Géén boekingskosten

Landal Esonstad

Vakantiepark
NederlandFrieslandAnjum / Oostmahorn

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Esonstad voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 953 reviews

• 7Waardering

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Landal Esonstad valt vooral in de smaak bij gezinnen met jonge kinderen dankzij het overzichtelijke zwembad en de nieuwe indoorspeeltuin, Dit park is een nagebouwde vestingstad, wat meteen een leuk plaatje geeft. De inrichting is hierdoor wel wat gedateerd. Op dit park kun je heerlijk eten in het pizzarestaurant. Gelegen vlakbij zee in Friesland.

953 Reviews over Landal Esonstad

• 4Dumolin10-09-2022

Wij zijn beter en properder gewoon van landal

Camping naast een heropgebouwde vestingstad van Landal. 1 sanitair gebouw in standaarduitvoering voor de hele camping dus te weinig bij volzet. Gratis wifi is meestal geen. Wij hadden gekozen voor privésanitair. Dit was zeker geen duurzame ruimte maar eerder goedkoop dmv 4 idepanelen met een dek op en een betonplexplaat als vloer. De indeling en afwerking van deze ruimte was onpraktisch en niet goed afgewerkt. Dak was niet geïsoleerd. De ruimte was schuingezakt en de deur kon je niet sluiten. Omgeving van het park is zeer rustig en veel platteland met veel vogels, schapen en koeien. Goed voor watersporters en vogelaars. Fietslocatie is ok. Zwembad was basis. Er kon meer met de ruimte en versiering gedaan worden. Ik vond de verkleedruimte altijd wat vies door losse haren en zand. Uiteindelijk heb ik zelf soms eens gepoetst. Catering was voor de periode ok en de prijzen vallen ook goed mee. Indoorspeelhall was top.

• 2Kim10-09-2022

Vies huisje

Het park ziet er leuk uit, maar het huisje is ontzettend vies. Ondergeplaste wc’s, vlekken op de bank, vieze douche, haren op de grond, kinderspeelgoed wat plakt aan alle kanten, dode muggen op de muren. Ik heb nog nooit in zo’n vies huisje gezeten.

• 7G. Mulder14-08-2022

Redelijk

Als je een campingplaats boekt, heb je geen wifi

• 7Onderkomen
  • 9Harry en Jeannine09-08-2022

Prachtig campingweekend

Wij zijn het afgelopen weekend met de camper naar de camping van Esonstad geweest. Het ontvangst was super, vriendelijke receptie. De camping was super schoon, zeer grote plekken en een schoon toiletgebouw. Voor gezinnen met kinderen is hier voldoende te doen. Wij zijn een dag naar Schiermonnikoog geweest, je kan in het park zo op de boot stappen, dat is echt super geregeld. Dit is een camping waar wij zeker nog eens terug komen.

• 10Activiteiten
  • 8fam. van Veen13-03-2022

Een heerlijk weekend Esonstad gehad.

Comfortabel ruim en bijzonder trapgevelhuisje dat van alle gemakken is voorzien. Vanuit Esonstad is het heel makkelijk om een oversteek te maken naar Schiermonnikoog en de omgeving van Lauwersmeer te verkennen. Lekker uitwaaien en volop genieten van de natuur.

• 8Onderkomen
  • 9Lilo Jongsma14-02-2022

Rust en ruimte in een rietwoning

Omdat we na 19:00 pas arriveerde waren we al op de hoogte gesteld dat de receptie dicht was. Via mail was duidelijk uitgelegt hoe we bij het kluisje met de sleutel voor ons huisje kwamen. Alles was super goed geregeld.

We hadden een Rietwoning voor 6p. Het huisje is ruim en schoon. Heerlijk rustig kunnen genieten aan het water (ookal was het februari en koud buiten )

Het centrum van het park is in mooie oude stijl huisjes gebouwd en je krijgt echt het gevoel dat je in een oud vestingstadje liep. De pizzeria is een aanrader.

Er valt genoeg tebleven in de omgeving qua natuur en oude Friese dorpjes( bv Dokkum en kollum).

• 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Marjan06-01-2022

Mooie en schone terpwoning!

Wij zaten in een luxe vernieuwde 4-persoons terpwoning. Schoonmaak was zeer goed. Wij hebben niets 'vies' gevonden. Dat is wat ons betreft uniek! Huisje was zeer smaakvol ingericht. Banken en fauteuils zitten wel wat hard. Bedden zeer comfortabel. Ook erg fijn dat er een was-droogcombinatie in woning aanwezig was. De badkamer was zeer luxe met een bubbelbad en regendouche met sunshower (infrarood). Wij zaten er in de kerstvakantie. Dus dan zit je niet buiten, maar in de zomer heb je zeer weinig privacy met allemaal je terras op een vlonder aan het water zonder beschutting ertussen. Parkeren kan niet bij de woning, maar wel in directe omgeving (één gereserveerde plaats per woning). Wandelpad naar 'stadje' is erg modderig bij regen en 's avonds niet verlicht. Pontje deed het in hele week maar twee dagen. Wij zaten er tijdens lockdown, dus helaas alles dicht. Dan is zo'n woning flink aan de dure kant. Mooie omgeving!

• 1Fam.24-12-2021

Grote tegenvaller, dit is geen vakantie

1800 euro betalen voor een midweek en dan dit ervoor terug? Hadden thuis al gereserveerd voor het zwembad. Was dat we zelf bij de check in vroegen waar het zwembad was toen ze zeiden dat die kapot is. We moesten gewoon reserveren voor woensdag en dan zagen we het wel, bleek nog kapot en moesten we zelf voor bellen. Wellicht sneller schakelen in het hoogseizoen? Het café werd verbouwd en daardoor dicht. dat in de drukste tijd van het jaar terwijl het al zolang rustig is door Corona? Geen pooltafels, tafeltennis, niks te doen. En dan de 8 persoons woning. Vies en smerig. Terras konden we niet op lopen. Zo groen dat het spekglad was. Stonden 6 stoelen ipv 8. Afzuigkap ronduit smerig, dus niet gebruikt. Slaapkamers vol vliegenpoep op de muur, plafond en gordijnen. De trap kaal en vies, kan wel nieuw tapijt gebruiken. Hadden electrische fietsen gehuurd. Kregen de accu en moesten de fiets maar in een overvolle schuur zoeken. Niks positiefs!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Suzanne06-12-2021

Leuk park

Super leuk park met comfortabele bungalows. We waren aangenaam verrast door de grootte van het huisje. Ook de schoonmaak was voor Landal begrippen dik in orde. Het vestingstadje is wel echt iets waar het park het van moet hebben. Oogt erg gezellig en maakt het uniek. Als ik iets moet noemen wat beter kan, dan zou dat de verlichting naar het park zijn. Ook op het park kan dit iets beter. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Ine14-10-2021

Mooi park, centrum ver lopen

Het huis was groot en prima in orde. Ons terras achter, we hadden een terpwoningen, was erg koud. Geen zon te bekennen de hele dag, we moesten aan de voorkant zitten, dus weinig privacy. Geen parkeerplaats bij je huisje maar iets verderop. Naar het centrum was een flink eindje lopen, er was een pontje, maar dat heeft het zegge en schrijve één keer gedaan, de rest van de week lag hij ergens in het water, kapot denk ik. Verder een hele mooie ligging aan het water, er is in de omgeving niet echt veel te doen. Wij hebben veel gefietst en dagje Schiermonnikoog.

• 8Onderkomen

Vakantiepark Landal Esonstad info