Vakantiepark
Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°10°
8,1

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Resort Makkum voor je op een rij gezet:

Contact

251 reviews over Vakantiepark Beach Resort Makkum in het Nederlands

• Onderkomen8

Fijn hotel en bungalows allen aan t water. Je kan er met boot naar de robben varen en aan het hotel, is een authentiek Hollands eethuis, prijs-kwaliteit in orde. Kortbij zijn er vele mooie dorpen, steden...Texel...fijn om allen te bezoeken. Zijn 4d geweest en ons niet verveeld...

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Wendy,
15-3-2019
  • Onderkomen10

Wij zijn hier nu voor de 5e keer geweest. Elke keer in een ander verblijf. Fantastisch park. Buiten de vakanties heerlijk rustig. Je kan hier heerlijk wandelen, uitwaaien enz. Wij komen hier graag weer steeds terug. Al is het alleen al om de gastvrijheid van de mensen die er werken. Van receptie tot klussenteam.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend

Carsten Schüler,
15-3-2019
  • Onderkomen10

Het is nu al der 9te leer, dat wir hier zijn geweest en wij komen ook 2020 weer terug.Wij genieten alltijd heel erg van onze vakantie in de Makkum beach Resort.De mensen helpen snell en zijn alltijd vriendelijk.Ook voor onze kinderen is het een geweldije vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Direct boeken

Geweldige hotel, goede kamers, top service!

Alexandra Amsterdam,
15-2-2019
  • Onderkomen10

Dit hotel is al jarenlang onze favoriet voor een paar heerlijke dagen "even weg". Het hotel heeft zich jaar in jaar uit op een goede vernieuwende manier ontwikkeld en is zo 2019! Mooie schone kamers, hele hotel ligt direct aan het strand, is een speciale beach kamer niet voor nodig...Het restaurant en ontbijt en diner heeft een hele goede sfeer, uitgebreide kaart...Kortom, wij raden het iedereen aan...En vergeet niet: Alles rondom Makkum is Natuur, veel soorten vogels, mooie fietsroutes ...en een bezoek aan de Waddenzee bij Harlingen of naar Gaasterland...alles is mooi aan Hotel en Omgeving...

Gereisd met partner in februari 2019

Geweldig

Gerry,
20-1-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Het is een mooi hotel, fantastisch restaurant, heel gezellig met de mooie open haard en lekker gegeten. Kom zeker gauw weer terug

Gereisd met vrienden in januari 2019

In 2019 een prijsverhoging van 50 tot 85%.

NK,
9-11-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Een prachtig park, mooie accomadatie, rustig park, mooi aangelegd.

Gereisd met partner in november 2018
José IJsseldijk, Marketing, 29-1-2019

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van ons park, de accommodatie en de ligging. Het is inderdaad juist dat we voor 2019 een prijsverhoging hebben doorgevoerd. Dit is met name voor het laagseizoen geweest. Maar dit zijn echt geen verhogingen van 50-85% geweest. Door verschuivingen van vakantieperiodes lijkt het soms alsof de prijs extreem verhoogd is maar dat is niet het geval. Omdat wij ook kijken naar de Duitse vakanties kan het soms zo zijn dat een bepaalde week het ene jaar net buiten de vakanties valt, maar het volgende jaar wel een vakantieperiode is. En dan ontstaan er inderdaad grote verschillen. Toch hebben wij moeten vaststellen dat er in enkele periodes een foutje is geslopen. Inmiddels hebben wij deze hersteld en zijn de juiste prijzen op onze website vindbaar. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.

