Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping

90 reviews over Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping

• 2019
    9Annelies07-07-2019

Heerlijk

Mooiste plek van Nederland, midden in het bos, wakker worden met alleen het geluid van vogeltjes om je heen. Het huisje was fijn, en we konden heerlijk buiten zitten. Goede plek om af te kicken van het drukke leven. Alcohol niet gemist, de tv een beetje.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Sanne05-07-2019

Heerlijke plek

Het is een heerlijk kalme camping met stevige grasbodem. Veel bomen en ander groen, dat mooi onderhouden is. Sanitair is prima. Diverse wandelroutes te vinden, meteen vanuit de camping. De drukke buurcamping biedt extra vertier, zonder voor overlast te zorgen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Thimo de Nijs27-06-2019

Prima verblijf

Prettige en rustige camping met een zeer behulpzame receptiemedewerker die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. We hebben één nacht doorgebracht met drie kinderen verbleven in een trekkershut en dat is buitengewoon goed bevallen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Christel Postma24-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Hele aardige, behulpzame mensen. Mooie, gezellige trekkershut. Fijn dat je ook vd faciliteiten vd buurcamping gebruik mag maken.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Frank & Brigitte19-06-2019

Geweldig!

Geweldige camping, heerlijk in de natuur. Als je tot rust witl komen ben je hier aan het goede adres. Wat wij zo leuk vinden is dat de kampeerplaatsen leuk door elkaar liggen tussen de prachtige bomen en bospaadjes. Geen nette vierkante afgebakende plaatsjes. Dat maakt het kampeerterrein zo bijzonder. Het sanitair is geweldig, lekker douchen zonder muntjes. Ook heel fijn dat je doormiddel van een hekje naar naastgelegen camping kunt gaan en daar gebruik kan maken van alle faciliteiten. Er is een winkeltje, een heerlijk zwembad en veel vertier voor kinderen. Dit maakt het voor ons extra interessant, je staat in de heerlijke rust maar door het hekje te gaan kun je gebruik maken van deze mogelijkheden. Ton en Nelke maken het af. Niets is teveel en alles is bespreekbaar. Zij maken de camping met hun enorme inzet tot dit geweldige paradijs. Wij hebben ons bijzonder welkom gevoeld. Wij kunnen niet wachten om snel weer te gaan!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Gerrit18-06-2019

Prima

Het is een rustige en gastvrije camping. In 2015 en 2019 hebben we een trekkershut voor enkele dagen gehuurd en dit was beide keren fijn vertoeven.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Jack van Rijsbergen14-05-2019

Heerlijk verblijf en rustig vertoeven.

Was heerlijk rustig, prachtige natuur en heel eenvoudig. Wie niet teveel eisend is heeft hier een heel plezierig verblijf.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Stephan Roovers05-05-2019

Netjes

Ja het is gedateerd, maar alles is verder tip top in orde. Je kan hier echt heerlijk wandelen en de kids hebben zich erg vermaakt. Super dat je ook van de facaliteiten van de naast gelegen camping gebruik kan maken. Hier zijn we dan ook vaak geweest. We hebben een super midweek gehad.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Petra van der poel15-04-2019

Een fantastische camping

Fijn huisje hadden wij, midden in de bossen, honden mochten mee, alles bij de hand, alleen jammer dat er geen televisie was.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8K. van Es10-04-2019

Geweldig!

We werden hartelijk ontvangen bij aankomst! We hadden een overnachting in een knus trekkershut geboekt. Helemaal prima! Als je de camping afloopt, dan loop je meteen de bossen in. De camping is heel rustig, je hoort de vogels fluiten!

Gereisd met partner in april 2019

7 tips over Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping

• Kim-Muller, 03-08-2012

Niet te missen is IJs van Co in Hoenderloo. Het allerlekkerste ijs van heel Nederland! De Brugkabouter in Eerbeek is een pannenkoekenhuis met grote buitenspeeltuin. En de Julianatoren is een erg leuk pretpark voor kinderen t/m 12 jaar.

• Lisanne, 13-09-2013

Voor een lekker hapje eten kun je bij het Liederholt gaan zitten. De omgeving van Loenen is ook leuk om te fietsen, met de hoogste 'waterval' van Nederland en een oude stoompapierfabriek.

• Chantal Stam-Moenen, 15-05-2012

Voortreffelijk Chinees restaurant en zeer goede lunchroom in centrum van Eerbeek, nabij Beekbergen.

2 vragen over Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping

• Schuring , 02-07-2018

Huisje huren

Wat zijn de huurprijzen van een huisje en wat is het goedkoopste om te huren?

• Jut, 28-07-2016

Vraag

Wij gaan binnenkort met 4 personen 2 kinderen 2 volwassenen na deze camping. Nu hebben wij het huisje e Nachtegaal nu vroeg ik mij af of daar alles aanwezig is. Dekbedden ect en vooral koffiezetapparaat of senseo

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig