Vakantiepark Bungalowpark It Wiidsterstersterster

8.1Fantastisch

• 7.2Activiteiten
  • 7Eetgelegenheden
  • 8.2Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalowpark It Wiid voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In Bungalowpark It Wiid kom je tot rust in eigen land. De bungalows zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Zo heb je bij sommige bungalows een jacuzzi en sauna. Hier verblijf je ook met een grote groep. De bungalows liggen aan het water in Nationaal Park de Alde Feanen. Het huren van een sloep is een aanrader. Op 25 kilometer van Drachten.

765 reviews over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid

• 6Didier03-02-2020

It Wiid kan beter

Prima huisje. Voor het doel-tijdelijke behuizing- geschikt. Tips; investeer in een goed schoonmaakbedrijf en houd het park schoon.

Gereisd met partner in februari 2020

• 6natasja08-01-2020

goed

een zeer mooie accomodatie wij hadden met de familie 4 huisjes wel wat verschil onderling maar echt mooi en veel plezier in de hot tub op het park zelf wel heel weinig te doen op de wisseldag voor oud en nieuw wel de mogelijkheid voor een oliebol eten maar had het leuk gevonden even een chocomel en een bakkie koffie voor ouders en kinderen de huisjes zijn mooi en confortabe;

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-01-2020

Hartelijk dank voor de complimenten voor onze bungalows. Jullie hebben genoten en het goed gehad, o.a. genoten in de buitenspa-jacuzzi. Rond Oud & Nieuw is het altijd wat rustiger op het park maar in historisch Leeuwarden op een kwartiertje rijden volop activiteiten. We zien jullie graag terug in het voorjaar en zomer, lekker genieten op de Friese meren en sloepvaren.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Patrick08-01-2020

Compleet en verrassend!

Fijne complete huisjes, zeer schoon. Mooi net park. Broodjes bezorgservice. Ook compleet bbq- gourmetpakket te bestellen i het huisje. Mooie omgeving en ook leeuwarden vlakbij, heerlijk shoppen! Voor herhaling vatbaar.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-01-2020

Fijn dat jullie zo veel plezier hebben gehad. Hartelijk dank voor de complimenten. We zien jullie graag terug.

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Gerlof07-01-2020

Mooi schoon park en zeker voor

Prettig verblijf tijdens de jaarwisseling. Er werd beperkt vuurwerk afgestoken, in de omgeving mooi wandelgebied en bijzonder vriendelijke mensen ontmoet.

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-01-2020

Ons bungalowpark niet voor niets natuur- en watersportparadijs en daarom ook lekker rustig met Oud & Nieuw.

We verwelkomen jullie graag weer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Patricia Berends04-01-2020

Voor nu en nog eens!

We verbleven in bungalow nummer 100 op het vakantiepark It Wiid, gelegen in een schitterend natuurpark. Het huis gaf een gevoel van thuiskomen, de omgeving maakte alles echt af!! Aan de receptie zeer prettig ontvangen, ook een snelle check-in. Daarnaast is het ook zeer de moeite waard de tentoonstellingen in het bezoekerscentrum te gaan zien. Indrukwekkend!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-01-2020

Jullie hebben een fijn verblijf gehad op het park. We zien jullie graag terug.

• 8anja03-01-2020

gezellig huisje

goed verzorgd en leuk ingericht huisje

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-01-2020

Hartelijk dank voor de review. We hopen jullie binnenkort weer te verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8Arjan en Monique01-01-2020

Top verblijf

Prachtige omgeving. Dicht bij leuke steden Leeuwarden en Drachten. Huisje van alle gemakken voorzien. Kan echt niets bedenken wat er niet was. Bij aankomst bleek dat we een upgrade hadden gekregen naar een 10 persoons huisje. Helemaal super!

• 8Activiteiten

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-01-2020

Beste Arjan en Monique, Fijn dat jullie zo hebben genoten. en als we een upgrade kunnen geven doen we dat graag. We zien jullie graag terug.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Kathy Nauta01-01-2020

wandelen

het minst leuk was dat de kachel het niet deed toen we aan kwamen. hierdoor was het huisje in en in koud, 8 graden. het werd snel opgelost, maar toch duurde het tot 21.00 voor de temperatuur weer aangenaam was. de rust op het park is heerlijk. je kan er geweldig wandelen

• 10Activiteiten

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-01-2020

Beste Kathy, Gelukkig was de kou snel verholpen. Jullie hebben lekker kunnen wandelen en ons park niet voor niets natuur- en watersportparadijs.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    7Marietje29-12-2019

Fijn , gedateerd

Het was heerlijk. Het huis had nu wel helaas wat mankementen. Lichten deden het bühne nergens. Boven bed benden slaapkamer niet en in de keuken is het donker. Fijn als er wat meer huishoudelijk schoonmaak spullen aanwezig zijn zoals afwasmiddel en afwas borstel.

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-01-2020

Beste Marietje, Hartelijk dank voor de review zo kunnen we onze producten en gastbeleving op een nog hoger peil krijgen. We gaan de bungalow even aan een nadere inspectie onderwerpen.

• 4Familie29-12-2019

Niet gezellig

Wij verwachtten een plek aan het water net zoals de vorige keren, dat was dus niet zo! We hebben een klacht ingediend omdat het huis onverzorgd en slordig ingericht was. Meerdere gloeilampen kapot, maar 7 i.p.v. 8 eetkamerstoelen, koelkast deur kapot, afzuigkap en eetkamerlamp vies etc

• 2Onderkomen

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 14-01-2020

Beste familie, Na uw vertrek hebben wij contact met u opgenomen en hebben we dit met u op kunnen lossen. We verwelkomen u in de toekomst wederom graag!

25 tips over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid

• Mireille, 10-05-2014

Huur een sloepje bij het park. Ook als je nog nooit gevaren hebt, ze leggen het allemaal duidelijk uit.

• truusdemier, 09-04-2014

de cafetaria ,supermarkt en het pontje naar het dorp is alleen in een bepaalt seizoen geopend

• lia de Boer, 02-01-2014

Booten, canoes, kayaks en fietsen huuren bij Hollema (www.hollema.nl) in het dorp.

4 vragen over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid

• vakantieganger, 21-09-2018

Waarom betalen?

Dat als je bv. De bedden niet afhaalt je er voor móet betalen terwijl je €65 betaald voor de schoonmaak

• Therese, 19-03-2018

Zijn heel erg benieuwd!

Wij komen deze week voor de eerste keer naar dit park, zijn erg benieuwd! Wij hebben huis nummer 321, hoop dat het een mooi huis is! Kan iemand mij zeggen wat voor een koffiezet apparaten hier aanwezig zijn!

• rickmatsmara, 03-11-2014

kamperen

omdat ik alleen maar recenties lees over de huisjes, wie heeft hier gekampeerd en wat is de ervaring hiermee? We zijn op zoek naar een seizoensplek. Alvast bedankt!!

Vakantiepark Bungalowpark It Wiid info

• Aantal sterrensterstersterster