vakanties Lemmer

Reviews over Lemmer

buitengewoon geweldig

marcel,
    4-11-2018

ik was hier voor een overnachting voor het werk, dit doe ik vaker, en ik ben verbaasd over de hoge prijs kwaliteit van dit hotel het was gewoon erg goed, goed bed, goede badkamer en een geweldig ontbijt.

verder erg vriendelijke mensen en een super locatie zou hier zo terug kunnen gaan voor een prive uitstapje

Mwah, beetje restylen misschien?

Anita,
    16-8-2018

Tja, wat zal ik zeggen. Beetje gedateerd hotel. Donker bruin. Appartement is netjes maar heeft geen sfeer. Gordijnen in de slaapkamer sluiten net niet (20 cm). De andere slaapkamer heeft geen deur en staat in open verbinding met de woonkamer. Weinig stopcontacten. We hebben de waterkoker in de badkamer moeten zetten. Balkon is er wel, maar wordt niet meegenomen in het onderhoud.

Wel een mooi uitzicht op de haven. Lemmer is een gezellig plaatsje.

Bed ligt goed trouwens en het eten is prima.

Tja, verwacht er gewoon niet teveel van, dan valt het ook niet tegen

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Karin Meevissen,
    15-8-2018

Heel netjes en schoon, goed ontbijt, vriendelijke uitbaters .Mooie rustige ligging maar binnen enkele wandelminuten in het centrum ( erg leuk en gezellig) , kortbij het strand , vriendelijke mensen GEEN MINpunt

Geweldig!

Hilda,
    30-5-2018

Prachtige,volledig ingerichte moderne tuinkamers/familiekamers

Geweldige locatie op 2 min.lopen naar het centrum.

Ontbijt prima verzorgd!

Echte aanrader!

Fijn familiebedrijf, paar punten ter verbetering.

Derk,
    21-5-2018

We hebben de Monique voor een lang weekend gehuurd en de eigenaar van de verhuur was in eerste instantie vooral geintresseerd om te vertellen hoe hij luidruchtige gasten hardhandig van de camping afjaagde. Heel gezellig maar geen gedegen uitleg wat onderweg tot wat zelf onderzoek leide. De boot was ietswat gebrekkig qua onderhoud, kastdeuren waren eruit en sommige meters misten. Bij het aftanken bejegende het tank personeel ons zo onbeschoft dat het aggressief te noemen was en wij het gevoel hadden dat we belazerd werden. Echter na het weekend hebben we een zeer goed gesprek gehad met de eigenaar wat alle kou uit de lucht heeft gehaald en we ondanks de bovenstaande punten met een heel goed gevoel terug kijken op het weekend. Ik zou hier zo weer huren want je merkt echt dat hun klanten ze ontzettend dierbaar zijn."

Lemmer scoort een 8,4 uit 10, op basis van 61 reviews