Kleine hotelsWeer vandaag9°3°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

1343 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos in het Nederlands

Oudbollig

Sonja,
17-3-2019

Sober hotel met kleine gehorige kamers.

Badkamer druk toe aan vernieuwing.

Stoffig.

Gehorig

Klein

Lage te zachte bedden

Zo is de kamer.

Wij zaten er voor een zeer leuke aanbieding gelukkig maar anders was het veel te duur geweest.

Ontbijt was goed.

Plus het restaurant i.p.v. 3 sterren het hotel heeft het restaurant 4 sterren dat is duidelijk te merken.

Heerlijk gegeten.

Winkelstraat op 200 meter van het hotel.

Geen invaliden wc/kamer.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Waarschijnlijk niet meer

Werner,
14-11-2018

Bij aankomst ontvangen door vriendelijk personeel. De eerste nacht begon de ellende. Blijkbaar gaat s'nachts een wasmachine aan in het bijgebouw. Mijn kamer (301) in dat bijgebouw ligt blijkbaar tegen de ruimte aan waar de wasmachine bevind. Nacht twee, hetzelfde liedje. Is nu inmiddels 02:30 uur en zojuist via een decibel app meting gedaan en kwam uit op pieken van 40 decibel. Nachtreceptie middels nr 9 gebeld, maar die konden niks betekenen, daar zij op een andere locatie aanwezig waren. Kort samen gevat, kamer met bed en douche waren goed. Personeel ook vriendelijk. Ontbijt en diner ook goed. Het bijgebouw is super gehorig mede door de wasmachine, maar ook het lopen van hotelgasten over de houten vloer. Voor mij niet nog eens.

Gereisd zakelijk in november 2018
Team Receptie Het Veluwse Bos, Receptie Medewerker, 25-11-2018

Geachte gast, wat vervelend om te lezen dat uw nachtrust in ons hotel zo is verstoord. In ons bijgebouw staat geen wasmachine, maar onlangs hebben we daar last gehad van een soort ronkend geluid in de radiatorbuizen. Ik vermoed dat dit heeft gespeeld tijdens uw verblijf. Onze excuses hiervoor.

Ondanks deze ervaring zien wij u graag nog eens terug. Wellicht is het dan een optie om een kamer aan de achterzijde in ons hoofdgebouw te reserveren?

Met vriendelijke groet,

Team Receptie Het Veluwse Bos

Voor mij niet meer

Elly,
8-11-2018

Expliciete boeking gevraagd ivm herrie aan straatkant voor een kamer met bad in het bijgebouw. Dit is mij tot 2 x toe bevestigd. Bij aankomst noch een kamer met bad noch een kamer in het bijgebouw. Bij niet accepteren van de wel gereserveerde kamer kon men met andere Fletcher hotels bellen of daar iets vrij is. Dat heeft als je 's avonds aankomst geen voorkeur. Klantvriendelijkheid om dan met een kleinigheidje als een kopje koffie of dergelijke een gebaar te maken zit er ook niet in. Even bellen dat de gereserveerde kamer niet meer beschikbaar is wordt ook niet gedaan. Nogal teleurstellend en niet de eerste keer dat het hier fout gaat. Daarom expliciete benoeming van gewenste kamer maar helaas.... voor mij niet meer naar dit hotel

Gereisd alleenreizend in november 2018

HotelSpecials.nl

Ik zou hier niet naartoe gaan

Sabrina,
11-10-2018

Kamers zijn simpel maar ok. Bedden klein en matrassen keihard. Kamers zijn heel erg gehorig!

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Nooit meer

Marijtje Veenhuizen,
19-9-2018

Wc niet schoon, barsten in de wastafel. Zeer kleine douche, water zeer heet, je kunt je behoorlijk branden! Personeel aardig. Eten heel matig.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Familiaal gevoel

Anoniem,
12-8-2018

Heel fijn verblijf gehad in dit hotel. Alleraardigst personeel dat ons hielp met bagage en veel tips voor leuke uitstapjes. Kamers knus en gezellig. Familiaal gevoel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor ons nooit meer. Prijs kwaliteit klopt niet.

fam Hermsdorf,
29-7-2018

Houd rekening met volgend:

Het terras ligt direct naast de 'grind'parking enerzijds en een rijksweg anderzijds.

Het restaurant en de ontbijt ruimte zijn mooi gerenoveerd, maar de kamers zijn klein, benauwd, donker, met 2 smalle lage bedden op wielen met springveer matrassen. Vies behang, vieze ramen.

Helemaal niet meer van deze tijd.

Sommige personeelsleden zijn geweldig, maar sommige ronduit niet geïnteresseerd.

Ontbijt is prima.

En de ligging heel centraal.

Maar niet landelijk zoals op de site vermeld.

Gereisd met partner in juli 2018

Gereisd met partner in juli 2018

Eens maar nooit meer.

S,
23-6-2018

Owwww my God! Plat gooien en bomen planten, zodat het een écht bos wordt. Dit mogen ze geen hotel noemen. Gewoon te triest voor woorden. Oud, aftands, onhygiënisch. In de eerste kamer rook het alles behalve fris. In de tweede kamer was de badkamer, net zo groot als onze eigen toilet. En hier stond een wc in, er hing iets, wat moest lijken op een wastafel (thuis zou dat het fonteintje bij de wc zijn) én er moest in gedoucht worden. De tv ontvangst was heel erg slecht. De keuken ging om 21.00 uur dicht. Er was dan ook écht niets meer mogelijk. De lounche/bar werd om 23.00 uur leeggeveegd. Bezoekers moesten naar hun kamer.

Gereisd met partner in juni 2018

Wat een drama! Dit nooit weer!!

Bart,
11-6-2018

Heel weinig goeds kan ik over dit hotel vertellen. Het is er één uit een boekje! Uit een horrorboek. Kijk ook eens bij de Facebook recensies. Dat geeft een heel goed beeld van de situatie. Het is een ramp en ik raad iedereen aan om dit hotel met een grote boog te vermijden!!!

Gereisd met partner in juni 2018

• HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.