Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

280 Reviews over Beach Resort Makkum

• 8CL16-09-2021

Prachtige omgeving, veel groen en dichtbij strand

Het park heeft een mooie ligging direct aan het strand en IJsselmeer. Er zijn leuke restaurantjes in de omgeving waar je lekker kunt zitten. Op het park zelf kun je niet eten. De woning zag er mooi uit en was erg schoon! De receptie is alleen op maandag en vrijdag open, dit hadden we niet verwacht, maar gelukkig konden we terecht bij de receptie van Hotel Vigilante. We hebben een fijne vakantie gehad en komen zeker nog eens terug. Een aanrader ;-)!

• 7Eetgelegenheden
  • 6Fam dijkstra10-08-2021

Prima accomodaties maar slechte hygiëne

Accomodatie 12 pers bungalow goed uitgerustSlecht schoongemaakt, veel stof, allerlei viezigheid op deuren en keukenkastjes , terras vol met onkruid enzStrand en meer mooi en op loopafstand Prima plek om te (leren) surfenWeinig vertier voor tieners

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Janny10-08-2021

mooie plek met fantastisch uitzicht op IJsselmeer

Appartement in Zuiderzeestaete gehuurd. Ligging is geweldig en uitzicht op het strandje aan het IJselmeer. Mooie omgeving rondom Makkum. Veel gefietst in de omgeving en lekker op het strandje gezeten. Jammer dat de hygiëne te wensen overlaat. Bij aankomst in app. was het niet geheel schoon. Heb eerst alle spinrag en ongedierte gestofzuigd. Ook alle keukeninventaris eerst in de vaatwasser gestopt voordat we het in gebruik namen omdat het smoezelig was. Toilet niet schoon door de kalkaanslag. Sanitair is aan vernieuwing toe. Keuken daarentegen wel nieuw. Ook ervaarden wij geluidsoverlast in de nachtelijke uren doordat campinggasten op het strand hard praatten en muziek draaiden. Beetje jammer dat er met elkaar geen rekening gehouden wordt. Al met al wel een goede vakantie gehad in Makkum Beach resort met heel mooi weer. Op het park zit een heerlijke pizzeria waar we gegeten hebben. Zeker een aanrader.

• 7Laura10-08-2021

Midweek maandag t/m vrijdag

Alles is perfect op twee punten na.1. Het bed lig niet echt lekker en voor de prijs verwacht je wel een betere bed wat je betaald aan verblijf.2. Jammer dat het restaurant dicht is bij het park. Je kan wel eventueel na de boulevard gaan maar het is wel ook fijner dat je daar ook wat kan drinken/eten.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 6MK16-07-2021

Mooie ligging, hygiëne voor verbetering vatbaar

Onze derde keer op dit park in de afgelopen 10 jaar. Mooie uitvalsbasis. Surfcursus om de hoek, rustige omgeving. Enige minpunt is, ook nu weer, de hygiëne in het huisje. Bij aankomt rook het huisje muf. Kruimels van vorige bewoners lagen nog op de eettafel en stoelen. Toiletruimtes ruiken vies en toiletbril zit niet goed vast. Zelf de boel afgenomen met schoonmaakdoekjes, maar dat is niet zoals het hoort. Wellicht een tip om schoonmaak meer tijd te geven en beter te controleren. Zeker voor deze prijs!!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Lien16-08-2020

Rustvakantie met tegelijk vele sportmogelijkheden

Prachtig domein vlakbij het water en het strand. Mooie huisjes en goeie accommodatie. Alles prima om van hier Friesland te ontdekken. Enig minpunt was de hygiëne van ons huisje; dat kon beter.

• 9Activiteiten
  • 8jet14-02-2020

aanrader

Hotelovernachting 2-daags Makkum proeven arrangement gedaan. Helaas verkeerd moment geboekt; veel dingen in de buurt (nog) gesloten en helaas last van de storm Ciara. Seizoen juli-augustus blijkt beter te zijn. Basic kamer. min punt: af en toe koude straal tijdens douchen. De matrassen te zacht; maar dat is wat een ieder gewend is. In het arrangement zit entree Wadden Center, maar dat is voor iedereen al gratis. Wij dachten dat de film, waarvoor je wel moet betalen, daarmee bedoelt werd. Dat is echter niet zo. Vindt ik misleidend; er wordt dus iets gratis gratis gegeven: whoopwhoop. plus punt: vriendelijk personeel. Direct aan het strand. Makkelijk te bereiken. Eten echt voortreffelijk. Restaurant kindvriendelijk; we hebben zelf geen kleine kinderen, maar er is een hele hoek waar de kinderen zich kunnen vermaken.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Wilma11-07-2019

Heerlijk

Vooral genieten van de omgeving

• 3A. Reinders03-05-2019

Boordevol ongedierten,vele tientallen zilvervisjes

Javaruggen 19 geboekt. Boordevol zilvervisjes die de eerste avond overal zaten. Vele tientallen in slaapkamers, hal . Na uren stofzuigen toch maar gaan slapen. Volgende dag naar receptie, hadden er nog nooit van gehoord! . TD kwam met lijmvallen, en het lag zeker niet aan hun bereidwilligheid om het op te lossen. Ook de tweede nacht uren aan het stofzuigen geweest om beestjes weg te halen en toch maar midden in de nacht naar een ander huisje "gevlucht" tijdens een noodweer met drie kinderen. Eigenaar van huisje Javaruggen 19, heeft week voor ons zelf in het huisje overnacht. Hij moet van dit probleem geweten hebben maar willens en wetens een huis vol ongedierte in de verhuur gehouden. Bang om inkomsten mis te lopen? 8 lijmvallen bomvol zilvervisjes na 1 nacht in huis te hebben gestaan. Foto's naar park verzonden. Nu 1 week later nog steeds geen reactie van park gekregen wat wel was toegezegd. Zwaar teleurgesteld in opstelling van park

• 2Onderkomen

José IJsseldijk, Marketing, Marketing, 12-07-2019

We kunnen het niet nalaten toch nog even te reageren op bovenstaande. U geeft aan dat u zwaar teleurgesteld bent in ons en dat steekt toch. Temeer daar wij er tijdens uw verblijf alles aan gedaan hebben om u te helpen tegen iets waar in principe niemand iets aan kan doen; de aanwezigheid van zilvervisjes. Wij hebben u een andere accommodatie aangeboden en wij hebben zelfs nog een korting gegeven voor de overlast. Het enige wat wij nagelaten hebben, is binnen 1 (!) week op uw brief te reageren. Het steekt wel dat wij hier door u op afgerekend worden en niet op alles wat wij wel voor u gedaan hebben. Overigens hebben wij een week later wel gereageerd maar dat heeft u waarschijnlijk vergeten toe te voegen aan uw beoordeling.

• 8Anita29-03-2019

Met kinderen zeker een aanrader met het strand

Fijn hotel en bungalows allen aan t water. Je kan er met boot naar de robben varen en aan het hotel, is een authentiek Hollands eethuis, prijs-kwaliteit in orde. Kortbij zijn er vele mooie dorpen, steden...Texel...fijn om allen te bezoeken. Zijn 4d geweest en ons niet verveeld...

Vakantiepark Beach Resort Makkum info

Camping-informatie