Hotel Fletcher Erica

Hotel Fletcher Erica
7,3

1475 reviews over Hotel Fletcher Erica in het Nederlands

gedateerd, maar wel een hotel met een verhaal.

Angelique Hollaar
12-11-2018

Prachtige omgeving! Alle herfstkleuren gezien. Personeel vriendelijk. Hotel gedateerd, kan wel een opknap beurt gebruiken, wel gehorig, goede bedden, leuk zwembad.

Redelijk

Kelly
11-11-2018

Ruim hotel en over het algemeen vriendelijk personeel. Wat ik wel jammer vind is dat we als eerst een kamer kregen die echt aan alle kanten vies was. Schimmel op de muren (behang), insect op het gordijn, vieze vlekken overal. En daarbij jammer dat als je een hotelkamer comfort met bad boekt je dus zo’n kamer krijgt met kers op de taart, geen eens een bad. Uiteindelijk terug naar de receptie gegaan om het aan te geven en kregen hierna een redelijke kamer. Het had beter gekunt maar voor 1 hotelnacht prima.

Denk niet meer

Roel
11-11-2018

Mooi gelegen hotel maar wel gedateerd voor ons gevoel geen vier sterren waard . Je Verwacht toch een beetje luxe en die is er echt niet . Ontbijt wordt slecht aan gevuld bv brood ,joghurt , melk v koffie , suiker e.z.v mensen moeten wachten tot het aangevuld is.Restaurant was goed . Ligging mooi en rustig

Heerlijk

Herfstbloempje
11-11-2018

Mooie omgeving, gezellig hotel ,heerlijk ontbijt en goede kamers.

het hotel ligt in een prachtige groene omgeving, dichtbij Nijmegen. Of je nu naar de stad wilt of wilt wandelen of fietsen in het groen, het is hier allemaal op korte afstand bereikbaar. De kamers met badkamer zijn goed, de eetgelegenheid is goed en het arrangement wat wij hadden (ontbijt en een keer diner) was goed verzorgd.

Onvoorstelbaar. Nooit meer.

PJ GEELEN
9-11-2018

Zeer gedateerd, lekke kraan, stukken verf van muur, vieze vloerbedekking, afgeleefd meubilair, minstens vijf wantzen op de kamer. Zo ranzig dat we ons vijf daagse verblijf geannuleerd hebben.

De medewerkers reageren zeer vriendelijk, professioneel en correct, geven aan dat het hotel binnen de keten op de lijst staat voor renovatie. Een andere kamer is geen optie omdat ze allemaal in dezelfde staat verkeren.

Wat een enorme afknapper voor wat een romantisch uitstapje had moeten zijn.

Goed.

van Etten
5-11-2018

Het hotel heeft een geweldige ligging in het bos, maar vlakbij Nijmegen.

Zo kan je heerlijk wandelen, fietsen of winkelen. Er is een prachtige wandelroute van 5 km aan de achterzijde van het hotel. Heel goed gemarkeerd met gele paaltjes.

Van binnen compleet vervallen!

Conny & John
4-11-2018

Ontbijtbuffet is helemaal top, net als de medewerkers. Verder is het hotel echt zwaar verouderd, van kamer, bed tot hele hotel toe. Wellness is slechts een verouderde sauna in grote ruimte van zwembad, dat ook aan vernieuwing toe is. Hierdoor geen privacy voor saunagangers. Vloerbedekking door heel hotel compleet versleten en goor. Alkes kraakt en feitelijk miet hele hotel gestript worden. Zit nog in jaren 70. Erg jammer want de ligging is super met directe aansluiting op wandeltochten en fietsroutes.

Voldeedniet aan verwachting

Hilde
2-11-2018

Verouderd hotel,

Voor mij eerder een drie ster waard.

Ontbijt is goed maar de kamers waren oud en versleten.

Vuil tapujt en krakende vloer.

Gat in het gordijn en in de deur.

Wij komen hier zeker eens terug, misschien eens in

RAOUL VANDEPUTTE
1-11-2018

Heel aangenaam verblijf, in een mooie rustige omgeving en met heel wat wandelmogelijkheden

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.