrale omgeving

Helen
    25-6-2016

Duiven ligt centraal tov Arnhem de stad, maar ook diverse natuurgebieden en vergeet niet: Ikea en Intratuin. Duiven zelf qua centrum niet zoveel bijzonders. Wel station, dus handig daar met de trein naar Arnhem te gaan.

Gereisd Met partner in januari 2016

Super leuk!

clovesr
    27-4-2011

Het was een heel mooi, nieuw, groot hotel. We hebben er 3 nachten geslapen. Het was wel een beetje stoffig allemaal. We sliepen in een luxe kamer met bubbelbad, + balkon (aan de autoweg) Met de deuren en ramen gesloten, hoorde je geen enkele auto voorbij rijden. Wel was het jammer dat er in de buurt niet veel te doen was.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

modern mooi dorp

Gerard
    9-9-2010

Duiven ligt tussen verschillende natuurgebieden en voor de fietser een waar paradijs, want de Veluwe, Montferland en zelfs het Nijmeegse Rijk liggen op fietsafstand. Met de trein in 10 minuten in Arnhem met alle uitgaangsgelegenheden.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Duiven scoort een 7,8 uit 10, op basis van 38 reviews