Reviews over Buren

Fijne streek om te verblijven!

Anne
    29-8-2016
    Heel leuk dorp om te bezichtigen in een heel mooie omgeving. Handig die supermarkt in Buren en een leuke markt in Geldermalsen!

Heel mooi klein stadje

Wim
    16-11-2015
    Buren heeft mij duidelijk verrast, het is heel mooi. Het kleine centrum is nog authentiek met mooie doorkijkjes. Je kunt ook wandelen over de oude vesting. Er zijn ook nog twee musea, maar die komen nog terug bij een andere beoordeling. Er zijn nog een paar gezellige restaurantjes en een klein hotel.

Fantastisch dorp

Dave Rodijk
    27-5-2015

Heel mooi oud dorp met mooie oude gebouwen.

Zeer goed onderhouden

Mooi plaatsje

Regine
    25-9-2014
    Ziet er mooi en gezellig uit, echter het weekend dat wij er waren was er niets loos.....

Buren en het oranjehuis

Corrie Lemmens
    11-8-2014

Door een stadspoort kwamen we in een leuk straatje waar we bij de kerk uitkwamen en het tegenover gelegen museum Buren en Oranje.

Voor de kerk een prachtig standbeeld en voor de toren een waag

Buren scoort een 8,2 uit 10, op basis van 17 reviews