Hotel Fletcher Erica

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooi hotel in een mooie bosrijke omgeving en dichtbij Nijmegen. Ons kamertje was echter niet veel soeps. Er lag nog veel stof en er waren spinnenraggen. Wat aftandse meubelen ook. Wij hadden geboekt via actie, dus misschien dat ze ons daarom in een minder florissant achteraf kamertje hadden gedaan.

Hier gaan we zeker nog een keer heen!

Hugo & Vera
13-7-2018

Hoewel het hotel nog steeds comfort biedt, is het ietwat gedateerd; douchegordijnen horen niet in zo'n hotel.

Het personeel is super en weet wat 'hospitality' betekent; fantastisch.

Vooral de kelners van het restaurant zijn zeer gedreven en zorgen dat 'uit-eten-gaan' een bijzonder fijne ervaring is.

De koks zijn werkelijk fantastisch; we hebben genoten.

Ontbijtbuffet is gewoon goed.

Zwembad is lekker na een dagje struinen in de bossen en dorpjes.

Hoewel de keuze aan restaurantjes groot is in Berg en Dal, is het bezoeken van de restaurantjes in het nabij gelegen Kranenburg zeker de moeite waard.

Niet gauw meer

M.L.Geenen
9-7-2018

Perfecte ligging.

Horeca personeel grotendeels zeer onvriendelijk, soms bijna onbeschoft.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Erica voor je op een rij gezet:

Lekker samen genoten en veel gefietst.

Gerrie Ouwendijk
4-7-2018

Rustige omgeving vriendelijk personeel.

De aankleding van het gebouw werd steeds soberder naar mate je boven kwam.

We hopen nog eens terug te komen.

Bedden en TV vervangen en wij komen weer

Vera boonstra
4-7-2018

Kamer had een heel klein tvtje.

Bad met douche waar geen gordijn voor zat. Stinkende wc.

Ruime kamer.

We zaten op 4 hoog, gelukkig met lift.

Minibalkonnetje erbij.

Veel geluid van auto's op het grindpad.

Verder niet gehorig.

Zwembad geen gebruik van gemaakt.

Aardige receptie.

Verschrikkelijk bed, heb op de bedbox moeten slapen omdat het matras helemaal doorzakte en veel te zacht was.

Vloer van de badkamer kan veel schoner.

Helemaal prima!

M. van Cronenburg
3-7-2018

Binnenzwembad was echt pluspunt! Vriendelijke bediening, opvallend goed eten in het restaurant. Alle keuzevrijheid qua menu hoewel arrangement geboekt via een voordeelsite, voelt heel gastvrij. Prima ontbijtbuffet ook. Enige minpuntje wat sjofele interieur kamer en gang/trappenhuis. Mag wel een keer worden opgefrist. En lekker stevig bed maar helaas niet uit 1 stuk. Maar verder een prima verblijf gehad!

Oud hotel, slecht diner, goede service.

Marleen
2-7-2018

Bij aankomst kwamen we er achter dat onze kamer nog niet was schoongemaakt door het hotel. Van de receptie hebben we gelijk een andere kamer gekregen die wel schoon was. Helaas was dit een zolder kamer en met de ongelofelijke hitte was het niet te doen. Er stond een kleine tafel ventilator en de ramen konden open , helaas was dit niet voldoende om af te koelen. Omdat onder onze kamer het teras was kwam er veel rooklucht onze kamer in. Als niet-rokers was dat erg smerig. Het eten in het restaurant was erg gezellig en goede service. Helaas was de biefstuk die medium was besteld, welk done en de zalm was niet gaar genoeg. Ontbijt was erg goed, geen enkel commentaar. De houten vloer in de hotelkamer was erg oud en bij elke stap kraakte deze enorm, zo hard dat dit buiten gehoord kon worden. Ik hoop dat er geen 'onderburen' hadden, anders hadden die er erg veel last van.

Kort om wij komen zeker een keer terug

Bertina
30-6-2018

Mooie ligging van hotel en prachtige omgeving .Je wandeld zo de bossen in.Ontvangst van vriendelijke mensen bij de receptie.De kamers mooi ruim, wel gedateerd maar alles schoon.De badkamer ook mooi ruim en er is voldoende ruimte om je spullen bij de wastafel kwijt te kunnen.Wij hadden aan de voorkant een kamer, waar je mooi uitzicht hebt over het grote grasveld.Smorgen de zon in je kamer en je kunt twee grote schuif ramen openen.., wat je dan ook de hele dag lekker open kan laten. Ontbijt uitstekend met alles erop en eraan.Diner heerlijk en mooi opgemaakte borden., de kok maakte er steeds een feestje van.Het personeel bijzonder vriendelijk en waren altijd in voor een praatje.Je kon echt merken dat ze hun werk leuk vinden.

Ondanks dat komen we zeker nog keertje terug!

m.j. elsinga
29-6-2018

Wat niet goed was, de bediening in de Bar! Na een kwartier zitten wachten op een kelner, maar een melding bij de receptie gemaakt, waarna een een kelner met een grote tegenzin ( hij moest ergens anders weg komen) toch maar aan onze wensen gehoor doen. Een idee van ons is, een camera met een monitor bij de receptie te monteren, zodat de services naar behoren kan worden uitgevoerd, zoals het in een 4-sterren hotel behoord te zijn! Verder was ook het ontbijt op donderdag 28 juni slecht georganiseerd! Veel te weinig brood etc aanwezig!

Over 3 maanden weer!

Marinka Beemsterboer
28-6-2018

Ik kom al langere tijd, ongeveer om de 3 maanden in dit hotel. Ja het is er inderdaad een beetje oud. Een likje verf op de meubelen zou een boel goed doen. Maar ik heb alle keren wel een schone kamer en schone badkamer. De bedden zijn goed en ik eet er heerlijk. Het is al genieten als je uit je raam kijkt, je zit er midden tussen de bomen, elk jaargetijde is het er prachtig. Nou heb ik eergister gezien er ervaren dat het grind op de invalidenparkeerplaats is verdwenen. Dat ervaarde ik echt als enorme vooruitgang! Nu is het makkelijk je verplaatsen met rolstoel of rollator, ik werd er echt blij van! Ik zeg dus bij deze.... tot de volgende keer!

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Erica voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Erica scoort een 7.49 uit 10 op basis van 1373 reviews.