Bakkeveen

Reviews over Bakkeveen

fietsen

Yda Schuijl
    13-8-2014

Bakkeveen is heel veel bos:je kunt er eindeloos fietsen ,ook met jonge kinderen. Mooi buitenzwembad met vriendelijk personeel. Ernaast een grote uitkijktoren. Daarvoor Sam's pannekoekrestaurant met ouderwetse speeltuin,stenen doolhof en boompjesdoolhof plus heerlijke gerechten. Voor jonge kinderen een heerlijke dag met deze uitjes.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Prachtige omgeving om te fietsen

Scholten
    27-7-2014

Veel mooie fietspaden, goed verzorgd. Mooie natuurgebieden in de buurt. Voor liefhebbers van winkelen: Drachten is vlakbij. Wij hebben de winkels niet echt gemist, alles wat je nodig hebt is in Bakkeveen te koop.

Gereisd Met partner in juli 2014

mooie omgeving

R. Bentveld
    13-7-2014

prachtig om te fietsen en wandelen. Helaas kom je weinig tot niets tegen onderweg voor een drankje of een lunch. Verder niet veel te beleven, wel mooi was het gevangenismuseum in Veenhuizen. en bierbrouwerij maallust, daar kan je een leuke dag van maken, En een middagje Drachten maar verder niets te beleven.

Gereisd Met partner in juni 2014

Geweldige plek om te verblijven.

Stadthouders
    14-9-2013

Een vakantie op een schitterende camping in een mooi en schoon Chalet. De omgeving is groen en veel historische plaatsen in de omgeving. Veel streek gerichte activiteiten en musea en overige beziens waardigheden. Kindvriendelijk en gastrvrij.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een gezellig dorp

arija
    1-9-2013

Bakkenveen is een gezellig dorp waar zomers veel fietsers en wandelaars aandoen. Het heeft enkele terrassen en ligt aan een vaart (lintbebouwing). De omgeving is een trekpleister, met heidevelden en bossen waar ook grafheuvels zijn. Een oud bewoonde streek dus.

Gereisd Alleenreizend in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bakkeveen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 96 reviews