Vakantiepark Landal Esonstadstersterstersterster

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landal Esonstad valt vooral in de smaak bij gezinnen met jonge kinderen dankzij het overzichtelijke zwembad en de nieuwe indoorspeeltuin, Dit park is een nagebouwde vestingstad, wat meteen een leuk plaatje geeft. De inrichting is hierdoor wel wat gedateerd. Op dit park kun je heerlijk eten in het pizzarestaurant. Gelegen vlakbij zee in Friesland.

867 reviews over Vakantiepark Landal Esonstad

• 5Anja07-02-2020

Waardeloze communicatie

Het is een mooi park, laat ik dat voorop stellen. We zijn een midweek in januari geweest, dan weet je dat je niet van alles optimaal gebruik kunt maken. Maar we hebben voor de boeking gebeld over openingstijden horeca en er werd gezegd dat deze beperkt open zou zijn. Dat is in mijn ogen niet hetzelfde als 3 van de 4 totaal gesloten, het restaurant alleen op donderdag een paar uurtjes. Als je daar melding van doet wordt er niks mee gedaan. In de enquête gezet met de vraag om reactie: niks. Mail gestuurd: ook niks. Je boekt mede een park om de faciliteiten. Helaas landal Esonstad, heel teleurstellend hoe jullie met vragen/feedback omgaan.....

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Eric02-12-2019

Zeer mooi park

Park is gebouwd als vestingstadje en straalt veel gezelligheid en gemoedelijkheid uit! Mooie accommodatie, schoon en zeer vriendelijk personeel.

Wij zaten er in het Sinterklaasweekend. Leuke aankomst per boot en veel activiteiten.

Ook de nieuwe speelhal is zeer de moeite waard!

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

• 10HH26-11-2019

Graag nog een keer, geweldig weekend gehad.

Afgelopen weekend in Esonstad geweest. We zaten in het vestingstadje, mooi dichtbij alle voorzieningen. De nieuw gebouwde speelhal was voor de kids helemaal fantastisch! Dit weekend was er ook een Sinterklaasintocht in het park, tezamen met plm 15 pieten kwamen ze met een boot binnen in de haven, geweldig om te zien. We hadden een mooi schoon huisje, en door het hele park was men bezig bungalows te renoveren, en te voorzien van een compleet nieuwe inrichting. Graag komen we hier nog eens terug, en dan in de zomer, je kunt dan van alle faciliteiten die worden aangeboden op het water gebruik maken.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Nanette25-11-2019

Aanrader!

Mooi park, opgebouwd als vestingstad erg gezellig en niet zo typisch Landal, waardoor ik het leuker vind. Mooie nieuwe speelhal heel vriendelijk personeel. Superleuke Sint aankomst met de boot.

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Kees25-11-2019

Geweldig, volgende jaar weer.

Zeer sfeervol en mooi ingericht park op een prachtige lokatie. Gepassioneerde medewerkers met oog voor details.

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10Kim Putzeys11-11-2019

Een ontspannende mid-week

Prachtig park met mooie propere huisje. Leuke binnenspeeltuin, mooi warm zwembad net groot genoeg, zeer vriendelijk personeel. Prachtige omgeving. Je zag dat ze continue bezig waren met het onderhoud. Hebben een zeer leuke vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Anoniem02-11-2019

FANTASTISCH!!!

Ik las alle negatieve revieuws en we gingen toch wel met lood in onze schoenen een midweekje weg. Eenmaal aangekomen, een prachtig goed onderhouden park. Eenmaal bij het huisje, nr 220, prachtig van buiten en super van binnen. Voor een vakantiepark echt prachtige huizen, het rook een beetje muf, maar een geur kaarsje aan en weg is de lucht. Boven ook prachtig, ruime slaapkamers, inderdaad met vloerbedekking , zal ook niet mijn eigen keuze zijn maar verder prachtig! Het is niet vies, het word allemaal goed onderhouden en het is echt genieten. De bedden zijn wat zacht maar wij hebben heerlijk geslapen. De restaurantjes op het park zijn werkelijk fantastisch en het indoor speelparadijs SUPER!! Het zwembad is wat klein, maar prima en leuk voor de kinderen. In het dorpje zit een grote supermarkt en 15 minuten rijden allerlei leuke winkeltjes. Centerparcs en roompot kunnen hier nog wat van leren! Echt top!!

• 10Eetgelegenheden

• 8Steffie01-11-2019

Leuk voor herhaling vatbaar

De ligging van het park was prachtig

Veel kindvriendelijke eetgelegenheiden ik de buurt. De kindvriendelijke huisjes zijn erg handig. Het is een mooi zwembad voor kleine kinderen en een prachtige nieuwe indoor speeltuin. Het Lauwersmeer is een bezoekje waard. Zeker pizza eten op het park super lekker !

• 5Activiteiten

• 5Monique17-10-2019

Afschuwelijk smerige bungalow!

Park en omgeving zijn mooi. 'Luxe' huisje één grote ellende. Stank in hele huisje (ontlasting lucht), vieze toiletpotten, doorgezakte bedden, bank en eetkamerstoelen. Vieze sauna met defecte knoppen, schimmel in badkamer, overal stof en spinrag. Vensterbanken vol dode muggen en vliegen. Overal ongedierte, oa zilvervisjes IN BED. Vieze vloerbedekking op bovenverdieping. Ratten in tuin en op straat. Vaatwerk met etensresten, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Naar aanleiding van onze klacht thuis gebeld door Esonstad. Ter compensatie een cadeaubon gekregen van 50€, te besteden bij een volgende boeking. Nu heb ik vandaag deze reviews gelezen, schrikbarend! Vooral ook omdat degene die mij belde mij de indruk gaf dat dit een eenmalig incident was. En nu lees ik hier dat heel veel mensen deze ervaring hebben, Jan mij niet voorstellen dat het park management hier niet van op de hoogte was.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Megan17-10-2019

Prachtig park!

Lang weekend geweest in een 8 persoons kinderaccommodatie. Prachtige opzet van het park als vestingstadje. De accommodatie is van allerlei speelgoed voorzien wat geweldig is. Binnenspeeltuin is erg mooi opgezet en voor jonge en oudere kinderen genoeg te doen. Zwembad is aan de kleine kant, maar onze kinderen (7 en 2) hebben zich er prima vermaakt. De omgeving is erg mooi en je kan er leuke uitstapjes doen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

102 tips over Vakantiepark Landal Esonstad

• Reinier, 21-05-2014

Ga een dagje naar Schiermonnikoog. Je kunt met de boot vanaf het park. Wij kozen ervoor om met de veerpont vanaf Lauwersoog te gaan. Deze is wel wat duurder maar je kunt dan meerdere vertrektijden kiezen, voor als je liever wat korter of langer wilt gaan.

• Jan van Lochum, 12-04-2014

Dagelijks rechtstreeks naar Schiermonnikoog. Maar nog veel meer leuke tips vonden we in de Stadscourant die door het park bij aankomst werd uitgereikt.

• Karin den Rappen, 14-04-2014

Dagje Schiermonnikoog !!

25 vragen over Vakantiepark Landal Esonstad

• Angelique , 28-07-2019

Kan je je auto wel in en uitladen bij aankomst en vertrek? Of kan je echt niet bij je huisje komen?

• Hans ten Cate, 11-06-2018

Vissen

Kun je in Esonstad of dicht in de buurt visaas, zoals maden en wormen kopen?

• Schut , 08-05-2018

BBQ

Is er een BBQ aanwezig bij het huisje ?

Vakantiepark Landal Esonstad info

• Aantal sterrenstersterstersterster