Vakantiepark Het Lierderholt

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten8,8

270 reviews over Vakantiepark Het Lierderholt in het Nederlands

Met jonge kinderen

Weekend van heerlijk vermaak in het groepsverblijf

Marja en Leo van Zanten
17-9-2018
  • Onderkomen7

Wij zaten met onze kinderen en kleinkinderen (15 personen) in het prima groepsverblijf met 5 kamers met eigen ingang, toillet/douche en keukentje plus huiskamer met grote en kleine slaapkamer en bad/douche. We hadden een eigen terras, tuin en parkeerruimte. Bij elke vraag of verzoek werden we vriendelijk en uitstekend geholpen. Het zwembad en de speeltuin met luchtkussen en trapveldje waren een feest. Het bos ligt direct tegenover het park en is een heerlijk wandelgebied. Wij komen terug.

geweldig

willy
16-9-2018
  • Onderkomen8

afgelopen weekend geweest met de caravan wat een mooie plekken schoon sanitair en je loopt zo de bossen in geweldige plek om per mountainbike te verkennen signaal van de kabel was niet goed na een gesprekje met de buitenploeg kwam hij later in de avond het probleem oplossen geweldige service we gaan dan ook zeker terug

Fantastisch en tot ziens in 2019

S. Rozema
16-9-2018
  • Activiteiten8

Wij vinden de camping en ons verblijf daar fantastisch, wij bezoeken de camping vanaf 2006 ieder jaar, vanaf 2010 komen wij 2 maanden per jaar.

Goed kontakt met direktie en personeel en zijn vriendelijk en behulpzaam .

Wat vonden wij niet goed: Dat zouden wij echt niet weten.

Fantastisch kom december weer

P.c Davids
15-9-2018
  • Onderkomen9

Bijn alles goed .Alleen Dat er geen lees lampje in de slaap kamers waren .dat is niet zo leuk want als je wil gaan slapen moet je steeds je bed uit en in het donker je bed zoeken .

Het is er echt fantastisch

N dijkstra
15-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heel vriendelijk personeel en het is er altijd schoon. Ook wordt er een hoop geregeld voor de kinderen.

Super

Peter Welten
14-9-2018
  • Onderkomen10

Alles prima op orde. Goede sanitaire voorzieningen en klantvriendelijk.

Heel geschikt voor huisje voor warm zomerweer!

Familie Hartemink
14-9-2018
  • Onderkomen8

We waren de eerste gasten die in de boslodge verbleven. Wat een mooie accomodatie en wat was het al mooi aangelegd met wandelpaadjes en groen. Omdat het toen erg heet weer was, was de accommodatie ook heel geschikt voor het type vakantie.

Indien het slecht weer is en je veel tijd doorbrengt in het huisje, is de zithoek misschien wat minder comfortabel. Er is een vaste vrij harde bank en geen salontafel.

Heerlijk verblijf!

GMM Groot
13-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Ik kom hier al 20 jaar (vanaf mijn 12e) met veel plezier. Er wordt veel georganiseerd, voor alle leeftijden (voor jonge kids, tieners en volwassenen). De horeca zijn goed. Het zwembad leuk, vooral voor de kleine kinderen. Mooie omgeving en een net park. Een aanrader voor iedereen!

Fantastisch!

Monique
12-9-2018
  • Onderkomen9

Het Lierderholt is top! Lekker in de bossen, altijd leuke activiteiten, goed restaurant, behulpzaam personeel en ieder jaar zijn er weer vernieuwingen/verbeteringen op het park.

Het was fantastisch

Van merode
12-9-2018
  • Onderkomen9

Dat je hier naar toe gaat voor de mooie natuur

We hebben een aantal aanbieders voor Het Lierderholt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Lierderholt in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Lierderholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.