Géén boekingskosten

Vakantiepark Het Bosmeer

NederlandFrieslandNoordwolde

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Het Bosmeer voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 304 reviews

Contact

303 Reviews over Het Bosmeer

• 9Patricia14-03-2022

Super!

Geweldig mooi huisje... De kinderen konden heerlijk in de speeltuin en naar de dierenweide.... Voor de jongste van 1,5 was er speciale schommel etc echt top

• 7Eetgelegenheden
  • 9Iza13-01-2022

Heerlijke en rustige vakantieplek

Onze bungalow was super. Wij hebben genoten van heerlijke verblijf er in. De park zelf vinden we ook erg leuk, mede door netheid, natuur en rust. Een eetgelegenheid en een broodjesservice is onze tip voor het park. Verder een top klantenservice. Wij komen zeker weer terug.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Familie Couwenberg03-01-2022

Bosbadderen, detoxen: batterij opgeladen!!

Altijd heerlijk hier, maar misschien moeten we dat niet te hard roepen, want het is zo’n heerlijk rustig park :) :) Al van kinds af aan hier kind aan huis. Nu nieuwe beheerders en gaan het ook vast weer fantastisch doen. Theo: geniet van je pensioen. Wij zijn en blijven fan van het Bosmeer:) Rustig. Relaxed. Schoon., Prachtig gelegen. Wel goed kijken welke bungalow bij jouw/ jullie wensen past qua ligging, faciliteiten en comfort, want daar zit zeker verschil in tussen de huisjes.. Is ook de charme!

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Gyorgyike Horvath03-01-2022

Wij hebben geboekt omdat het een vuurwerkvrij park is. Klopt onze honden 4.5 jaar en een pup van 4 maanden hadden niks van het carbid schieten. Even na 12en wat vuurwerk een uur of 2 vanaf de parkeerplaats van het Zwembad en omliggende dorpen, tja dat zal altijd zo blijven. Met de honden heerlijk de " Natte neuzen route" gelopen in het Drents-Friese Wold. Een heerlijke break was dit! Goed huisje, prima prijs kwaliteit en gastvrij ontvangen

• 10Fam. Couwenberg26-10-2021

Altijd fijn hier te zijn!

Het Drents-Friese Woud is zo mooi en dit is een perfecte uitvalsbasis voor recreatie in de natuur. Kleinschalig. Persoonlijk. Comfortabel.. Het type huisje dag wij hebben (met de luikjes) is heeeerlijk en prachtig ingericht. De inrichting van de huisjes verschilt, dus kijk goed wat bij je situatie, smaak en wensen past. Wij zijn dik tevreden! We gaan vanaf eind 2021 Theo Sinnige als altijd vriendelijke beheerder missen, maar de nieuwe mensen gaan ongetwijfeld de fijne persoonlijke service en het kleinschalige karakter van het park voortzetten. Het huisje dat wij huren is van mensen die het ontzettend gezellig en sfeervol hebben ingericht met heerlijke haard en bedden, dus dat is ook boffen. Wij zijn en blijven dan: van de omgeving én het park!

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 4M & P23-10-2021

Mooi park, alleen luidruchtige Polen aanwezig!

Mooi kleinschalig park met helaas heel veel Oost Europese luidruchtige mensen op het park. Onze jonge dochter is diverse keren overstuur wakker geworden door zeer luidruchtige Polen op het park. Deze kom je overal tegen op het park en zoeken elkaar zeker in het weekend op. Heel erg jammer, heeft onze vakantie verziekt. We gingen heen voor de rust. Tip voor de beheerder van het park om deze mensen niet toe te laten. Is gezegd dat het tijdelijk is dat ze er zijn maar vervelend als je dan net vakantie heb....

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 3Suzan Haring13-10-2021

Vies, gedateerd huisje

Het huisje was gedateerd, vies en vol spinnenrag. Het bed in de bedstee had oude harde matrassen en een bodem die ieder moment in elkaar kon zakken. Na een gebroken nacht stonden er 's morgens vroeg stratenmakers werkoverleg te houden buiten tegen onze bedstee aan. Om vervolgens de hele dag met graafmachines en trilplaten alle bosrust te verjagen. Al met al een erg slechte ervaring.

• 1Onderkomen
  • 9Markan28-09-2021

Dik voor elkaar

Heerlijke overkapping mooie omgeving wel veel geluidsoverlast door werken aan de huisjes door eigenaars

• 9Onderkomen
  • 8Marjolein Van den Bogaard28-09-2021

Genoten

Het was heerlijk in het huis

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Faber22-09-2021

Weer een fijne vakantie met mooi weer

Goed zoals gewoonlijk weer veel gewandeld en genoten van de mooie omgeving en de vriendelijke mensen in het dorp

• 8Onderkomen

Vakantiepark Het Bosmeer info