Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

Kleine hotelsWeer vandaag5°4°
Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem
8,7

Omschrijving
In Gelderland bij Barchem ligt Boetiek Hotel Bonaparte - Lochem. Een verblijf hier is zeer compleet met de beschikking over een zwembad, fitness en kleine sauna. In het bijbehorende restaurant kun je prima dineren. Er is een mogelijkheid om fietsen te huren bij het hotel. Vanaf het hotel kun je meerdere wandel- of fietsroutes volgen.

We hebben een aantal aanbieders voor Boetiek Hotel BonAparte – Lochem voor je op een rij gezet:

143 reviews over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in het Nederlands

de Boer,
13-1-2019

Ik reis veel alleen, meestal naar het buitenland maar een ontspannen weekend Nederland gaat er ook in. Dit keer kwam ik terecht bij het prachtige boetiekhotel BonAparte. Wat een plaatje, wat een interieur en wat een geweldig lief personeel. Ik heb heerlijk gegeten in het restaurant. De keuken is echt top! Ik had onder andere een black angus biefstuk, ik bestelde deze rare en dat deed de kok perfect. Ik heb niet vaak zo een biefstuk. Het ontbijt de volgende dag was ook geweldig, wat uitgebreid. Zo veel keus dat ik te veel had gegeten. De wellness faciliteit is klein maar echt ontspannend, als je het nodig hebt is dit echt een aanrander. De kamer was ook super schoon. Ik kon niks maar dan ook niks vinden. Ik sliep in 111 waar de badkamer vernieuwd is met een heerlijke stortdouche love it! Het bed sliep ook geweldig het voelde echt als thuis het gehele verblijf. Ik kom hier zeker weer!

Top hotel

Woltmeijer,
6-1-2019

Een prachtige locatie in een schitterende omgeving.

Een fijne vlotte bediening in een sfervol hotel voorzien van alle luxe met een rustieke uitstraling,

Heerlijke kerst!

Angel,
2-1-2019

Heerlijk kerstarrangement, onze derde keer! Leuke activiteiten zoals een fakkeltocht, lekker eten, ontzettende mooie en sfeervolle kamers. En de prijs kwaliteit is uitstekend. Ontzettende aardige eigenaren. En vriendelijk personeel.

Gewoon een fijn hotel!

Eduard,
12-12-2018

Dit is zo’n hotel waar wij graag keer op keer terug keren. Dit vooral vanwege het zeer vriendelijke personeel. De kamers zijn up to date. Maar de ligging is in een oud pand met erg veel sfeer. Wel hier en daar wat kraken van de vloer. Maar zeker niet storend. Onze boetiek kamer was basic maar van alle gemakken voorzien. Lekkere bedden. En een heel bijzondere wandschildering van Napoleon. De badkamer was ruim en vernieuwd met een inloopdouche. Er zijn open slaande deuren. Maar daarachter niet echt een balkon. Een soort gezamenlijke balustrade. Uitzicht is fenomenaal. Goede WiFi. Er is een lounge in ee lobby bij de receptie met open haard. Ook is er nog een echt barretje voor een aperitief. Niet steeds bemand maar restaurant personeel komt wel bedienen. Er is een TVlounge. Klein maar heerlijk warm zwembad en een goed hete sauna met stortdouche.

All in arrangement nooit meer. Viel tegen

Fam. De graaf,
31-10-2018

Had all in concept, viel erg tegen. Weinig keuze bij 3 gangen keuzemenu of anders relatief veel bijbetalen dus vond dat misleidend. Kamers erg gehorig maar wel schoon. Bediening erg vriendelijk en mooie omgeving.

Geweldig hotel!

A. Molendijk,
19-10-2018

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf bij Boetiek Hotel BonAparte. Bij binnenkomst werden we al direct door meerdere medewerkers heel vriendelijk verwelkomt!

Omdat we wat aan de vroege kant waren en nog niet op onze kamer terecht konden werden we aangenaam verrast door het heerlijke tuin terras aan de achterzijde van het hotel. Wat een mooi rustig plekje is dat! De omgeving is zeer geschikt om geweldige wandelingen of fietstochten te maken. En bij terugkomst werden we ‘s avonds opnieuw verrast door een top diner! Complimenten voor de keuken! We zijn meerdere avonden wezen eten en keer op keer was het weer geweldig! Er hangt een erg goede sfeer in dit hotel en dat maakt dat wij een geweldige paar dagen in de Achterhoek hebben gehad! Wij zullen zeker terug keren naar BonAparte!

Geweldig!

Roy Heijnen,
19-10-2018

Het is een prachtig hotel wat in een schitterende omgevinging ligt, je bent dichtbij de grote steden maar je kan ook heel mooi wandelen/fietsen in de buurt.

Het is een hotel waar service echt op nummer 1 staat, waar het personeel je echt speciaal laat voelen

Je kan er ook voor kiezen om heerlijk op het terras te gaan zitten genieten van een heerlijk drankje.

En het restaurant is echt een aanrader om een keer langs te gaan. Al om al echt een top Hotel!!!

in 1 woord Wauw

Larissa,
19-10-2018

Het is een ontzettend mooi en gezellig hotel.

Het personeel is zeer vriendelijk en probeert je echt het ultieme relax moment te laten ondergaan. Ook het zwembad is heerlijk om even in te ontspannen.

De kamers zijn zeer schoon, dit zelfde geld voor de badkamers.

Het eten is ontzettend heerlijk en zelfs van uit de keuken proberen ze je aan alle wensen te gemoed te komen.

Samen met mijn dochter heb ik een geweldig verblijf gehad in dit mooie hotel en komen zeker nog eens terug.

vergane glorie maar goed eten en vriendelijkheid

Adrie van den Hoek,
17-10-2018

Goed eten. Goed bed, we hadden een luxe kamer. Het luxe zat hem in een goed bed, veel ruimte en een goede badkamer. Tegenvallers: zag er verder erg oud uit, kamer was vooral zeer gehorig. We konden de bewoners naast en boven ons horen praten. lopen, naar de wc gaan alsof het in onze kamer was. Gelukkig gingen ze wel op tijd naar bed, zodat de nachten toch goed waren. We zaten in kamer 102, in het oude gedeelte. De gangetjes er naar toe zijn smal en wankel, doordat de vloer niet gelijk loopt, met onverwachte opstapjes en kleine trappetjes.

Het kon wat beter

Thea en Ad,
30-9-2018

Het is een mooi hotel in een oud gebouw. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping met balkon. De laatste dag waren er veel beestjes (een soort kevertjes0 waarvan we er minstens 10 hebben gevangen. Als we langer waren gebleven hadden we zeker een andere kamer gevraagd. Bij vertrek wel melding gemaakt. Het restaurant is gezellig, maar de biefstuk was erg taai en er waren nog wat tekortkomingen. Ook dat gemeld. Kortom er zijn wat verbeterpunten.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in Barchem (bij Lochem), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.