Vakantiepark Beach Resort Makkum

Vakantiepark Beach Resort Makkum
8,4

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Resort Makkum voor je op een rij gezet:

253 reviews over Vakantiepark Beach Resort Makkum in het Nederlands

In 2019 een prijsverhoging van 50 tot 85%.

NK
9-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een prachtig park, mooie accomadatie, rustig park, mooi aangelegd.

E.Koelewijn
5-10-2018
  • Activiteiten10

Top Locatie

Super Mooi Accommodatie

Zeer goed naar ons zin gehad

Fantastisch park met een 50% prijsverhoging

Henk Happe
5-10-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Fijne locatie, vanaf de start elk jaar minimaal 1 á 2 maal op het park geweest. Goed onderhouden en prima uitvalswegen naar Sneek etc.

Helaas is de overzichtsprijslijst met rode en groene huisjes op een plattegrond verdwenen incl de bijbehorende prijslijst.

Bij de bevestiging voor volgend jaar viel ons op dat de prijzen met 40 á 50% verhoogd zijn! Totaal niet in verhouding met een redelijke verhoging van 5 á 10% per jaar! Dit wordt dé manier om het vaste klantenbestand weg te jagen! Hoogmoed voor de val.

Ik vermoed een nieuwe baas/manager die op korte termijn wil scoren. Onze strandvilla helaas moeten omzetten naar een duinvilla welke overigens ook prima is en nemen wij na volgend seizoen -of eerder- afscheid van dit park.

Zo behoor je niet om te gaan met mensen die mee helpen bouwen aan een continuïteit van het park.

Chapeau Management!

voor herhaling vatbaar

Even eruit
29-9-2018
  • Onderkomen9

Comfortabele bungalow van alle gemakken voorzien.

Omgeving zeer geschikt om een midweek uit te waaien op of aan het water.

Het was fantastisch maar dit jaar wel de laatste k

Nelleke Kraaij - van de Pol
15-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Een prachtig park waar we al meer dan 10 jaar komen. Nu een vroegboek mail ontvangen en blijkt de prijs in november 2019 met 50% te zijn verhoogd ten opzichte van november 2018.

Dat is wel absurd veel.

We komen zeker naar dit heerlijke hotel terug!

Fam de Haan
23-8-2018
  • Onderkomen8

Een fantastisch hotel voor strand- en watersportliefhebbers. Maar ook lekkerbekken voelen zich hier thuis, want het hotel heeft een prima keuken. Wat ons trof is de vriendelijke bediening, het uitgebreide ontbijt, en de heerlijke kamer, in ons geval met uitzicht op het IJsselmeer

veertig jaar getrouwd samen gevierd met gezin

Atie Beersen
4-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een Geweldig resort. Fantaschise ligging. Bungalows aan het water. Alles perfect.

Heerlijk thuis komen!

Fam. Jansen
3-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een top vakantie gehad, op een top plek aan het IJsselmeer, daar kan geen subtropisch zwemparadijs tegen op.

Teleurstellend huisje

Mulder
29-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heel mooi park. Mooie ligging. Prachtige huizen. Maar javaruggen 9. Viel heel erg tegen. Vies in huis. Vies teras, met omheining vieze vogelpoel hierop. Het is een 8 persoonshuis maar zitruimte voor 5 personen heel jammer. Bij binnenkomst vies servies. Voor ons geen Javaruggen 9 meer. Ondanks dat de ligging perfekt is.

Nooit meer door wolken muggen!

P. Velo
15-5-2018
  • Onderkomen8

De bedoeling was een midweek in Makkum Beach Resort in de Zuiderzeestate; echter wederom wolken muggen, te beginnen op de Afsluitdijk, verder in Makkum, Stavoren en Hindelopen; vorige jaar om dezelfde reden gevlucht bij hotel Vigilante ook in Makkum. Geprobeerd te annuleren, maar muggen en vliegen zijn schijnbaar normaal in deze contreien, men vond dit geen reden om te annuleren. Vliegen en muggen horen blijkbaar bij deze buurt.

De bedoelde muggen steken niet wordt er dan gezegd en dat moet dan de lading dekken; er wordt niet stilgestaan bij: rustig op het balkon kunnen zitten, niet kunnen slapen door zoemende, niet stekende, muggen etc.

Al met al zeer teleurstellend. Ik had verwacht dat men een leuk voorstel zou doen om de pijn voor beide partijen draagbaar te maken, Nee dus helaas!

Deze hoek van Nederland heeft voor ons afgedaan.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beach Resort Makkum in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beach Resort Makkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.