Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos

Kleine hotelsWeer vandaag25°11°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos voor je op een rij gezet:

1333 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos in het Nederlands

Leuk voor 1nachtje

Schellekens, 28-4-2018

Klein,knus hotel,mooi gelegen.

Kamers prima,goede bedden alleen hele kleine badkamer.

Hotel veel achterstallig onderhoud en op de kamers rook het niet fris ( riool lucht)

Ontbijt redelijk

Graag komen we nog eens terug.

Jacqueline, 16-2-2018

Gezellig klein hotel met prima restaurant en zeer vriendelijke, behulpzaam personeel.

fantastisch

Henk, 8-2-2018

Zeer goed verblijf, kamer zeer schoon en netjes, heerlijk ontbijt en diner, personeel zeer vriendelijk en vakkundig. Wij komen zeker terug!

Heerlijk weekendje vertoeven

Els, 3-2-2018

Mooi hotel, erg vriendelijk personeel en overheerlijk eten! Wij hebben genoten van ons weekendje op de Veluwe!

Nooit meer

Mw.Visser, 4-1-2018

Kamer zeer klein en zwaar verouderd, ondanks bijbetaling. Wastafel met barsten, je zat tegen de douchewand met je ellebogen als je je afdroogde, je haar deed of je opmaakte.Licht achter spiegel deed het niet.Behang was kapot, vitrage met vlekken etc. Ontbijt was matig, niet zo uitgebreid als bij een andere Fletcher.

Vragen geen handtekening op bon zodat er de volgende dag veel problemen ontstaan zeker, als je zoals wij, de pech hebben dat er een ander zijn rekeningen met de zelfde achternaam op jouw kamer zijn gezet. Uiteindelijk opgelost maar zonder excuus.

Ontspannen nabij natuurgebied.

Paul, 27-12-2017

Kerstarrangement inclusief een uitgebreid ontbijt en driemaal uitstekend gevarieerd 4/5 gangen diner. Had een standaardkamer die op zich goed was, heerlijk geslapen alleen een veel te klein toilet annex douchecabine. Moest dwars op het toilet gaan zitten, te dicht tegen een muurtje aan geplaatst. In die vier dagen zeker 20 keer dezelfde kerstmis songs gehoord. Wat meer variatie aan te bevelen. Bar om 23.00 dicht in de avond. Voor mij aan de vroege kant. Voor de wandelaars ook een uitstekend hotel. In 10 minuten zit je in een prachtig natuurgebied.

Matig

Bert, 3-12-2017

We hadden een kleine kamer in het bijgebouw, maar dat wisten we. Het vervelende was dat het er steenkoud was en dat dit lastig te regelen was. Verder hadden we geen telefoon. Bellen met receptie onder het cijfer 9 was hierdoor lastig. M.a.w. diverse keren vice versa geweest naar de receptie.

Kwaliteit televisie zeer matig, de wifi is goed. Badkamer is groot maar slecht verlicht.

's Avonds in het hotel gegeten. Niveau is niet geweldig, de rekening wel (100 euro voor 2 personen) Personeel is erg aardig. Sfeervol restaurant.

Al met al: er zijn absoluut betere Fletcher hotels!!

Prijs/prestatie was super!

Han Bezuijen, 20-10-2017

Fantastische gastvrijheid

Super goede keuken

Uitgebreid ontbijt

Goede ligging op de Veluwe

euke locatie, maar hotel viel echt tegen !

Dirk Pattyn, 8-10-2017

Uitermate vriendelijke bediening en ontvangst. Daar geen verkeerd woord over, integendeel !

Echter de kamer is piepklein, je kan juist rond het bed.

Het vast tapijt verspreide een onfrisse geur! Alsook het tapijt in de hal.

Vrij lawaaierige kamer, je hoort iedere wagen die voorbijrijdt..

Kamer was ijskoud als we toekwamen en pas midden in de nacht weer op temperatuur. En dan weer een sauna, niet te regelen.

Gezellig restaurant om te zitten.

Diner was de eerste dag goed, de tweede dag niet te eten.

Ontbijt is perfect.

Ik ga daar nooit meer terug naartoe!

Veel lawaai van laat toekomende hotelgasten.

Tja....

Lotje, 7-10-2017

Vriendelijk personeel,goed ontbijt.

Kamer minder goede verlichting,kleine kamer,smal bed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos scoort een 7.58 uit 10 op basis van 1333 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: