Vakantiepark Landal Esonstad

RRS
24-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Bij aankomst van de receptie stond er een lange rij, waar we snel maar vriendelijk werden geholpen bij het inchecken. De 4 persoonskinderbungalow was niet erg schoon. Hoesje van scheermesjes en zelfs medicijnen ( pillen ) op de grond van de kinderkamer. Toilet en badkamer ruiken niet fris. Tijdens het douche staat de badkamer blank door het gebruik van het douchegordijn.

Op de wandcontactdozen die laag bij de vloer hangen in de woonkamer zit geen kinderbeveiliging!

Nette wasmachine en droger aanwezig.

Commode op de kinderkamer is prima voor de tijd dat je hem nodig hebt.

Het zwembad is niet erg groot, maar prima vermaak voor een paar uurtjes of zelfs korter met hele kleine kinderen. Stadje is leuk opgezet, basisvoorzieningen aanwezig. Helaas was tijdens onder verblijf niet alles open.

In de omgeving voldoende te doen binnen redelijke afstand.

Superleuk!

Margo
21-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Superleuk en gezellig park en veel te doen in de omgeving als je van water houdt. Vanuit Esonstad dagje Schiermonnikoog gedaan en een bootje gehuurd. Erg leuk! Zwembad was helemaal prima voor onze kids.

De horeca op het werk was echt zeer slecht. Lange wachttijden in restaurant en eten matig qua kwaliteit. Dag erna maar een pizza gehaald; ruim een uur moeten wachten op deze bestelling! Net buiten het park zitten 2 hele goede restaurants dus rest van de week daar gegeten!

Leuk, Wij hebben genoten

Margriet
18-8-2018
  • Onderkomen7

rustig park,leuk opgezet met die huizen. Gezellig ingericht huisje. Neem voor kleine kids je eigen campingbedje mee,geen fatsoenlijk kinderledikant aanwezig. Net,maar niet al te groot zwembad,super indoorspeeltuin.

Echt nooit meer!

Mevr. Kanters
16-8-2018
  • Onderkomen5

Ligging is goed, lijkt in eerste instantie een mooi park, maar als je er een half uur bent valt er vanalles tegen. Vieze huisjes, echt smerig, veel muggen in huis, stoelen van eethoek versleten, en de huisjes zijn op z'n goeikoops ingericht, veel dingen versleten, slechte bedden en toiletten stinken naar urine door het hele huis door. Voor ons nooit geen esonstad meer en is niet om aan te raden. We hebben ons prima vermaakt op de eilanden en in de dorpjes rondom esonstad.

Mooi vakantiepark maar hygiene laat te wensen over

Fam. Dekker
15-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heel mooi vakantiepark! Onze kinderen van 3 en 6 hebben zich prima vermaakt in het zwembad en de indoor speeltuin en er zijn veel dingen te beleven in de omgeving. Het enige nadeel van dit park is de hygiene: ons huisje was bij aankomst erg vies! Kruimels op de vloer van de keuken, chips op het kleine kindertafeltje in de huiskamer, viezigheid op de wasbak in de badkamer en de wc beneden stonk erg naar urine. Ik vroeg me af of het huisje wel schoongemaakt was na de vorige bewoners... Los hiervan hebben we hier een erg leuke vakantie gehad.

Prachtig maar niet met oudere kinderen

Chantal
13-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Esonstad is mooi en de omgeving prachtig...mits je daar van houd! Met oudere kinderen is dit geen aanrader omdat het een beetje een slaap stad is!! Niks te beleven! Dit wisten we wel maar je hoopt toch dat er een verandering komt.. helaas!!! Sanitair in huis schoon, huis op zich super maar plafonds en vloeren slecht schoon gemaakt!! Met slecht weer ben je gekluisterd aan huis. Geen plaza of subtropisch zwemparadijs!! Dat zou een goede stap zijn zouden ze dit realiseren!

Geweldig park, mooie omgeving genoeg te doen

Familie Beckers
5-8-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden een 8 persoons minder woning in de vestingstad. Een super groot huis met schone en goede faciliteiten. Enige minpunt is dat er maar 1 raam was met een hor. De ramen op de kinderkamer konden maar op een kiertje open, veilig dat wel maar met temperaturen boven de 25 graden niet zo fijn.

Verder genoeg te zien op het park. Hutten bouwen, zwembad is klein maar prima voor een paar uurtjes. Binnenspeeltuin is een goede aanvulling. Animatie viel een beetje tegen, weinig activiteiten in vergelijking met andere landal parken. Winkelmedewerkers zeer vriendelijk. Geen gebruik gemaakt van de restaurants dus daar geen oordeel over. Al met al een super vakantie gehad.

Nooit meer

Inge
27-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Hygiëne is heel slecht.

Te weinig personeel hierdoor een uur moeten wachten op een ijsje.

Geen airco hierdoor heel warm in het huisje en niet kunnen slapen.

Grote tegenvaller voor een hoge huurprijs!

E.Schutte
15-7-2018
  • Onderkomen7

Voor de 1 x Esonstad bezocht. Verblijf in een Watervilla. Esonstad is een ruin opgezet park,het centrum doet mij denken aan een Vinexwijk.vreselijk met hier en daar een auto voor de deur. De Watervilla staan vrij, geschakeld maar ik vind met weinig privacy door al het glas zeker op de bovenste verdieping, kijk zo binnen bij de buren.

Schoonmaak kan beter, vies terras met peuken en bierdoppen en vuil meubilair. De houden trapleuning is plakkerig van huidsmeer, echt vies. Meubilair is met uitzondering van de doorgezakte banken ( kuilen, banken hebben totaal geen comfort) goed te noemen. Supermarkt heeft goed assortiment. Restaurant heel wisselvallig, gebruik gemaakt van uit eten arrangement, honden welkom. Zwembad is een grote hoge Hal. Zijn bezig met een grote kinderparadijs ,fantastisch voor de kids. Wat opvalt dat heel veel bungalows onder het vuil zitten, onder poep van zwaluwen en ramen die eens flink gezeemd morgen worden.

Leuk maar vies

L.J. Peltier
5-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het dorp is erg leuk en knus. Het zwembad was klein en koud maar verder oké. De familiefiets die we een uur hebben gehuurd, hadden we na een half uur alweer geretourneerd wegens slecht onderhoud. Supermarktje is oké eveneens als de snackbar. Voor kleine kinderen is het leuk, helemaal straks met het indoor speelpark.

Het huis is leuk ingedeeld. We hadden een 8 persoons kinderhuisje. Van binnen ziet het er leuk uit. Totdat je dichterbij gaat kijken. Het was ronduit smerig. Badkamer en toilet waren smerig. Volgens mij zijn de ramen al in maanden niet gelapt. Wat er op het speelgoed zat wil ik niet eens weten zo vies. Op de deuren zaten nog vieze vingers van de vorige mensen.

Al met al hebben we het erg leuk gehad. Maar de viezigheid is echt een probleem.

Verder vind ik dat als je een kinderhuisje hebt, moet wel alles werken. Meeste deurtjes in de keuken kunnen gewoon open en niet allen stopcontacten zijn beveiligd.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Esonstad in Anjum / Oostmahorn , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Esonstad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.