Vakantiepark Bungalowpark It Wiid

Vakantiepark Bungalowpark It Wiid
8,6

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,3

In Bungalowpark It Wiid kom je tot rust in eigen land. De bungalows zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Zo heb je bij sommige bungalows een jacuzzi en sauna. Hier verblijf je ook met een grote groep. De bungalows liggen aan het water in Nationaal Park de Alde Feanen. Het huren van een sloep is een aanrader. Op 25 kilometer van Drachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalowpark It Wiid voor je op een rij gezet:

Contact

608 reviews over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid in het Nederlands

Geweldig huis

Michel
8-5-2019
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen10

We hebben genoten alleen het weer was wat minder

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Beste Michel,

Jullie hebben super genoten op ons mooie park. Het weer kunnen wij helaas ook niet beïnvloeden maar o.a. de historische stad Leeuwarden is aan te bevelen bij wat minder weer, gezellige cafés, restaurants etc.

Mooi huisje

Clever
  • Onderkomen10

It Wiid ligt prachtig aan het water.De vakantiewoning was prima. Mooie keuken en nieuwe badkamers.Ook de aanbouw (serre) is super. Enige minpuntje is de ligging aan de Kaoidyk.Het is een drukke weg.

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 10-5-2019

Hartelijk dank voor de feedback, op de locatie/ligging van onze bungalows krijgen wij weinig tot geen commentaar en de weg is niet altijd druk. We zien jullie graag terug op ons mooie park.

Heerlijk Bungalowpark

Johan
  • Onderkomen8

We hadden een geweldig mooie bungalow met een fantastische keuken. Ook de ligging was geweldig. De omgeving van Eernewoude is ook geweldig. Op en rond het park zijn enkele leuke restaurantjes met leuke terrasjes. Na een week waren er in het huisje veel zilvervisjes die ook op de bedden terug te vinden waren. We kregen nog een andere bungalow aangeboden maar omdat we nog twee dagen zouden blijven hebben we dat niet gedaan en zijn naar huis gegaan.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Johan,

Fijn dat jullie zo veel plezier hebben gehad. De zilvervisjes komen van buiten naar binnen en een enkele keer hebben we daar last van. Excuses voor het ongemak. Graag tot de volgende keer.

Waterrijk en Natuur

Blok’s
  • Onderkomen8

Goed verblijf. We zaten in een kinderhuisje. Alle benodigde spullen waren aanwezig. Speeltoestellen en speelhuisje, met mooi hek om de tuin (heel handig met kleine kinderen in een waterrijke omgeving). Omdat we een kinderhuisje hadden kregen we zwembadkaartjes voor zwembad de Welle in Drachten. Communicatie door IT Wiid was ook goed. Boeken ging eenvoudig en bij aankomst werd duidelijk vermeld dat er een nieuw speelhuisje besteld was, maar wel veilig was.

Wat zou er nog beter kunnen (om hoger dan 8 te komen): - speeleiland uitbreiden - kwaliteit van de campingsnackbar omhoog

Leuk in de omgeving: - kikkerpad (bij bezoekerscentrum) - met veerpont naar Earnewâld

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 10-5-2019

Jullie hebben genoten in de kinderbungalow, lekker omheind en heerlijk spelen voor de kinderen. We nemen jullie tips voor het speeleiland mee.

Prachtig waterrijk park

Miranda
  • Onderkomen10

Prachtig gelegen park aan grachtjes en veel water. Park ook mooi onderhouden. Het huisje zag er erg mooi en netjes uit.

Beste Miranda,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We zien jullie graag terug.

Mooi park

Mariella
  • Onderkomen6

Leuke bungalow op mooi park. Wij hebben laat geboekt en daarom 8 persoonsbungalow wellness de luxe voor 3 personen. Wellness de luxe is beetje overdreven. Sauna ok. Maar bubbelbad en zonnehemel uit 1992. Heel leuk is om met een sloep tot aan je huisje te kunnen varen. En daar vandaan het mooie gebied te verkennen. Ligging van het park is perfect hiervoor.

Beste Mariella,

Jullie hebben denk ik geboekt via een landelijke touroperator of via de naast gelegen camping. Bij ons zijn alle badkamers en inrichtingen vernieuwd. Fijn dat jullie toch lekker hebben kunnen varen. Volgende keer een bungalow met sloep en gelijk het water op na aankomst. Graag tot ziens op ons mooie park.

Heerlijk

Bietie
2-5-2019
  • Onderkomen6

Super mooi aangelegd park! Voor mensen die van rust en water houden

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Beste Bietie,

Onze slogan is niet voor niets natuur- en watersportparadijs. We zien jullie de volgende keer graag terug.

Heerlijke locatie

Michel Willems
1-5-2019
  • Onderkomen6

Wij vonden het park zeer verzorgd en de natuur eromheen prachtig. Het is zeer centraal gelegen op 20 minuten van Leeuwarden en dichtbij Drachten en Heerenveen. Het huisje was prima maar heeft wel weer wat aandacht nodig. De jacuzzi was niet gebruiksklaar waardoor de eerste avond hij te koud was om lekker van te kunnen genieten. Dat was wel even een kleine tegenvaller.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Michel,

Fijn dat jullie zo veel plezier hebben gehad. We gaan de bungalow even aan een nadere inspectie onderwerpen. Graag tot ziens.

Hoe compleet kan een huisje zijn.

den Hartigh Barendrecht
28-4-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Schoonmaak huisje was niet optimaal. De lampenkappen boven de eettafel zijn erg stoffig en zo nog wat plekken die wat meer aandacht hadden mogen hebben. Verder wil ik eigenlijk helemaal geen review geven, straks gaat iedereen hier naartoe ;) We zijn recent in het paasweekend geweest en het was werkelijk fantastisch. Voor opa een kamer op de beganegrond en een douche ernaast. Boven voor nichtje en 2 neefjes een walhalla met of allemaal een eigen bedstee/slaapvide, of gezellig bij elkaar. Deze ruimte is deels bezuinigd op de slaapkamers waardoor deze wat klein zijn, door de hoogte van de nok toch geen benauwd gevoel. Met twee goede fietsen, een kajak, twee kano's, een whally met buitenboordmotor, Dieselsloep, Optimist en jaquzzi een zeer compleet arsenaal aan speelgoed voor groot en klein. Wat een bak plezier kan je hebben in een weekend. We kwamen tijd te kort en hebben buiten het huisje plus inrichting niets anders nodig gehad of gedaan. Ja morgens met de whally broodjes halen in Earnewald, hoe leuk! Niet allemaal gelijk gaan boeken, want ik wil nog een keer terug:)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Beste familie Den Hartigh,

Jullie hebben genoten en alles benut wat onze bungalow Super Grand Fisker met sloep en buitenspa, alsook het overige😊 te bieden heeft. We stellen onze bungalows niet alleen deze (10 plus 2 (12 jaar)-persoons bungalows) graag aan jullie maar ook aan anderen ter beschikking. Ook onze 6-persoons of 20-persoons hebben dezelfde luxe met buitenspa en sloep. We gaan de schoonmaak uiteraard even controleren, want dat had beter gemoeten. Dank voor jullie uitgebreide review.

Fantastisch weekend

Telnekes
27-4-2019
  • Onderkomen8

Familieweekend met kinderen en kleinkinderen in het kader van 50-jarig huwelijk opa en oma

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Beste familie Telnekes,

Jullie hebben een 4 generatie feest gehad, onze bungalows zijn er uitermate voor geschikt ook gezien de luxe en de extra’s zoals sloep, buitenspa, sauna, Optimist toerboot, whaly toerboot, fietsen etc. Kortom lekker actief bezig zijn voor wie dat wil en dan lekker aan het einde van de dag genieten aan het diner met alle dierbaren. Graag tot een volgende keer.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark It Wiid in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.