Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem

4.6Matig

• 4.7Eetgelegenheden
  • 3.7Onderkomen
  • 4.4Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Arnhem voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Oostappen vakantiepark Arnhem ligt direct naast de stad. Hier kunnen de kinderen zich vermaken in de speeltuin en het binnen- of buitenzwembad. Let wel op, want het is niet altijd even grondig schoongemaakt. Je zit wel op de perfecte locatie voor leuke uitstapjes als Burgers' Zoo, park De Hoge Veluwe en natuurlijk Arnhem zelf.

727 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem

• 2019
    1E30-10-2019

Nooit meer!!

Echt ontzettend vies waren de stacaravans die wij gehuurd hadden. Schimmel in de douche. Zand op de grond. Afval onder het bed. Aanrecht plakte. Er was duidelijk in gerookt . Met een citroen luchtje was dit een beetje verdoezeld. Op het park en net er buiten zeer veel zwerfafval. Door de vele ongure types op het park die er rondliepen voelde het ook niet echt veilig. Begrijp niet dat je dit als eigenaar van een camping wil...

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 3Janita24-10-2019

Nooit meer Oostappen

Heel vies huisje: schimmel en stank. Accomodatie erg gedateerd. Zou niet meer verhuurd mogen worden.

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 1Sz23-10-2019

NOOIT MEER

GA ER NIET HEEN! Jammer dat ik geen foto’s kan plaatsen, maar wat een spijt!!!!!! Smerig en oud!! Beschimmelde douches, frituurvet, stinkt naar rook, bakjes met peuken en oude koekjes onder het bed. Ik kan nog wel even zo door gaan!!!

GA HET ALSJEBLIEFT NIET DOEN!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 4Paula21-10-2019

1 keer

Gezien de reviews, viel het mee. Was echter zeer zeker geen top park. Je gaat voor je gevoel een jaa of 13 jaar terug in de tijd, al helemaal in de caravan...

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 3Koos10-09-2019

Nooit weer een park van deze organisatie

Informatie zeer slecht, zou volgens info restaurant woensdagavond open zijn vanaf 5 uur maar dan sluit deze en gaat snackbar open. Je hebt wisseldagen op maandag en vrydag, alles gesloten op maandag middag. Houten bordes bij caravan bij slecht weer spiegelglad, paden verouderd niet gebruiksvriendelijk voor minder validen etc doordat asfalt omhoog is gekomen door boomwortels, onderhoud van bomen achterstallig zeer veel dood hout en losse takken in de bomen kijk uit voor parkeren auto. Onderhoud aan caravans slecht en veel manco's. Na schoonmaak caravans laat men de afval nog rustig buiten staan. Caravans schoon, lachertje. De schoonmakers hebben het drukker met hun mobiel dan schoonmaken. Zefls je spullen zijn buiten niet veilig ook al staan ze op slot

• 5Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 3Jolanda08-09-2019

Nooit meer!

Wat een drama camping, nooit meer al mogen we gratis. De stacaravans zijn zo oud, vies en zien er vervallen uit. Matrassen noemen ze de dingen die op het bed liggen maar het is niet meer als een topping. De caravan stonk naar rook en toen we binnenkwamen probeerde ze dit weg te poetsen met gloor. Buiten lag de parasol in een hoekje in het zand het trappetje naar de caravan was kapot en levens gevaarlijk met kleine kinderen. Het restaurant is bemand met 2 mensen en dit betkende hele lange wachtrijen met onvriendelijk personeel. Midgetgolf is gratis laat dat dan een pluspunt zijn en het zwembad is redelijk. Als klap op de vuurpijl was er de zaterdagavond een feest van een van de vaste gasten en dit ging met heel veel muziek (zoveel dat de kinderen 4,6) niet konden slapen door tot 23.00 uur. De animatie was wel leuk voor de kinderen, de meiden deden hun best. Met gierende banden zijn we naar huis gegaan.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 8Petra bastiaans02-09-2019

Wat een heerlijk park we komen er al aantal jaar en we hebben alweer geboekt voor 2020. Hebben het er zo naar ons zin

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Aaltje28-08-2019

Rampcamping nooit meer!

