Géén boekingskosten
/Nederland/Gelderland/Beekbergen/Campings Beekbergen/Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping

't Spoek Alcoholvrije Camping

NederlandGelderlandBeekbergen

We hebben de beste aanbieders voor Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 147 reviews
+47/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 147 reviews
  • 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

147 Reviews over 't Spoek Alcoholvrije Camping

• 9Stéphanie24-10-2022

heerlijk rustig en gezellig

voor de tweede keer in 't Spoek. Wat een heerlijke uitvalsbasis voor mooie wandelingen. In de schemering verschillende dieren tegengekomen. Op de camping is het stil en rustig. Het huisje heerlijk eenvoudig en knus. En wat een aardige beheerders en gasten!

• 9Cilia Legerstee21-08-2022

Een heerlijke rustige vakantie midden in de natuur

Vriendelijke en behulpzame beheerders ,schoon sanitair Ruime plaatsen in het groen ,geen auto’s naast de tent. Camping af en je staat in het bos en zwemmen bij de naastgelegen camping. Die is groot en druk,maar je kan gebruik maken van hun faciliteiten. Alles staat lekker doorelkaar verbonden met kronkelpaadjes ,kortom een heerlijke ouderwetse camping. WiFi is er wel en tv in de gemeenschapsruimte.

• 9J. Teeninga08-08-2022

Prima camping in mooie omgeving

Precies wat we zochten. Rust en ruimte. Met uitstekende voorzieningen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Bas01-08-2022

Rustige camping, maar stug beheer

Hele rustige camping, met daarnaast een grote camping waar je de drukte kunt opzoeken. Prachtig bos en hele mooie fietspaden. Erg mooi om hier te verblijven. We hadden een huisje en hier passen wel 3 auto's voor. Wij waren met 2 voertuigen en van ten voren gevraagd of deze bij het huisje mochten staan. Hierbij is mijn vraag niet duidelijk overgekomen en werd er erg stug zonder enig dialoog aan de regels vastgehouden en moest 1 voertuig buiten het hek. Uiteraard gedaan, maar we hadden het graag anders gezien. De eerste dagen stonden de beheerders constant aan de deur met een ander regeltje waar wij ons niet bewust van waren. Na dag 4 heb ik gevraagd of dit het was en ons verder met rust te laten, wat ze daarna ook gedaan hebben. Het huisje was erg vies bij aankomst en de stofzuiger zo vol dat de slang zelfs vol zat met vuil, ik moet nog horen of ik de schoonmaak kosten terug krijg, hier wordt natuurlijk niet snel op gereageerd.

• 1Eetgelegenheden
  • 10Mulder12-07-2022

Super fijne vriendlijke camping met alle rust

Me moeder en ik hebben weer mogen genieten op het spoek ! We proberen elk jaar weer te komen , en de natuur er omheen blijft elk jaar verassend ! Zelfs na zo 50 jaar te komen op het spoek ! Het wild in de bossen wat je zo maar tegen kan komen , door de rust die er is .vind ik geweldig ! Met wat doppindas lok je ook de eekhoorns bij het huisje ! Wij huren altijd huisje c die wat ruimer is Mocht je vragen hebben dan kan je altijd terecht bij de gastheer of beheerder ook fijn ! Naast de camping is een zwembad waar je gratis gebruik van mag maken !

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Tineke04-07-2022

Nooit meer in huisje 'de Vink'!

Heerlijke, prachtige, rustige camping. Al vele jaren mijn lievelingsplek in het bos.

Maar de sfeer is helaas de laatste jaren niet prettig. Voelbare spanningen/conflicten tussen beheer en bestuur! Huisje 'de Vink', waar ik een week verbleef was helaas niet goed schoon! Ook hing er een vreselijke rioleringslucht de eerste twee dagen! De gastheer bood wel eventueel een ander huisje aan. Dit bleek echter niet nodig, nà alles goed doorgespoeld te hebben (douche en gootsteen). Ik heb bij thuiskomst wel alles moeten wassen (ook ongedragen kleding, die in de kast hing). Had m'n eigen dekbed en kussens meegenomen. Helaas rook alles MUF! 👎 Het huisje heb ik schoner achtergelaten dan toen ik erin kwam.

Er is geen eetgelegenheid op de camping. Wel op de naastgelegen camping 'Lierderhoeve'.

Ook is het zwembad daar gelegen 'Lierderholt'.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Anja08-06-2022

Heerlijk

Wat hebben we weer een heerlijke rustige week gehad, goed weer , lekker gefietst en gewandeld met de hond.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Helma01-06-2022

Goed toeven op `t Spoek

Wij hebben met ons gezin van vijf volwassenen een midweek in trekkershut de Bosuil vakantie gevierd. Klein maar fijn. Heerlijk om een keukentje, gasfornuis en koelkastje te hebben. Bedden waren prima. Een vriendelijke beheerder en diverse mogelijkheden om gebruik van te mogen maken op de buurcamping, een goede regeling.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Fabiana27-05-2022

Geweldige camping voor natuur en rustzoekers.

Veel verbeteringen tov andere jaren. Ondanks een brandje dat het herentoilet tijdelijk onklaar heeft gemaakt zijn de overige toiletten super schoon. De martinus hoeve heeft een opknapbeurt gehad en heeft nu eindelijk een fijne sfeer met veel gezelligheid. Er liggen veel speeltjes voor de kinderen. Ook zijn er leuke activiteiten voor kinderen en volwassenen. De ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk. De rust op deze camping is overweldigend. Vanaf de camping is het heerlijk wandelen en fietsen op prachtige en vooral rustige paden. Een echte aanrader voor campeerders die rust en natuur zoeken. Bij de naastgelegen camping kan voor de liefhebbers gebruik gemaakt worden van een prachtig zwembad en horeca gelegenheden.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Raoul22-05-2022

De sfeer is jammer genoeg verdwenen

We kwamen op de camping, en dit jaar was het anders dan anders we werden namelijk niet meer zo openhartig ontvangen als in de vorige jaren. De sfeer in de kantine en op de camping was totaal verdwenen en niet meer zoals vanouds. Wat erg jammer is want ik had het altijd erg naar me zin. Er word niet veel activiteiten georganiseerd voor de kinderen. Mijn kinderen hadden trek in patat en werd er gezegd dat ik maar naar de andere camping moet. Ook lijkt het erop alsof het sanitair gebouw nooit meer word schoongemaakt. Erg jammer zo heb ik het nog nooit gekend.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar