Vakantiepark Het Lierderholt

Meten met twee maten

Joseppe
19-6-2018
  • Activiteiten6

Je mag absoluut niet met de auto het park in buiten de aankomst/vertrek dag. Slecht ter been moet je dus tweehonderd meter lopen over een kiezelpad met je inkopen ( drank - eten - etc ) en dat terwijl op een ander gedeelte ( 20m naast ons ) wél met auto's word gereden! Bij navraag zeer klantonvriendelijk te woord gestaan.Er wordt duidelijk met twee maten gemeten. Voor ons nooit meer!!

Nooit meer!

De Jong
19-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Niet klant vriendelijk!!!

Leuke camping voor jong en oud!

Meeuwvinkies
7-5-2018
  • Onderkomen9

Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan, mooie ruime plaats op een gezellig veldje (k40). Gelijk een werknemer die langskomt en vraagt of alles duidelijk is en of dat we nog hulp konden gebruiken. Sanitair prima in orde en erg schoon! Klein puntje... ik miste een aankleedkussen bij de kinderdouches. Prima eten in restaurant/snackbar. Animatie ook erg leuk en voor iedere leeftijd is er wat leuks te doen. Campingwinkel is klein maar de basis en de verse broodjes zijn aanwezig. Leuk treintje om de kids op te halen voor het theater. Wij vonden het een leuke camping in een mooie omgeving. Enig nadeel voor ons zijn de vele honden, maar dat is persoonlijk!

We hebben een aantal aanbieders voor Het Lierderholt voor je op een rij gezet:

Onvriendelijk te woord gestaan en niet meedenken

Jeroen de Bruin
2-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Service super slecht en heel onvriendelijke personeel. Personeel van de receptie met name.

Het gaat hier alleen maar om geld verdienen en er wordt niet met de gasten meegedacht. Al jaren komen we hier en elk jaar is er wel wat.

Super Camping

Willem Roersma
25-4-2018
  • Onderkomen9

Wat een mooie camping, ruime plaatsen.

Vriendelijke ontvangst, wij hebben een voorseizoen plaats en alles is tiptop in orde.

Personeel is zeer behulpzaam, en vriendelijk.

douches en toiletten bijzonder schoon.

Je loopt van de camping zo het bos in, geweldig

Tijdens de paasdagen een mooi recreatieprogramma vooral voor kinderen gezien.

Ook het treintje dat over de camping rijdt is zo leuk voor de kinderen

Ben je samen of met een gezin, deze camping is werkelijk geweldig.

redelijke camping

W. Groeneveld
29-10-2017

keurig douchegebouw, vriendelijk en behulpzaam personeel, camping weinig uitstraling, paden allemaal grof grind, plaatsen soms heel slecht bereikbaar (bijv plaats 357) met haaks op de plaats een greppeltje. Winkeltje klein en weinig open. Veel vaste bezoekers in zowel sta- als tourcaravan. Ook veel gedateerde caravans. Wij kwamen voor rust wat goed gelukt is. Ondanks alles een eenmalig bezoek.

Geweldige camping

Wendy
26-9-2017
  • Activiteiten10

We zijn een lang weekend geweest, in het hoogseizoen, om de camping uit te proberen om volgend jaar een heel seizoen te staan.

Toiletten en douches mooi en schoon en ruim. Bij ieder toilet een alcoholpompje om zelf eventueel de bril nog schoon te kunnen maken. De douchecabines zijn ook erg ruim, douches zelf zijn aangenaam. Kinderdouche en toiletruimte was erg leuk en mooi opgezet. Onze 4-jarige dochter vond het prachtig.

Personeel zeer vriendelijk en heel erg behulpzaam. Nemen echt de tijd en denken met je mee.

Voor de kinderen is er genoeg te doen, mooie speeltuin en leuk zwembad. Animatie hebben we deels meegekregen, maar onze indruk was ook zeer positief.

Heerlijk dat je zo het bos in kunt lopen om de hond uit te laten.

Kortom, een heerlijke camping en we kunnen bijna niet wachten om hier volgend jaar heerlijk te genieten

• Onderkomen8

Zwembad was een succes en genoeg te doen voor de kinderen.Vooral netjes dat het team langs tenten kwam om te vragen of er nog problemen waren en ze kwamen vragen hoe het op de camping ging.Top.

In de buurt is ook genoeg te doen.Dichtbij Apeldoirn en Arnhem.Jammer dat er een beperkt aantal seizoen plekken zijn.

Fantastisch!

Bianca
13-9-2017
  • Onderkomen10

Super leuke camping

Zeker met kinderen voor groot en klein is er van alles te doen

Leuk mooi park

Knol
13-9-2017
  • Onderkomen10

Wat wel veranderd mag worden is de prijzen in de snackbar, veel te duur. Voor de rest perfect

We hebben een aantal aanbieders voor Het Lierderholt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Lierderholt in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Lierderholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Lierderholt scoort een 8.45 uit 10 op basis van 191 reviews.