Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem
6,8

• Onderkomen6,0
  • Activiteiten7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Arnhem voor je op een rij gezet:

649 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem in het Nederlands

• Onderkomen6

Weekend op het park gestaan. Park is op zich prima, veel groen, zwembad, kleine kampwinkel, accommodatie (4 pers. Mobil Home) toereikend maar niet overdadig. Bedden waren hard. Niet veel tijd op het park doorgebracht.

Ervaring achteraf was echter niet zo fijn. Had een paar (nieuwe) badslippers laten staan. Stonden naast het bed. Hebben bij thuiskomst meteen contact opgenomen of de schoonmaakdienst deze achter konden houden en of ze konden worden opgestuurd. Kreeg te horen dat de schoonmaakdienst niets gevonden heeft wat dus betekent dat ze ofwel hun werk niet goed doen, ofwel nauw samenwerken met de lokale roeivereniging.... In beide gevallen geen goede aanbeveling.

Al met al een min vanwege de gebrekkige nazorg.

misschien een midweek?

jan kortekaas
27-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

heel vriendelijk personeel. gezellig en zeer geschikt voor kinderen.

helaas zijn de accommodaties klein en tegenvallend meer caravan dan huisje.

het park ligt aan de snelweg A12 en dat hoor je 24 uur per dag.

maar wij hadden 1 week geboekt voor 200 euro dus wat kan je verwachten.

een week is net genoeg.

prima, maar ik ga liever naar een schoner verblijf

Moniek Rock
10-4-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Leuk:

Behulpzame mensen

Omgeving is prachtig, dicht bij de Veluwe

Voordelige boeking

Huisje had een keuken en een terras

Minder leuk:

Nederlandstalige zanger, en we zaten dichtbij de bar waar hij zong

Huisje/stacaravan was vrij verouderd en niet schoon, we konden pas een uur later inchecken en toen moest ik zelf nog een doekje door de koelkast halen. Het is aan te raden je eigen lakenpakket mee te nemen.

Nooit meer!

Vogel
3-4-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Bij aankomst heb ik gelijk de accomadatie schoongemaakt. Alles was vies en plakte. Wc badkamer smerig kapote salontafel, slaapkamer beschimmeld. Bij aankomt gelijk een melding gemaakt van de tafels en de schoonmaak. Zijn komen kijken wij hadden er foto's van gemaakt. Ze gaven zelf ook aan dat het niet is schoongemaakt. Zouden een nieuwe tafel regelen hebben niks gekregen. Voor de kids waren er activiteiten alleen die jongen die dat deed was nog in de leer dus die kon niks organiseren. Tijdens kidsclub in de avond kwam dat beest maar ze mochten niet op de foto pas de volgende dag alleen in de ochtend. Enige wat mij opviel was dat de personeel van de horeca en de winkel super vriendelijk waren. Winkeltjes was ook niet duur. Omgeving was wel super mooi en rustgevend. Camping zelf was voor ons de eerste en de laatste keer nooit meer

supergeweldig

johanna
31-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijk genoten van rust en van de omgeving. Prachtige natuur en geweldige medewerkers op het park. Erg gastvrij en snel handelend

Uitermate slecht

A.Bon
5-3-2018
  • Onderkomen1

Zeer slecht raad het niemand aan. Smerig van binnen overal absoluut niet schoon echt te vies voor woorden. De hele grond lag vol met viezigheid ook op stoelen en banken. Douche en wc heel vies, schimmel op de muur. Luxaflex was niet aan te pakken dikke laag viezigheid erop.

Slaapkamer stonk er lag nog sokken van een ander in de kast. Matrassen erg vies. Hier hebben we over geklaagd is iemand bij geweest die zei dat get kwam omdat het matras op een ijzer bed had gelegen. Overal foto,s van. We hebben gezien van andere caravans hoe er schoon gemaakt werd te bizar voor woorden. Vijf min. Een liep met spuitbus de ander met een mop. Met jas aan waren ze zo klaar en de volgende caravan 10 min. Er werd echt niet gestofzuigd en de mop met emmer werd zo bij de volgende gebruikt. Wij zijn eerder weggegaan en hebben dit gemeld bij de receptie, we zouden teruggebeld worden is nooit gebeurd. Prijs kwaliteit zeer slecht. Ik zou zeggen sluit dit par

Nooit meer

H
2-1-2018
  • Onderkomen4

Ligging : erg mooi

Zwembad :Erg klein

Lijkt op fort orange.

Vaste bewooners echt last van gehad en vooral hun aso kinderen.

Voor de rest slechte indruk voor alles .

Super met zijn alle naar onze zin gehad

Belinda ingeborg
13-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Vriendelijk bij de resseptie , schone doche,s . kantinne en een winkel aanwezig.bosrijke omgeving , veel plezier gehad

Voor geen goud.

Patricia
12-11-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

De omgeving is prachtig dat viel meteen op. Maar daar is verder ook wel alles mee gezegd. Toen we de chalets zagen hadden we meteen het gevoel dat we in fort oranje waren aangekomen. Het personeel was wel heel vriendelijk.

De chalets zagen er aan de buitenkant al slecht onderhouden uit. Aan de binnenkant was het zeker niet beter. Het huisje was totaal anders dan op de foto. Flets, vies en heel klein. En zo lek als een zeef, na een fikse regenbui waren de dekbedden kletsnat. De toilet was lek dus konden we de eerste dag en nacht geen gebruik maken ervan. Dit hebben we uiteindelijk zelf verholpen. Een mini tv die uren nodig had om op kleur te komen( warm draaien). We hadden in totaal een reistijd van 3 uur ( wel met files mee gerekend) achter de rug en dan kom je in zoiets. Dat was een heel grote teleurstelling. We willen graag nog eens naar de omgeving maar niet meer naar dat park. Zelfs niet als we het gratis krijgen aangeboden.

Nooit meer

Rogier Troost
30-10-2017
  • Onderkomen1

Ligt pal aan de snelweg, zwembad is eenvoudig en accomodaties zijn deels beschimmeld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem scoort een 6.77 uit 10 op basis van 651 reviews.