Géén boekingskosten

Contact

62 Reviews over De Slangenburg

• 9Bas en Sas27-09-2021

Fijne camping!

Ruime plaatsen met voldoende privacy. Wij waren begin september 2021 met caravan. Op elke plaats liggen vlonders die je kan gebuiken om voor je caravan te leggen. Het leuke is dat je een soort veranda voor je caravan hebt liggen. Vriendelijke betrokken eigenaren. Toiletten voortdurend schoon en coronaproof door een zelfbedacht systeempje. Vanaf de camping wandel- en fietsmogelijkheden. Supermarkt(en) en Doetichem op fietsafstand ( ong. 4km). Kortom; een aanrader.

• 9Wassia10-08-2021

Erg mooie en verzorgde camping, ruime plekken!!

Goede ontvangst door de eigenaren. Een weekje mogen verblijven met onze caravan op deze mooie camping. Goed verzorgd, schoon sanitair en ruime keuze in soort plaats, allen ruime plekken. Een goede keuze voor kamperen in eigen land!

• 10Joris Renkens10-08-2021

Zeer mooi en fijne camping voor volwassenen

Mooi en lekker rustige camping.Gelegen naast het Landgoed De Slangenburg.Goede wandelgelegenheden en prachtig om te fietsen

• 10Henk en Roely10-08-2021

Supergeweldig goed!

Na ongeveer een jaar met gezondheidsproblemen hebben we een fantastische en rustgevende tijd gehad op camping De Slangenburg. Helaas waren de 15 dagen voor ons eigenlijk te kort, maar ja volgend weer opnieuw.Marleen en Frans (en overige) HARTELIJK DANK voor weer een geweldige vakantie.Tot volgend jaar.

• 10A Kannegieter10-08-2021

Fantastische camping mooie omgeving

Fijne ontvangst door Frans en Marleen.Alle plekjes zijn erg mooi.Sanitair is tip top.We komen zeker terug

• 1Heleen10-08-2021

Nooit meer!!!!

Werkelijk schitterende camping, alle foto's op internet bevestigen dat. 3 nachten geboekt en vooruit betaald. 96 euro. Bij aankomst bleek er een soort van camperplek voor ons te zijn. Achter een heg, bij de parkeerplaats, met zicht op loosplaats voor chemisch toilet. Dit kan echt. We hebben dit ook niet geaccepteerd en zijn vertrokken. Helft van vooruitbetaling is teruggestort.Dit kan ECHT niet. Dus pas op wanneer je hier bespreekt!!!! Meer dan 30 euro voor zo'n plek. Schandalig.

• 10Fred10-08-2021

Eigenaren zorgen vol passie voor je!

Fantastische rustige camping met grote afgeschermde plaatsen.

• 9Elly Maas19-07-2021

Heerlijk tot rust komen!

Een prachtige camping voor rustzoekers. Mooie omgeving. Grote kampeerplekken, sanitair super schoon waarbij de coronaregels goed in acht worden genomen. Bovendien zeer gastvrije en klantvriendelijke eigenaars.

• 10Harry03-06-2021

rust, ruimte, vriendelijk, prachtige plekken

Voor mij alleen maar plussen, de beheerders Marleen en Frans zijn echte mensen mensen, de camping is een oase van rust, ook door het ontbreken van kleine kinderen. Ruime plekken, eigen water en stroom.En dan het sanitair: in één woord blinkend schoon. De omgeving is prachtig, ik fiets wat af hier. Ik kom hier graag. Er wordt ook zorgvuldig aan onderhoud gedaan, dat zie je er van af. Minpuntje? okee dan maar, de roomijsjes zijn er niet meer ☺️. Maar boodschappen doe je op 4 km. Dank Marleen en Frans voor de fijne gastvrijheid

• 10Jan en Renske04-05-2021

Geweldig!

We hebben 9 geweldige dagen op de camping gehad. Super gastvrije eigenaren. In voor een praatje. Wat een mooie plekken, schoon sanitair. Tijdens de corona alles goed geregeld.Prima fiets en wandelmogelijkheden.We komen hier zeker terug.

Camping De Slangenburg info

Camping-informatie