Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem
6,5

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Arnhem voor je op een rij gezet:

685 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem in het Nederlands

Met jonge kinderen

Na één nacht vertrokken

Mieke
18-10-2018
  • Onderkomen1

Wij zijn vaker bij Oostappen geweest, maar nog nooit zulke slechte ervaringen als deze keer ervaren. Bij aankomst zag ik het al aankomen en stelde dan ook direct aan mijn man voor om om te draaien. Toch maar het voordeel van de twijfel gegeven. Eenmaal in het chalet vonden we een verrotte en zwaar beschimmelde en stinkende badkamer, een te vies en vette keuken om aan te pakken, een kachel met een onvolledige verbranding en matrassen waar je met een max gewicht van 30 kilo op kan liggen. Dit was echter niet het enige, al snel bekroop ons een unheimisch gevoel toen wij kapotte autoramen en afgebroken onderdelen zagen liggen. Na een nacht erover gelegen te hebben, slapen konden we niet, te gespannen of er niet iets zou gebeuren, besloten we te vertrekken, zeker nadat ik aangesproken was door een dronken 'gast' met een oneerbaar voorstel

Fort Oranje 2.0

Dirk
14-10-2018

Dit is Fort Oranje 2.0

Enorm veel patsers met paardenstaarten en pinkringen mogen aanschouwen, met daarnaast wandelende opmaakmadammen vol met tattoages. De familie Flodder zou hier zeker niet misstaan.

Tokkie's met soms wel 4 a 5 kinderen per gezin (kids net zo tokkie) die door uiteenlopende redenen hun huis in Arnhem zijn uitgesodemieterd door de gemeente.

Dronken Polen met elkaar op de vuist zien gaan met grote ogen in de kop, lees nu toevallig ook over een massale knok en steekpartij op deze camping afgelopen nacht.

De caravan was ook niet veel. Kapotte glazen in de kast, en we werden begroet door een andere ongenode bewoner, maar een rat zaten we niet echt op te wachten.

Zo koud als het water in het zwembad was is het op Antarctica nog niet, maar dat kwam door het snikhete weer nog wel van pas.

Slechter bestaat niet .

Tessa van Geel
26-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Ik heb nog nooit een recensies gegeven maar dit keer wel!! In 2010 was het nieuw en goed maar dit jaar 2018 is het zeer en zeer slecht!!! Durfde amper te eten of ik moest overgeven.. slechte huisjes, als je rug klachten wil ervaren moet je daar gaan slapen we hebben zelfs een luchtbed gekocht!! Ook doet de kachel het niet en het stinkt vreselijk binnen. De banken zijn doorgezakt en het is vreselijk lawaai buiten. De omgeving is wel mooi dus volgende keer een normale park uitzoeken ipv deze krotten wijk. Wij zijn na 2 nachten naar huis gegaan. Wat doe je daar als je huis en bed beter is... Sonde en doe er iets aan!!!!

Eens maar nooit meer

Mark
22-9-2018
  • Onderkomen2

Personeel was vriendelijk, maar de rest beviel vies tegen.

Hadden voor 4 nachten geboekt en zijn na 2 nachten vertrokken reden hiervan was tot de bedden zeer slecht zijn doorgehangen en te oude matrassen.

Had hard geregend en het rioolwater was terug gekomen door de wc.

Restaurant is een veredelde frituur.

Stacaravan was niet schoon

Een ramp!

Mw Smith
3-9-2018
  • Onderkomen2

Bij aankomst heb ik eerst de caravan moeten schoonmaken; alles was vies en overal lag zand! Ik had een 6-persoons stacaravan. De ruimte met het stapelbed is duidelijk niet bedoeld voor mensen groter dan 1.30 cm. Zowel de ruimte als de afmeting van het stapelbed zijn daar op afgesteld. Onze twee tieners van resp. 1.52 cm en 1.61 cm. hebben onze midweek dus op alleen maar op de bank geslapen. Nu het zwembad veel te klein was voor onze tieners hebben ze de zwembroeken maar in de koffer gelaten en wilden ze spelen. Voor tieners is er echter niets aan vermaak op het park. Ze gingen dus voetballen en kregen onenigheid met andere kinderen. Dronken ouders (het was gewoon middag) gingen zich echter hardhandig met de onenigheid tussen kinderen bemoeien en onze tieners werden daarnaast ook bedreigd. De leiding van het deed NIETS en reageerde nooit op onze verzoeken dit tot de bodem uit te zoeken.

Jerrie
1-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Hele leuke en gezellige animatie team echt was heel gezellig met hun dit jaar en het is jammer dat de zomerperiode af is

Ideaal voor midweek.

Nele
27-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Heel groot en net park. Leuk om te wandelen met dochtertje. Ons chaletje lag ideaal naast zandbak en speelplein. Dicht bij Zwembad, trampoline, winkel. Zwembad was leuk maar wat klein. Onze jongens waren heel de dag buiten, hadden geluk met weer want indien slecht weer denk ik niet dat we ons heel de dag hadden kunnen bezig houden. Chalet was wel niet zo proper bij aankomst. En er is weinig plaats voor babybed.

Nooit meer.

Moon
26-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Het park kan zeker een opknapbeurt gebruiken naar de maatstaven van deze tijd, sanitair schoon maar verouderd. Personeel komt ongeïnteresseerd over.

Nooit meer!

de Cock
26-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Huisje rook erg muf! Badkamer was beschimmeld. Servies stond vies in de kast en aan het koffiezet apparaat durfden je niet eens aan te komen zo vies. 6 persoons huisje geboekt. Erg klein. Het was het weekend koud en verplicht om binnen te zitten. Hierdoor erg weinig ruimte. In de horeca staat muziek erg hard. Bij het uitchecken aangegeven dat het huisje erg vies was en de douche beschimmeld. Antwoord van de medewerker dat is dan nou eenmaal zo.

Fam W.
25-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldige omgeving! Prachtige camping. Hier zaten we met eigen kampeer uitrusting. Zeer schoon sanitair. Mooie ruime kampeer plekken. Eind aug was het niet heel vol meer en hadden alle ruimte. Heerlijk!

Een avond “last” van harde live muziek gehad.

De A50 loopt dicht langs het park, die hoor je meestal erg goed. Vonden we zelf niet heel storend, maar kan mij de ergernis van sommige mensen voorstellen.

Goede en betaalbare snackbar.

Goede kamp winkel, zeer uitgebreid assortiment met normale prijzen. Zeer vriendelijk personeel bij receptie en horeca.

Nabij leuke uitstapjes, burgers zoo en water museum.

Een aanrader voor het hele gezin.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.