Camping Domein Groot Besselink

9.3Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Almen

9.3Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domein Groot Besselink voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

23 reviews over Camping Domein Groot Besselink

• 2019
    10Christien11-11-2019

Fantastische camping aan de Berkel!

Rustig gelegen camping aan de rivier de Berkel. Mooi gebied om te wandelen, fietsen en zwemmen. Kampeerplaatsen zijn erg ruim van formaat met mooi uitzicht. Zeer schoon sanitair met heerlijk warme douches. Het terras van Esther is ook een aanrader. Vriendelijke eigenaren. Wij gaan volgend jaar weer!

• 10Rob Dollekens10-11-2019

Prachtig gelegen aan de Berkel. Prachtige camping. Grote plaatsen. Heel vriendelijk mensen. Gastvrij. En de wandelingen met de boswachter zijn voor elke natuurvriend een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Christine10-11-2019

Fijne, verrassende vakantie beleefd!

Het is hier supermooi! Heerlijk gezwommen in de Berkel en genoten van de rust. Extra fijn: de camping is rookvrij! Ik heb mee gedaan aan de activiteiten; de meditatie en oefeningen in de ochtend en de begeleide wandelingen. Was leuk om met elkaar op pad te zijn en meer inzicht te krijgen. En bovendien erg gezellig!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Franchy en Annemie13-08-2019

zeer mooi verblijf

Wij willen jullie bedanken voor het zeer mooi verblijf op het Domein Groot Besselink , na het bezoeken van reeds meerdere kampeer plaatsen staan jullie bovenaan onze lijst en komen we zeker nog terug met vrienden , de stilte , de natuur , de mooie indeling van het domein en natuurlijk de goede hygiëne op het sanitair

Dank u

Met vriendelijke groeten

Francky en Annemie

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Eric & Marlies Weert28-07-2019

' Ik doe moeite voor jou ', klopt !

Bij aankomst : Verwondering ! Het klopt allemaal. Ruimte, omgeving , plaatsen, zorgvuldig , hygiëne, vrijheid en vooral rust. Naast een professionele aanpak ervaar je verbondenheid.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Sara01-07-2019

Geweldig om zinvol te Kamperen!

Wat een verademing om een zinvol verblijf te combineren met je partner! Mura en Henny Wat een super plek! Dankjullie wel voor het opzetten van deze fantastische plek voor een zinvolle vakantie. Ben je opzoek naar een zinvol verblijf en wil je partner lekker lezen terwijl jij kunt aansluiten bij mediatie wandelingen/ ochtend oefeningen of mura de vragen van haar lijf wil vragen over het watermantijdperk? Dan zit je hier goed. Wij hebben heerlijk kunnen wandelen, fietsen en zwemmen terwijl ik tussen door het heb kunnen sluiten bij het programma van de camping. Een fijne beleving dat dit samen kan gaan. Dank jullie wel. en zeker tot ziens

PS: über schoon sanitair en vriendelijk personeel :)

• 9Ingrid Bouwmeester17-06-2019

Heerlijke rustige camping met schitterende natuur

Mooie ruime plaatsen, rustige camping, schoon sanitair. Het is een camping voor mensen die ook eventueel van meditatie houden, er worden workshops gegeven en je kunt wandelen onder begeleiding van een boswachter.

• 8Wojtek12-06-2019

Prachtig en ontspannend

Prachtig plek, goed sanitair, mooi wandel- en fiets gebied, vissen en zwemmen in Berkel, lekker appelgebak.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    9Annemieke en Wiebe de Vries15-09-2018

Prachtige camping

Ruime plaatsen, perfect onderhouden, schoon sanitair, mooie en rustige ligging.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Fam. Verduin19-08-2018

Geweldig!

Zeer goed verzorgde en rustig gelegen camping met o.a. mooie grote comfort plaatsen. Hartelijke ontvangst en bijzonder aardige medewerkers. Heel mooi modern sanitair dat 3x per dag werd schoongemaakt. Prachtig gelegen aan de rivier de Berkel, veel fietsroutes, dorpen en steden in de directe omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

1 tip over Camping Domein Groot Besselink

• Joëlle, 29-07-2017

Maak gebruik van het terras op de camping voor een simpele lunch die luxe wordt met een luxe tosti! Een rookvrij terras zorgt ervoor dat t eten beter smaakt. Heerlijk!

0 vragen over Camping Domein Groot Besselink

• SchaduwplaatsenAanwezig