Vakantiepark Beach Resort Makkum

Vakantiepark Beach Resort Makkum
8,3

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Resort Makkum voor je op een rij gezet:

245 reviews over Vakantiepark Beach Resort Makkum in het Nederlands

Mulder
29-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heel mooi park. Mooie ligging. Prachtige huizen. Maar javaruggen 9. Viel heel erg tegen. Vies in huis. Vies teras, met omheining vieze vogelpoel hierop. Het is een 8 persoonshuis maar zitruimte voor 5 personen heel jammer. Bij binnenkomst vies servies. Voor ons geen Javaruggen 9 meer. Ondanks dat de ligging perfekt is.

Nooit meer door wolken muggen!

P. Velo
15-5-2018
  • Onderkomen8

De bedoeling was een midweek in Makkum Beach Resort in de Zuiderzeestate; echter wederom wolken muggen, te beginnen op de Afsluitdijk, verder in Makkum, Stavoren en Hindelopen; vorige jaar om dezelfde reden gevlucht bij hotel Vigilante ook in Makkum. Geprobeerd te annuleren, maar muggen en vliegen zijn schijnbaar normaal in deze contreien, men vond dit geen reden om te annuleren. Vliegen en muggen horen blijkbaar bij deze buurt.

De bedoelde muggen steken niet wordt er dan gezegd en dat moet dan de lading dekken; er wordt niet stilgestaan bij: rustig op het balkon kunnen zitten, niet kunnen slapen door zoemende, niet stekende, muggen etc.

Al met al zeer teleurstellend. Ik had verwacht dat men een leuk voorstel zou doen om de pijn voor beide partijen draagbaar te maken, Nee dus helaas!

Deze hoek van Nederland heeft voor ons afgedaan.

Heel goed

Tineke Jorritsma
22-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Uitstekend hotel!! Zeker aan te bevelen.

Erg leuk gehad

Henri
13-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Super fijne locatie, lekker aan het water en prima huisje met sauna!

Dit wordt bestemming nr 1

annemarie van Laar de Jong
10-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

we hadden een kamer met uitzicht op het ijsselmeer.het betrof een kamer met een terras.

Sommige mensen komen daar ieder jaar.

Het eten was voortreffelijk.

Hoewel mijn omgeving dacht "wat zoek je daar",gaan wij dit jaar ook weer terug.

Het is een paradijs en zo dichtbij.

Nooit meer

Beekmans
8-3-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Prachtig park en mooi uitzicht, het vervelende was dat het huis vol zat met zilvervisjes. Dit gemeld bij receptie, "maar dat kon gebeuren, zij had ze zelf ook in huis". Dus bij plaatselijke drogist, zilvervisvalletjes en spuitbus gekocht. Bij controle bij vertrek nogmaals gemeld, deze man vertelde dat het door hele huis zat. Wij hebben thuis alle etenswaren weggegooid, daar konden ze ook in zitten. Alle tassen ingespoten met gif, omdat wij ze volgens die man ook thuis kregen. Geen goede ervaring dus.

Helemaal top!

Karin
2-3-2018
  • Onderkomen10

Een heerlijk rustig en mooi park, een super bungalow.

Voor herhaling vatbaar!

Gastvrij, mooie ligging, dikke prima!

habo
1-12-2017
  • Onderkomen9

We waren hier met een voucher, maar de ontvangst was heel gastvrij (is dan nog weleens wat minder namelijk). We hadden ook nog een jong hondje bij ons die nog niet helemaal welopgevoed is, maar ook zij werd met open armen ontvangen (voor de duidelijkheid: voor het meenemen van een hond moet je natuurlijk wel een bijdrage betalen).

Verder heerlijk geslapen, wat ook nog weleens lastig is in een hotel. Er zou ook een verbouwing zijn, dus we hadden er al op gerekend dat we misschien vroeg wakker zouden worden. Helemaal niks van gemerkt uiteindelijk.

Schone, mooie kamer. Ontbijt was prima, ruim voldoende (warme eieren trouwens;).

En dan de ligging: die is prachtig; heel jammer dat het zulk slecht weer was toen wij er waren, maar het hotel + gastvrije personeel maakten alles goed.

Al met al genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

gezellig en zeker voor herhaling

karin
7-11-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Parkeren kan lastig worden in het hoog seizoen.

Ontbijt was goed.

Heerlijk

Lirie
18-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijk hotel om lekker bij te tanken. Direct aan het strand!

Prima kamer met ‘terrasje’. Helaas geen koelkastje aanwezig.

Badkamer prima, ruim en schoon.

Ontbijt ietwat beperkt, maar ontzettend lekker en deze wordt constant bijgevuld.

‘s Avonds lekker onderuit in een luie stoel van een fles rode wijn met een Fries kaasplankje en een portie olijven genoten.

Heerlijk!!

Zeer vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als bedienend personeel.

Een aanrader......wij komen in ieder geval zeker terug 👍👍

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beach Resort Makkum in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beach Resort Makkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Beach Resort Makkum scoort een 8.29 uit 10 op basis van 264 reviews.