Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bosstersterster

6Voldoende

Nederland, Gelderland, Beekbergen

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1368 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos

• 8Femke van Heur12-02-2020

Rustig

Het hotel heeft een rustige omgeving. Een minpuntje dat ik bij aankomst voor mijn gevoel lang moest wachten bij de receptie. Het personeel was druk bezig om met elkaar te lachen. Voor de rest een prima verblijf.

Alleen gereisd in februari 2020

• 8Maarten11-02-2020

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs, aardig personeel. Airco slaat te pas en onpas aan wat beetje lawaai geeft. Ruime kamer, badkamer zou iets groter mogen.

Alleen gereisd in februari 2020

• 9Heugeu Patrick09-02-2020

Alles wat het moet zijn en méér :)

Mooi hotel, vriendelijke service, kortom een prachtbediening. Vooral de maitre d'hotel was bijzonder attent en de maaltijden waren superlekker. Dank aan het ganse team voor de mooie ontvangst.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8M.J. Emmen02-02-2020

Mooie omgeving!

mooie omgeving, knus hotel, één dame in de bediening erg streng en opdringerig, tweepersoonsbed helaas met twee losse matrassen waardoor je niet fijn naast elkaar ligt, ontbijt was goed! Apeldoorn leuke stad, sushi gegeten bij Silk, aanrader!

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Danielle Roost24-01-2020

Leuk, knus hotelletje

Ik vond het een prima kamer voor mij alleen. Lekkere verwarming die meteen aansprong en een heerlijk bed. Ik heb echt goed geslapen! Het enige nadeel vond ik dat het zo gehorig was..... ik kon het gesprek van de buren gewoon mee luisteren als ik de televisie uitzette. Badkamer was ook mini, maar als je voor je werk gewoon een nachtje een overnachting nodig hebt dan is dit hotel een prima keuze.

Alleen gereisd in januari 2020

• 3Slecht slecht slecht24-01-2020

Slecht slecht slecht

Veel te kleine douche en ontzettend gehorig. Kan buren letterlijk horen praten. Die kwamen om 1 uur ‘s nachts terug om vervolgens de tv aan te doen en hard te praten. Kamer stoffig, raambekleding wil niet dicht. Gevraagd om een kamer niet bij een lift/trap, krijg je toch een kamer bij de trapopgang.

Alleen gereisd in januari 2020

• 2019
    5Gw27-12-2019

Voor alleen slapen is het oke alleen prijs beetje

Kleine kamer weinig ruimte

Gereisd met partner in december 2019

• 5Catoo15-12-2019

Klein en vies

Het hotel zelf zag er netjes en sfeervol uit. Alleen na het inchecken mochten wij weer naar buiten. We hadden een kamer in een bijgebouw, niet in het sfeervolle hotel. In deze hotelkamer was het heel erg klein en vooral ook vies. Plekken op de muur, bruine vlekken op het matras en spinneraggen op het plafond. Niet voor herhaling vatbaar helaas.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Ingrid18-10-2019

Genoten van mijn verblijf!!!

Vreselijk genoten in dit kleine hotel, met uiterst vriendelijk, zorgzaam personeel. Het team zet zich enorm in om je welkom te laten voelen. Dit is ook te merken aan het eten. Smakelijk, mooi opgemaakte borden, goed bereid eten. De kamer is meer dan wat je verwacht bij de prijs die je betaald. (30 euro per nacht voor 2 personen met een voucher). Geen balzaal, maar heel schoon, prima sanitair en wat je nodig hebt is er. Bedden zijn prima. Mooie plek om te wandelen, te fietsen of om steden in de omgeving te bezoeken. Ik kom hier graag weer een keer terug!!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Ingrid Baalemans14-10-2019

Receptie niet gastvrij

Op zich n leuk hotel.kamer netjes met n piepkleine douche. Maar wat was de Mw aan de receptie ongastvrij. Ik kwam om 14.00 aan toen gaf ze aan dat ik om 15.00 moest terugkomen want dan was de kamer klaar.oke.want dit stond ook op de site. To e n ik om 14.50 terugkwam zei ze dat il moest wachten omdat ze de kassa aan t tellen was. En ja hoor toen kon ik ingecheckt worden door een aardige jongen maar er zat niet genoeg kleingeld in de kas ??? Was toch net opgemaakt?? Dus Mw kwam er weer bij. Van morgen toen ik uitcheckte was ze druk aan t bellen.de sleutel dus maar weggelegd.ze nam geen moeite om om even het gesprek te s taken.

Alleen gereisd in oktober 2019

160 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos

• Henk en Els, 22-05-2014

Overnachten maar eet elders

• mared, 06-06-2014

Bij het inchecken hadden we een dame achter de receptie die sprak of ze een standaard verhaal uit haar hoofd had geleerd, leek wel een bandje dat er af gedraaid werd, wat persoonlijke benadering zou prettig zijn.

• J. Corijn, 29-05-2014

Vermelding of er een lift aanwezig is op de website. Leuk uitstapje gemaakt met de VSM (stoomtrein) op paar km. afstand van hotel. Hierop attent gemaakt door stoomfluit, geen info van VVV of Fletcher.

7 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos

• maxime, 12-03-2019

Ander hotel gezocht

Wij hadden 3 daagse kamer geboekt. Vrijdag kwamen we er de verwarming stond loei heet op het kleine kamertje en het stonk er mega muf! Deur gelijk open gedaan waarvan de luxaflex niet tot nauwelijks omhoog konden en er viel allemaal stof af. Me vriend wou gaan douchen er lagen allemaal haren in de douch. Overal bloed aan de muur van dood gemaakte beesten? Vervolgens wou ik in bed gaan liggen kreeg ik overal jeuk. Tot me verbazing liepen er beesten in me bed en zag ik allemaal hout snippers ?

• Robin, 27-12-2017

Super lekker en sfeervol!

Heerlijk 3-gangen diner gehad! Sfeervol en gezellig restaurant en enorm vriendelijk personeel. Na het diner nog relaxt geborreld in de bar, leuke sfeer! Al met al een aanrader dus!

• Jan Renkens, 25-06-2017

Comfort kamer met terras

Is er een comfortkamer met terras nog over op 4 augustus voor 2 nachten? En mag ons hondje mee?

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos info

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen