Camping Boerencamping Ny Herema

Camping Boerencamping Ny Herema
8,8

42 reviews over Camping Boerencamping Ny Herema in het Nederlands

Gemoedelijk! Voor herhaling vatbaar!

Annet
16-9-2018

Wij verbleven met ons gezin in juli een weekje, als eerste gasten, in de huurtent! Onze jongens van 7 jaar vermaakten zich uitstekend op de kleinschalige camping met vissen, zwemmen in het water, tafelvoetbal op de deel, etc.

De huurtent staat op een erg mooi plekje op de camping! Direct bij bruggetje aan een watertje. De bedden liggen goed! De inrichting is basic met steigerhouten meubelen. Maar volstaat prima.

Het sanitair op de camping is netjes (wel gehorig voor toiletgeluiden, misschien radio op de achtergrond?). Toiletpapier is aanwezig. Bij de wastafels liggen vaatdoeken.

De sfeer op de camping vonden wij heel gemoedelijk, gezellig!

In het dorp Tzum is wat minder te doen. Slechts een bakker, slager en een kerk (met kerkklokken). In Franker, kleine 5 km verderop, deden wij de boodschappen. In de omgeving is genoeg te doen. Bijv Nauta's bootverhuur, 4 km verderop, ook een aanrader!

heerlijke vakantie!

Frielink
10-8-2018

We zijn net terug van een heerlijk weekje in de mooie huurtent op de boerencamping. De tent staat op een mooie plek aan het water met vlonder, de tent is ruim en heeft heerlijke bedden. Op de gezellige camping hebben onze kinderen zich goed vermaakt op de trampoline en met zwemmen in de sloot achter de camping. Ook het voeren van de eendjes was erg leuk!

Maximaal genieten!

Thijs Moerings
3-8-2018

Net terug van een geweldige vakantie op deze heerlijke camping! Vanaf het moment dat je enthousiast ontvangen wordt, tot het afscheid nemen is het genieten geblazen. Wij mochten als één van de eerste huurders gebruik maken van de mooie grote huurtent.. wauw! Alles erop en eraan. Van de heerlijke bedden met praktische opbergruimte, de mooie buitenkeuken en alle aanwezige spullen, alles is top...

De kinderen hebben de hele week heerlijk kunnen genieten bij de trampoline, lekker gezwommen in het watertje achterop de camping, met de kano’s gevaren en natuurljk vissen gevangen. Tevens samen met eigenaresse Simone paarden verzorgd en een eerste kennismakingsritje mogen doen... de glunderende gezichtjes, en de warme manier waarop alles begeleid wordt, meer heb je niet nodig....

Een echte aanrader om hier wens lekker te gaan genieten!!

Een aanrader.

Damhuis
3-8-2018

Gezellige ruime camping. Prima sanitair. Vriendelijke gastheer en gastvrouw. We komen zeker nog een keer terug.

'Tzummum' is helaas elders te zoeken

Meurrens M.
29-7-2018

Mooi gelegen camping. Jammer dat we, net nu we overtuigd waren dat de zo vaak vermelde Hollandse koelheid maar een mythe is, hier snel weer met beide voetjes op de grond werden gezet. Er blijkt een probleem te zijn met de telefoons van zowel boer als boerin. Telefonisch onbereikbaar! Toen we op het erf arriveerden was geen van beiden beschikbaar. Een half uur lang hebben we aangebeld, rondgevraagd, .... Uiteindelijk daagde toch iemand op die ons een plaats toewees. De affiche waarop de uitbaters zich neerbuigend uitlaten over hun gasten die het niet zo nauw nemen met zich aan de regels houden, had bij ons ook al een belletje moeten doen rinkelen: noch de gastheer, noch de gastvrouw hebben de warme gastvrijheid in zich die je zou mogen verwachten op zo'n kleinschalige familiecamping. Klap op de vuurpijl: vanmorgen werden we er kordaat aan herinnerd dat het bijna tijd was om op te krassen. 'We waren tenslotte maar 1 nacht gebleven'!

Komen zeker nog eens terug.

Amerens Popma
4-7-2018

Heerlijk gekampeerd met 6 vrienden, 2 vouwwagens en een caravan, rond Hemelvaart. Ondanks dat het een autovrije camping is werd voor 1 van ons een uitzondering gemaakt omdat zij niet goed ter been is. Vissen in het slootje achter de camping, zeer rustgevend. BBQ, elke dag, vlees gehaald bij de slager op het dorp. Niet te versmaden het verse brood van de bakker vlakbij en heerlijke oranjekoek!

Gezellige, schone camping met vriendelijke eigenaren! In de omgeving genoeg te ontdekken.

Komen zeker nog eens terug.

Leuk!

Henrieke Wijnstra
3-6-2018

Mooie camping en vriendelijke eigenaars

Puur natuur

Karin hunziker
11-6-2017

Geweldig weekend op camping ny herema met onze dochters van 9 en 11. Wij verbleven in de stacaravan. Helemaal compleet met konijnen als benedenburen. Trampoline voor de deur en heel veel dieren en natuur. De meiden konden ook even op de pony's rijden en hebben genoten. Aanrader.

Heerlijk, prachtig gelegen, aardige mensen

Bert Sitters
31-5-2017

We waren hier op vrijdag na Hemelvaart met een groep van de vereniging de Wereld met 30 tentjes. Dat is best wel veel tijdens het drukke weekend met Hemelvaart. De lieve mensen van de camping dachten echter goed met ons mee. Ik had een heerlijke plek aan het water met een schitterend uitzicht. Waarom zou ik in een hotel met drie of vier sterren overnachten, als ik op Boerencamping Ny Herema onder duizend sterren kan slapen. Voor iedereen die van rust en sfeer houdt een absolute aanbeveling. Overigens zat er in ons groepje niemand met de naam "Karel Jansen".

Nooit meer.

Karel Jansen
28-5-2017

Onprofessioneel. Als groep tent kampeerders ruim van te tevoren gereserveerd. Bij aankomst worden we weg gepropt op de slootkant buiten het terrein. Als iemand gaat melden dat we daar niet zo blij mee zijn krijgt die te horen "dan heb je een probleem" op een toon van "zoek het maar uit, bekijk het maar". Als de groep dreigt te vertrekken wordt er een halfslachtige oplossing aangeboden met een zielig verhaal over familie sores.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping Ny Herema in Tzum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping Ny Herema zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.