Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

HotelKleine hotelsWeer vandaag21°16°
Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Boetiek Hotel BonAparte – Lochem voor je op een rij gezet:

133 reviews over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in het Nederlands

Aanrader !!

Fam v Dijk
16-9-2018

Een hotel om nog eens te bezoeken in een prachtige omgeving !

Kamer ambiance van het hotel zijn prima. Een min puntje is de trap naar boven met z'n smalle treden maar de lift staat voor je klaar !

Verder zwembad/fitnessruimte/kleine sauna helemaal top als start of aan het einde van de dag,

De kok verdient in onze ogen een speciale vermelding....prima!

Goed hotel, hier komen wij terug

G. de Vries
10-9-2018

Vierdaags arrangement geboekt, gezellig hotel met prima eten. Vriendelijk personeel. Nette kamer. Een mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Voor herhaling vatbaar.

Zéér zeker voor herhaling vatbaar!

Annemarie Vreeling
23-8-2018

Je voelt je er gelijk thuis. Samen met de prachtig gerenoveerde kamer, het vriendelijke personeel en de perfecte ligging aan de voet van de Lochemse Berg maakt het bezoek aan Boutique hotel Bonaparte tot een onvergetelijke ervaring.

Een échte aanrader

HotelSpecials.nl

Genieten in de achterhoek dat doe je hier!

carica
8-7-2018

Wij hadden via reisorganisatie geboekt, aangenaam verrast door de lieve ontvangst en het mooie complex, we hadden zelfs een kamer met een terras/balkonzitje!

heerlijk terras zowel voor als achter het hotel, personeel is allemaal even lief en vriendelijk, Sheila Mike en Louise jullie sprongen er toch nog boven uit!

Handig om te weten is dat het 3 en 4 gangendinder bij de aanbieding i.r.l of met supplement prijzen of via de keuze van de kok gaat, desalniettemin vonden wij het heerlijk smaken! Locatie is top, alles is netjes schoon. Er is een sauna die aangezet kan worden, je vermaakt je hier echt prima! Neem wel muggenspul mee..

Moeten we een kritisch punt geven; airco zou fijn zijn op de kamer maar er staat een ventilator die het prima deed, het ontbijtbuffet was goed verzorgd maar wel erg krap als het druk is.

Wij komen graag nog eens terug in dit hotel.

Megafantastisch

Bianca Janssen
20-6-2018

Ik vind dit een fantastisch hotel

Ik ben hier ook al eerder geweest in 2017 en vond het zo gastvrij en vriendelijk personeel

En mooi hotel met een prachtige tuin

In 2017 ben ik hier met mijn moeder heen geweest toen met de hond

Dat was voor ons alle 3 een uitje

Ook voor de hond op de kamer was dan ook goed voor zijn aanwezigheid gezorgd (hondenkoekjes)😍

Dat was ook echt een leuke attentie dat hij welkom was

En toen veel gefietst in de omgeving prachtig

En daarna lekker ontspannen in de sauna en zwembad

Maar in mei ben ik met een vriendin geweest ook weer fantastisch

Zei luste de gerechten niet die op de kaart stonden

Dus geen probleem zeiden ze

En ze hebben wat lekkers voor haar gemaakt wat ze uiteraard wel lusten

En deze bezoek hebben we met veel wandelen in de omgeven natuur doorgebracht ook waanzinnig

Ik ben alweer een volgend bezoek aan plannen

Hotel ja - restaurant nee.

Jos Adenaert
19-6-2018

Hotelkamer was prima. Er zijn wel gevaarlijke afstapjes op de gangen. Restaurant: arrangement is drie-viergangenmenu maar in de praktijk veel te betalen extra supplementen, dagen achtereen en bij elk hoofdgerecht hetzelfde groentegarnituur. Geen tafellinnen. De uitgereikte wandelroute is ruim gedateerd en klopt niet meer.

Fantastisch!

Annie
5-6-2018

Super fijn verblijf gehad! Gastvrij ontvangen en zeer vriendelijk personeel. S’avonds heerlijk gegeten in het restaurant! Dikke pluim voor de keuken! Wij kenden het hotel niet maar zijn zeer aangenaam verrast en zullen zeker nog een keer terug komen!

Onjuiste informatie bij reservering

Bij aankomst kregen wij kamer 112 toegewezen. Zeer kleine kamer 21 m2 en gelegen op de 1e verdieping aan een zeer drukke weg. Op de kamer was geen kastruimte aanwezig waar je kleding etc. in kwijt kon. Er kon geen raam open en als klap op de vuurpijl stond er om 21.00 uur tot middernacht een schijnwerper van 2000 watt direct op het raam de kamer in te schijnen. Dit geeft heel veel hinder!! Hoe verzin je het. Ons arrangement bestond uit 2 x gratis ontbijtbuffet en 2 x gratis 3 gangen menu. Helaas het 3 gangen menu was niet geheel gratis want bij verschillende gerechten moest een extra supplement betaald worden. We zijn dus behoorlijk om de tuin geleid bij het reserveren van dit hotel. Dit zijn geniepige trekjes om gasten naar je hotel te lokken. Conclusie: Dit was de eerste en de laatste keer! Wij geven ons verblijf van 2 nachten als beoordeling een 4.

Team Sales, Eigenaar, 6-6-2018

Beste Jan,

Wat jammer dat je niet tevreden bent over je verblijf. Bij het boeken kan er gekozen worden voor verschillende kamertypes. Jij koos voor de kleine kamer aan de straatzijde van ons hotel. Tevens de meest voordelige optie. Uiteraard beschikken wij ook over ruimere en luxere kamers. De voorkeur en de keuze laten wij over aan jou als gast. Je opmerking over het half pension menu is niet terecht. Dagelijks kunnen al onze half pension gasten kiezen uit maar liefst drie hoofdgerechten (vis, vlees of vegetarisch) zonder enige toeslag. Je wilde graag een ander en duurder hoofdgerecht dan waar je voor betaald hebt in je arrangement. In dat geval geldt er inderdaad een supplement. Op je tweede avond heeft onze keukenbrigade zelfs speciaal voor jou iets gemaakt dat niet op onze kaart staat. Helemaal gratis en voor niks. Terwijl hier wel extra tijd in is gestoken. Jammer dat je dit niet hebt gewaardeerd. Eveneens jammer dat je ons niet even een seintje hebt gegeven met betrekking tot de schijnwerper. Hier hebben we meteen actie op ondernomen. En deze schijnt nu niet meer op het raam van kamer 112. Wij vermoeden dat je geen klik hebt met het verblijf in een monumentaal pand. Toch wensen wij jou het allerbeste!

Topplek topeten topverblijf topmensen

Henk & Kitty Happe
27-5-2018

Begin mei Hotel Bon Aparte weer aangedaan met vrienden. Het verblijf voelde als thuiskomen.

Iedereen oprecht betrokken met de mensen! Een heel verschil met het plichtmatig te woord staan in andere hotels.

Weer heerlijk genoten van alle faciliteiten als sauna zwembad jacuzzi etc. Ook heerlijk zitten achter met uitzicht op een riante tuin of in de serre voor is een waar genoegen!

De optie om (elektrische) fietsen te huren om de buurt te verkennen gaan we zeker aanvatten..

Begin juli staat ons volgende verblijf, we zijn aan het aftellen!!!

We komen zeker terug!

Echtpaar 60+
11-5-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad én heerlijk gegeten.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in Barchem (bij Lochem), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.