Vakantiepark Bungalowpark It Wiid

Vakantiepark Bungalowpark It Wiid
8,6

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalowpark It Wiid voor je op een rij gezet:

553 reviews over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid in het Nederlands

Relaxed

Alindavandijk
31-10-2018

Heel mooie complete bungalows, netjes en schoon. We hebben genoten van ons verblijf

Beste Alinda,

Jullie hebben genoten, hartelijk dank voor de complimenten. We gaan voor meer dan tevreden gasten en dat is gelukt. We zien jullie graag terug op ons mooie park.

It Wiid grand Fisker huisje

Eric
31-10-2018

Een heel fijn park. Huisje luxe ingericht met sauna en voor de kids diverse zaken om zich te vermaken. Riante jacuzzi. Twee motorboten en twee kano’s beschikbaar. Mooie omgeving en natuur. Vanaf de achtertuin voor je zo de Friese meren op.

Beste Eric,

Fijn dat jullie zo’n fijn verblijf hebben gehad, Super Grand Fisker is een heerlijk watersporthuis met sloep, buitenspa, kano’s, bijbootjes etc. Leuk dat jullie de natuur en de omgeving zo waarderen. Dank voor deze mooie feedback en uitmuntende beoordeling. Graag tot ziens.

Geslaagde vakantie

Thomas
29-10-2018

Mooi park, nette en schone huisjes. Wel enkele kleine dingen defect als rol gordijn oid. Maar dat zouden ze herstellen. Leuke tijd gehad (varen, vissen).

Jammer dat de boot die bij ons huisje defect ging. Maar keurig opgelost. Bij 2e keer kapot kregen we sloep aangeboden. Dat was genieten!

Beste Thomas,

Hartelijk dank voor jullie reactie. Boten en motoren blijven techniek, daar zijn wij ook van afhankelijk en soms gaat het helaas kapot. Fijn dat jullie toch lekker met een sloep hebben kunnen varen.

Gemiddelde beoordeling

Jacq
28-10-2018

Goed huis, wat gedateerd en weinig luxe. Wel schoon en mooie ligging.

Beste Jacq,

We gaan de bungalow even checken, fijn dat jullie deze feedback geven. Zo krijgen we ons product op een nog hoger niveau en nog betere gasttevredenheid.

Prachtig rustoord!

Laotta
28-10-2018

Een prachtig verblijf in een schitterende omgeving.Veel activiteiten worden geregeld, waaronder een leuke excursie met de blauwstirn met een geweldige gids! Minder leuk is de vele particuliere huisjes, waardoor de mooie plekken al bezet zijn.

Mogelijk kunnen er wat meer afvalcontainers geplaatst worden.

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 12-11-2018
Jullie zijn er lekker op uit geweest in de Alde Feanen, niet voor niets Nationaal Park. We hebben over het hele park bungalows beschikbaar dus mooie plekken genoeg. Graag tot ziens op ons mooie park.

Leuk aangekleed

Alfred de Jong
28-10-2018

Mooi huisje! Mooie omgeving! Leuk park!

Beste Alfred,

Dank voor de beoordeling, we zien jullie graag terug.

Grand fjirtjin

Anoniem

Het is een mooi gebied.

De bungalow was aan de kleine kant, zeker voor 14 personen.

Helaas konden we een dag geen gebruik maken van de jacuzzi omdat deze opnieuw gevuld moest worden.

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 12-11-2018
Leuk dat jullie de omgeving zo waarderen, niet voor niets natuur- en watersportparadijs. Op de grootte van de bungalow krijgen we geen of nauwelijks klachten. Als het water van de buitenspa plotseling verslechtert, moet er nieuw water in en dat moet even stabiliseren met alle toevoegingen om te kunnen gebruiken. Excuus voor het ongemak. Graag tot ziens.

It Widd is TOP!

Support Jenny en consorten
24-10-2018

Geweldige locatie en woning. Leuk dat de eigenaren allerlei dingen zoals boeken etc. ter beschikking stellen. Mooie inrichting met veel oog voor detail. In één woord fantastisch!

Beste Jenny,

Jullie hebben lekker genoten van de bungalow en het park. We zorgen ook voor persoonlijke “touch” in onze bungalows zodat het jullie als onze gast aan niets ontbreekt, dat is gelukt. Graag tot ziens op ons mooie park.

Erg slecht

Den Ouden
24-10-2018

Leukst:super goed weer gehad. Keuken is perfect,groot en alles aanwezig.

Minder leuk: erg verouderde,vuile huisjes. 14-pers. Huis erg klein boven!! Hooguit voor 8 pers. Bij aankomst 1,5 uur bezig geweest om het huis schoon te maken, dit ook vermeld. Als “service”!! 1 dag broodjes aan de deur gehad. Ik denk niet dat wij nog naar dit park gaan.

Boot ook kapot, kids hebben midden op het water rondgedobberd en hebben het roer profisorisch gemaakt.

Beste familie Den Ouden,

Jullie verblijf heeft niet helemaal aan de verwachtingen voldaan, we gaan de bungalow even inspecteren. Toch fijn dat jullie genoten hebben op het park. Van onze technische dienst begrepen dat bij de boot cq het roer, de stuurverbinding is losgetrild, het blijft techniek en ondanks alle controles kan zoiets gebeuren. Gelukkig zijn jullie veilig aan de wal gekomen. We nemen nog even contact op.

oktober vakantie

rustzoeker
24-10-2018

Mooi park, keurige bungalow en dan hadden we ook nog mooi weer!

Beste rustzoeker,

Fijn dat jullie zo hebben genoten. Graag tot ziens.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark It Wiid in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.