Camping Boerencamping Ny Herema

37 reviews over Camping Boerencamping Ny Herema in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Komen zeker nog eens terug.

Amerens Popma
4-7-2018

Heerlijk gekampeerd met 6 vrienden, 2 vouwwagens en een caravan, rond Hemelvaart. Ondanks dat het een autovrije camping is werd voor 1 van ons een uitzondering gemaakt omdat zij niet goed ter been is. Vissen in het slootje achter de camping, zeer rustgevend. BBQ, elke dag, vlees gehaald bij de slager op het dorp. Niet te versmaden het verse brood van de bakker vlakbij en heerlijke oranjekoek!

Gezellige, schone camping met vriendelijke eigenaren! In de omgeving genoeg te ontdekken.

Komen zeker nog eens terug.

Leuk!

Henrieke Wijnstra
3-6-2018

Mooie camping en vriendelijke eigenaars

Puur natuur

Karin hunziker
11-6-2017

Geweldig weekend op camping ny herema met onze dochters van 9 en 11. Wij verbleven in de stacaravan. Helemaal compleet met konijnen als benedenburen. Trampoline voor de deur en heel veel dieren en natuur. De meiden konden ook even op de pony's rijden en hebben genoten. Aanrader.

Heerlijk, prachtig gelegen, aardige mensen

Bert Sitters
31-5-2017

We waren hier op vrijdag na Hemelvaart met een groep van de vereniging de Wereld met 30 tentjes. Dat is best wel veel tijdens het drukke weekend met Hemelvaart. De lieve mensen van de camping dachten echter goed met ons mee. Ik had een heerlijke plek aan het water met een schitterend uitzicht. Waarom zou ik in een hotel met drie of vier sterren overnachten, als ik op Boerencamping Ny Herema onder duizend sterren kan slapen. Voor iedereen die van rust en sfeer houdt een absolute aanbeveling. Overigens zat er in ons groepje niemand met de naam "Karel Jansen".

Nooit meer.

Karel Jansen
28-5-2017

Onprofessioneel. Als groep tent kampeerders ruim van te tevoren gereserveerd. Bij aankomst worden we weg gepropt op de slootkant buiten het terrein. Als iemand gaat melden dat we daar niet zo blij mee zijn krijgt die te horen "dan heb je een probleem" op een toon van "zoek het maar uit, bekijk het maar". Als de groep dreigt te vertrekken wordt er een halfslachtige oplossing aangeboden met een zielig verhaal over familie sores.

Heerlijke, fijne, mooie, rustige plek!

Judith Aldershof
    14-5-2017

Voor de tweede keer naar deze camping met ons gezin (2 meiden van 7 en 9) en vrienden (2 meiden van 8 en 12) en weer was het geweldig. Zo dichtbij huis (Leeuwarden), maar toch ben je echt weg. Alle voorzieningen zijn keurig netjes, de kids hebben zich uitstekend vermaakt op en bij het water (bootje, kano, vissen) en op de trampoline.

Wij hebben gisteravond heerlijk bij het water gebarbecued met het kacheltje aan wat er staat.

Ook nu weer prachtige luchten, horizons, sterren etc. Genoten!

Super gemoedelijke Camping

Sanne
    14-5-2017

We hebben hier met onze kinderen een ontzettend fijne en mooie week gehad. Kids hebben zich prima vermaakt met de trampoline. Ze hebben samen met de boerin de paarden verzorgd en ppaardgereden. Je zit mooi aan het water en er zijn zeer ruime plekken. En mooi uitzicht. Kortom genieten.

Mooi goed verzorgde camping midden in het groen

Roel de Jel
    7-1-2017

Ligt midden in de friese wijdheid op fietsafstand van Franeker en Harlingen.

Kan prachtig fietsen in de omgeving het enige laweaai wat je hoort zijn de kikkers en de vogels. De camping is goed verzorgt en netjes

Prachtig plekje, rust, ruimte en netjes!

Judith-Nathan
    27-9-2016

We kwamen voor een laatste kampeerweekend van het seizoen, welke viel in een prachtig zomers weekend. Camping mooi gelegen met uitzicht op de weilanden en de prachtig verlichte kerk van het dorp. We stonden op een apart veld, maar toch dichtbij de keurig nette en complete voorzieningen.

'S avonds was het uitzicht fenomenaal, de lucht zo helder dat zelfs de melkweg en veel, heel sterren zichtbaar waren.

Op loopafstand zitten een bakker en slager, helemaal prima.

Onze kinderenhebben zich goed vermaakt met de vele speelruimte, de grote trampoline en ook de steiger bij het water trok aan.

Wat een heerlijke plek!

fantastich

Stien
    20-8-2016

het is een super leuke boerencamping schoon sanitair vriendelijke mensen mooie plek wel stil maar dat vonden wij niet erg er naast is een drukker veldjekan er lekker fietsen vissen wandelen super

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping Ny Herema in Tzum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping Ny Herema zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerencamping Ny Herema scoort een 8.88 uit 10 op basis van 37 reviews.