Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn

Weer vandaag4°-4°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn voor je op een rij gezet:

376 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn in het Nederlands

Had er meer van verwacht

s.,
10-1-2019

We zijn hier met een korting geweest. Gekozen voor Fletcher ivm goede ervaringen andere vestiging. Was dit echter onze eerste kennismaking geweerst met deze keten dan hadden we deze niet weer gekozen, hoe groot de korting ook was.

+ we hadden een bad en een prima badkamer.

+ tv aanwezig

+ mooie bosrijke plek.

+ airco aanwezig

+ van buiten mooi

+ gezellige bediening bij het ontbijt.

- zakelijke en kille gangen

-onduidelijke bewegwijzering bij de ingang (je komt aan de parkeerplaats kant binnen in een trappenhuis, waar is de balie? )

-Met de vriendelijk van het personeel valt of staat een hotel.

- Wellness tarieven staan van te voren nergens vermeld, deze zijn 10 euro per uur.

- De inpandige pub, die ons naar het hotel had gelokt is alleen open bij zakelijke evenementen.

- fout op factuur, is wel netjes hersteld.

Nooit meer

Evi,
2-1-2019

Neem je schoonmaak spullen maar mee als je in dit hotel verblijft. En een gefrituurde snitzel maken waarvan zelf je kunstgebit los laat is ook geen aanrader. Kortom spullen pakken en weggaan.

Echt een geweldig hotel met zorgzame receptioniste

e.wiegmans,
4-12-2018

Erg mooie omgeving om te fietsen of wandelen en leuke plaatsen in de buurt zoals beekbergen.

Goed restaurant

Smit,
28-11-2018

Ga voor het eten! Dat is uitstekend en goede bediening, kamers zijn wel erg verouderd kringloop meubulair, het is wel schoon maar is gewoon aan een opknapbeut toe. Personeel is uitstekend, ligging is goed, dichtbij centrum in rustige omgeving.

Ouwbollig

Jan,
14-11-2018

Ontvangst en restaurant zien er goed uit. Onze kamer en de rest van het hotel daarentegen minder verzorgd. Ouwbollig en niet heel schoon. Schoon beddengoed maakt geen schone kamer. De geur in gangen deed denken aan een bejaardentehuis. Kortom: hotel is toe aan vernieuwing.

Zwaar teleurstellend

Siebe,
5-11-2018

Wij gingen af op ligging en de intieme uitstraling van het hotel, maar dit is echt geen hotel om naar toe te gaan!!! De kamer was heel erg outdated, spullen hingen aan elkaar met ductape, kamer was bedompt en smerig (zichtbaar waren de spinnenwebben, vuile vitrage en ramen....). Nog geprobeerd een andere kamer te krijgen, maar volgens de receptie verkeerden allen in dezelfde staat.

Overigens, staan er andere foto's van kamers afgebeeld op de website, dan waarin wij verbleven....

Het ontbijt was uitgebreid, maar niet spectaculair en niet € 30,- waard.

Erg jammer, want we hadden hele goede ervaringen met andere Fletcher hotels...

Dit is een zéér gedateerd hotel!Gehorig en niet naar de maatstaven van 2018!Alles is hier oud..Het is veel geld 169 euro voor 1 nacht !Nee niet voor herhaling vatbaar.

fantastisch, aanrader.

Adri van Tol,
6-9-2018

Meer dan Heerlijk gegeten, uitstekend ontbijt buffet, lieve en attente bediening. Prima kamers.

Op alle vlakken fantastisch

Jacolien nieuwelink,
23-8-2018

Het is een top hotel. Met een gele goede service. Heel netjes.

Ten zeerste af te raden

ontevreden klant,
1-8-2018

Niet naar toe gaan. Slechte kleine kamer met minimale gelegenheid om te luchten. Geen airco of ventilator. Piepkleine tv zonder afstandbediening. Om andere kamer gevraagd en ondanks begrip van het personeel toch 15 euro per nacht moeten bij betalen. Verkeerde eindafrekening, ontbijt berekend dat niet was genuttigd. Prachtige omgeving waardeloos hotel. Rijp voor de sloop

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.