Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

HotelWeer vandaag17°10°
Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Boetiek Hotel BonAparte – Lochem voor je op een rij gezet:

121 reviews over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Grietje Bloemhof, 15-4-2018

Gezellig hotel met warme ontvangst.

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, wij hebben 3 dagen heerlijk gewandeld.

We komen zeker nog eens terug.

Buiten ijskoud binnen warm

Ruud, 11-4-2018

Genoten van een heerlijk weekend in het hotel, buiten was het ijzig koud, maar de vriendelijkheid van het personeel zorgde voor een warm gevoel.

Kamer goed

Eten goed

Heel erg flauw 2x gevraagd om heet water voor medicijnen 2x een thee in rekening gebracht €4,60

Het is super gezellig en fantastisch

Marieke, 5-4-2018

Het centrum van lochem is heel erg gezellig en leuk. Je heb verschilde uitgaan mogelijk heden. En bij de eetgalerie kan je lekker dineren. En bij buitencentrum ruigerode kan je fijn logeren op het park daar kom je lekker tot rust je zit midden in de bossen. Je heb voor de kinderen een fijn zwembad om daar gebruik van te maken. En op vrijdag is er altijd een kleine markt. En in de maand december is er een gezellige kerstmarkt de spullen woorden verkocht voor het goede doel en er is ook een theater voor steling met sprookjes verhalen en nog veel meer te doen. En je kunt er heerlijk fietsen om de omgeving

Genoten

Piet van Houten, 7-3-2018

Goede keuken , warme en gezellige uitstraling. We hadden een geweldige kamer en het personeel was uitermate klantvriendelijk en behulpzaam. Prachtige omgeving voor wandelingen en bezichtigen cultureel erfgoed

Geweldig!

Ineke Putto, 3-3-2018

7-9 april. Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Goed sfeer. prima eten. Uitstekende huurfietsen. Mooie kamer.

Geweldig genoten van hotel, omgeving en personeel

Coby faber, 26-2-2018

Je wordt bijzonder gastvrij ontvangen. Het is een gezellig en mooi hotel in een prachtige omgeving. Ze doen nog echt hun best om je het naar de zin te maken. Het eten was heel lekker en uitgebreid. Mooi ruime en schone kamers. dat alles voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Thuisvoelen...

José en Reinder, 21-2-2018

Een koffie staat klaar gevoel bij binnenkomst. TOP. We hebben genoten en komen nogmaals vertoeven in dit hotel.

alles compleet heerlijk eten leuke bediening

a.m.t. van timmeren groenendal, 18-2-2018

leuke accommodatie en prima verzorging

Zeer goed verzorgd verblijf.

M.A.W.Peters, 16-2-2018

De ontvangst was goed, de kamer was ruim, de kamer was proper en opgeruimd, het ontbijt was goed verzorgd en het diner was heerlijk en meer dan voldoende.

Top hotel! Wij komen hier zeker terug!

Ellen, 15-2-2018

Wat goed is, de vriendelijke ontvangst, het zeer goede eten, de prachtige kamer met uitzicht op de tuin, de persoonlijke benadering, het ondertekenen van de drank bon. Wij drinken geen alcohol prijs cola light 2,50 euro. Aan de telefoon liet ik mij ontvallen dat het een verrassing was i.v.m. verjaardag tijdens eten verraste het personeel ons met een kleine attentie. Gewoon Top! Wij gaan hier zeker vaker terugkomen. Het geld waard. Wat niet....... ik zou het niet weten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in Barchem (bij Lochem), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem scoort een 8.85 uit 10 op basis van 121 reviews.