Hotel Fletcher Erica

1414 reviews over Hotel Fletcher Erica in het Nederlands

Een dikke aanrader

Riet Waroux
21-9-2018

Uitstekende kamer met een voortreffelijk. Diner. Maximaal genoten mede door de

verzorging en het vriendelijke personeel

fantastisch

G.Wischhoff
14-9-2018

Een prachtige bosrijke omgeving, dus wandelschoenen aan!

Leuke openluchtmusea op loopafstand; Afrika museum en Orientalis in H.Landstichting.

Heerlijk diner en perfecte bediening

Kamers groot met verouderd meubilair maar goed bed en heerlijke badkamer.

al met al een zeer prettig verblijf

C.v Kuilenburg
14-9-2018

super verblijf gehad in hotel Erica.

Prettige ontvangst, ruime slaapkamer met mooie / schone badkamer en mooi uitzicht vanuit de kamer.

mooie omgeving om te wandelen en rond te rijden / kijken.

Diner was heerlijk evenals het uitgebreide ontbijtbuffet.

ook de medewerkers waren stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam.

In de korte verblijftijd heb ik geen gebruik gemaakt van het zwembad.

Bedankt allen !!

HotelSpecials.nl

is een mooie plek om heen te gaan

Schokker
9-9-2018

heel vriendelijk personeel

mooie omgeving

de vloerbedekking van de kamer was aan vervanging toe

de meubels ook

Verrassend goed, een aanrader!

Astrid
5-9-2018

Prachtig ruim en rustig tussen de bomen gelegen hotel, met een meer dan prima restaurant. Zelden zo lekker buiten de deur gegeten. Fijn zwembad met een uitstekende sauna. In de tuin een historische kermisattractie, “Het Schuine Huis” , absoluut een bezoekje waard! Behulpzaam en vriendelijk personeel. Enige minpuntje is het wat sleetse uiterlijk van het meubilair in de hotelkamer, wat overigens niks afdoet aan de degelijke kwaliteit ervan. Goede bedden ook. Dit heerlijke hotel ging onze verwachtingen ruim te boven 👍

Vogende uitstap zal ook in een Fletcher hotel zijn

de Jong
4-9-2018

Wij hadden kamer 206 en deze was in orde Rustige ligging .avondeten en ontbijt was perfect.

Ontspannen weekend

M.B.
4-9-2018

Ruime kamer met goede, schone bedden; niet het modernste meubilair maar ons hinderde dat niet. Grote, schone badkamer met bad, douche, toilet en een wastafel met veel aflegruimte; relatief weinig ruimte voor douche en toilet, maar alles functioneert goed. Het hotel ligt in een parkachtige omgeving met mooie grote bomen. Het is er erg stil en de kamer is echt donker, ook door de dubbele gordijnen. Wij hebben heel goed geslapen.

Het menu van de chef was goed: de rib-eye mals en mooi medium, de frites waren heel lekker maar wij hadden graag iets meer groente erbij gehad.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen hier zeker terug!

Dick van Solingen
3-9-2018

Ons verblijf voldeed volledig aan de verwachting.

Het zwembad is super, er kunnen geen badjassen worden gehuurd.

Lage prijs leverd dito kwaliteit

Anita
2-9-2018

Receptie was erg vriendelijk. De kamers waren (we hadden er twee)bedroevend verouderd en voor dezelfde prijs geboekt maar compleet verschillend. Douchen achter een vies douchegordijn vond ik niet heel prettig.

zeker géén 4 sterren waardig

Karin
1-9-2018

We zijn hier al circa 8x geweest. De voorlaatste wel al paar jaar geleden omdat de kamers toch heel erg verouderd zijn en we inmiddels al veel modernere hotels hebben bezocht. Nu dus nog eens poging in de hoop dat kamers inmiddels gerenoveerd zouden zijn. Want dit hotel wordt aangeprezen als 4-sterren hotel maar dat is het zeker niet meer !!!!

Minpunten: erg verouderde kamers met verkleurd donkerbruin meubilair, geen koffie en thee-faciliteiten, douchen met douchegordijn en het ontbijtbuffet vinden we ook steeds meer achteruit gaan.

Pluspunten: de ligging is mooi, er is een aardig zwembad binnen, vriendelijk personeel behalve laatste keer aan de receptie. Al half jaar vooraf een voorkeur van 3 kamernummers opgegeven maar we kregen toch een andere kamer. Bij receptie werd daar niet naar geluisterd.

Voor ons geen Fletcher Erica meer!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.