Boven Leeuwen

Reviews over Boven Leeuwen

Enige kleine camping, hier kan je volop genieten.

Ronny De Bruyckere,
    8-1-2019

Wij komen reeds meerdere jaren, we komen echter terug.

Gereisd met partner in april 2018

Rustig en fijn verblijf.

John Verheij,
    11-12-2018

De camping bij het plaatsje boven-leeuwen in het land tussen Maas en Waal was een fantastische beleving. De beheerders, Mark en Krista zijn erg gastvrij, behulpzaam en gericht op een prettig verblijf voor de, gasten. In het dorpje boven-leeuwen is niet zoveel te beleven. Beneden- Leeuwen is daarentegen wat bruisende doo4 een lange winkelstraat, een koopcentrum. De activiteiten moet meer gezocht worden in fietstochten doo4 het land, langs landerijen, kwekerijen etc. In de dorpjes die je al fietsend tegenkomt zijn rustieke cafeetjes, restaurants etc. Een bezoek asn het, weer gerestaureerde, gemaal is zeer de moeite waard. Het was een fijn verblijf en afsluiting van onze vakantie.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige camping prachtige uitzichten top mensen

Antoon,
    1-12-2018

Wat een fantastisch uitzicht en top keuken alles wat je als kampeerder nodig hebt

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Super

A.F. Timmermans,
    1-12-2018

Super camping, super eigenaren, Mark en Christa, perfect onderhouden Sanitair.

Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

Ans en Ton de Ruijter,
    18-10-2018

De bedoeling was voor 1 week maar het werden er bijna 3, zo heerlijk en relaxt is het op de mooie minicamping van Mark en Christa (Lief-Vlot-Hulpvaardig en Gastvrij) in Boven-Leeuwen. Heel mooi en schoon sanitair in een pipowagen, grote en mooie plaatsen (verhard), fietsen kunnen in een overdekte fietsenstalling. `s Avonds heb je de gelegenheid om een potje te biljarten, t.v kijken of even aan de bar zitten met mede kampeerders in een gemeenschappelijk ruimte. De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met partner in september 2018
Boven Leeuwen scoort een 9,2 uit 10, op basis van 29 reviews