Tijdelijk €25 aanbetaling

Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 217 reviews
+80

8.5FantastischScore uit 217 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

In Gelderland bij Barchem ligt Boetiek Hotel Bonaparte - Lochem. Een verblijf hier is zeer compleet met de beschikking over een zwembad, fitness en kleine sauna. In het bijbehorende restaurant kun je prima dineren. Er is een mogelijkheid om fietsen te huren bij het hotel. Vanaf het hotel kun je meerdere wandel- of fietsroutes volgen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

217 Reviews over Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

• 5Hans de Graaf02-02-2023

Teleurstellend

Twee dagen na de reservering lag ik met koorts op bed , griep . Direct gebeld en gevraagd of het 4 daagse arrangement kon worden verplaatst , dat kon niet het hele bedrag moest worden betaald of gewoon komen . Toch geprobeerd maar na de eerste dag werd mijn vrouw ook ziek , toen zijn we na betaling van het volledige bedrag naar huis gegaan . Dat een Hotel boekingsvoorwaarden heeft begrijp ik , maar een koude onpersoonlijke reactie zonder een greintje coulance op wat voor manier dan ook staat in schril contrast met de gastvrijheid die wordt gepropageerd . Dat je je niet te veel moet voorstellen van de sauna en het zwembad was wel te verwachten . De gerechten in het restaurant zagen er beter uit dan ze smaakte maar de bediening was vriendelijk , het zal duidelijk zijn dat we hier niet meer terug komen . H de Graaf

• 10Angela20-12-2022

Tiptop kamer 201! Luxe….

Heerlijk hier zijn we weer! Dit maal op kamer 201. Een zeer schone, ruime en romantische kamer. We hadden als ontvangst een met een klein flesje wijn en twee biertjes op de kamer. Waardering voor vaste gasten! Jet stream bad viel goed in de smaak. En we hebben genoten van de BonAparte schnitzel en een super mals biefstukje. In het hotel is een lekker warm zwembad en een super fijne sauna.

• 6Theodora07-11-2022

Wij gaan hier zeker niet meer naar toe.

We kregen een verkeerde kamer waar ook nog eens veel grote krekels binnen en buiten op de ramen zaten. Volgende kamer ook geweigerd, moest nog gerenoveerd worden en er zaten weer heel veel krekels op de ramen, ook binnen. Heel vies! Derde kamer maar geaccepteerd. Hoofdgerecht op zondag was heel slecht, vlees hard en droog. Er lag één spruit, een champignon en een stukje broccoli op het bord. Friet of geb aardappels tegen betaling van € 4,00 . Na 2 dagen was het verrassing van de chef, bleek hetzelfde hoofdmenu, vlees was nu wel heel zacht. We kregen hier een heel onprettige discussie over met allerlei smoezen. Heel onprofessioneel! We kregen ter compensatie een kopje koffie met bonbons, hebben we maar geaccepteerd. De laatste dag werd een verkeerd dessert gebracht. Kan gebeuren, maar houdt dan niet vol dat dit wél besteld was. Ik weet toch wat ik besteld had!! Ik kreeg uiteindelijk het juiste dessert. We vinden het heel vervelend

• 9Gerard de Haan21-10-2022

Knus, sfeervol en goed verzorgd.

Met zes personen (3 kamers) verbleven wij in Boetiekhotel BonAparte van dinsdag 18 tot en met vrijdag 21 oktober 2022. Het hotel is gemakkelijk bereikbaar en is huiselijk en comfortabel ingericht. Het ontbijt en het diner waren onderdeel van het arrangement en werden dus in het hotel gebruikt.

• 10Bram Wijbenga29-09-2022

Geweldig

Wij zijn 4 dagen in het hotel geweest en in een woord geweldig! Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel en het eten was uitstekend. Ook een prettig ontvangst en hier werd allrs duidelijk uitgelegd aan ons Vanmorgen de nota duidelijk uitgelegd en splitsen was geen probleem Ook vanaf de kasrt besteld en er dtaat duidelijk op vermeld als je extra wil kun je tegen een geringe bijbetaling bestellen. Heel simpel En een extra compliment voor de koks wat op het eten valt echt niets aan te merken. En een vermelding wil je geen water dan bestel je wat anders en hier wordt niet moeilijk over gedaan. Samengevat TOP HOTEL VOOR WEINIG GELD.

