Vakantiepark Landal Esonstad

Hannah
4-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Ons huisje was ontzettend vies. Op al het servies en bestek zaten vieze vingers of etensresten. Het was stoffig, en op de ramen aan de binnenkant zaten allerlei vieze sporen. De banken zijn doorgezakt en zaten nog vol hondenharen. Maar het ergste was nog dat we in ons bed bedwantsen aantroffen en behoorlijk gebeten zijn. En dat met 3 kleine kinderen. Echt schandalig. Deze ervaring heeft onze mening over het park volledig beinvloed. Wij gaan nooit meer heen.

Tuller
27-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij zijn de herfstvakantie weer naar Esonstad geweest. We komen hier al aantal jaar en kids vinden het super! De nieuwe indoorspeeltuin is super mooi de kids hebben hier veel uren door gebracht! Zwembad is niet groot maar met kleine kinderen precies goed! Paar keer gegeten bij het pizzarestaurant, echt een aanrader. Dus we hebben weer top vakantie gehad. En gaan zeker weer!

Overnachten en op pad de natuur in...

Well
4-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Leuk vakantiepark, leuk opgezet,een nagebouwde vestingstad.

Huisje is van alle gemakken voorzien, heel netjes en schoon.

Prachtige omgeving en natuur, echt genieten.

Heerlijk eten bij de restaurants op het park en zeker niet te duur.

Voor de oudere kinderen is er niet veel te doen, maar gelukkig houden zij ook van de natuur, en die is geweldig daar.

Leuk om geweest te zijn

RRS
24-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Bij aankomst van de receptie stond er een lange rij, waar we snel maar vriendelijk werden geholpen bij het inchecken. De 4 persoonskinderbungalow was niet erg schoon. Hoesje van scheermesjes en zelfs medicijnen ( pillen ) op de grond van de kinderkamer. Toilet en badkamer ruiken niet fris. Tijdens het douche staat de badkamer blank door het gebruik van het douchegordijn.

Op de wandcontactdozen die laag bij de vloer hangen in de woonkamer zit geen kinderbeveiliging!

Nette wasmachine en droger aanwezig.

Commode op de kinderkamer is prima voor de tijd dat je hem nodig hebt.

Het zwembad is niet erg groot, maar prima vermaak voor een paar uurtjes of zelfs korter met hele kleine kinderen. Stadje is leuk opgezet, basisvoorzieningen aanwezig. Helaas was tijdens onder verblijf niet alles open.

In de omgeving voldoende te doen binnen redelijke afstand.

Superleuk!

Margo
21-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Superleuk en gezellig park en veel te doen in de omgeving als je van water houdt. Vanuit Esonstad dagje Schiermonnikoog gedaan en een bootje gehuurd. Erg leuk! Zwembad was helemaal prima voor onze kids.

De horeca op het werk was echt zeer slecht. Lange wachttijden in restaurant en eten matig qua kwaliteit. Dag erna maar een pizza gehaald; ruim een uur moeten wachten op deze bestelling! Net buiten het park zitten 2 hele goede restaurants dus rest van de week daar gegeten!

Leuk, Wij hebben genoten

Margriet
18-8-2018
  • Onderkomen7

rustig park,leuk opgezet met die huizen. Gezellig ingericht huisje. Neem voor kleine kids je eigen campingbedje mee,geen fatsoenlijk kinderledikant aanwezig. Net,maar niet al te groot zwembad,super indoorspeeltuin.

Echt nooit meer!

Mevr. Kanters
16-8-2018
  • Onderkomen5

Ligging is goed, lijkt in eerste instantie een mooi park, maar als je er een half uur bent valt er vanalles tegen. Vieze huisjes, echt smerig, veel muggen in huis, stoelen van eethoek versleten, en de huisjes zijn op z'n goeikoops ingericht, veel dingen versleten, slechte bedden en toiletten stinken naar urine door het hele huis door. Voor ons nooit geen esonstad meer en is niet om aan te raden. We hebben ons prima vermaakt op de eilanden en in de dorpjes rondom esonstad.

Mooi vakantiepark maar hygiene laat te wensen over

Fam. Dekker
15-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heel mooi vakantiepark! Onze kinderen van 3 en 6 hebben zich prima vermaakt in het zwembad en de indoor speeltuin en er zijn veel dingen te beleven in de omgeving. Het enige nadeel van dit park is de hygiene: ons huisje was bij aankomst erg vies! Kruimels op de vloer van de keuken, chips op het kleine kindertafeltje in de huiskamer, viezigheid op de wasbak in de badkamer en de wc beneden stonk erg naar urine. Ik vroeg me af of het huisje wel schoongemaakt was na de vorige bewoners... Los hiervan hebben we hier een erg leuke vakantie gehad.

Prachtig maar niet met oudere kinderen

Chantal
13-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Esonstad is mooi en de omgeving prachtig...mits je daar van houd! Met oudere kinderen is dit geen aanrader omdat het een beetje een slaap stad is!! Niks te beleven! Dit wisten we wel maar je hoopt toch dat er een verandering komt.. helaas!!! Sanitair in huis schoon, huis op zich super maar plafonds en vloeren slecht schoon gemaakt!! Met slecht weer ben je gekluisterd aan huis. Geen plaza of subtropisch zwemparadijs!! Dat zou een goede stap zijn zouden ze dit realiseren!

Geweldig park, mooie omgeving genoeg te doen

Familie Beckers
5-8-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden een 8 persoons minder woning in de vestingstad. Een super groot huis met schone en goede faciliteiten. Enige minpunt is dat er maar 1 raam was met een hor. De ramen op de kinderkamer konden maar op een kiertje open, veilig dat wel maar met temperaturen boven de 25 graden niet zo fijn.

Verder genoeg te zien op het park. Hutten bouwen, zwembad is klein maar prima voor een paar uurtjes. Binnenspeeltuin is een goede aanvulling. Animatie viel een beetje tegen, weinig activiteiten in vergelijking met andere landal parken. Winkelmedewerkers zeer vriendelijk. Geen gebruik gemaakt van de restaurants dus daar geen oordeel over. Al met al een super vakantie gehad.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Esonstad in Anjum / Oostmahorn , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Esonstad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.