Géén boekingskosten

8.9FantastischScore uit 66 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair
  • 8Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

66 Reviews over De Slangenburg

• 8Piet Schneider19-08-2022

Wat een heerlijke camping is het toch!

Ik kom hier nu enkele jaren min of meer gedwongen door privé omstandigheden maar ook dit seizoen ben ik tot nu toe twee keer een weekje geweest. Zowel in het contact vooraf als op de camping voelt het of je op bezoek bent bij oude bekenden. Het bijzondere is dat de camping niet vol staat, er zullen allerlei redenen aan te voeren zijn maar toch zou ik zij die op zoek zijn naar een parkachtige en in een verder schitterende omgeving gelegen camping willen ‘uitnodigen’ om hier te komen kamperen. Marleen en Frans zullen u welkom heten en met terechte trots rondleiden. En wie weet komt u ook wel een oude bekende tegen, mij in ieder geval ook dit jaar weer overkomen. Het is een camping voor de oudere kampeerder, niets mis mee, voor kinderen is hier niets te beleven. De eigenaren hebben hier bewust voor gekozen. Eetgelegenheden zijn er in de omgeving meer dan voldoende, zelfs op loopafstand. Het cijfer dekt niet de lading.Doe het en kom gewoon.

• 10Eetgelegenheden
  • 9JG22-06-2022

Bijzonder mooie camping!

Prachtig aangelegde parkachtige rustige camping met zeer ruime besloten plaatsen. Sanitair is superschoon!!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Elfje10-06-2022

Prachtige camping voor rustzoekers

Mooiste camping in de Achterhoek. Zeer ruime plaatsen, heel groen, superschoon sanitair en vooral: heel rustig. Hier moet je heen als je van stilte houdt. Geen camping voor kinderen, heerlijk. Vanaf het terrein loop je zo het bos rond kasteel De Slangenburg in. Wij zijn hier al verschillende keren geweest en komen zeker terug. Het is niet de goedkoopste camping, maar elke euro waard.

• 10Carla Van der Sanden30-05-2022

Fantastisch!

Wat een super fijne camping Heel netjes verzorgd allemaal en hele vriendelijke eigenaren met veel hart voor de zaak Zeer aan te bevelen!

• 9Bas en Sas27-09-2021

Fijne camping!

Ruime plaatsen met voldoende privacy. Wij waren begin september 2021 met caravan. Op elke plaats liggen vlonders die je kan gebuiken om voor je caravan te leggen. Het leuke is dat je een soort veranda voor je caravan hebt liggen. Vriendelijke betrokken eigenaren. Toiletten voortdurend schoon en coronaproof door een zelfbedacht systeempje. Vanaf de camping wandel- en fietsmogelijkheden. Supermarkt(en) en Doetichem op fietsafstand ( ong. 4km). Kortom; een aanrader.

• 10Joris Renkens10-08-2021

Zeer mooi en fijne camping voor volwassenen

Mooi en lekker rustige camping.Gelegen naast het Landgoed De Slangenburg.Goede wandelgelegenheden en prachtig om te fietsen

• 10Henk en Roely10-08-2021

Supergeweldig goed!

Na ongeveer een jaar met gezondheidsproblemen hebben we een fantastische en rustgevende tijd gehad op camping De Slangenburg. Helaas waren de 15 dagen voor ons eigenlijk te kort, maar ja volgend weer opnieuw.Marleen en Frans (en overige) HARTELIJK DANK voor weer een geweldige vakantie.Tot volgend jaar.

• 10A Kannegieter10-08-2021

Fantastische camping mooie omgeving

Fijne ontvangst door Frans en Marleen.Alle plekjes zijn erg mooi.Sanitair is tip top.We komen zeker terug

• 1Heleen10-08-2021

Nooit meer!!!!

Werkelijk schitterende camping, alle foto's op internet bevestigen dat. 3 nachten geboekt en vooruit betaald. 96 euro. Bij aankomst bleek er een soort van camperplek voor ons te zijn. Achter een heg, bij de parkeerplaats, met zicht op loosplaats voor chemisch toilet. Dit kan echt. We hebben dit ook niet geaccepteerd en zijn vertrokken. Helft van vooruitbetaling is teruggestort.Dit kan ECHT niet. Dus pas op wanneer je hier bespreekt!!!! Meer dan 30 euro voor zo'n plek. Schandalig.

• 9Wassia09-08-2021

Erg mooie en verzorgde camping, ruime plekken!!

Goede ontvangst door de eigenaren. Een weekje mogen verblijven met onze caravan op deze mooie camping. Goed verzorgd, schoon sanitair en ruime keuze in soort plaats, allen ruime plekken. Een goede keuze voor kamperen in eigen land!

Camping De Slangenburg info

Soort hotel