Hotel Papendal

133 reviews over Hotel Papendal in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Linda Germes
17-9-2018

Een zeer leuk hotel om te overnachten naar een concert, personeel zorgt ervoor dat je vervoer hebt van en naar , en natuurlijk weer terug naar het hotel. Top.

Team Papendal, Marketing & Communicatie, 21-9-2018
Bedankt voor je fijne review! Goed om te horen dat je een goed verblijf bij ons hebt gehad. Graag tot een volgende keer.

Mooi hotel op prachtige locatie

Joan Wagemans
4-9-2018

Hotel ligt op n prachtige locatie. Je loopt zo de bossen in. Veel sportfaciliteiten. Groot parkeerterrein voor hotel.

Shoppen kan in Arnhem, makkelijk te bereiken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid.

Mooie, schone kamer met airco. Wifi werkt prima.

Zondag ontbijt mogelijk tot 12.00 uur, net als het uitchecken.

Minpunten? Nee....

Tip: misschien een waterkoker op de kamer....

Team Papendal, Marketing & Communicatie, 18-9-2018
Hartelijk dank voor de fijne review! Daar help je onze toekomstige gasten zeker mee. Graag tot een volgende keer.

Mooie ligging , kamers gedateerd.

Hetty
26-8-2018

Prima ontvangst. Nette kamer, maar erg gedateerd. Uitstekende bedden. Geen airco, waterkoker, toiletborstel, föhn. Douche erg klein en donker. Toilet hing erg laag. Het ontbijt is uitstekend, jammer van de rij voor de koffiemachine. Half jaar geleden geboekt voor €144 per kamer ,prijs-kwaliteit niet in verhouding!

Team Papendal, Marketing & Communicatie, 18-9-2018
Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te schrijven. We hebben meerdere type kamers die wellicht beter zouden aansluiten bij jouw wensen. Wij hopen je uiteraard nogmaals op Papendal te mogen ontvangen en ervoor te zorgen dat jouw ervaring nog beter is dan nu ervaren.

Gewoon.

Ingrid
13-8-2018

Voor een viersterrenhotel viel de kamer tegen. Deze was heel simpel. En 's avonds was het eerst nogal rumoerig op de gang en buiten.

Team Papendal, Marketing & Communicatie, 16-8-2018
Bedankt voor je review, dat waarderen wij enorm. Graag tot een volgende keer (tip: wij hebben meerdere (ruimere) kamertypes die wellicht beter zou passen).

goed hotel

Patrick
12-8-2018

Hotel ligt in een mooie bosrijke omgeving. en centraal voor mooie fiets tochten. Ontbijt was goed en ruime keuze, wat slecht was dat er maar 1 koffie automaat in de ontbijtzaal was waardoor lange rij wachtende voor een slappe bak koffie. Bediening in dug out is slecht. Bediening kletst meer met elkaar dan dat ze oog hebben voor gasten. lang wachten op het eten, over een soepje en een hamburger hebben we meer dan 2 uur gedaan.

Team Papendal, Marketing & Communicatie, 13-8-2018
Hartelijk dank voor je review en we nemen je opmerkingen voor wat betreft de service in de bar en de koffie bij het ontbijt mee om intern te bespreken en waar mogelijk uiteraard te verbeteren. Graag tot een volgende keer.

Niet bij warm weer!

F.Vlak.
11-8-2018

—Wij hadden een piep klein kamertje zonder airco zelfs geen ventilator. Buiten was het 37° en binnen ongeveer ook .

Het is niet meer van deze tijd dat een modern hotel geen enkele koeling of afzuiging heeft. Als je doucht blijft de spiegel een uur onzichtbaar.

De locatie en het ontbijt zijn erg goed.

Ik heb het ook gemeld in het hotel bij het uitboeken.

Team Papendal, Marketing & Communicatie, 13-8-2018
Hartelijk dank voor deze review en we nemen je opmerkingen zeker ten harte! Onze superior kamers beschikken wel over een airco, wat inderdaad een goede uitkomst is met deze hitte. Wellicht is dat een optie voor een volgend verblijf. Graag tot een volgende keer.

uitstekend

Robin
8-8-2018

Uitstekende bedden, heerlijke douche.

Team Papendal, Marketing & Communicatie, 13-8-2018
Bedankt voor de review! Graag tot een volgende keer.

Lekker hotel in een bosrijke omgeving

Alex
7-8-2018

Ontbijt was top!!!!!!!!!!!!!!!!

Er mocht gerookt worden op het terras van een sporthotel!!!!!!!!Wat een waanzin. wie gaat hier iets mee doen?

Team Papendal, Marketing & Communicatie, 13-8-2018
Wat leuk om te horen dat het ontbijt naar wens is geweest! Graag tot een volgende keer.

Prima hotel en gunstige ligging voor dagtochten

Maarten
6-8-2018

Prima ontbijt zeer gunstig gelegen voor fietstochten. Fijne bedden. Prima hotel

Team Papendal, Marketing & Communicatie, 13-8-2018
Dank je wel voor je fijne review! Graag tot een volgende keer.

Prima hotel vooor goede prijs

Frank Merten
6-8-2018

Prachtige ligging, fantastische bedden, prima douche en topontbijt. Enige nadeel: geen balkon. Wel weer een mooi terras.

Team Papendal, Marketing & Communicatie, 13-8-2018
Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review te schrijven! Graag tot een volgende keer.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papendal in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.