Vakantiepark Het Lierderholt

• Onderkomen8,7

186 reviews over Vakantiepark Het Lierderholt in het Nederlands

redelijke camping

W. Groeneveld, 29-10-2017

keurig douchegebouw, vriendelijk en behulpzaam personeel, camping weinig uitstraling, paden allemaal grof grind, plaatsen soms heel slecht bereikbaar (bijv plaats 357) met haaks op de plaats een greppeltje. Winkeltje klein en weinig open. Veel vaste bezoekers in zowel sta- als tourcaravan. Ook veel gedateerde caravans. Wij kwamen voor rust wat goed gelukt is. Ondanks alles een eenmalig bezoek.

Geweldige camping

Wendy, 26-9-2017
  • Activiteiten10

We zijn een lang weekend geweest, in het hoogseizoen, om de camping uit te proberen om volgend jaar een heel seizoen te staan.

Toiletten en douches mooi en schoon en ruim. Bij ieder toilet een alcoholpompje om zelf eventueel de bril nog schoon te kunnen maken. De douchecabines zijn ook erg ruim, douches zelf zijn aangenaam. Kinderdouche en toiletruimte was erg leuk en mooi opgezet. Onze 4-jarige dochter vond het prachtig.

Personeel zeer vriendelijk en heel erg behulpzaam. Nemen echt de tijd en denken met je mee.

Voor de kinderen is er genoeg te doen, mooie speeltuin en leuk zwembad. Animatie hebben we deels meegekregen, maar onze indruk was ook zeer positief.

Heerlijk dat je zo het bos in kunt lopen om de hond uit te laten.

Kortom, een heerlijke camping en we kunnen bijna niet wachten om hier volgend jaar heerlijk te genieten

Super schoon en netjes en genoeg te doen

Kok, 15-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Zwembad was een succes en genoeg te doen voor de kinderen.Vooral netjes dat het team langs tenten kwam om te vragen of er nog problemen waren en ze kwamen vragen hoe het op de camping ging.Top.

In de buurt is ook genoeg te doen.Dichtbij Apeldoirn en Arnhem.Jammer dat er een beperkt aantal seizoen plekken zijn.

Fantastisch!

Bianca, 13-9-2017

Super leuke camping

Zeker met kinderen voor groot en klein is er van alles te doen

Leuk mooi park

Knol, 13-9-2017
    • Onderkomen10

Wat wel veranderd mag worden is de prijzen in de snackbar, veel te duur. Voor de rest perfect

Heerlijke camping

Fam. Jansen, 28-8-2017
    • Onderkomen10

Mooie camping met ruime velden, de camping is groot, maar door de ruime opzet merk je niets van het aantal gasten op de camping.

Schoon toiletgebouw, iets wat kleine camping winkel (maar wel met alle benodigdheden aanwezig), leuke kinderanimatie voor jonge en oudere kinderen, goed restaurant en brasserie. Kortom, zeker de moeite waard. Het enige minpuntje is de temperatuur van het grote zwembad. Die is echt koud.

Fantastisch!

R. Guijt, 19-8-2017
    • Onderkomen10

Wij arriveerden in de "feestweek". Erg goede en leuke animatie voor de kinderen! (Knutselen, spooktocht en spelletjes.. super), maar ook voor volwassenen. Goed restaurant, alles top. Het zwembad vonden we wat minder, maar daarom niet minder plezier gehad.

Kampeerplek was ook fantastisch, leuke plek. Wij komen zeker terug!

Omgeving is erg mooi, aanrader: neem je fiets mee! Of huur deze op het park, want dat kan ook! Wandelen is ook erg leuk.

Heerlijk een week

Mvz, 16-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen7

Super netjes allemaal. Vriendelijk personeel. En heerlijk gegeten in restaurant Maar ook minpuntjes wij zaten in een huisje met een cv ketel met als laatste keuring in 2014. Geen rookmelders en koolmonoxide melders.en brandblussers Verder veel grind op de weg waardoor het voor kinderen moeilijk is om te fietsen. En 1 ding waar je de kinderen blij mee kan maken is een overdekt zwembad .als dat er zou zitten komen we zeker terug.

Geweldig

Hazel, 12-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Schitterend park met heeeeeeel vriendelijk personeel en je kunt er zalig eten....een super restaurant

Goed onderhouden in het bos gelegen camping

W van der Kooij, 12-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

De plaatsen variëren dus voor ieder wel een mooie plek. Receptie heel vriendelijk. Eens in de week kwam er iemand bij iedereen vragen of alles naar wens is. De eetgelegenheid is super. Het eten heerlijk. Toiletgebouw wordt heel veel schoon gemaakt. Geen een keer viezigheid meegemaakt. Wij zijn uiterst tevreden over de camping. De omgeving is fantastisch.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Lierderholt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Lierderholt in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Lierderholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Lierderholt scoort een 8.67 uit 10 op basis van 186 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: