Géén boekingskosten

Vakantiepark Landal Heideheuvel

NederlandGelderlandBeekbergen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Heideheuvel voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 1601 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Bij Landal Heideheuvel in Beekbergen verblijf je midden in de natuur. De kinderen vermaken zich de hele dag op onder andere de lasergamebaan, bowlingbaan en boogschietbaan, terwijl jij lekker op een terrasje in de buurt een drankje doet. Vanwege de mooie ligging van het park loop je zo het bos in voor een leuke boswandeling.

1601 Reviews over Landal Heideheuvel

• 10vera knotter27-09-2022

Fantastisch geweldig, perfect personeel

1 minpunt dat er een aantal scholen waren die veel herrie maakten, maar we kregen een fijn aanbod wauw

• 9Henk27-09-2022

Fantastisch park

Een werkelijk fantastisch park. Met onze 2 honden waren we binnen no-time in het bos, alwaar ze lekker konden ravotten. Ook leuke plaatsen: Apeldoorn, Zutphen, Arnhem en Ede liggen redelijk dicht in de beurt en daar is er voor ieder wat wils. Zowel ouderen als kinderen ( bv de Apenheul)

• 9B B L VAN DEN ENGEL24-09-2022

EEN TOP MIDWEEK GEHAD

GEEN MIN PUNTEN KUNNEN VERMELDEN SCHONE HUISJES UITERST VRIENDELIJKE PERSONEEL AANRADER !!!

• 9Gerda21-09-2022

Geweldig

Wij komen bijna ieder jaar een paar dagen naar Heideheuvel. Wat een heerlijk park, waar je tot rust komt. Mooie omgeving, en super vriendelijk personeel op het park. Alles bij de hand voor een heerlijke vakantie

• 8Onderkomen
  • 10fam Kagenaar Boot21-09-2022

prima bungalowpark

Het is een goed onderhouden park en ligt in een prachtige omgeving de Veluwe, vlakbij het plaatsje Beekbergen en centraal van steden zoals Arnhem, Apeldoorn Deventer, het park is zeker een aanrader, wij komen er al een jaar of 6

• 10S. Opdam20-09-2022

Heerlijk rustig, schone huisjes en het personeel erg aardig en zeer vriendelijk. Veel in de omgeving te doen. Eigenlijk voor ieders wat wils.

• 9Gien14-09-2022

fijn,comfortabel huisje op een fijn park.

mooie omgeving. vriendelijk personeel op hat park. inrichting bungalow perfect. Hond was welkom en de bedden waren ook goed.

• 9Eetgelegenheden
  • 9klaas13-09-2022

geweldig

plus punt. mooi omgeving mooie huisjes en een goede fasciteiten zeer de moeite waard.

• 8Mary Steijvers10-09-2022

Super fijn en groot huis in natuurlijke omgeving.

Het is een rustig park, fijn in de natuur gelegen. We hadden het vrij nieuwe 8-pers. huis (8L), heerlijk ruim met 4 slaapkamers, 2 badkamers, 2 aparte toiletten en zelfs een sauna. Lekkere Auping boxspring bedden (die ik persoonlijk wel wat hard vond). De inrichting is modern. Zag er schoon uit, op 2 kleine dingetjes na; nog 2 stuks vaat in de vaatwasser en nog een koffiecupje in het Nespresso apparaat. Voordeur openen werkt elektronisch met een app, dit werkte goed. Op het terras ontbrak wel wat privacy, door nog jonge aanplant bij dit huis. Lekker gegeten in het restaurant, waar zelfs aparte plaatsen binnen zijn voor mensen die een hond hebben. Snackbar ook prima. Personeel is ook vriendelijk. Er is ook een kleine supermarkt met heerlijke verse broodjes. Nadeel is wel dat je pas vanaf 16.00 uur je huis in kan; dat vinden wij wel erg laat! 14.00 uur zou fijner zijn! Verder ideaal als uitvalsbasis voor fietsen en wandelen.

• 8Activiteiten
  • 8Koen08-09-2022

Uitstekende (kinder-)vakantie gehad

Top vakantie gehad met onze jonge kinderen (6 weken en 2 jaar). Plus punten: A) Het speciale kinderhuisje (nr 107) had alle voorzieningen voor de kinderen die je kan wensen. Ook heel prima bedden trouwens. B) uitstekend vermaak voor kinderen op het park; Bollo, speeltuinen, springkussen, zwembad, dieren weide, klieder atelier en iedere dag een programma waarin meerdere dingen worden gedaan. C) heel prima en netjes restaurant/cafe/snackbar met lekker eten. D) laadpalen voor onze elektrische auto. Het weer zat erg mee, vrijwel hele week 25+ graden dus eerlijk gezegd zorgde dat voor een deel van het success van deze vakantie. Minpunten: het huisje is wel gedateerd. De wandjes zijn zo dun dat je anderen bijna kan horen ademen.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen