Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem
6,7

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Arnhem voor je op een rij gezet:

670 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem in het Nederlands

Nooit meer op deze lawaai-camping

Koos
15-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Dit park heeft een campinggedeelte voor toercaravans/tenten en een gedeelte met stacaravans voor verhuur tussen de caravans van vaste gasten/bewoners. Deze drukken een (negatieve) stempel op dit park: rommelig, "bijzondere" bewoners. De caravans zijn aardig afgeschreven en niet erg schoon, maar daar valt nog mee te leven. Wat echter ons vakantieplezier verziekt heeft, is de verschrikkelijke harde livemuziek die tot middernacht over het park schalde. Wij houden van rust, maar die is hier niet op dit park. Jammer want voor de rest doet men wel hun best om het de mensen naar de zin te maken en is het een mooie omgeving en heeft het park ook wel aardige faciliteiten , zoals een zwembad en speeltuintje voor de kinderen en animatie.

Wij zijn na weer een verstoorde avond 2 dagen eerder naar huis gegaan dan gepland was, helemaal klaar met het kabaal.

Hier komen we nooit weer terug.

Mevr Dijkstra
15-8-2018
  • Onderkomen4

Wij zijn 3dagen eerder thuis gekomen dan gepland.

Ontvangst was goed personeel aardig, maar de

caravan was vies het stonk er en de ramen waren erg vies.

Maar daar kan je nog doorheen kijken, want de prijs was er naar.

Verder had je nog van die tokkie mensen (vaste bewoners van het park) je pikte ze er gelijk uit , ze eigende zich alles toe.

Het ergste was nog die live muziek, wat zo hard stond dat het door de hele camping heen galmde,en dan overdrijf ik niet.

Wij stonden er ongeveer 300meter van af.

Maar het was afschuwelijk om aan te horen.

Om 12 was het nog niet afgelopen,wij hebben 3 x moeten bellen in de vakantie om te vragen wanneer die muziek zou stoppen.

Mooi zwembad, maar veel te klein voor zoveel mensen.

Kortom ik raad iedereen deze camping af.

Geen aanrader , mooie omgeving....

Familie
13-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Bij aankomst 1 uur te vroeg mochten we het huisje niet in ..de pas werd om 15:00 uur geactiveerd

Terwijl het huisje allang klaarstond

Het viel meteen op dat de busjes met PL hier de overhand hebben en minimaal 50 km per uur rijden

En niet 10 zoals op de borden aangegeven

Mijn dochters durfden niet te skeeleren en je werd bijna voor je sokken gereden als je naar de horeca ging ,Een hoop vaste gasten zijn daar de baas ...taalgebruik en overmatig alcohol speelt hier de boventoon DE HORECA!,de mensen proberen hun best te doen maar tegen zo veel asociale mensen zou ik ook wat sago worden,Eten is prima bij de horeca

snackbar niet echt aan te raden HET HUISJE h002

dit is 1 van de nieuwere huisjes wat pal naast het zwembad staat ja het is rumoerig maar te doen

Bedden zijn keihard huisje is vies en stoffig

Hier is alleen geveegd , tv van voor de oorlog

Kapotte bank , Sanitair was prima schoon

plekje H002 is een prima doorgang van gasten

Te erg voor woorden

8-8-2018
  • Onderkomen1

Mensen wij zijn veel gewend nooit geklaagd, revieuws altijd luchtig genomen. Mocht je houden van tokkie gehalte ten top, vieze horeca,fijn vies vervuild gegloord zwembad waarvan je uitslag krijgt ben je op het juiste adres! Stacaravan niet te vergeten..vies,alles kapot, 2 persoonsbed is wel oke maar de 2x 1 persoonsbedden van ca 50 cm breed is toch wel heel smal heel fijn! Fijne vakantie mocht je hiervoor kiezen..wij zijn met gierende banden na 1 nacht weggeaan.

Te doen

Jannes
5-8-2018
  • Onderkomen4

te doen.al vonden wij de chalet wel stoffig en erg muf ruiken.dat is erg jammer

door de extreme warmte was het in de chalet niet uit te houden.ook het zwembad is eigenlijk veel te klein voor zo een park zonder glijbaan of duikplank waardoor onze kinderen van 6.7 en 10 het al snel gezien hadden dit in combi met de drukte.

verder een mooie omgeving en goede snelle service bij de receptie en friettent.toch al bij al zal dit onze laatste ooststappen vakantie zijn geweest..dit was gelukkig met de veiling geboekt want 600 a 700 euro is het niet waard

• Onderkomen1

Er is niks goed daar. Oud verloedert park met weinig tot niks te doen. En wat er te doen is is vies of het zit dicht.. keiharde muziek elke dag en een terras vol met aso's kinderen die mekaar uitschelden voor k....lijer etc etc.. personeel wat er rond loopt zijn net zo erge tokkies als wat er voor de rest op het park zit. Vieze oude uitgeleefde chalet en heel anders dat op de foto staat. Voor de deur was het gewoon 1 grote zandbak vol met sigarettenpeuken en veel mieren. Pal naast de a12/ a50 dus voor je rust hoef je daar niet naar toe te gaan want het verkeerd raast dag en nacht langs je huisje. Eigenlijk raad ik niemand aan om daar naartoe te gaan. Veel vaste bewoners wonen daar omdat ze in Arnhem zelf van de gemeente geen woning krijgen meer omdat t zulke asociale zijn. Horeca ongeïnteresseerd personen vieze glazen en bestek. Eten is niet te eten. Weet niet wat voor kok daar staat.. maar die mag zich zelf geen kok noemen. In 1 woord Slecht

Camping in de natuur wel verouderd

Fam petra
5-8-2018
  • Activiteiten6

Op zich ziet de camping er mooi uit. Hoop natuur. Aan het einde van het park is een snelweg zit je in het begin/midden dan heb je er geen last van. Veel chalets staan tegen de rand aan dan heb je wel last. Wat wel echt een aantal minpunt zijn: wordt te veel met auto’s gereden op het park en veelste hard.Zit toch een grotere groep ja andere mensen kan niet zeggen dat ik van iedereen last had maar van somige wel. Savonds mochten me kids(10 en 7 )niet meer alleen de camping over (dat is dan toch wel jammer ) Zwembad is klein.En zekker te klein voor als de camping vol is nu al op de hele hete dagen was het onwijs vol voor al ook met opblaas banden Enzo.Badmeester 👍🏻 Personeel erg wisselend 👍🏻👎🏻

Wat dan wel weer erg leuk is vindt ik zelf is dat de carvin/tenten lekker rommelig staan dus niet hutje mutje en inkijk hier inkijk daar.toiletgebouw erg verouderd en veel te weinig voor de grote qua camping.Animatie leuk Jong team

Voor herhaling vatbaar :)

Tevreden gast.
3-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Leuk zwembad! Het chalet was goed genoeg, tv erg klein, maar daar ben je daar ook niet voor :) relaxte sfeer, leuk animatieteam.

Nooit meer

Anomiem
30-7-2018
  • Onderkomen1

Aso camping vol met kampers, dealers, wordt voor de vaste kampers rond gereden met hoertjes.. Veel polen.. Werd een kind mishandeld voor de ogen van een paar gasten. Chalet was erg klein en vies.. Wordt niks aan gedaan.. Douche krap en slechte watervoorziening.. Harde en smalle bedden. Banken stuk.. Noem maar op. We zijn een week eerder naar huis vertrokken...

Wij bevelen deze camping niet aan... Wij hebben dit nog nooit meegemaakt... Verschrikkelijk!

Fantastisch fenomenaal

Kampman
27-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een erg leuk park challetje was prima en schoon niet de allerluxte

Personeel op de camping erg vriendelijk

Eveneens als de bediening in het restaurant

Ben zeer tevreden over het park snap daarom ook niet de negatieve reviews van sommige mensen

Van de snelweg hadden we geen last

En polen en asosialen zitten er op elke camping wel tussen

Zwembad was ook goed ja het is niet subtropisch maar wel goed en een goed oplettende badmeester

Wij zullen hier zeker weer terugkomen

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem scoort een 6.66 uit 10 op basis van 670 reviews.