Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn voor je op een rij gezet:

364 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn in het Nederlands

Voldoende maar zou niet terug gaan

Miranda, 1-4-2018

Hotel ligt in een mooie omgeving. Beetje van het centrum af maar is wel te lopen. Maar er is ook een bus in de buurt. Kamers voldoen. Fletcher: de zoom van het gordijn kamer 108 ligt half los. Het baliepersoneel mag wel een cursus gastvrijheid volgen. De Indische dame in het restaurant gaf ons wel een erg welkom gevoel. Daar kan het baliepersoneel nog wat van leren! Kamers zijn erg gehorig. Je kunt koffie zetten op je kamer. Lust je geen koffie dan heb je pech. Ontbijt is voldoende. Roerei komt volgens mij uit een pakje, niet erg lekker. Maar er is voldoende keus. Diner vond ik een stuk beter. Drie dagen lekker gegeten.

Voor Fletcher, het paasontbijt is een gemiste kans. In een ongezellige vergaderzaal met fel licht, geen paasdecoratie met als enig extraatje een sneetje paasbrood. Niet erg feestelijk. Dan ben ik liever thuis...

Vriendelijke bediening en keurige kamers.

Marnix Steenbrink, 26-2-2018

Oud hotel maar wel netjes en lekker eten.

Fantastich. Mooie, moderne, ruime en schone kamer.

Noordermeer, 30-1-2018

Een schone badkamer met ligbad.

Goede isolatie, waardoor geen lawaai van buitenaf.

Kleine ontbijtzaal met vrolijk personeel.

Niet weer

Dhr jp, 17-12-2017

Wellneshotel maar de sauna is koud en de stoomcabine doet het niet. Behoorlijke tegen valler . Kamers op benedenverdieping zijn voor aanbieden ! Klein en gedateerd . Wel goed schoon

Kamer 212 niet voor herhaling vatbaar.

Fam de Boer, 13-12-2017

Overnachting voor 1 nacht geboekt. Informatie receptie was minimaal, zelf noch moeten vragen naar de kamer en de locatie. Kamer was erg klein (+/- 3 bij 3 meter), en vies dito vloerbedekking. Geen zitje of direct daglicht door het ontbreken van een raam in de kamer.

Ontbijt welke geserveerd in de hal bij de receptie (ongezellig) was prima in orde.

Geen tweede keer meer

Henk Huberts, 20-11-2017

Het is nu bijna 6uur in de ochtend,ik heb geen oog dicht gedaan vanachter door het ventilatie systeem in de kamer die maar blijft draaien. Je kunt het niet uitzetten. Dit stond niet vermeld bij Fletcher. Wel 10euro bijbetaald bij de aanbieding omdat dit zogenaamd een 4sterren hotel is. Laat me niet lachen.

Fantastisch.

Elly Slagter, 19-11-2017

Goed hotel. Ruime familiekamer. Medewerkers heel erg vriendelijk en attent. Het ontbijt was heerlijk. Een aanrader.

Voor herhaling vatbaar.

Tiesto, 24-10-2017

Ruime keuze bij de bar. Ontbijt standaard en kamers schoon. Nespresso luxe box op de kamer met.... nep Nespresso capsules van plastic 😨. Veel geluid van de doorgaande weg. Receptie gaf aan toeristenbelasting 2,75 euro wat onjuist en te veel is

Het is een heerlijk hotel op een mooie locatie

Yvonne, 8-10-2017

De kamer was wat klein maar het ontbijt was heerlijk

Prettig hotel

Ans, 5-10-2017

De kamer en de badkamer waren helemaal goed. In de lounge, eetzaal en het terras buiten was het heerlijk om te zitten. Het 3-gangen keuze diner was voortreffelijk. De bediening was erg vriendelijk en vakkundig. Vanuit het hotel fiets je zo de mooie bossen rond 't Loo in. We hadden prima huurfietsen van het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn scoort een 7.33 uit 10 op basis van 366 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: