Reviews over Bakkeveen

Mooie camping, wij gaan volgend jaar weer.

Maria,
    3-12-2018

Leuke, grote camping, met gezellige veldjes met speelgelegenheid. Met eigen watertappunt en afvoer. Binnenspeeltuin leuk voor kinderen t/m 11 jaar, zou evt nog wel wat nieuws bij kunnen zoals een trampoline of halve klimvulkaan/glijbaan voor grotere kinderen. Buiten ook nog grote speeltuin en ook nog een stuk overdekt. Handig bij regen of juist warm weer. Mooi zwembad. Leuke glijbanen. Alleen het diepere bad is verwarmd en het kleine kinderbad is verwarmd rest is frisjes dus goed in beweging blijven. Toilet/douche bij Vossenkampke is netjes en wordt regelmatig schoongemaakt. Animatie voor wat oudere kinderen zou beter kunnen. Bosrijke omgeving, leuk om te fietsen, bijv. naar mandefjild/heide en de uitkijktoren. Supermarkt op loopafstand. Wat nog gemakkelijk te realiseren zou zijn is een fietscrossbaan bij grote veld en/of ponyritjes bij het geitenverblijf. Zou het nog completer maken, ook al is het al een mooie camping ;)

Fantastische plek in de Friese Wouden

Ype de Vries,
    26-10-2018

Top recreatiecentrum met mooie complete chalets en zeer goede voorzieningen. Ook de camping ziet er top uit. Mooi dicht bij het dorp Bakkeveen en uniek gelegen in de bossen. Het grootste pluspunt naast de mooie ligging zijn de vriendelijke en servicegerichte medewerkers!

In een zin: geweldige camping !

Tim van der Lans,
    8-10-2018

Goede en moderne camping met mooi en schoon sanitair. Ruime plaatsen voor de caravans! Gezellig, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar

Ellen en Fred Groenendal,
    21-9-2018

Mooie trekkershutten die zeer compleet zijn uitgerust en goed zijn onderhouden. Mooie camping en schoon sanitair. Zeer vriendelijke mensen, kortom een prima plek.

Bedankt!!!

goed en mooi

v T,
    18-9-2018

was goed voor elkaar alles aanwezig en een nette chalet mooie omgeving en ook steden in de buurt dus van alles wat

Bakkeveen scoort een 9 uit 10, op basis van 91 reviews