Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

Kleine hotelsWeer vandaag13°8°
Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Boetiek Hotel BonAparte – Lochem voor je op een rij gezet:

139 reviews over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in het Nederlands

All in arrangement nooit meer. Viel tegen

Fam. De graaf
31-10-2018

Had all in concept, viel erg tegen. Weinig keuze bij 3 gangen keuzemenu of anders relatief veel bijbetalen dus vond dat misleidend. Kamers erg gehorig maar wel schoon. Bediening erg vriendelijk en mooie omgeving.

Geweldig hotel!

A. Molendijk
19-10-2018

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf bij Boetiek Hotel BonAparte. Bij binnenkomst werden we al direct door meerdere medewerkers heel vriendelijk verwelkomt!

Omdat we wat aan de vroege kant waren en nog niet op onze kamer terecht konden werden we aangenaam verrast door het heerlijke tuin terras aan de achterzijde van het hotel. Wat een mooi rustig plekje is dat! De omgeving is zeer geschikt om geweldige wandelingen of fietstochten te maken. En bij terugkomst werden we ‘s avonds opnieuw verrast door een top diner! Complimenten voor de keuken! We zijn meerdere avonden wezen eten en keer op keer was het weer geweldig! Er hangt een erg goede sfeer in dit hotel en dat maakt dat wij een geweldige paar dagen in de Achterhoek hebben gehad! Wij zullen zeker terug keren naar BonAparte!

Geweldig!

Roy Heijnen
19-10-2018

Het is een prachtig hotel wat in een schitterende omgevinging ligt, je bent dichtbij de grote steden maar je kan ook heel mooi wandelen/fietsen in de buurt.

Het is een hotel waar service echt op nummer 1 staat, waar het personeel je echt speciaal laat voelen

Je kan er ook voor kiezen om heerlijk op het terras te gaan zitten genieten van een heerlijk drankje.

En het restaurant is echt een aanrader om een keer langs te gaan. Al om al echt een top Hotel!!!

in 1 woord Wauw

Larissa
19-10-2018

Het is een ontzettend mooi en gezellig hotel.

Het personeel is zeer vriendelijk en probeert je echt het ultieme relax moment te laten ondergaan. Ook het zwembad is heerlijk om even in te ontspannen.

De kamers zijn zeer schoon, dit zelfde geld voor de badkamers.

Het eten is ontzettend heerlijk en zelfs van uit de keuken proberen ze je aan alle wensen te gemoed te komen.

Samen met mijn dochter heb ik een geweldig verblijf gehad in dit mooie hotel en komen zeker nog eens terug.

vergane glorie maar goed eten en vriendelijkheid

Adrie van den Hoek
17-10-2018

Goed eten. Goed bed, we hadden een luxe kamer. Het luxe zat hem in een goed bed, veel ruimte en een goede badkamer. Tegenvallers: zag er verder erg oud uit, kamer was vooral zeer gehorig. We konden de bewoners naast en boven ons horen praten. lopen, naar de wc gaan alsof het in onze kamer was. Gelukkig gingen ze wel op tijd naar bed, zodat de nachten toch goed waren. We zaten in kamer 102, in het oude gedeelte. De gangetjes er naar toe zijn smal en wankel, doordat de vloer niet gelijk loopt, met onverwachte opstapjes en kleine trappetjes.

Het kon wat beter

Thea en Ad
30-9-2018

Het is een mooi hotel in een oud gebouw. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping met balkon. De laatste dag waren er veel beestjes (een soort kevertjes0 waarvan we er minstens 10 hebben gevangen. Als we langer waren gebleven hadden we zeker een andere kamer gevraagd. Bij vertrek wel melding gemaakt. Het restaurant is gezellig, maar de biefstuk was erg taai en er waren nog wat tekortkomingen. Ook dat gemeld. Kortom er zijn wat verbeterpunten.

Aanrader !!

Fam v Dijk
16-9-2018

Een hotel om nog eens te bezoeken in een prachtige omgeving !

Kamer ambiance van het hotel zijn prima. Een min puntje is de trap naar boven met z'n smalle treden maar de lift staat voor je klaar !

Verder zwembad/fitnessruimte/kleine sauna helemaal top als start of aan het einde van de dag,

De kok verdient in onze ogen een speciale vermelding....prima!

Goed hotel, hier komen wij terug

G. de Vries
10-9-2018

Vierdaags arrangement geboekt, gezellig hotel met prima eten. Vriendelijk personeel. Nette kamer. Een mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Voor herhaling vatbaar.

Zéér zeker voor herhaling vatbaar!

Annemarie Vreeling
23-8-2018

Je voelt je er gelijk thuis. Samen met de prachtig gerenoveerde kamer, het vriendelijke personeel en de perfecte ligging aan de voet van de Lochemse Berg maakt het bezoek aan Boutique hotel Bonaparte tot een onvergetelijke ervaring.

Een échte aanrader

Genieten in de achterhoek dat doe je hier!

carica
8-7-2018

Wij hadden via reisorganisatie geboekt, aangenaam verrast door de lieve ontvangst en het mooie complex, we hadden zelfs een kamer met een terras/balkonzitje!

heerlijk terras zowel voor als achter het hotel, personeel is allemaal even lief en vriendelijk, Sheila Mike en Louise jullie sprongen er toch nog boven uit!

Handig om te weten is dat het 3 en 4 gangendinder bij de aanbieding i.r.l of met supplement prijzen of via de keuze van de kok gaat, desalniettemin vonden wij het heerlijk smaken! Locatie is top, alles is netjes schoon. Er is een sauna die aangezet kan worden, je vermaakt je hier echt prima! Neem wel muggenspul mee..

Moeten we een kritisch punt geven; airco zou fijn zijn op de kamer maar er staat een ventilator die het prima deed, het ontbijtbuffet was goed verzorgd maar wel erg krap als het druk is.

Wij komen graag nog eens terug in dit hotel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in Barchem (bij Lochem), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.