Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn
7,3

Weer vandaag7°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn voor je op een rij gezet:

361 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn in het Nederlands

Fantastich. Mooie, moderne, ruime en schone kamer.

Noordermeer, 30-1-2018

Een schone badkamer met ligbad.

Goede isolatie, waardoor geen lawaai van buitenaf.

Kleine ontbijtzaal met vrolijk personeel.

Niet weer

Dhr jp, 17-12-2017

Wellneshotel maar de sauna is koud en de stoomcabine doet het niet. Behoorlijke tegen valler . Kamers op benedenverdieping zijn voor aanbieden ! Klein en gedateerd . Wel goed schoon

Kamer 212 niet voor herhaling vatbaar.

Fam de Boer, 13-12-2017

Overnachting voor 1 nacht geboekt. Informatie receptie was minimaal, zelf noch moeten vragen naar de kamer en de locatie. Kamer was erg klein (+/- 3 bij 3 meter), en vies dito vloerbedekking. Geen zitje of direct daglicht door het ontbreken van een raam in de kamer.

Ontbijt welke geserveerd in de hal bij de receptie (ongezellig) was prima in orde.

Fantastisch.

Elly Slagter, 19-11-2017

Goed hotel. Ruime familiekamer. Medewerkers heel erg vriendelijk en attent. Het ontbijt was heerlijk. Een aanrader.

Voor herhaling vatbaar.

Tiesto, 24-10-2017

Ruime keuze bij de bar. Ontbijt standaard en kamers schoon. Nespresso luxe box op de kamer met.... nep Nespresso capsules van plastic 😨. Veel geluid van de doorgaande weg. Receptie gaf aan toeristenbelasting 2,75 euro wat onjuist en te veel is

Het is een heerlijk hotel op een mooie locatie

Yvonne, 8-10-2017

De kamer was wat klein maar het ontbijt was heerlijk

Prettig hotel

Ans, 5-10-2017

De kamer en de badkamer waren helemaal goed. In de lounge, eetzaal en het terras buiten was het heerlijk om te zitten. Het 3-gangen keuze diner was voortreffelijk. De bediening was erg vriendelijk en vakkundig. Vanuit het hotel fiets je zo de mooie bossen rond 't Loo in. We hadden prima huurfietsen van het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar.

De koffie was prima..!

Ruud cs, 17-9-2017

Vriendelijk en attent personeel. Kamer klein, oud en samengeraapt. Gaten en spijkers in de muren, smalle bedden, slechte kussens, losse douchestang enz. Ontbijt (€ 15,00 pp): afbakbroodjes te kort en roerei te lang gebakken. Koffie was echter prima! Geen aanrader, hoewel de locatie ok is. Apeldoorn zelf is een leuke stad, omgeving is uiteraard fantastisch!

Het was gewoon een prettig verblijf

Aize, 29-7-2017

Het restaurant en het ontbijt zijn zondermeer goed. Het hotel is wat gedateerd maar dat geeft het ook weer het karakter wat bij de prachtige omgeving past. Maar de facilitaire dienst mag wel zorgen dat de wastafelafvoer goed loopt en de door lompe gaten van de muur gerukte zeepdispenser weer vast zit.

Met mijn moeder4 nachten in dit hotel gelogeerd.

M.Meijer, 19-7-2017

2x Arrangement 2x2 nachten,ontbijt en 2x diner van touroperator aan elkaar geplakt.De 1e nacht in een veel te kleine en benauwde kamer geslapen. Mijn moeder (81) en ik zijn Fletcher Hunzenbergen gewend dus dit was schrikken. Absoluut geen 4 sterren waard.Na overleg met de Manager zijn we verhuist naar het gerenoveerde gedeelte en deze kamer (met airco) was stukken beter. Ook het Nespresso-apparaat op de kamer is een welkome aanvulling.Wel een te kleine t.v. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt lekker en genoeg (croisantjes zijn erg mini) Diner in restaurant smakelijk maar geen sterrenniveau. Lamsbiefstukje bij trio was doorbakken maar werd ogenblikkelijk vervangen door een mals exemplaar. Dit hotel is door ons uitgezocht vanwege de beschikking over een welnesscenter Groot was de verbazing dat we hiervoor moesten bij betalen. Omdat ook de stoomcabine stuk was hebben wij er geen gebruik van gemaakt. Hetgeen een domper op de vakantievreugde betekende. Volgende keer daarom toch liever een Fletcher met een welnesscenter. Al met al heeft vooral de manager erg zijn best gedaan om ons een aangenaam verblijf te geven en dat is zeker gelukt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn scoort een 7.34 uit 10 op basis van 363 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: