Tijdelijk €25 aanbetaling

RCN Zeewolde

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark RCN Zeewolde voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 770 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

RCN vakantiepark Zeewolde is een camping en bungalowpark. Het terrein is goed onderhouden en biedt veel speelmogelijkheden voor kinderen. Ook is er een enthousiast animatieteam. Op koudere dagen kun je terecht in het overdekte zwembad. Watersporters zijn hier aan het goede adres door de ligging aan het Veluwemeer. Tip: bezoek Harderwijk.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

770 Reviews over RCN Zeewolde

• 9Peter en Marian03-02-2023

Wat een geweldig mooi vakantieverblijf!

Een weekje op vakantiepark rcn-Zeewolde geweest in bungalow de zilverreiger,het overtrof onze verwachtingen, wat een mooi huis en heerlijk ruim! De bedden waren super fijn,de douche was heerlijk, alles was supermodern ingericht en een mooi overdekt buitenterras(waarvan we nu geen gebruik hebben gemaakt).De huizen liggen mooi tegen de dijk aan,dus vanuit je huis kijk je op t groen en niet op andere chalets.Wij hebben hier een heerlijke week gehad,in het restaurant kan je gezellig zitten en we hebben er super lekker gegeten! Wij wandelen graag klompenpaden en die zijn er dan ook genoeg in de buurt van Putten,Nijkerk,Amersfoort en op de gehele Veluwe.Kortom een aanrader dit vakantiehuis, op dit mooie park gelegen bij strand en bossen .Wij komen graag weer terug!

• 10Onderkomen
  • 8Foppen02-02-2023

Super mooie luxe en schonen verblijven

Ruim en schoon verzorgd opgezet

• 7Activiteiten
  • 10Wil Fraaien31-12-2022

Aanrader!!

We waren deze kerstvakantie een week in een prachtig strandhuisje op RCN Zeewolde. Schitterende locatie, geweldige zonsopkomsten vanuit je huisje. Heerlijk binnenzwembad, volop recreatieprogramma waarbij je o.a. gratis kerstkoekjes en een kerststukje kon maken. Erg leuk!! In de recreatiezaal staat een nieuw speeltoestel voor kinderen en een groot springkussen. Het leek alsof je in Ballorig was. Heerlijk gegeten in de brasserie, boswandeling gemaakt, dagje uit naar Walibi geweest (erg dichtbij), het was een complete en perfecte vakantie. Het strandhuisje was ook erg ruim, voor 6 personen is zeker niet overdreven. Alles wat je wilt is er, ziet er schoon en netjes uit. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Het schijnt een park te zijn waar veel goede dingen gebeuren en veel opgeknapt is. We zijn benieuwd en komen graag over een half jaar terug.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Tamara25-10-2022

Erg mooi verzorgd Park!

We komen al jaren op het Park van RCN Zeewolde. Het park is ruim opgezet, netjes onderhouden, er is veel te doen voor kinderen. De nieuwe chalets zijn echt een aanrader, ze geven je meteen een huiselijk gevoel en zijn ingericht naar de trends van nu! elk seizoen van het jaar is het goed vertoeven in Zeewolde of je nou van strand, bos, rust of drukte houdt , iedereen voelt zich hier thuis!

• 9Activiteiten

Eigenaar, 27-10-2022

Beste Tamara,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie je zo thuis voelen op ons park. Dat is een groot compliment.

Hopelijk zien wij jullie snel terug.

• 9FIA Dijkstra18-10-2022

Zo’n, strand en bos, heerlijk!

Heerlijk uitgewaaid in de bossen en het strand van Zeewolde. Bossen en water heb je hier bij de hand.

• 8Activiteiten

Eigenaar, 20-10-2022

Beste Fia,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat je zo enthousiast bent over ons park en de omgeving.

Hopelijk nog eens tot ziens.

• 8Gonnie14-09-2022

Knus en gezellig op fantastische plek.

Ons verblijf op woonboot de Meerkoet was erg leuk. Prachtige plek aan de rand van de haven met uitzicht op het Nuldernauw. De woonboot is klein en eenvoudig maar de omgeving is perfect. De ligstoelen op het dak waren echt geweldig. Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Eigenaar, 22-09-2022

Beste Gonnie,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat het verblijf naar wens is geweest.

Wij hopen je nog eens terug te zien.

• 6mevr Mulder28-08-2022

Slechte service

Helaas na het eten van de patatjes spugende dochter en later vrouw ook. Hierdoor was het beddengoed van mijn dochter ondergespuugd. Jammer dat je met ziek kind en vrouw dan ook nog zelf de was moet gaan draaien. Jammer van de slechte service.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

Beste,

Bedankt voor de beoordeling en feedback. Vervelend dat moeder en dochter ziek zijn geworden tijdens het verblijf.

I.v.m. hygiëne voorschriften is het inderdaad de bedoeling dat de lakens door de gast zelf in de was worden gedaan, uiteraard worden er schone lakenpakketten uitgegeven wanneer dit nodig is.

Ondanks dat hopen wij dat jullie een fijn verblijf hebben gehad.

• 9Sophia Dijkstra27-08-2022

Geweldig vernieuwd park

Rust, maar je kunt ook de drukte opzoeken. Mooi aan water met eigen strand.

• 9Activiteiten

Beste Sophia,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk dat je zo enthousiast bent over ons park.

Wij hopen je nog eens terug te zien.

• 10Fam26-08-2022

Leuke camping

Een leuke camping kinderen vermaken zich prima en wij kunnen heerlijk genieten hoop alleen een betere veld volgendjaar net iets meer kinderen

• 8Activiteiten
    • 10Waardering
    • 8Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 4Kramer21-08-2022

Duur en onhygiënisch

Bij haven met camper gestaan €41.50 per nacht dan verwacht je wel schone douches niet met schimmel en wc’s die niet schoon zijn. De andere gebouwen waren wel schoon op de camping. Melding gemaakt maar er werd niets aan gedaan. Een week later terug gegaan wc nog vol met spinnenwebben en douches echt ranzig.

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Beste heer/mevrouw Kramer,

Bedankt voor de beoordeling en feedback. Wij zullen hier strikter op zijn.

Vakantiepark RCN Zeewolde info

Camping-informatie