Vakantiepark Beach Resort Makkum

8.1Fantastisch

• 7.8Activiteiten
  • 8.7Eetgelegenheden
  • 8.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Resort Makkum voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info

243 reviews over Vakantiepark Beach Resort Makkum

• 8jet14-02-2020

aanrader

Hotelovernachting 2-daags Makkum proeven arrangement gedaan. Helaas verkeerd moment geboekt; veel dingen in de buurt (nog) gesloten en helaas last van de storm Ciara. Seizoen juli-augustus blijkt beter te zijn. Basic kamer. min punt: af en toe koude straal tijdens douchen. De matrassen te zacht; maar dat is wat een ieder gewend is. In het arrangement zit entree Wadden Center, maar dat is voor iedereen al gratis. Wij dachten dat de film, waarvoor je wel moet betalen, daarmee bedoelt werd. Dat is echter niet zo. Vindt ik misleidend; er wordt dus iets gratis gratis gegeven: whoopwhoop. plus punt: vriendelijk personeel. Direct aan het strand. Makkelijk te bereiken. Eten echt voortreffelijk. Restaurant kindvriendelijk; we hebben zelf geen kleine kinderen, maar er is een hele hoek waar de kinderen zich kunnen vermaken.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Wilma11-07-2019

Heerlijk

Vooral genieten van de omgeving

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 3A. Reinders03-05-2019

Boordevol ongedierten,vele tientallen zilvervisjes

Javaruggen 19 geboekt. Boordevol zilvervisjes die de eerste avond overal zaten. Vele tientallen in slaapkamers, hal . Na uren stofzuigen toch maar gaan slapen. Volgende dag naar receptie, hadden er nog nooit van gehoord! . TD kwam met lijmvallen, en het lag zeker niet aan hun bereidwilligheid om het op te lossen. Ook de tweede nacht uren aan het stofzuigen geweest om beestjes weg te halen en toch maar midden in de nacht naar een ander huisje "gevlucht" tijdens een noodweer met drie kinderen. Eigenaar van huisje Javaruggen 19, heeft week voor ons zelf in het huisje overnacht. Hij moet van dit probleem geweten hebben maar willens en wetens een huis vol ongedierte in de verhuur gehouden. Bang om inkomsten mis te lopen? 8 lijmvallen bomvol zilvervisjes na 1 nacht in huis te hebben gestaan. Foto's naar park verzonden. Nu 1 week later nog steeds geen reactie van park gekregen wat wel was toegezegd. Zwaar teleurgesteld in opstelling van park

• 7Activiteiten
    • 2Onderkomen

José IJsseldijk, Marketing, Marketing, 12-07-2019

We kunnen het niet nalaten toch nog even te reageren op bovenstaande. U geeft aan dat u zwaar teleurgesteld bent in ons en dat steekt toch. Temeer daar wij er tijdens uw verblijf alles aan gedaan hebben om u te helpen tegen iets waar in principe niemand iets aan kan doen; de aanwezigheid van zilvervisjes. Wij hebben u een andere accommodatie aangeboden en wij hebben zelfs nog een korting gegeven voor de overlast. Het enige wat wij nagelaten hebben, is binnen 1 (!) week op uw brief te reageren. Het steekt wel dat wij hier door u op afgerekend worden en niet op alles wat wij wel voor u gedaan hebben. Overigens hebben wij een week later wel gereageerd maar dat heeft u waarschijnlijk vergeten toe te voegen aan uw beoordeling.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Anita29-03-2019

Met kinderen zeker een aanrader met het strand

Fijn hotel en bungalows allen aan t water. Je kan er met boot naar de robben varen en aan het hotel, is een authentiek Hollands eethuis, prijs-kwaliteit in orde. Kortbij zijn er vele mooie dorpen, steden...Texel...fijn om allen te bezoeken. Zijn 4d geweest en ons niet verveeld...

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in december 2018

• 10Wendy15-03-2019

Geweldig

Wij zijn hier nu voor de 5e keer geweest. Elke keer in een ander verblijf. Fantastisch park. Buiten de vakanties heerlijk rustig. Je kan hier heerlijk wandelen, uitwaaien enz. Wij komen hier graag weer steeds terug. Al is het alleen al om de gastvrijheid van de mensen die er werken. Van receptie tot klussenteam.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Carsten Schüler15-03-2019

Uitstekend

Het is nu al der 9te leer, dat wir hier zijn geweest en wij komen ook 2020 weer terug.Wij genieten alltijd heel erg van onze vakantie in de Makkum beach Resort.De mensen helpen snell en zijn alltijd vriendelijk.Ook voor onze kinderen is het een geweldije vakantie.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Alexandra Amsterdam15-02-2019

Geweldige hotel, goede kamers, top service!

