Lemmer

Reviews over Lemmer

Centraal gelegen

Lenie,
    8-8-2018

Mooie ligging met een privé parkeerplaats. Op loop afstand van het strand en het gezellige centrum. Oud bollig interieur waar je van moet houden, met een kraakdeur. Min punt vonden wij dat het ontbijt niet werd aangevuld en we dus weinig keus hadden.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verrassend mooi en gezellig!

Eleonore,
    26-8-2015

Ik had alleen maar van lemmer gehoord ivm Rintje Ritsma, maar omdat ik positieve reacties had gelezen en het vanuit Overijssel makkelijk bereikbaar is voor een dagje uit, waren we hier op een mooie zondag naar toe gereden.Wat een positieve verrassing, gelijk bij aankomst in het centrum zagen we de mooie binnenhaven met de luxe jachten die er lagen en de gezellige terrassen.Er waren knusse particuliere winkeltjes en wat grotere winkels, die lagen allemaal langs de haven.Er was ook een mooie sluis met bankjes erbij, zodat je alle mooie boten kon zien aankomen of vertrekken.Ik vond Lemmer erg mooi en gezellig.we hebben echt een top dag gehad!

Gereisd met partner in augustus 2015

heerlijk stad aan het water

Conny,
    25-9-2014

Lemmer is omgeven door water en dat geeft de historische stad een leuke sfeer. Naast de mooie oude gebouwen vind je langs de waterkant mooie terrassen om gezellig wat te eten of drinken met steeds wat anders te zien, de watersport/pleziervaart brengt regelmatig nieuwe boten/mensen langs je terras. Leuk voor een paar uur hollands vertier!

Gereisd met partner in juli 2014

klein gezellig stadje

Jan ,
    27-5-2014

Lemmer is een klein stadje in het zuid-westen van Friesland. Je hebt er veel watersport en voor de toeristen zijn er tal van gezellige terrasjes. Er is ook een klein streekmuseum. Wel aardig maar heel mini-mini.

Gereisd met partner in Tue May 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie gezellige vakantie bestemming

Dick van Eldik,
    23-1-2013

de omgeving van Lemmer en dus de provincie Friesland is ons tot nu toe prima bevallen, we waren eigenlijk nog nooit op vakantie geweest in deze mooie en rustige provincie. We hopen nog vele jaren van deze omgeving te mogen genieten.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lemmer scoort een 8,1 uit 10, op basis van 61 reviews