Vakantiepark RCN Zeewolde

Voor herhaling vatbaar

Alwi
18-6-2018
  • Onderkomen8

Met de camper niet op een camperplaats maar op een buitendijkse plek.

Veel ruimte rondom en een keurig toiletgebouw. Zes minuten tijd om te douchen is goed te doen.

Mooie Camping.

J. Jager
7-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie camping, schitterend gelegen aan het Veluwemeer. Wat ook een pluspunt is dat de camping in het midden van het land ligt. Je bent daardoor ook snel in de grote steden.

heerlijke vacantie

niet
5-6-2018
  • Onderkomen8

het park is zeer rustgevend en straalt rust uit.De hulp van de EHBO-er op zondag was snel en goed.Verder is alles naar de zin zoals altijd.Wij verblijven nog enkele weken. Groetjes
RCN Vakantiepark Zeewolde, Parkmanager, 8-6-2018
Bedankt voor de review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het park. alsmede over de EHBO. Wij geven dit compliment graag door!

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Zeewolde voor je op een rij gezet:

Super! Gaan we vaker doen.

Wen W
10-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij hadden een safaritent met keuken, douche en toilet. Netjes en schoon op een mooi veld vlak bij het water.

Meiden konden heerlijk spelen bij het water, binnen zwembad en de speeltuintjes.

Ze hebben lekker meegedaan met het knutselen een paar keer.

S ochtends hadden we heerlijk verse broodjes van de supermarkt.

En op het terras heerlijk genoten van koffie, ijs en smoothies.

Ontzettend genoten van deze paar dagen en ook het team is super vriendelijk.

RCN Vakantiepark Zeewolde, Parkmanager, 8-6-2018
Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Goed om te horen dat jullie verblijf naar wens is geweest.

waren koningsdag voor 1 nacht met onze camper op deze camping. mijn man hoorde tijdens het rijden sissen en het rook niet erg lekker in de camper. na aankomst op de camping gegoogled en toen bleek dat er iets goed mis kon zijn met de accu die zou kunnen exploderen! naar de receptie gegaan met dit probleem. er werd gebeld en men zei dat we gelijk de accu moesten demonteren. in verband met rugproblemen van mijn man konden wij dit zelf niet en degene aan de telefoon zei: ik kom direct! dit gebeurde inderdaad binnen 5 minuten. deze meneer had zelf ook een camper en had dit ook meegemaakt. hij demonteerde de stoel, haalde de accu eruit en zei dat als we de volgende dag een nieuwe accu hadden gehaald hij die er nog voor ons zou inzetten. in de tussentijd kregen we een leenaccu van de camping om toch stroom te hebben tijdens ons verblijf. De volgende dag nieuwe accu gehaald en deze werd inderdaad door hen er weer ingezet. Wat een topservice!

Prachtige camping

Remonensteph
7-5-2018

Supercamping! Erg kindvriendelijk, restaurant redelijke kwaliteit. Zowel strand als zwembad zijn top! Nadeel vind ik de mensen die uit het dorp komen om gratis gebruik te maken van de faciliteiten terwijl je als gast veel geld betaald. Heerlijk zo de natuur in te lopen/fietsen vanaf de camping. Als tip: gratis wifi en polsbandjes oid voor zwembad (toegangspoortjes?)

Leuke gezinscamping

M vrickx
    22-4-2018

Er is in de afgelopen jaren super veel verbeterd, het is een mooi park geworden.

Leuke activiteiten voor kinderen, alleen mag het sanitair wel een kleine upgrade krijgen, verder gewoon top.

Bonthuis
      14-4-2018
      • Activiteiten9
      • Onderkomen9

Wij verbleven in een strandlodge van alles voorzien. Kunt er mooi fietsen en er zijn genoeg mogelijkheden voor dagtripjes.

Maar ook het verblijf in de strandlodge was aangenaam. Uitzicht op het Veluwemeer en het strandje vanaf je eigen terrasje!

Tineke van Dijk
      14-3-2018
      • Onderkomen9

Alles prima geregeld ! Heerlijk overdekt zwembad ,met een voor jonge kinderen een warme watertemperatuur !
      • Activiteiten10
      • Onderkomen10

We hebben heerlijk een lang weekend met ons gezinnetje in een strandlodge gezeten. Deze staan op een prachtige lokatie met mooi uitzicht over het Veluwemeer. Vooral de zon opkomsten wilde in niet missen en savonds zaten we romantisch in de zithoek met buiten de mooie lichten die vanaf de overkant van het water te zien waren en sfeer verlichting op de veranda.

Er was al genoeg te doen aan activiteiten voor de kids, helaas was mijn zoontje wel de enige bij het knutselen en fossielen zoeken.

Het restaurant en het zwembad waren mooi opgeknapt!

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Zeewolde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Zeewolde in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Zeewolde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN Zeewolde scoort een 7.96 uit 10 op basis van 410 reviews.