We hebben een aantal aanbieders voor Dieren voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dieren voor je op een rij gezet:

Reviews over Dieren

Veel mogelijkheden in de omringende natuur

Oma de Br,
    6-1-2019

Top: de Posbank , met geweldige speel- en wandelmogelijkheden voor kinderen en volwassenen. Puur natuur, Bergje op en Bergje af, veel dierensporen op de zandverstuivingen. Voor kinderen in Dieren de Spelerij Pontje naar Olburgen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie omgeving

Dhr. wijgman,
    30-6-2011

Vanaf het treinstation richting bos gelopen, afslag net voor het bos, zit een heel gezellig eetcafe. We hadden die ochtend voor vertrek de kaart al even gelezen .Mochten we op tijd terug zijn van onze route dan zouden we daar nog wat kunnen drinken en misschien een hapje kunnen eten. Niets is dan ook teveel gezegd, mooi terras, leuke bediening en je kunt er heerlijk eten. Een volgende keer als we weer richting Gelderland gaan weten we waar we naar toe moeten gaan.

Gereisd met vrienden in Mon May 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi rustig dorp aan de veluwezoom

Severien,
    4-3-2009

Dieren is een mooi en rustig dorp aan de rand van de veluwezoom met genoeg mogelijkheden in de omgeving. Steden die in buurt liggen en makkelijk met het openbaar vervoer te bereiken zijn, zijn o.a. Arnhem, Nijmegen en Zutphen. Veel kroegen zijn er niet maar het horecaplein in Dieren-Zuid is altijd wel gezellig. Voor ontspanning moet je echt in Dieren zijn.

Gereisd alleenreizend in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Dieren scoort een 8 uit 10, op basis van 17 reviews