Apeldoorn

Reviews over Apeldoorn

Mooie omgeving

Leri Elha
    10-5-2019

Schitterende omgeving om te fietsen. Apeldoorn als dorp is niets bijzonders, wel aardig. heerlijk diner in restaurant Nauvet en Spicebrush de proeverij. Twee geweldige restaurants, zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2019

Apeldoorn mooie stad!

Conny
    1-7-2018

Mooie omgeving en prachtige plaats waar je veel kint doen! De tuinen van het Loo en ook de bossen met mooie fietsroutes! Wij gingen eten bij restaurant Molkenschoten. Leuk speeltuintje voor de kinderen !Het is een mooie plaats om van een drankje te genieten! Ga er niet eten want dat valt erg tegen. De borden werden zo opde tafel neergezet zonder placemat en besteks! Niet erg fris! We moesten toen vragen om bestek. Het eten was smakeloos! Jammer op zo'n mooie plaats , daar kun jewelwat meer van maken. Het was er niet druk dus dat was het probleem niet.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

leuke stad met veel terrasjes

veldlichtje
    9-10-2017

Gezellige stad om een paar daagjes door te brengen. Er is voldoende groen aanwezig en veel gezellige eettentjes. In de omgeving kun je heerlijk fietsen. Verder is het Paleispark het Loo de moeite waard om een keer door te wandelen.

Gereisd Met partner in Fri Sep 22 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitstekend bevallen.

Klaas & Cornelia Visser
    29-8-2017

Er is genoeg te beleven . prachtige winkelstraten .terrassen fijn om uren te fietsen , ook door de bossen en de natuur. en op de zaterdag een grote markt ,waar je kunt verdwalen !! een leuke, maar drukke stad.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Genoeg te doen

Geanne
    10-8-2016

De stad Apeldoorn is leuk voor een middagje winkelen. Ook hebben ze leuke café-tjes en barretjes. Er zijn meerdere plekken waar je een fiets kan huren om de Veluwe op te gaan. Wij hebben zelf een scooter gehuurd in Vaassen. In Apeldoorn is verder genoeg te doen, Paleis het Loo, Apenheul, Juliana Toren etc. Dus voor alle leeftijden is er iets te doen.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Apeldoorn scoort een 7,8 uit 10, op basis van 251 reviews