Fantastisch park met een 50% prijsverhoging

Henk Happe,
5-10-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Fijne locatie, vanaf de start elk jaar minimaal 1 á 2 maal op het park geweest. Goed onderhouden en prima uitvalswegen naar Sneek etc. Helaas is de overzichtsprijslijst met rode en groene huisjes op een plattegrond verdwenen incl de bijbehorende prijslijst. Bij de bevestiging voor volgend jaar viel ons op dat de prijzen met 40 á 50% verhoogd zijn! Totaal niet in verhouding met een redelijke verhoging van 5 á 10% per jaar! Dit wordt dé manier om het vaste klantenbestand weg te jagen! Hoogmoed voor de val. Ik vermoed een nieuwe baas/manager die op korte termijn wil scoren. Onze strandvilla helaas moeten omzetten naar een duinvilla welke overigens ook prima is en nemen wij na volgend seizoen -of eerder- afscheid van dit park. Zo behoor je niet om te gaan met mensen die mee helpen bouwen aan een continuïteit van het park. Chapeau Management!

Gereisd met partner in oktober 2018
José IJsseldijk, Marketing, 29-1-2019

Hartelijk dank voor uw review. Het verheugt ons te lezen dat u een trouwe gast bent van ons park en dat u uw volgende verblijf ook weer bij ons geboekt heeft! Het is inderdaad juist dat we voor 2019 verschillende prijsverhogingen hebben doorgevoerd. Dit is met name voor het laagseizoen geweest. De prijzen in het laagseizoen waren gewoonweg niet in verhouding met de kwaliteit en ligging van het park (direct aan het strand en IJsselmeer). U als vaste gast weet als geen ander dat ons park wat dat betreft uniek is. Doordat wij ook vele Duitse gasten mogen verwelkomen op ons park, zijn de Duitse vakantieperiodes ook meegenomen in het prijsbeleid. Het kan hierdoor zo zijn dat een boeking ongunstiger uitvalt door het verschuiven van vakantieperiodes. Wij hebben uw boeking erbij gezocht en hieruit blijkt dat dit bij u ook het geval is. Verder is het wel zo dat er bij een aantal periodes toch een foutje in een aantal prijzen zat. Deze zijn inmiddels hersteld en de juiste prijzen zijn op onze website vindbaar. Helaas heeft dit geen effect op uw boeking. Wij hopen echter dat de vakantiespreiding voor 2020 weer gunstiger voor u uitvalt zodat wij u toch als gast kunnen behouden.

voor herhaling vatbaar

Even eruit,
29-9-2018
  • Onderkomen9

Comfortabele bungalow van alle gemakken voorzien. Omgeving zeer geschikt om een midweek uit te waaien op of aan het water.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was fantastisch maar dit jaar wel de laatste k

Nelleke Kraaij - van de Pol,
15-9-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Een prachtig park waar we al meer dan 10 jaar komen. Nu een vroegboek mail ontvangen en blijkt de prijs in november 2019 met 50% te zijn verhoogd ten opzichte van november 2018. Dat is wel absurd veel.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
José IJsseldijk, Marketing, 29-1-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mede dankzij uw review hebben wij nog eens kritisch naar de prijzen gekeken. Het klopt dat we voor 2019 een prijsverhoging hebben doorgevoerd en met name voor het laagseizoen, waaronder de maand november. De prijzen in het laagseizoen waren niet in verhouding met de kwaliteit en ligging van het park (direct aan het strand en IJsselmeer). Echter, dit soort percentages leken ons niet te kunnen kloppen. We hebben hier naar gekeken en hebben gezien dat er inderdaad in enkele periodes een foutje is geslopen. Inmiddels hebben wij deze hersteld en zijn de juiste prijzen op onze website vindbaar. U heeft dit waarschijnlijk zelf ook al ontdekt omdat we tot onze vreugde hebben gezien dat we u in 2019 toch weer op ons park mogen ontvangen. Onze excuses voor de onduidelijkheid. Graag tot ziens in Makkum!

veertig jaar getrouwd samen gevierd met gezin

Atie Beersen,
4-8-2018
  • Activiteiten10

Een Geweldig resort. Fantaschise ligging. Bungalows aan het water. Alles perfect.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Nederlands
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beach Resort Makkum in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beach Resort Makkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.