Géén boekingskosten

Vakantiepark Het Lierderholt

NederlandGelderlandBeekbergen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Het Lierderholt voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 304 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vanaf Vakantiepark het Liederholt bij Beekbergen loop je zo het bos in. Er is een zwembad, speeltuin en een animatieteam zodat de kinderen zich niet gaan vervelen. Op het terras van het restaurant kies je uit de uitgebreide kaart. Bezoek eens de Apenheul of Burgers Zoo of ga voor een dagje sauna bij Thermen Bussloo.

Contact

304 Reviews over Het Lierderholt

• 9Myrthe04-09-2022

Prachtig park midden in de bossen

Wij hebben 2 weken in de gewone boslodge gelogeerd, wat een prachtige plek! Sfeervol hofje, speeltuintje om de hoek en het voetbalveld, en vooral veel rust. Wel een enorm contrast tussen de 1e en 2e week.. de 1e week veel gezelligheid, kindjes en sfeer, de 2e week amper bezetting waardoor de sfeer weg was en ons zoontje van 7 niemand meer had om mee te spelen. Goed matras en krachtige douche, veel servies. In het midden van het park zijn veel vaste jaarplaatsen en dat doet afbreuk aan die sfeer. Het zwembad zou verwarmd zijn, maar is echt steenkoud. Onze zoon is een echte waterrat maar hij wilde er niet meer in. Glijbanen wel super! Poolbar beperkt open, sluit vroeg. Friterie top evenals de Lierderhoeve, pizza's beetje droog. Winkeltje te klein en beperkt voor zo'n groot park. Animatie top! Bij slecht weer zou een overdekte voorziening zoals een zwembad wenselijk zijn. We hebben een topvakantie gehad, heerlijke dennengeur, prachtig park

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Indira27-08-2022

Een top vakantie

We hadden via ‘ons plekje in het bos’ een glamping tent gehuurd. Top tent voorzien van alle luxe! Zelfs kruiden zijn aanwezig, voor als je ze zelf vergeet. Veel speelgoed, trampoline, speelhuisje en traptractor aanwezig. De tent is gezellig aangekleed. Contact met eigenaren verloopt perfect. Het park heeft een zwembad met stoere glijbanen, veel speeltuintjes en alles ziet er verzorgd uit. Wij komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden
  • 7C Janssen13-08-2022

Fijn verblijf, maar er zijn zeker verbeterpunten

• zwembad koud
    • glijbanen fantastisch
    • pizza’s erg lekker. Patat vd friterie slap en droog. In restaurant was Mixed grill voor prijs erg klein
    • bar aan zwembad is prachtige aanwinst
    • campingbedje heeft goed matras met Aero-hoes
    • Geen indoor speelvoorziening
    • In boslodge: douche & toilet roken ontzettend naar urine
    • Straal van douchekop was zo hard dat het op sommige lichaamsdelen pijn deed. Waarom is er geen verstelbare douchekop aanwezig?
    • Parasol tegen zon op veranda was prettig geweest. Evenals kussens voor in stoelen buiten
    • amper kookgerei: geen (houten) spatels, grote opscheplepels, maar 1 koekenpan(!), fatsoenlijke bakjes om hapjes of chips in te kunnen doen, niet alle pannen hadden een deksel, geen kunststof servies voor kinderen
    • matrassen erg hard
    • Geen horren voor ramen
    • Grindpaden zijn niet te doen. Funest voor kinderwagen. Voor baby zeer onprettig, auto wordt erg vies, kinderen kunnen niet fatsoenlijk fietsen
    • 8Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Martijn07-08-2022

Gemengde gevoelens

Op de camping is genoeg te doen. Wat mij betreft krijgt het animatieteam een dikke 10👍. Ook het eten is uitstekend. Daarnaast is het personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair vond ik verbazingwekkend schoon.

Het zwembad is perfect. Alleen jammer dat de poolbar al optijd dicht gaat.

Er is WiFi. Maar je kunt er niets mee. Er zijn helaas honden toegestaan waardoor de camping soms meer weg heeft van een dierenpension. Er wordt wat afgeblaft. Ook zijn de wegen op de camping heel slecht. Met de fiets over de paden (vol met grind) resulteert in een valpartij. Om dan nog maar te zwijgen over iemand met een buggy, etc. Ook liggen er dikke brokken beton waardoor je ook goed moet opletten waar je loopt.

Qua parkeer mogelijkheden is er een flink tekort. De camping staat bomvol met auto's.

