Weer vandaag2°-3°

15 reviews over Camping Domein Groot Besselink in het Nederlands

Prachtige camping

Annemieke en Wiebe de Vries,
15-9-2018

Ruime plaatsen, perfect onderhouden, schoon sanitair, mooie en rustige ligging.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig!

Fam. Verduin,
19-8-2018

Zeer goed verzorgde en rustig gelegen camping met o.a. mooie grote comfort plaatsen. Hartelijke ontvangst en bijzonder aardige medewerkers. Heel mooi modern sanitair dat 3x per dag werd schoongemaakt. Prachtig gelegen aan de rivier de Berkel, veel fietsroutes, dorpen en steden in de directe omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

Roeland Herremans,
16-8-2018

Zeer verzorgde en gezellige camping gelegen in een heel mooie natuurlijke omgeving ver van ALLE drukte. Zowel geschikt als doorreiscamping of voor langer verblijf. Mogelijkheid om te zwemmen, vissen en kano te varen in rivier de Berkel. Een heel mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Vlakbij loslooppad voor honden tot in Almen. Heel ruime kampeerplaatsen. Zeer verzorgd sanitair (meerdere malen per dag gereinigd). Hier wordt volop afval gesorteerd. Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Je wordt uitgenodigd om zelf een plaats(je) te kiezen. Oriënteren van de tent/caravan/camper is vrij. In overleg zijn aankomst- en vertrekuur zeer rekbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Miekwit,
18-6-2018

Kleine camping, nieuw 2017, parkachtig terrein, goed verzorgde aanleg van het terrein, grote plaatsen, keurig sanitair, lekker warme douches, heet water bij de vaat, vriendelijk personeel, rookvrij, ligt in rustige omgeving, enkele plaatsen met uitzicht op de Berkel, prima wandel-en fietsomgeving. Broodbestellen mogelijk. Terras beperkt open. Steden Zutphen en Deventer dichtbij, zelfs met fiets.

Vrij om je caravan in alle richtingen te plaatsen, geen restricties over matten in de voortent.

Gereisd met partner in juni 2018

Erg mooi

Esmée,
19-5-2018

Domein Groot Besselink is een prachtige camping. Ruime plekken en oog voor natuur. Mooie fontein in het midden. Personeel is vriendelijk en oprecht. Zelf heb ik een weekend in de villa's doorgebracht, keurig verzorgd. Mijn vriend en ik hebben meegelopen met de wandelingen en Mura, eigenaresse, (samen met haar man) ontmoet. Erg leuk en zinvol ofzo. Ik vind de camping en het aanbod van activiteiten passend bij elkaar. We gaan zeker terugkomen.

Gereisd met partner in mei 2018

Genieten!

Fam. Boxem,
7-5-2018

Zeer verzorgde camping met grote plaatsen, door heggetjes van elkaar gescheiden. Luxe sanitair, dat vaak wordt schoongemaakt. Vooral het riviertje de Berkel, waar je in kunt zwemmen, en de rustige en prachtige omgeving maken het verblijf op de camping zeer aangenaam. Voor vogelaars valt er veel te zien; we hebben zelfs de rode wouw gespot! De eigenaars en hun team geven je een welkom gevoel. Regelmatig worden er zingevende activiteiten georganiseerd. Op de camping kun je ook gebruik maken van de sauna. Zutphen ligt op fietsafstand. Volgend jaar komen we beslist weer!

Gereisd met partner in april 2018

Een aanrader!

Fam. Boonstra,
22-4-2018

We hadden het geluk om op de mooiste plek van de camping te mogen staan en zijn 4 nachten gebleven. Uitzicht op een prachtig natuurgebied en 's avonds genoten van de prachtige zonsondergang. Een rustige camping, schoon sanitair, vriendelijke ontvangst. Net buiten de camping begint de knooppuntroute en Almen is vlakbij. De beplanting op de camping is nog jong, maar het zal er alleen maar mooier worden. We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2018

Een super verblijf in alle opzichten

Helena Oskam,
15-3-2018

Samen met mn man en 3 kinderen ouder dan 11 jaar hebben we een lang weekend een luxe vakantiewoning op Domein Groot Besselink gehuurd. De woning is compleet , schoon, leuk ingericht en staat op een bijzonder campingterrein. We zijn hartelijk verwelkomt. Sanitairruimte zag er netjes uit maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. We hebben de sauna afgehuurd. Een echte aanrader! De kinderen vonden Zutphen en Doeticem leuk.We hebben mooie wandelingen gemaakt. We komen zeker terug om samen met Mura te wandelen. Daar zijn we heel benieuwd naar. Volgend verblijf wordt minimaal 1 week zodat we meer kunnen leren.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Lekker gezwommen in de naast gelegen rivier de Berkel. Fijn om mee te doen met de zonnegroet in de ochtend en mee te wandelen met Mura die uitleg gaf over het Aquarius tijdperk. Op het terras hebben we thee gedronken met een heerlijk scheptaartje erbij.

Gereisd met partner in juli 2017

Een ervaring rijker!

Joëlle,
29-7-2017

Deze camping laat duidelijk zien dat kamperen ook luxe kan zijn. De schitterende omgeving geeft rust en de ruime kampeerplekken zorgen dat je je thuis voelt. Alles is goed georganiseerd, schoon en het personeel vriendelijk. Dichtbij het zwembad in het dorp, direct aan de berkel en dichtbij het centrum van het pittoreske dorpje almen. Wij hebben genoten en onze kinderen ook!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domein Groot Besselink in Almen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domein Groot Besselink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.