FamiliehotelWeer vandaag19°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn voor je op een rij gezet:

380 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn in het Nederlands

Nooit meer

Dijksma
7-9-2019

Wat een aanfluiting. Receptioniste was erg onaardig. Kamer is super klein. Geen nachtkastjes. Tv iets groter dan een ipad. Kamer kijkt uit op verbouwings stijgers. Ontbijt om te huilen. Melk is lauw kaas zweterig fruit niet rijp. Weinig keuze. Ga met regelmaat naar fletcher malle Jan. Deze is geweldig maar dit slaat alles. 2 eenpersoonsbedden van 70 cm breed. Ik ga nooit meer en dit voor een 4*hotel echt bedroevend

Gereisd Met partner in september 2019

Voor herhaling vatbaar

Anoniem
27-4-2019

Afgelopen week waren wij (mijn man en ik ) te gast in dit hotel, wij vinden het een fijn verblijf,alles zag er netjes uit en schoon. Het diner heerlijk en het ontbijt is zeer uitgebreid . Het enige minpuntje vind ik dat er op de kamer maar 1 stoel is waardoor 1 iemand verplicht is om op het bed te zitten als je tv kijkt.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Suzanne
25-1-2019

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel en een goed restaurant. De snitzel kabeljauw en de dressert kaart zijn zeker aan te raden. Kamers helemaal prima!! Echt een aanrader

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Prima

James
18-1-2019

Leuk hotel, goede ligging ongeveer 15min van het centrum, reseptioniste was ontzettend vriendelijk en hulpzaam, legde veel ui over wandelroutes in de ongeving. Ontbijd was heel goed verzorgd met vriendelijke bediening, aanrader is het wildmenu. Kamers zijn niet echter niet van deze tijd alhoewel het schoon was zijn er sporen van gebruik is het meubulair oud, alles doet het echter en bed was comfortable. Kortom prima verblijf goede keuken en vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Had er meer van verwacht

s.
10-1-2019

We zijn hier met een korting geweest. Gekozen voor Fletcher ivm goede ervaringen andere vestiging. Was dit echter onze eerste kennismaking geweerst met deze keten dan hadden we deze niet weer gekozen, hoe groot de korting ook was.

• we hadden een bad en een prima badkamer.
  • tv aanwezig
  • mooie bosrijke plek.
  • airco aanwezig
  • van buiten mooi
  • gezellige bediening bij het ontbijt.

• zakelijke en kille gangen -onduidelijke bewegwijzering bij de ingang (je komt aan de parkeerplaats kant binnen in een trappenhuis, waar is de balie? ) -Met de vriendelijk van het personeel valt of staat een hotel.
  • Wellness tarieven staan van te voren nergens vermeld, deze zijn 10 euro per uur.
  • De inpandige pub, die ons naar het hotel had gelokt is alleen open bij zakelijke evenementen.
  • fout op factuur, is wel netjes hersteld.
Gereisd Met partner in december 2018

Nooit meer

Evi
2-1-2019

Neem je schoonmaak spullen maar mee als je in dit hotel verblijft. En een gefrituurde snitzel maken waarvan zelf je kunstgebit los laat is ook geen aanrader. Kortom spullen pakken en weggaan.

Echt een geweldig hotel met zorgzame receptioniste

e.wiegmans
4-12-2018

Erg mooie omgeving om te fietsen of wandelen en leuke plaatsen in de buurt zoals beekbergen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Goed restaurant

Smit
28-11-2018

Ga voor het eten! Dat is uitstekend en goede bediening, kamers zijn wel erg verouderd kringloop meubulair, het is wel schoon maar is gewoon aan een opknapbeut toe. Personeel is uitstekend, ligging is goed, dichtbij centrum in rustige omgeving.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Ouwbollig

Jan
14-11-2018

Ontvangst en restaurant zien er goed uit. Onze kamer en de rest van het hotel daarentegen minder verzorgd. Ouwbollig en niet heel schoon. Schoon beddengoed maakt geen schone kamer. De geur in gangen deed denken aan een bejaardentehuis. Kortom: hotel is toe aan vernieuwing.

Gereisd Met partner in november 2018

Zwaar teleurstellend

Siebe
5-11-2018

Wij gingen af op ligging en de intieme uitstraling van het hotel, maar dit is echt geen hotel om naar toe te gaan!!! De kamer was heel erg outdated, spullen hingen aan elkaar met ductape, kamer was bedompt en smerig (zichtbaar waren de spinnenwebben, vuile vitrage en ramen....). Nog geprobeerd een andere kamer te krijgen, maar volgens de receptie verkeerden allen in dezelfde staat. Overigens, staan er andere foto's van kamers afgebeeld op de website, dan waarin wij verbleven.... Het ontbijt was uitgebreid, maar niet spectaculair en niet € 30,- waard. Erg jammer, want we hadden hele goede ervaringen met andere Fletcher hotels...

Gereisd Met partner in oktober 2018

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.