8,8

Weer vandaag7°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Boetiek Hotel BonAparte – Lochem voor je op een rij gezet:

113 reviews over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in het Nederlands

Zeer goed verzorgd verblijf.

M.A.W.Peters, 16-2-2018

De ontvangst was goed, de kamer was ruim, de kamer was proper en opgeruimd, het ontbijt was goed verzorgd en het diner was heerlijk en meer dan voldoende.

Top hotel! Wij komen hier zeker terug!

Ellen, 15-2-2018

Wat goed is, de vriendelijke ontvangst, het zeer goede eten, de prachtige kamer met uitzicht op de tuin, de persoonlijke benadering, het ondertekenen van de drank bon. Wij drinken geen alcohol prijs cola light 2,50 euro. Aan de telefoon liet ik mij ontvallen dat het een verrassing was i.v.m. verjaardag tijdens eten verraste het personeel ons met een kleine attentie. Gewoon Top! Wij gaan hier zeker vaker terugkomen. Het geld waard. Wat niet....... ik zou het niet weten.

Zo geweldig dat wij zeker weer gaan

Mar De Boer, 15-2-2018

Zowel ontvangst, eten, zwembad, nee eigenlijk alles was prima.

Geweldig hotel, vriendelijk personeel en top eten!

Marielle Goemaat and friends, 30-1-2018

Heel gezellig hotel, leuke omgeving, ideaal voor fietsers, super restaurant alles was super goed en gezellig!!

Grietje horstman, 28-1-2018

Het wat een prachtige hotel en prefect eten omgeving is prachtig en bediening is perfect

Een geweldig goed hotel!

mary, 20-1-2018

Het is een heel fijn hotel, personeel is vriendelijk en professioneel. De kamers zijn ruim ,schoon en gezellig.

We werden echt in de watten gelegd en niets was hen teveel. Ook het zwembad en welness waren heerlijk en heel schoon en netjes gezellig hoor!! Een echte aanrader

Alles klopt

Familie Meijer, 10-12-2017

We zijn een weekendje bij Bonaparte geweest. Het is een hotel met warme aandacht. Het personeel is behulpzaam en attent. De kamers waren ondanks de kou buiten, heerlijk op temperatuur. Omdat het december is, was het hele hotel al in kerstsfeer. Zelfs een kleine kerstversiering op de slaapkamer. Het zwembad was heerlijk warm, en na een dagje wandelen in de schitterende omgeving, was dat een zalige bezigheid. Het driegangen keuzemenu was ook prima verzorgd: voldoende keus en kleine aanpassingen waren geen probleem. De omgeving is ook schitterend met de Lochemmerberg voor de deur. Naast wandelen kan je er ook fantastisch fietsen. We vonden het jammer om weer te vertrekken.

Professional, goed voor elkaar daar.

Dhr. Herremans, 25-11-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige min punt zijn de dranken prijzen, glaasje bier 3,95 euro en fles water aan tafel 5,00 euro

Knus, authentiek hotel

ADDIERS LINDA, 20-11-2017

De kamers bleken allemaal anders te zijn, ik had kamer 114, 1e verdiep aan de straatkant met balkonnetje. Dit balkon was echter niet te betreden. Kamers waren van alle standaard gemakken voorzien : nieuwe bedden, flatscreen tv, 2 zeteltjes en een tafeltje. Er was ook een haardroger aanwezig.

Hebben elke morgen genoten van een lekker ontbijt en 's avonds van een heerlijk avondmaal. Zeer lekkere keuken! Erg vriendelijk, goed opgeleid personeel.

Hebben genoten van de (kleine) sauna en het zwembad.

Zeer bosrijke omgeving om te wandelen. Knap in de herfst met al die kleuren!

Voor herhaling vatbaar!

Prima.

Marja Vervloet, 13-11-2017

Verblijf wat netjes en schoon. Eten was goed. Kleine puntjes zijn: aan de straatkant kun je last hebben van verkeer, ` s nachts en ` s morgens vroeg, dus : kun je daar niet goed tegen, even aangeven bij het boeken.

Ander puntje was: de kamer was nog niet klaar, toen wij arriveerden. We moesten nog een uur wachten. We hadden wel een kopje koffie of i.d. verwacht omdat wij moesten wachten en de schoonmaakdienst ' over tijd' was. Het werd gelukkig wel rechtgezet: bij het uitboeken kregen we 10 euro korting omdat het hotel-personeel ook vond dat dit anders had gemoeten. Dat vonden we dan weer klasse: dat het zo werd opgelost. Het verblijf hier was gezellig en aangenaam!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in Barchem (bij Lochem), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem scoort een 8.84 uit 10 op basis van 113 reviews.