• 7John01-09-2022

Geen tweede keer

Jammer had ons verheugd. Maar ben het eens achteraf met diversen reviews eens dat er wel een sfeer van aansmeren bestaat. Iedereen is denk ik sommelier , maar een bierkaart is in 5 dagen niet te vinden. Tijdens ontbijt akoestiek zeer slecht, harde muziek en ontbijt tafels veels te klein . Koffie in kannetjes . Veel mensen in de rij bij afrekenen en er gaat nogal eens wat fout . Iedereen kan dit horen . Ook bij ons was er een dubbele rekening i v m tafel wisseling. Dit moest iedereen horen. Jammer .

• 10Anne Ramakers26-07-2022

HEERLIJK!

Uitstekend hotel voor een arrangement! We hadden eerst alleen logies geboekt maar we konden zonder moeite omboeken naar een voordeelarrangement. En dat was echt te GEK! Het was twee nachten met twee ontbijten en een drie gangen keuze menu en een vier gangen verrassingsmenu van de chef. Dag 1 mochten we van de kaart kiezen. Er was een ruimte keuze binnen ons arrangement. Maar we mochten ook luxe a la carte gerechten kiezen. Hiervoor goldt een klein supplement. Wij gingen voor luxe en dat werd het. Dag 2 hadden we een verrassing en wat leuk dat er ingrediënten als Sardien in het menu zat. We hebben heerlijk gegeten! Onze kamer was heel leuk ingericht. In het oude gedeelte met sfeervolle details én airco. Fijn in deze warme tijd. Er is een klein zwembad en een kleine sauna in het hotel aanwezig.

• 10Jelmer26-07-2022

Zeer positieve ervaring

Positief verrast, mooie locatie en zeer goed verzorgd, mooie inrichting en zeer ruime en comfortabele kamer. Personeel is vanaf het eerste moment zeer vriendelijk en opmerkzaam hebben weten te verwennen. Restaurant is erg smaakvol ingericht en serveren echt zeer goed eten. Ruime keuze, ook voor mijn vrouw veel gerechten zonder vlees, en voor mij gelukkig ook een lekker stuk vlees . Goed ontbijt met ook hier weer uitermate vriendelijk personeel . Kortom hebben genoten en komen snel terug

• 2JvVugt25-07-2022

Zelfs de “gebakken lucht” moet je hier betalen

Aardig hotel, mooie omgeving. Vriendelijk personeel maar let op !

Zeer slechte ontvangst, er werd niets verteld, sleutels onbeheerd op tafel vóór receptiebalie, meermaals niemand aanwezig. Bij de aangeboden arrangementen blijkt bij het keuzemenu het merendeel van de gerechten een meerprijs te bevatten tot max. 6 euro per gerecht Door een slinkse manier van vraagstelling bij aanvang van het diner “Zal ik u wat water inschenken?” zonder verder iets te zeggen en zonder ergens een prijs te staan, het water voor 5,95 op kamer boeken Op terras kost koffie 2,50, na het diner kost dezelfde koffie 5 euro, alleen ook weer door de slinkse vraagstelling “wilt u er een bonbon bij”, wordt deze koffie dus 4,95 euro Dit gebeurt soms ook ongevraagd en toch op rekening Zeer slechte gastbeleving, weinig transparantie
    Geen deugdelijke drankenkaart, veel prijzen vanaf ? En de rekening daarom altijd negatieve verassing. Dus NOOIT meer !

• 9Jan en Lies Kooij15-07-2022

G E W E L D I G

TV ging kapot, dezelfde dag nog een nieuwe geplaatst en geïnstalleerd, top !

Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Lochemseweg 37, 7244 RR