Dit hotel is al jarenlang onze favoriet voor een paar heerlijke dagen "even weg". Het hotel heeft zich jaar in jaar uit op een goede vernieuwende manier ontwikkeld en is zo 2019! Mooie schone kamers, hele hotel ligt direct aan het strand, is een speciale beach kamer niet voor nodig...Het restaurant en ontbijt en diner heeft een hele goede sfeer, uitgebreide kaart...Kortom, wij raden het iedereen aan...En vergeet niet: Alles rondom Makkum is Natuur, veel soorten vogels, mooie fietsroutes ...en een bezoek aan de Waddenzee bij Harlingen of naar Gaasterland...alles is mooi aan Hotel en Omgeving...

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Gerry20-01-2019

Geweldig

Het is een mooi hotel, fantastisch restaurant, heel gezellig met de mooie open haard en lekker gegeten. Kom zeker gauw weer terug

• 6Activiteiten

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    7NK09-11-2018

In 2019 een prijsverhoging van 50 tot 85%.

Een prachtig park, mooie accomadatie, rustig park, mooi aangelegd.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

José IJsseldijk, Marketing, 29-01-2019

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van ons park, de accommodatie en de ligging. Het is inderdaad juist dat we voor 2019 een prijsverhoging hebben doorgevoerd. Dit is met name voor het laagseizoen geweest. Maar dit zijn echt geen verhogingen van 50-85% geweest. Door verschuivingen van vakantieperiodes lijkt het soms alsof de prijs extreem verhoogd is maar dat is niet het geval. Omdat wij ook kijken naar de Duitse vakanties kan het soms zo zijn dat een bepaalde week het ene jaar net buiten de vakanties valt, maar het volgende jaar wel een vakantieperiode is. En dan ontstaan er inderdaad grote verschillen. Toch hebben wij moeten vaststellen dat er in enkele periodes een foutje is geslopen. Inmiddels hebben wij deze hersteld en zijn de juiste prijzen op onze website vindbaar. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.

Gereisd met partner in november 2018

• 6Henk Happe05-10-2018

Fantastisch park met een 50% prijsverhoging

Fijne locatie, vanaf de start elk jaar minimaal 1 á 2 maal op het park geweest. Goed onderhouden en prima uitvalswegen naar Sneek etc. Helaas is de overzichtsprijslijst met rode en groene huisjes op een plattegrond verdwenen incl de bijbehorende prijslijst. Bij de bevestiging voor volgend jaar viel ons op dat de prijzen met 40 á 50% verhoogd zijn! Totaal niet in verhouding met een redelijke verhoging van 5 á 10% per jaar! Dit wordt dé manier om het vaste klantenbestand weg te jagen! Hoogmoed voor de val. Ik vermoed een nieuwe baas/manager die op korte termijn wil scoren. Onze strandvilla helaas moeten omzetten naar een duinvilla welke overigens ook prima is en nemen wij na volgend seizoen -of eerder- afscheid van dit park. Zo behoor je niet om te gaan met mensen die mee helpen bouwen aan een continuïteit van het park. Chapeau Management!

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

José IJsseldijk, Marketing, 29-01-2019

Hartelijk dank voor uw review. Het verheugt ons te lezen dat u een trouwe gast bent van ons park en dat u uw volgende verblijf ook weer bij ons geboekt heeft! Het is inderdaad juist dat we voor 2019 verschillende prijsverhogingen hebben doorgevoerd. Dit is met name voor het laagseizoen geweest. De prijzen in het laagseizoen waren gewoonweg niet in verhouding met de kwaliteit en ligging van het park (direct aan het strand en IJsselmeer). U als vaste gast weet als geen ander dat ons park wat dat betreft uniek is. Doordat wij ook vele Duitse gasten mogen verwelkomen op ons park, zijn de Duitse vakantieperiodes ook meegenomen in het prijsbeleid. Het kan hierdoor zo zijn dat een boeking ongunstiger uitvalt door het verschuiven van vakantieperiodes. Wij hebben uw boeking erbij gezocht en hieruit blijkt dat dit bij u ook het geval is. Verder is het wel zo dat er bij een aantal periodes toch een foutje in een aantal prijzen zat. Deze zijn inmiddels hersteld en de juiste prijzen zijn op onze website vindbaar. Helaas heeft dit geen effect op uw boeking. Wij hopen echter dat de vakantiespreiding voor 2020 weer gunstiger voor u uitvalt zodat wij u toch als gast kunnen behouden.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Nederlands
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras