8,8

70 reviews over Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping in het Nederlands

Prima huisje, fijne rustige camping

Marian,
23-8-2018

Zeer klantvriendelijk. In verband met zeer slechte weersvoorspellingen mocht ik mijn boeking verschuiven naar een week later (en zonder verhoging van kosten omzetten van trekkershut naar 2-persoonshuisje. Super!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische tijd gehad in de trekkershut!

Stelder,
23-8-2018

Wat een fantastische plek! Zo rustig en stil en de trekkershut was heerlijk: goede bedden, leuke inrichting en heel veel privacy. Ontzettend behulpzaam en aardig personeel. Geen keiharde muziek of aso’s, zo hoort het te zijn op een camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie

Samuel,
10-8-2018

Heerlijk rustig met de fijne voorzieningen van naastgelegen park (op loopafstand)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke no nonsens camping

Mevr. Heil,
5-8-2018

Heerlijke no nonsens camping op een prachtige locatie. De huisjes op bieden genoeg privacy tussen bomen en struiken. Ik heb fietsen gehuurd via Et Spoek, waarbij ze rekening hielden dat we een kleine damesfiets voor mijn dochter van 11 nodig hadden. Fietsen waren super! Net als de omgeving. De camping ligt in het bos, dus je bent al op avontuur op het moment dat je de fiets opstapt. Kronkelwegen, heuvels op en af. Met de drie versnellingen die wij ter beschikking hadden, zeer goed te doen. Ondanks de grote droogte en hitte was de natuur echt prachtig en de bossen een heerlijk plek om te fietsen. Ons huisje (Vos) had alle basics die nodig zijn. Het tweepersoonsbed lag heerlijk en had iets weg van een inloopbedstee. De keuken beschikt over een koelkast met vriesvak en vierpits gasfornuis. Warm water via een geiser. Nostalgie 😀

Kinderen kunnen heerlijk buiten spelen. Zwemmen op camping ernaast en meedoen met vele activiteiten. Top👍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super voor kids

Fam van schaik,
3-8-2018

Al jaren trouwe bezoekers en het bevalt nog steeds. Heerlijke ruime plekken en een rust. Je kan van alle faciliteiten gebruik maken van de camping ernaast. Schoon sanitair en zeer vriendelijke beheerders.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een aanrader!

Lianne,
16-7-2018

Een heerlijke, rustige camping! We verbleven met twee volwassenen en 7 kinderen in de twee trekkershutten. Erg leuk. Mooi weer erbij: het weekend kon niet meer stuk (mede door het zwembad van 'de buren'). De ontvangst was hartelijk en het meedenken met van alles en nog wat prettig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk rustige camping

Ellen,
10-7-2018

Wij gingen op 7 juli een nachtje proefkamperen met onze nieuwe tent en kozen voor ‘t Spoek. Een rustige kleine camping in de bossen. Mijn complimenten aan Nelke. Wat is zij lief en wat denkt zij mee met de gasten. De camping is goed onderhouden en schoon. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

We komen er graag een volgende keer weer terug!

Anne en Janny Jager- Bolhuis,
8-7-2018

Als sinds mijn jeugd kom ik met heel veel plezier regelmatig op camping ' t Spoek.

Een heerlijke rustige camping in de bossen bij Beekbergen.

We verbleven deze vakantie in huisje de Lijsterbes.

De huisjes zijn eenvoudig ingericht maar ze zijn schoon en alles wat je nodig hebt voor een vakantie is aanwezig.

Door beheerdersechtpaar Ton en Nelke word je ontzettend gastvrij en vriendelijk ontvangen!

Gereisd met partner in juni 2018

fantastisch

ria meertens,
6-7-2018

alles netjes en schoon

heel vriendelijke eigenaars

Gereisd met partner in juni 2018

Ideale camping voor jong en oud, rustig.

Eefje Kool,
5-6-2018

Super service, overnacht in de trekkershut (de rode), veel privacy, klein speeltuintje voor de deur, toiletgebouw dichtbij en superschoon.

Ik kom al 29 jaar op deze camping, voorheen met mijn ouders in een caravan, nu om op bezoek te gaan bij mijn moeder en overnacht dan of in de trekkershut of in een 2persoonshuisje. Alles is schoon, netjes en verzorgd.

Vriendelijke eigenaren welke geen moeite schuwen om het je nog meer naar het zin te maken. Kantine is altijd open van 10 tot 22 uur, wanneer er geen mensen achter de bar zijn, is er een koffie/thee hoekje met koffie, thee en limonade en kan je hier gebruik van maken. Je schrijft je naam en je gebruik op en rekent later af.

Vanaf de camping loop je zo het bos in, waar je herten en zwijnen kan tegenkomen.

Een rustige camping, met ernaast een grote camping met zwembad en kindervermaak waar gratis gebruik van gemaakt kan worden.

Een TOP locatie dus.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.