Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

8.7Fantastisch

Nederland, Gelderland, Barchem (bij Lochem)

8.7Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Boetiek Hotel BonAparte – Lochem voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

In Gelderland bij Barchem ligt Boetiek Hotel Bonaparte - Lochem. Een verblijf hier is zeer compleet met de beschikking over een zwembad, fitness en kleine sauna. In het bijbehorende restaurant kun je prima dineren. Er is een mogelijkheid om fietsen te huren bij het hotel. Vanaf het hotel kun je meerdere wandel- of fietsroutes volgen.

170 reviews over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

• 2019
    9Fam. Ensink Schoonebeek19-12-2019

Een zeer goed hotel met een prima keuken

Een mooi hotel met erg vriendelijk personeel en een uitstekende keuken!

Gereisd met partner in december 2019

• 10Charles Hermus03-11-2019

Een hotel waar we graag weer naar terug gaan

Vanaf 1 november tm 3 november samen met mijn vrouw in Boetiek Hotel BonAparte geweest Schitterende omgeving als je van fietsen en wandelen houd Wij zijn 2 dagen wezen Mountainbike door door de mooie bossen (Lochemseberg) Waar het hotel aan de voet lig Wij verblijven vaak in hotels maar dit hotel verdiend voor ons dikke tien De eigenaars zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt In het hotel heerst echt een huiselijke sfeer De bediening is gastvrij en vriendelijke De kamers zijn schoon Ook het eten is heerlijk. Het ontbijt is misschien voor sommige niet uitgebreid genoeg Maar er genoeg om uit te kiezen. Dit hotel is echt een aanrader Wij komen zeker terug

Gereisd met partner in november 2019

• 10Leo de Bondt19-10-2019

Ik kom hier graag nog een keer.

Het is een 4 sterrenhotel en dat is het zeker 100% waard. De bedden zijn erg goed, het is er schoon, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en het eten is meer dan voortreffelijk. Als je het eten ziet en proeft, denk je dat je in een sterrenrestaurant zit, zo erg goed. Het enige minpuntje is, dat het hotel erg gehorig is.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Ivo Fleming01-10-2019

Fantastische bruiloft

Eind juni heeft Boetiek Hotel Bon Aparte onze bruiloft fantastisch verzorgd! Van ceremonie tot diner, van borrel tot avondfeest inclusief overnachtingen, het was helemaal tot in de puntjes geregeld. Het personeel is zeer vriendelijk en heeft er alles aan gegaan om ons een geweldige dag te bezorgen. De tuin was prachtig gedecoreerd en het diner smaakte heerlijk in combinatie met de goede wijn. Bon Aparte nogmaals bedankt!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Jan Snijder24-08-2019

Wat een super hotel,vanaf minuut 1 voel je je helemaal thuis.Het eten top,en het personeel verdiend een grote pluim.Kortom een aanrader in een mooie omgeving !

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Roelie Goeree15-08-2019

Afgelopen maandag in dit hotel verbleven. Super hotel. Netjes en schoon. Super vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Anoniem13-08-2019

Schoon hotel maar consumptie’s heel duur!!

Kleine kamer met krakende vloer. Wel heel schoon! Prijzen restaurant heel prijzig kopje koffie € 4,00 en klein schaaltje patat € 3,00 dit moet toch eigenlijk standaard bij gerechten geserveerd worden. Eten is lekker maar wel minimale hoeveelheid.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Hedwich06-07-2019

Heerlijk plekje

Wat mooi en luxe landelijk gelegen hotel. Zulke hotels tref je niet vaak meer aan. Sfeervolle kamer in een heel bijzonder en sfeervol pand. Kamers niet overdreven luxe. Maar alles wat we nodig hadden was er. Een heel mooi uitzicht! Een heerlijk terras in de tuin en erg goede keuken. Top!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Antoni03-07-2019

Uitstekend

Ruime kamers met airco en aan de tuin gelegen. Mooie badkamer en voorzien van alle gemakken. Modern en luxe. Gelegen midden in het bos. Heerlijk eten en juiste prijs kwaliteit. Personeel en ontvangst zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Faber de Best27-06-2019

Nie tvoor herhaling

Wij hadden een kleine kamer met een verouderde douche , erg benauwd allemaal. Veel overlast van het verkeer en geen airco aanwezig. Ontbijt en avondeten fantastisch, prachtige locatie voor diverse fietstochten.

Gereisd met partner in juni 2019

1 tip over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

• bob.driessen, 05-08-2016

Neem een tuinkamer, boven of beneden (met terras)

1 vraag over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

• Wanda, 04-06-2017

Toegankelijkheid rolstoel

Heeft iemand ervaring met een minder valide kamer? Is deze echt rolstoelvriendelijk? En de badkamer ... toilet met beugels? Douchezitje aan de muur met beugels? Of een losse douchestoel ...

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk