Drachten

Reviews over Drachten

Fantastisch theater, geweldig restaurant De Lawei

Jacob J.,
    4-3-2018

Op 28 februari waren we te gast in De Lawei in Drachten, voor de theater voorstelling The Story of Simon and Garfunkel. Voorafgaande aten we in het Theater Restaurant. Het restaurant. Heerlijk eten, voldoende, met zorg geserveerd Goede prijs/kwaliteitsverhouding De theater voorstelling was ook echt een succes; twee jongens die perfect de liedjes van Simon and Garfunkel zongen en uitbeelden. Prachtige authentieke filmfragmenten begeleiden dit

Gereisd met partner in februari 2018

Drachten is een goede plaats om te vertoeven.

Jendi,
    4-1-2017

Je kan gezellig even winkelen in Drachten, er iets eten of er een kopje koffie drinken. Op zondag echter is alles gesloten, er zijn koopzondagen in Drachten en er is niets gezelligs te vinden. Jammer!!! Tikje ouderwets ook!

Gereisd met partner in oktober 2016

christenen

Johan,
    8-8-2015

Vandaag naar Drachten geweest.We zijn op vakantie in Friesland.Dagje Drachten.Leuke aktiviteiten in het centrum.We zijn helaas afgeknapt op de christen extremisten in hun rode hesjes.Deze mensen vallen je ongevraagd lastig.Jammer.Heb dit nog nooit ergens meegemaakt.Nog erger dan de bijbelbelt

Gereisd met partner in augustus 2015

Gezellig centrum

Martin,
    2-2-2015

Op vrijdagmiddag nog even het centrum van Drachten in geweest. Het centrum is niet groot maar heeft alles wat je zoekt. Aan de Zuidkade vooral veel eetgelegenheden. Verder ligt Drachten behoorlijk centraal ten opzichte van steden als Leeuwarden en Heerenveen.

Gereisd met partner in Fri Jan 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet onaardig

poeki,
    29-1-2013

Drachten heeft een leuk centrumpje met een aantal winkelstraten, maar met een uurtje of 2 heb je echt alles wel gezien. Er is wel een mooi plein, maar de meeste restaurants en kroegen liggen aan de, niet zo sfeervolle, aangrenzende hoofdstraat.

Drachten is een ideale basis wanneer je bijvoorbeeld in een midweekje meerdere Noordelijke steden zou willen bezoeken, maar niet elke avond in een ander hotel wilt slapen.

Gereisd met partner in juni 2012
Drachten scoort een 7,6 uit 10, op basis van 55 reviews