Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos

Kleine hotelsWeer vandaag16°1°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos voor je op een rij gezet:

1340 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos in het Nederlands

Ik zou hier niet naartoe gaan

Sabrina
11-10-2018

Kamers zijn simpel maar ok. Bedden klein en matrassen keihard. Kamers zijn heel erg gehorig!

Nooit meer

Marijtje Veenhuizen
19-9-2018

Wc niet schoon, barsten in de wastafel. Zeer kleine douche, water zeer heet, je kunt je behoorlijk branden! Personeel aardig. Eten heel matig.

Familiaal gevoel

Anoniem
12-8-2018

Heel fijn verblijf gehad in dit hotel. Alleraardigst personeel dat ons hielp met bagage en veel tips voor leuke uitstapjes. Kamers knus en gezellig. Familiaal gevoel.

HotelSpecials.nl

Voor ons nooit meer. Prijs kwaliteit klopt niet.

fam Hermsdorf
29-7-2018

Houd rekening met volgend:

Het terras ligt direct naast de 'grind'parking enerzijds en een rijksweg anderzijds.

Het restaurant en de ontbijt ruimte zijn mooi gerenoveerd, maar de kamers zijn klein, benauwd, donker, met 2 smalle lage bedden op wielen met springveer matrassen. Vies behang, vieze ramen.

Helemaal niet meer van deze tijd.

Sommige personeelsleden zijn geweldig, maar sommige ronduit niet geïnteresseerd.

Ontbijt is prima.

En de ligging heel centraal.

Maar niet landelijk zoals op de site vermeld.

Vies en nooit weer

J..Beenen
22-7-2018

Kamer vies

Terras wel fijn

Eens maar nooit meer.

S
23-6-2018

Owwww my God! Plat gooien en bomen planten, zodat het een écht bos wordt. Dit mogen ze geen hotel noemen. Gewoon te triest voor woorden. Oud, aftands, onhygiënisch. In de eerste kamer rook het alles behalve fris. In de tweede kamer was de badkamer, net zo groot als onze eigen toilet. En hier stond een wc in, er hing iets, wat moest lijken op een wastafel (thuis zou dat het fonteintje bij de wc zijn) én er moest in gedoucht worden. De tv ontvangst was heel erg slecht. De keuken ging om 21.00 uur dicht. Er was dan ook écht niets meer mogelijk. De lounche/bar werd om 23.00 uur leeggeveegd. Bezoekers moesten naar hun kamer.

Wat een drama! Dit nooit weer!!

Bart
11-6-2018

Heel weinig goeds kan ik over dit hotel vertellen. Het is er één uit een boekje! Uit een horrorboek. Kijk ook eens bij de Facebook recensies. Dat geeft een heel goed beeld van de situatie. Het is een ramp en ik raad iedereen aan om dit hotel met een grote boog te vermijden!!!

Leuk voor 1nachtje

Schellekens
28-4-2018

Klein,knus hotel,mooi gelegen.

Kamers prima,goede bedden alleen hele kleine badkamer.

Hotel veel achterstallig onderhoud en op de kamers rook het niet fris ( riool lucht)

Ontbijt redelijk

Graag komen we nog eens terug.

Jacqueline
16-2-2018

Gezellig klein hotel met prima restaurant en zeer vriendelijke, behulpzaam personeel.

fantastisch

Henk
8-2-2018

Zeer goed verblijf, kamer zeer schoon en netjes, heerlijk ontbijt en diner, personeel zeer vriendelijk en vakkundig. Wij komen zeker terug!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.