Al met al toch een leuke vakantie gehad. Maar door de genoemde minpuntjes niet voor herhaling vatbaar.

• 7Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Tamar01-08-2022

Top vakantie met top personeel

We hebben 2 weken in een luxe boslodge gezeten (vlakbij het zwembad) en het was in 1 woord top! Super vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten in het restaurant, veel entertainment voor verschillende leeftijden (werd ook op toegezien) en het zwembad met de glijbanen waren heel leuk. Zelfs toen het heel warm was vond ik de drukte meevallen in het zwembad. De lodge was netjes, terrein wordt goed onderhouden, alles klopte! En in de omgeving is veel te doen zoals de Apenheul, het Bosbad en Hellendoorn.

• 10Mark11-06-2022

Lekker ontspannen.

Erg leuke, nette en kindvriendelijke camping. We hebben er 2 weken in de meivakantie gestaan. De kinderen vonden het fantastisch. De toeristische plaatsen zijn goed gescheiden van de vaste plekken en hebben een eigen ingang, hierdoor merk je niets van de vaste gasten. Ook het personeel is vriendelijk en ondernemen direct actie als er iets stuk is. Het animatieteam vermaakt de kinderen goed en in de meivakantie werden er zelfs nog extra opblaasbarer opgezet. De plekken zijn ruim, toiletten netjes.

• 8Sterre18-04-2022

Prima camping

Mooi aangelegde camping, wel veel vaste plekken met een hoog tuinkabouter gehalte. Daardoor ook veel vaste gasten, wat ik persoonlijk niet bevorderlijk vindt voor de sfeer. De camping plekken liggen mooi. Ruime plekken en net sanitair dat regelmatig goed werd schoongemaakt.

De animatie was geweldig voor de kinderen. Jammer dat het zwembad nog gesloten was tijdens de mooie Paasdagen. Ook het winkeltje zou meer uren open kunnen zijn. Leuk restaurant en compliment voor de bediening die extra hard werken iv.m. personeelstekort.

De camping ligt prachtig. We hebben een paar prima dagen gehad.

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 7T. van Dijk15-09-2021

Leuk park in een mooie omgeving.

Begin september een week geweest.Wij hadden de standaard boslodge 6 persoons gehuurd. Met zijn tweejes goed te doen, gaat denk met 6 personen erg lastig worden, daarvoor is hij gewoon te klein. 2 volwassenen en 2 kinderen gaat net. Huisje was schoon en voldeed naar wat je er voor betaald. De veranda is heerlijk en de lodges zijn leuk neergezet bij elkaar. Wifi is erg slecht. Park heel netjes en gezellig. Supermarkt dichtbij. Zat parkeerplek rond de accomodaties. Alleen de horeca viel ons tegen, wij moesten wel erg lang wachten voordat we geholpen werden en wat kregen, kan ook een moment opname zijn geweest, maar voor ons toch het enige echte minpuntje.

• 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Kim Hendriks15-09-2021

Heel fijn park. Geweldig fietsen en wandelen.

Heel mooi park. Midden in het bos. We hebben veel gefietst en gewandeld in de prachtige omgeving. Goede fietsen gehuurd op het park. Zwembad zag er heel leuk uit, maar zelf geen gebruik van gemaakt. In het mooie restaurant heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Zeer vriendelijk personeel.

• 7Onderkomen
  • 9Fam. de Koning14-09-2021

Top vakantie, wij komen terug!

Wat een leuk en mooi park. We zijn al op veel parken geweest ook van veel duurdere concurrentie maar nu is Het Lierderholt favoriet. We zijn hier 2 weken geweest. Vanaf dag 1 genieten. Voor de kids, ouders en opa en oma. Heel mooi privé chalet gehuurd met 3 slaapkamers. Was net nieuw. Fijn restaurant met heerlijk terras. Aantal keer erg goed gegeten. Animatie en horeca personeel top. Ze werken echt hard om er een mooie vakantie voor de gasten van te maken. Leuk dat je merkt dat de sfeer onderling zo goed is ook. Het zwembad met de gave glijbanen was erg in trek. Leuk spraypark voor de allerkleinsten. En prachtige omgeving midden in het bos. Veel leuke daguitjes in de buurt; Julianatoren, Apenheul, Kröller Müller etc etc. Er is veel te doen, maar toch een rustig park, ook in de avond erg rustig en geen “overlast” van luidruchtige feestjes oid. Heel fijn voor kids, maar ook voor ons. Wij hebben het 2 weken top gehad en komen zeker terug!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen