Reviews over Elsloo

Fantastische plek

Piet Zoomers
    12-11-2018

alles dik voor mekaar hier, snap de recensies soms niet van dat er iets niet goed zou zijn

Voor dit soort camping met zelfs een snackbar ernaast is gewoon erg goed en hygiëne is ook zeer goed

Alleen er zijn mensen ( kampeergasten ) en gezeur hebben met de vrouw of man zelf die er potje van maken en gaan mopperen dat ze maar zelf in de spiegel moeten kijken

Wij komen hier altijd graag weer terug

Fantastische accommodatie!

Wim
    1-9-2018

Een geweldige groepsaccommodatie. Wij zijn er een midweek geweest met een groep vakantiegangers met een geestelijke en/ of fysieke beperking. De accommodatie "De Binnenplaets" is volledig aangepast en daardoor zeer goed te gebruiken voor bovenstaande doelgroep. Dit geldt ook voor het zwembad. Zowel het ontbijtbuffet als de warme maaltijd waren heel smaakvol en goed verzorgd.

Zeer vriendelijke medewerkers.

Top camping om met kinderen naartoe te gaan

Tanja
    19-8-2018

Mooi,schoon en ruim sanitair. Leuke speeltuinen (binnen en buiten). We hadden zelf keuze waar we gingen staan. En qua type plek is er voor iedereen wel de juiste plek.

Leuke minicamping.

Anja
    19-8-2018

Super leuke camping. Waren hier een week met onze kleindochter die heeft zich niet verveeld. Leuke buiten en binnen speeltuin. Leuk dieren parkje. Prima sanitair.

Super leuke camping

Nathalie
    16-8-2018

Persoonlijk ontvangen door eigenaresse met drinken en koek. Uitzoeken van een plekje mochten we zelf doen. Super sanitair, mooi, schoon, netjes en verzorgd.

De kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin(en), binnen en buiten. Leuk is dat er een maisdoolhof bij zit!

Elsloo scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews