We hebben een aantal aanbieders voor Braamt voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Braamt voor je op een rij gezet:

Reviews over Braamt

Veelal kleine dorpjes omringd door natuur

John,
    7-10-2017

Buiten Braamt en de andere dorpjes(Zeddam, Beek) ligt een prachtig bos met fantastische wandelroutes uitgezet door natuurmonumenten. Heerlijk rustig maar wel stevig klimmen bij tijd en wijle. Daarna is het een absolute aanrader om een hapje te gaan eten in 't Witte Huus in Braamt. Heerlijke eten voor een mooi prijsje in een gezellig restaurant.

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooie omgeving, rustig dorp, gezellige mensen

Natalien Gruntjes - Hurenkamp,
    21-2-2017

De omgeving echt de Achterhoek boerderijen bosrijk gemoedelijke mensen. Dichtbij Doetinchem waar je echt leuk kunt winkelen, goed kunt eten en terrasjes pakken.

Minder vond ik de saaie industrieterrein dat tussen Braamt en Doetinchem ligt. Ach hoort er natuurlihk ook bij.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Weinig te doen

Margo gibbon,
    12-6-2015

Door dat er landbouw gebied is en alles wordt plat gespoten met insektincide is er bijna geen insecten , vlindes , wilde bloemen te vinden, alleen kasteel in s' heerenberg is leuk te bezichtigen als je goed kan lopen, voor de rest saaie dorpjes

Gereisd met partner in juni 2015

Rustige plek met vanalles in de buurt.

Heronic,
    10-8-2013

Net naast landal ligt het land van jan klaassen. Heel leuk park (uitgebreide review bij het land van jan klaassen.)

Verder hebben we ook het familie maisdoolhof gedaan (huifkarrencentrum).

Zeer proper doolhof, geen kapotte mais of andere 'spelbrekers'. En je kan er ook echt in verdwalen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Klein dorpje

Wilfred,
    26-2-2013

Klein dorpje aan de voet van het Montferland. Er is een kleine super, cafetaria en een restaurant. Voor verdere voorzieningen moet je naar het op een paar km nabijgelegen Zeddam. De stad Doetinchem ligt op 10 autominuten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013
Braamt scoort een 7,9 uit 10, op basis van 76 reviews