9,7

24 reviews over Camping de Slangenburg in het Nederlands

Fons & Ellen Martens
13-5-2019

verbleven hier voor 4 nachten. Zeer ruime en mooie plaatsen, gelegen in een heerlijk rustgevende omgeving. Iedere staanplaats bevat heel veel privacy door de indeling van de boomgaard. Mooi en schoon sanitair. Gastvrije eigenaren. Heerlijk om helemaal tot rust komen. Landgoed/bos aan overzijde van de camping. WiFi en 4G niet ideaal, maar zou in 2020 verbeterd moeten zijn. Zeker een aanrader om te onthaasten.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Buitengewoon gastvrij, een warme deken

Paul Serlier
15-9-2018

Prachtige omgeving, veel wandel en fietsmogelijkheden. Leuke stadjes om te bezoeken. Op de camping aandacht voor details, er zijn zelfs afwasborstels beschikbaar, water op Max 5 meter, elektra op iedere plek, je voelt je echt welkom. Geen moeite is teveel. Helemaal top, komen zeker terug

Gereisd Met partner in augustus 2018

Bella
6-9-2018

Wat een heerlijke camping. Prachtige ligging, goed verzorgd, heel schoon en mooie ruime plekken. En wat een gastvrije en vriendelijke mensen zijn Marleen en Frans. Wij hebben enorm genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Het was Heerlijk om er te zijn

Jacques en Anne
21-8-2018

Camping Slangenburg, een plek die we eigenlijk alleen willen delen met familie en goede vrienden. Maar Marleen en Frans, de nieuwe eigenaren van de camping verdienen hier een groot compliment voor de wijze waarop zij de camping "runnen". Vriendelijk, behulpzaam en persoonlijke aandacht voor iedereen. Daarnaast zorgde de prachtige omgeving, de ruime plaatsen met veel privacy, het schone sanitair en de biologische groenten en de verse eitjes ervoor dat we graag terugkomen om te luieren, te wandelen en te fietsen. Kortom Genieten.

Gereisd Met partner in augustus 2018

aanrader !

Frank
17-8-2018

Fantastische camping in nabijheid van kasteelomgeving. Camping bevat mooie hagen en grote bomen die veel privacy en sfeer geven.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

M jansman
16-8-2018

Mooie groene rustige camping. Top ontvangst door de twee vriendelijkste eigenaren ooit! We waren op de fiets in deze prachtige streek. Heerlijke wijn gedronken uit de omgeving. Zegt het voort.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch.

Henk en Roely
12-8-2018

Als je van rust en natuur houd, is dit zeker aan te bevelen. Niet te vergeten de nieuwe eigenaren. Frans en Marleen hartelijk dank voor dit prachtige verblijf.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

perfect

Ernst, loopt Pieterpad.
1-8-2018

Heerlijke rust, veel privacy, uitstekend sanitair en beheerders zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Rustige en schone camping, beschutte plaatsen

Jeannette
25-7-2018

Wij hebben hier een weekend gekampeerd met onze tent. Ruime beschutte plaatsen, rustig gelegen, bloeiende planten, schoon sanitair, wasmachine en droogtrommel, boeken, folders omgeving, kleinschalige groenten/jam/eieren verkoop en ontzettend vriendelijke eigenaren (Frans en Marleen) die de camping voor het eerste jaar draaien. Vanuit de camping mooie fiets- en wandelroutes te doen en Zelhem is vlakbij voor de boodschappen. Taverne Edelweiss is een heel leuk en lekker restaurant vlakbij waar je heerlijk kan eten( o.a. kaasfondue en raclette, maar ook heerlijke schnitsels en cordon bleu) en op zondagochtend zelfs kunt ontbijten (buffet incl. koffie of thee). Een aanrader! Een picknicktafel aanwezig voor de Pieterpad lopers die hier langskomen. Wij hebben hier genoten. Top camping!

Gereisd Met partner in juli 2018

Een warm welkom voor Pieterpad-lopers

Sietze en Hinnie Oosterhuis
16-7-2018

Het ontvangst na een 24 km lange en vermoeiende wandeling was voortreffelijk. Leuke caravan voor de wandelaars, top! Fietsen ter beschikking om naar restaurant in de buurt te gaan. Restaurant (edelweiss) ook voortreffelijk. Zeer persoonlijk en gastvrij!

Gereisd Met partner in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Slangenburg in Doetinchem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Slangenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.