Vakantiepark
5,7

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen4,7

Omschrijving
Oostappen vakantiepark Arnhem ligt direct naast de stad. Hier kunnen de kinderen zich vermaken in de speeltuin en het binnen- of buitenzwembad. Let wel op, want het is niet altijd even grondig schoongemaakt. Je zit wel op de perfecte locatie voor leuke uitstapjes als Burgers' Zoo, park De Hoge Veluwe en natuurlijk Arnhem zelf.

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Arnhem voor je op een rij gezet:

686 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem in het Nederlands

fantastisch ik ga vaker

wilfret,
9-1-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

heel erg prachtig en heel veel activiteiten

wij hebben daar heel erg van genoten.

de caravan was schoon en de bedden lagen heel lekker.

het bestek en de broden zijn heel erg schoon

Gereisd met vrienden in juli 2018

Helaas na 1 nacht alweer naar huis gegaan

Anoniem,
2-11-2018
  • Activiteiten6

Al vaker op parken van oostappen geweest maar dit keer viel het ons heel erg tegen..

Park op zich niks mis mee..

Stacaravan van buiten mooi en op eerste gezicht van binnen ook maar toen we gingen zitten zagen we dat de hele bank onder de honden haren zat.. enorm veel..

Gelukkig hadden we lakens mee en konden we dat er op leggen..

Maar bed sliep zo slecht dat we na 1 nacht weg zijn gegaan (hadden 3 nachten geboekt)

Zwembad klein en als je niet zwemt en er gewoon zit met je kleren is het er hartstikke koud, niet te doen..

Absoluut geen park om heen te gaan als het weer minder is..

Helaas gaan we hier nooit weer heen

En wat mensen zeggen over fort oranje valt wel mee, hebben rondje park gedaan en vonden parelstrand dan veel erger..

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Na één nacht vertrokken

Mieke,
18-10-2018
  • Activiteiten1

Wij zijn vaker bij Oostappen geweest, maar nog nooit zulke slechte ervaringen als deze keer ervaren. Bij aankomst zag ik het al aankomen en stelde dan ook direct aan mijn man voor om om te draaien. Toch maar het voordeel van de twijfel gegeven. Eenmaal in het chalet vonden we een verrotte en zwaar beschimmelde en stinkende badkamer, een te vies en vette keuken om aan te pakken, een kachel met een onvolledige verbranding en matrassen waar je met een max gewicht van 30 kilo op kan liggen. Dit was echter niet het enige, al snel bekroop ons een unheimisch gevoel toen wij kapotte autoramen en afgebroken onderdelen zagen liggen. Na een nacht erover gelegen te hebben, slapen konden we niet, te gespannen of er niet iets zou gebeuren, besloten we te vertrekken, zeker nadat ik aangesproken was door een dronken 'gast' met een oneerbaar voorstel

Fort Oranje 2.0

Dirk,
14-10-2018

Dit is Fort Oranje 2.0

Enorm veel patsers met paardenstaarten en pinkringen mogen aanschouwen, met daarnaast wandelende opmaakmadammen vol met tattoages. De familie Flodder zou hier zeker niet misstaan.

Tokkie's met soms wel 4 a 5 kinderen per gezin (kids net zo tokkie) die door uiteenlopende redenen hun huis in Arnhem zijn uitgesodemieterd door de gemeente.

Dronken Polen met elkaar op de vuist zien gaan met grote ogen in de kop, lees nu toevallig ook over een massale knok en steekpartij op deze camping afgelopen nacht.

De caravan was ook niet veel. Kapotte glazen in de kast, en we werden begroet door een andere ongenode bewoner, maar een rat zaten we niet echt op te wachten.

Zo koud als het water in het zwembad was is het op Antarctica nog niet, maar dat kwam door het snikhete weer nog wel van pas.

Gereisd met partner in juli 2018

Slechter bestaat niet .

Tessa van Geel,
26-9-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Ik heb nog nooit een recensies gegeven maar dit keer wel!! In 2010 was het nieuw en goed maar dit jaar 2018 is het zeer en zeer slecht!!! Durfde amper te eten of ik moest overgeven.. slechte huisjes, als je rug klachten wil ervaren moet je daar gaan slapen we hebben zelfs een luchtbed gekocht!! Ook doet de kachel het niet en het stinkt vreselijk binnen. De banken zijn doorgezakt en het is vreselijk lawaai buiten. De omgeving is wel mooi dus volgende keer een normale park uitzoeken ipv deze krotten wijk. Wij zijn na 2 nachten naar huis gegaan. Wat doe je daar als je huis en bed beter is... Sonde en doe er iets aan!!!!

Eens maar nooit meer

Mark,
22-9-2018
  • Onderkomen2

Personeel was vriendelijk, maar de rest beviel vies tegen.

Hadden voor 4 nachten geboekt en zijn na 2 nachten vertrokken reden hiervan was tot de bedden zeer slecht zijn doorgehangen en te oude matrassen.

Had hard geregend en het rioolwater was terug gekomen door de wc.

Restaurant is een veredelde frituur.

Stacaravan was niet schoon

Een ramp!

Mw Smith,
3-9-2018
  • Activiteiten1

Bij aankomst heb ik eerst de caravan moeten schoonmaken; alles was vies en overal lag zand! Ik had een 6-persoons stacaravan. De ruimte met het stapelbed is duidelijk niet bedoeld voor mensen groter dan 1.30 cm. Zowel de ruimte als de afmeting van het stapelbed zijn daar op afgesteld. Onze twee tieners van resp. 1.52 cm en 1.61 cm. hebben onze midweek dus op alleen maar op de bank geslapen. Nu het zwembad veel te klein was voor onze tieners hebben ze de zwembroeken maar in de koffer gelaten en wilden ze spelen. Voor tieners is er echter niets aan vermaak op het park. Ze gingen dus voetballen en kregen onenigheid met andere kinderen. Dronken ouders (het was gewoon middag) gingen zich echter hardhandig met de onenigheid tussen kinderen bemoeien en onze tieners werden daarnaast ook bedreigd. De leiding van het deed NIETS en reageerde nooit op onze verzoeken dit tot de bodem uit te zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Ideaal voor midweek.

Nele,
27-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Heel groot en net park. Leuk om te wandelen met dochtertje. Ons chaletje lag ideaal naast zandbak en speelplein. Dicht bij Zwembad, trampoline, winkel. Zwembad was leuk maar wat klein. Onze jongens waren heel de dag buiten, hadden geluk met weer want indien slecht weer denk ik niet dat we ons heel de dag hadden kunnen bezig houden. Chalet was wel niet zo proper bij aankomst. En er is weinig plaats voor babybed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer.

Moon,
26-8-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Het park kan zeker een opknapbeurt gebruiken naar de maatstaven van deze tijd, sanitair schoon maar verouderd. Personeel komt ongeïnteresseerd over.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Nooit meer!

de Cock,
26-8-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Huisje rook erg muf! Badkamer was beschimmeld. Servies stond vies in de kast en aan het koffiezet apparaat durfden je niet eens aan te komen zo vies. 6 persoons huisje geboekt. Erg klein. Het was het weekend koud en verplicht om binnen te zitten. Hierdoor erg weinig ruimte. In de horeca staat muziek erg hard. Bij het uitchecken aangegeven dat het huisje erg vies was en de douche beschimmeld. Antwoord van de medewerker dat is dan nou eenmaal zo.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.