Wat een rampcamping. Bij aankomst al personeel wat het niet met elkaar eens is en met elkaar in discusie gaan over een weg die afgesloten is en de beste man wel alle plattegronden van vakantiegangers die aankomen over deze weg heeft getekend, vond ik al niet zo netjes. Dan de caravan die is rijp voor de sloop! Kapotte bank, kapotte tv. De pijp van de toilet lekt onder de caravan dus het stonk constant. Douche met schimmel en oude muffe vieze matrassen. Dit moet echt niet kunnen. De camping zelf is ook al niet beter. Allemaal oude slechte caravans waar mensen pertinent verblijven, dus er is helemaal geen vakantie mentaliteit want iedereen gaat werken en komt dan weer thuis. Kinderanimatie stelt niks voor, thuis kunnen ze ook kleuren. En het hok is zo oud en muf dat je er met je kinderen niet wilt zitten. Speeltuin oud en niet onderhouden. Kabelbaan is compleet weg. Alleen het begin en eind staan er nog. Zwembad is kou. Nooit meer!

• 1K. Ham27-08-2019

Ramp park

Wij vonden het een ramp pak. Zeer slecht. Aan niemand aan te raden. Van alles mis daar.

Slecht eten. Wij kregen letterlijk pizza's voorgeschoteld die nog niet eens afgebakken waren. De deeg was nog wit en zacht.

Zeer weinig te doen voor de kinderen.
    Zwembad veel te klein terwijl dit via de park (website/filmpjes) groot deed lijken.

Veel te veel oost Europeanen die daar vast verbleven. Te zien aan meters grote bussen met stijgers en aanhangwagen die daar bij de accommodaties stonden. En als klap op de vuurpijl werden wij om half 6 wakker door een geluid dat leek op een langsrijdende trein die 40 km lang was. Uiteindelijk opgestaan om te kijken wat het was. Kwamen wij erachter dat het auto's waren die langs reden op de snelweg (A12). Dus vanaf half 6 geen oog meer dicht kunnen doen.

Het enige plus punt is de natuur daar. Veel groen.
    5 dagen geboekt 2 dagen verbleven. Voor ons nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Robert26-08-2019

Leuk park voor met jonge kinderen

Goede prijs/kwaliteit verhouding

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

72 tips over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem

• margreth, 09-06-2014

in de omgevindg zeer veel te doen.Open luchtmuseum,dierentuin,wandel en fietsmogelijkheden

• Chantal Cisse, 19-05-2014

Aanrader voor fietsclubs, natuurliefhebber en cultuur snuivers.

• M. de K., 01-05-2014

Beoordelingen uit 2011-2012 zijn niet meer representatief. Er is veel vernieuwd. Ook de caravans. Midgetgolf is prima en zeker niet kapot zoals vele beweren. Alle attracties en centrum Arnhem op enkele km afstand. Voldoende eetgelegenheden buiten het park. Horeca en faciliteiten op het park zeer geschikt voor kinderen. Vanuit het park wandel je zo het bos in. De accommodaties worden ook geveild op de site van het park zelf. €120 voor een midweek in een vakantieperiode is goed mogelijk.

9 vragen over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem

• Rikke Boelens, 02-07-2018

Negatieve reacties

Goedemiddag,

Ik heb een vakantie geboekt op uw park, een Veluwe Mobilehome. Helaas lees ik zoveel negatieve reacties, onder andere op de schoonmaak van de chalets en de staat waarin de vakantiehuisjes zich bevinden. Mijn vraag is dan ook, doet u ook wat met deze reacties? Ik houd mijn hart vast als ik straks naar uw park kom. Niet alleen ik maar vele met mij, kijken er toch naar uit om onder andere, in een schoon en 'heel' huisje te vertoeven. Graag verneem ik uw reactie.

Mvg Rikke

• Peeters, 08-08-2017

Is er Wifi op het park en zoja is het gratis? Als je er voor moet betalen wat zijn dan de kosten?

Thijs, 24-07-2018

Er is alleen Wi-Fi bij de Horeca, die dan wel gratis is.

• Bianca, 22-03-2017

Bedlinnen

Wij hebben via * .com een mooie aanbieding gezien en hebben geboekt voor een chalet. Nu komen er ineens verplichte bedlinnen kosten bij is dit bij iedereen zo? Dit herkennen we niet van andere bungalowparken en mag je ook gewoon zelf bedlinnen meenemen.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem info

• Aantal sterrenstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee