Vakantiepark Landal Esonstad

6,9

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen7,2

Omschrijving
Landal Esonstad valt vooral in de smaak bij gezinnen met jonge kinderen dankzij het overzichtelijke zwembad en de nieuwe indoorspeeltuin, Dit park is een nagebouwde vestingstad, wat meteen een leuk plaatje geeft. De inrichting is hierdoor wel wat gedateerd. Op dit park kun je heerlijk eten in het pizzarestaurant. Gelegen vlakbij zee in Friesland.

802 reviews over Vakantiepark Landal Esonstad in het Nederlands

P zijlstra,
4-1-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Geweldig park, super gezellig vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Genoten!

M,
28-12-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Prachtig park. Mooie, grote, gezellige bungalows. De terpwoningen liggen echt aan het water. Wat een uitzicht!

Het zwembad is niet groot en eenvoudig. Het ziet er wel mooi en schoon uit.

De binnenspeeltuin is echt een topper. Goed voor uren speelplezier.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Leuk park, maar erg stil/verlaten

Ria,
28-12-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Esonstad is gelegen in een mooie omgeving waar veel leuke uitstapjes zijn te maken. Het oude vestingstadje is ook leuk aangelegd en sfeervol. De omliggende moderne huizen steken er een beetje tegen af.

Onze bungalow was goed schoongemaakt. Ruim. Netjes. Meubels wel wat aan vervanging toe. Het park was verder netjes. Goed onderhouden.

Op het park zelf is in deze periode of buiten schoolvakanties weinig te doen. Geen activiteiten. Zelfs horeca bleef dicht. Het was dan ook erg stil en verlaten. Je moet er van houden. Zelf zouden we in toekomst eerder voor een park kiezen met wat meer leven.

Gereisd met vrienden in december 2018

verschrikkelijk

r,
11-12-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

wij waren zeer terleurgesteld wij boekte een bl luxe maar kregen heel wat anders zo luxe zag deze er niet uit wc potten smerig , overgordijnen stinken en waren vies ,kranen keuken en douche veel kalkaanslag het badraam kon je niet doorheen kijken zoveel kalkaanslag zat erop veel vlekken op de grond in de slaapkamers. wij waren zonder auto met de bedoeling dat alles open was we wisten van aangepaste tijden maar niet dat alles dicht is en alleen weekend open is we wilde onze trouwdag daar vieren de winkel was niet zoals er beschreven word een groot assortiment de prijs was ook veel te duur met al is het park wel mooi omgeving ook maar ben diep diep terleurgesteld

Gereisd met partner in december 2018

Nooit meer

Hannah,
4-11-2018
  • Onderkomen1

Ons huisje was ontzettend vies. Op al het servies en bestek zaten vieze vingers of etensresten. Het was stoffig, en op de ramen aan de binnenkant zaten allerlei vieze sporen. De banken zijn doorgezakt en zaten nog vol hondenharen. En dat met 3 kleine kinderen. Echt schandalig. Deze ervaring heeft onze mening over het park volledig beinvloed. Wij gaan nooit meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Tuller,
27-10-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij zijn de herfstvakantie weer naar Esonstad geweest. We komen hier al aantal jaar en kids vinden het super! De nieuwe indoorspeeltuin is super mooi de kids hebben hier veel uren door gebracht! Zwembad is niet groot maar met kleine kinderen precies goed! Paar keer gegeten bij het pizzarestaurant, echt een aanrader. Dus we hebben weer top vakantie gehad. En gaan zeker weer!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Overnachten en op pad de natuur in...

Well,
4-10-2018
  • Onderkomen8

Leuk vakantiepark, leuk opgezet,een nagebouwde vestingstad.

Huisje is van alle gemakken voorzien, heel netjes en schoon.

Prachtige omgeving en natuur, echt genieten.

Heerlijk eten bij de restaurants op het park en zeker niet te duur.

Voor de oudere kinderen is er niet veel te doen, maar gelukkig houden zij ook van de natuur, en die is geweldig daar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuk om geweest te zijn

RRS,
24-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Bij aankomst van de receptie stond er een lange rij, waar we snel maar vriendelijk werden geholpen bij het inchecken. De 4 persoonskinderbungalow was niet erg schoon. Hoesje van scheermesjes en zelfs medicijnen ( pillen ) op de grond van de kinderkamer. Toilet en badkamer ruiken niet fris. Tijdens het douche staat de badkamer blank door het gebruik van het douchegordijn.

Op de wandcontactdozen die laag bij de vloer hangen in de woonkamer zit geen kinderbeveiliging!

Nette wasmachine en droger aanwezig.

Commode op de kinderkamer is prima voor de tijd dat je hem nodig hebt.

Het zwembad is niet erg groot, maar prima vermaak voor een paar uurtjes of zelfs korter met hele kleine kinderen. Stadje is leuk opgezet, basisvoorzieningen aanwezig. Helaas was tijdens onder verblijf niet alles open.

In de omgeving voldoende te doen binnen redelijke afstand.

Superleuk!

Margo,
21-8-2018
  • Activiteiten7

Superleuk en gezellig park en veel te doen in de omgeving als je van water houdt. Vanuit Esonstad dagje Schiermonnikoog gedaan en een bootje gehuurd. Erg leuk! Zwembad was helemaal prima voor onze kids.

De horeca op het werk was echt zeer slecht. Lange wachttijden in restaurant en eten matig qua kwaliteit. Dag erna maar een pizza gehaald; ruim een uur moeten wachten op deze bestelling! Net buiten het park zitten 2 hele goede restaurants dus rest van de week daar gegeten!

Leuk, Wij hebben genoten

Margriet,
18-8-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

rustig park,leuk opgezet met die huizen. Gezellig ingericht huisje. Neem voor kleine kids je eigen campingbedje mee,geen fatsoenlijk kinderledikant aanwezig. Net,maar niet al te groot zwembad,super indoorspeeltuin.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Esonstad in Anjum / Oostmahorn , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Esonstad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.