Vakantiepark Bungalowpark It Wiid

8,7

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,3

Omschrijving
In Bungalowpark It Wiid kom je tot rust in eigen land. De bungalows zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Zo heb je bij sommige bungalows een jacuzzi en sauna. Hier verblijf je ook met een grote groep. De bungalows liggen aan het water in Nationaal Park de Alde Feanen. Het huren van een sloep is een aanrader. Op 25 kilometer van Drachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalowpark It Wiid voor je op een rij gezet:

574 reviews over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid in het Nederlands

Zalige vakantie

Samantha Vertriest,
16-1-2019
  • Onderkomen10

Het was een zeer aangenaam verblijf. Het huisje was ook tip top in orde en de sauna geweldig. Wij komen graag terug

Quality time

Toet,
9-1-2019
  • Onderkomen10

Heerlijk ontspannen weekend gehad. Jacuzzi en sauna pure luxe maar zo fijn. Het huisje was van alle gemakken voorzien. Gastvrijheid staat bij deze verhuurder voorop. Mocht er iets zijn kun je ze altijd bereiken. Dit is het tweede weekend maar weer heerlijk genoten

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 12-1-2019

Beste Toet,

Hartelijk dank voor de mooie feedback en de complimenten voor onze persoonlijke service/gastvrijheid, we zullen deze overbrengen aan Monique van onze gastenservice. Jullie hebben genoten. Graag tot ziens en dan de volgende keer met sloep, lekker varen op de Friese meren en (mid)dagje naar Grou?

t wiid, doen !

brian,
7-1-2019
  • Onderkomen8

alles met water te doen , zeilen , motorboot huren, vissen etc. je kan er heel lekker wandelen. het is er schoon.

het is dorps

Gereisd met partner in januari 2019
Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-1-2019

Beste Brian,

Dank voor de uitmuntende beoordeling. We verwelkomen jullie graag weer op ons mooie park. Onze slogan niet voor niets natuur- en watersportparadijs.

lekker rustig

Inger,
7-1-2019
  • Onderkomen10

Rustig park, mooi groot huis, vriendelijk personeel!

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-1-2019

Beste Inger,

Jullie hebben genoten van de rust en de natuur op ons park. We zien jullie graag terug.

Super gezellig

Paulien,
  • Onderkomen10

Leuke luxe wellness bungalow met het gezin en de hond. Jammer dat er geen hek omheen was zodat je de hond bij de bungalow los kon laten

Beste Paulien,

Dank voor de mooie waardering, er zijn een aantal bungalows met een afgesloten tuin, speciale kinderbungalow of een enkele bungalow met wellness die niet aan het water liggen. Wellicht een tip voor de volgende keer. Overigens bij onze bungalows met sloep mag de hond ook mee! Aanbeveling voor de volgende keer, lekker sloepvaren. We zien jullie graag terug.

Mooi ruim 6 persoons huisje

Jannie Jelies,
  • Onderkomen8

Mooi ruim huisje voor 6 personen. De bedstee vonden we iets minder geschikt, we waren dan ook met 6 volwassenen. Je hebt dan minder privacy.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Beste Jannie,

Jullie hebben genoten en veel plezier gehad in de bungalow. De bedstede is inderdaad knus, we hebben overigens ook bungalows met 3 of meer slaapkamers. Graag tot ziens op ons mooie park.

Wondermooi verblijf

Tom Janssens,
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Erg mooi park in een betoverende omgeving. Het natuurpark en de steden in de buurt leverden mooie dagtemperatuur op. Ook de vele waterpartijen op het park zijn heerlijk.

hele fijne kerstweek gehad

esthie,
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

het ontvangst was heel gastvrij net of we familie waren. het huisje was niet zo ruim maar wel mooi. alleen in de keuken was totaal geen bergruimte voor eigen spullen ook ontbrak er een brodplank en scherpe messen voor vlees enz. de jacuzzi was super alleen jammer dat de sauna boven in een slaapkamer was.

Beste Esthie,

Jullie hebben genoten en waarderen ten zeerste onze gastvrije, familiaire ontvangst. We gaan de broodplank en messen even checken want die moeten zeker aanwezig zijn. We zien jullie graag terug op ons mooie park.

Fijne plek in Friesland

Ariane,
  • Onderkomen8

Service is prima! Heerlijk huis (van nummer 625 moet echter wel het sanitair aangepakt worden.

Tijd van het jaar was een minpunt: heel veel gesloten en dat betekent weinig te doen in de directe omgeving. Dus we gaan een keer terug in april-september!

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 4-1-2019

Beste Ariane,

Hartelijk dank voor de complimenten. In de omgeving o.a. Leeuwarden, gezellige en bruisende stad met veel gezellige cafés en restaurant. Graag tot ziens.

Heerlijke week

Staal,
  • Onderkomen10

Mooi park, keurig huis met vele faciliteiten.

Beste Staal,

Fijn dat jullie een heerlijke week hebben gehad op ons mooie park.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark It Wiid in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.