Hotel Papendal

120 reviews over Hotel Papendal in het Nederlands

Nooit meer

Fam Rodrigus
3-5-2018

Op basis van de goede ratings op zoover kozen wij voor Hotel Papendal. Jammer dat wij het anders hebben ervaren. Bij de aankomst werden we al niet echt hartelijk verwelkomt door de receptioniste. Ze moest nog iets checken en riep telefonisch een collega bij haar. Vervolgens toonde zij enkele gegevens op haar computerscherm en ging die collega naar onze voorziene kamer. Heel die tijd +/- 10 minuten stonden wij daar aan de balie zonder enige communicatie wat er aan de hand was. Dit schiep al onmiddellijk weinig vertrouwen over het verdere verloop van ons verblijf. Vervolgens komen we op de kamer toe en blijkt dat de vloerbekleding helemaal niet conform de foto's is op de website. Wij hadden gehoopt een houten vloer of tegel te krijgen, dit was niet het geval. De kamer was verouderd en toonde weinig gezelligheid. Tevens was er ook geen Föhn of zitzak waar ze op de website wel naar verwijzen, mijn partner moest na het douchen met nat haar naar het restaurant omdat ze dit niet meer kon drogen. De bedden lagen prima maar dat was het dan ook. Uiteindelijk lag je toch wakker van de wasmachine die aan het draaien was de kamer ernaast alsook de slechte isolatie van de muren, je hoort alles boven of naast je. De persoon die ons bediende in het restaurant wat zeer onhandig, toonde geen initiatief wat de beleving van het diner ook naar beneden trok. De eerste ochtend was het ontbijt prima, de tweede dag kwamen wij om 08.45u aan en waren er geen koffiekoekjes meer, geen salade of tomaten, geen yakultjes die er anders wel lagen en nog erger was de koffiemachine stuk. Er liepen 5 medewerkers rond die niets ondernamen, gewoon wat rondliepen en wanneer je hen de vraag stelt of er iets nog wordt aangevuld krijg je de melding dat ze het hopen maar het niet kunnen garanderen. Wij betalen geen 221 € voor twee nachten om dan een ontbijt te krijgen met zaken die je zelf thuis ook voor elkaar krijgt maar dan 10 keer zo snel. Wat mij betreft kom ik hier niet meer, ik zou het anderen ook alleen maar afraden.

Fantastisch hotel!

Maxime
26-3-2018

Super gezellig en schoon hotel. Heerlijke bedden en schone/gezellige kamer! Het ontbijt is ook heerlijk en de omgeving is prachtig. Onwijs vriendelijk personeel, je voelt je echt welkom! Voor de tweede keer verbleven in hotel Papendal en wij zullen vast nog een keer terugkomen. Echt een aanrader om tot rust te komen in dit heerlijke hotel!

Goed betaalbaar hotel

Laura
26-3-2018

Kamer was netjes fris ingericht, bedden uitstekend.

Helaas een kleine tv en geen koffie/theefaciliteiten op de kamer.

We hebben een aantal aanbieders voor Papendal voor je op een rij gezet:

Mooie kamers en behulpzaam personeel

jantien
19-3-2018

Erg aardige mensen die je helpen bij alle vragen. Ook in de bediening erg goed geholpen. Het eten in het restaurant viel mij tegen. Ontbijt is erg goed.

Hier komen we terug!

JavaBur
27-2-2018

Fijne sfeer. Prettig personeel. Zeer behulpzaam. Gelukkig een zeer gezond ontbijt, zonder overdadige franje en ook nog lekker.

Zeer rustig gelegen groot hotel

Marleen
26-2-2018

hotel heel rustig gelegen midden in de bossen. Zeer goede fietsen te verkrijgen. De kamertemperatuur was echter veel te koud en konden we niet regelen.

Prima verblijf

Maurice
18-2-2018

Prima ontbijt, rustige omgeving. Gratis parkeren en wifi. Goed bedden. Gladde vloeren en bij melden van huisstof allergie is er extra aandacht besteed aan het schoonmaken van de kamer, dat fijne wij een goede service. Het was een fijn weekend weg. Standaard kamer zelfs bij de verwarming niet aan een beetje te warm.

gratis parkeren, wifi uitstekend. rustige omgeving. geen winkels in de buurt.

Prima!

Jacqueline
27-1-2018

Prima locatieligging voor uitstapjes naar Arnhem, Nijmegen, Kleef

Goed ontbijtbuffet

Rustige kamers

Hoewel het druk kan zijn op het complex, is er toch een heerlijke rust.

Goede uitvalbasis voor rust en uitstapjes

Jeffrey
26-12-2017

Het hotel is prachtig gelegen en heeft voldoende parkeerruimte. De ontvangst is vriendelijk en op het terrein is het mogelijk om een goede ronde te lopen. In de omgeving liggen mooie parken en diverse mogelijkheden voor uitstapjes. Een belangrijke reden om deze plek te boeken is rust, eventueel in combinatie met een bezoek aan Arnhem.

De superiorkamer is op bijna alle punten goed. Fijne bedden en een ruimtelijke beleving. De doucheruimte is één met de kamer en mede door de glazen wand in de kamer lijkt de kamer mij beter voor stellen dan voor vrienden en/of collega's. Op de kamer ontbreken een koelkast en een setje om koffie of thee te zetten. Het ontbijt is inclusief en zeer compleet.

In het hotel is een wellness aanwezig met fitness, sauna en turks stoombad. Voor een drankje en hapje kan je terecht in de bar of het restaurant. Er zijn niet veel aanvullende voorzieningen (poolbiljart of iets dergelijks ontbreekt). Daarom is het enkel geschikt voor mensen die zichzelf kunnen vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Papendal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papendal in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Papendal scoort een 8.18 uit 10 op basis van 120 reviews.