Géén boekingskosten

Vakantiepark RCN Zeewolde

NederlandFlevolandZeewolde

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark RCN Zeewolde voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 757 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

RCN vakantiepark Zeewolde is een camping en bungalowpark. Het terrein is goed onderhouden en biedt veel speelmogelijkheden voor kinderen. Ook is er een enthousiast animatieteam. Op koudere dagen kun je terecht in het overdekte zwembad. Watersporters zijn hier aan het goede adres door de ligging aan het Veluwemeer. Tip: bezoek Harderwijk.

Contact

757 Reviews over RCN Zeewolde

• 8Gonnie14-09-2022

Knus en gezellig op fantastische plek.

Ons verblijf op woonboot de Meerkoet was erg leuk. Prachtige plek aan de rand van de haven met uitzicht op het Nuldernauw. De woonboot is klein en eenvoudig maar de omgeving is perfect. De ligstoelen op het dak waren echt geweldig. Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Dana, Eigenaar, 22-09-2022

Beste Gonnie,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat het verblijf naar wens is geweest.

• 6mevr Mulder28-08-2022

Slechte service

Helaas na het eten van de patatjes spugende dochter en later vrouw ook. Hierdoor was het beddengoed van mijn dochter ondergespuugd. Jammer dat je met ziek kind en vrouw dan ook nog zelf de was moet gaan draaien. Jammer van de slechte service.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

Beste,

Bedankt voor de beoordeling en feedback. Vervelend dat moeder en dochter ziek zijn geworden tijdens het verblijf.

I.v.m. hygiëne voorschriften is het inderdaad de bedoeling dat de lakens door de gast zelf in de was worden gedaan, uiteraard worden er schone lakenpakketten uitgegeven wanneer dit nodig is.

Ondanks dat hopen wij dat jullie een fijn verblijf hebben gehad.

• 9Sophia Dijkstra27-08-2022

Geweldig vernieuwd park

Rust, maar je kunt ook de drukte opzoeken. Mooi aan water met eigen strand.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Beste Sophia,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk dat je zo enthousiast bent over ons park.

• 10Fam26-08-2022

Leuke camping

Een leuke camping kinderen vermaken zich prima en wij kunnen heerlijk genieten hoop alleen een betere veld volgendjaar net iets meer kinderen

• 8Activiteiten
    • 10Waardering
    • 8Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 4Kramer21-08-2022

Duur en onhygiënisch

Bij haven met camper gestaan €41.50 per nacht dan verwacht je wel schone douches niet met schimmel en wc’s die niet schoon zijn. De andere gebouwen waren wel schoon op de camping. Melding gemaakt maar er werd niets aan gedaan. Een week later terug gegaan wc nog vol met spinnenwebben en douches echt ranzig.

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Beste heer/mevrouw Kramer,

Bedankt voor de beoordeling en feedback. Wij zullen hier strikter op zijn.

• 7Linda20-08-2022

Leuk maar hadden meer verwacht

De locatie is top.strand en bos en een winkelcentrum dichtbij. Maar we hadden een beetje meer van het park verwacht na op de roggeberg te hebben gestaan. Het was stil en rustig op de camping. Veel vaste gasten waar wij tussen stonden en die waren weg. De veldjes waren een beetje saai een zandbakken met een veel te hoge schommel dat was het. In de grote speeltuin kon onze dochter nergens op want het waren allemaal trappetjes en glijbanen waar zij niet op kon komen. De douches waren w smerig maar dit kwam merendeel door de gasten denk ik. Overal zand en haren in de putjes. Bij de snackbar heeft mijn man een uur en 15 minuten moeten wachten voor het klaar was. Konden de jongens niets aan doen. Ze werkten zich te pletter. De laatste dag uit eten geweest bij het restaurant. Wij wilden graag 1 bolletje ijs voor onze dochter omdat ze melkallergie heeft en niet een hele sorbet op kan. Maar moesten wel €7 betalen voor 1 bolletje.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Beste Linda,

Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat het verblijf niet naar verwachting is geweest. Tip voor een volgende keer bij RCN is reserveren met voorkeur. Zo kan je zelf je favoriete plaats uitzoeken. Excuus dat het bij de snackbar wat langer heeft geduurd.

• 8Hendrie moddejonge20-08-2022

Fantastisch camping

Het verblijf was top de kids hebben zich prima vermaken en wij zijn lekker tot rust gekomen

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Beste Hendrie,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat je ons park als fantastisch ervaren hebt.

Wij hopen je snel nog eens terug te zien.

• 9Kevin Tamarinde16-08-2022

Nooit meer naar huis.

Gigantische mooie camping aangelegen aan het strand van het veluwemeer. Leuk verzorgd voor jonge families met een binnen en buitenbad en veel kinder speel toestellen. De indeling van de caravans, tenten en chalets zijn goed, overzichtelijk en leuk ingedeeld. Ik heb hier naar mijn mening nog niks meegemaakt wat ik in negatief daglicht zou kunnen neerzetten. De camping is groot genoeg om het idee te krijgen dat er genoeg ruimte is, en klein genoeg dat alles nog leuk, persoonlijk en gezellig is.

Voor mensen met kinderen is deze camping een grote aanrader om dit als vaste camping te beschouwen en elke jaar weer naar terug te komen.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Dana, Eigenaar, 24-08-2022

Beste Kevin,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over ons park.

• 3Stefan13-08-2022

Viel tegen

Campingplaats dichtbij het water/strandje, dat was top! Ook qua ligging.

Wanneer je op een camping staat met een eigen haven verwacht je een klein motorbootje in de haven te kunnen leggen. Na overleg bij receptie: nee meneer, we zitten vol. Na een zeer onvriendelijke reactie uiteindelijk op 1 nacht na de boot kunnen plaatsen in een box.

Vervolgens wilde familie op bezoek komen een nacht, geen plek voor een zeilboot. Ook naar hun zeer onvriendelijke reactie bij de receptie.

De haven heeft blijkbaar geen prioriteit terwijl je juist daarvoor komt. Zeer onvriendelijke behandeling ook. Totaal niet klantgericht.

1 van de 4 douches hele week kapot! Putjes verstopt, niet schoon. Sanitair maakte totaal geen frisse indruk. In de andere douche al dagen lang geen verlichting.

Voor ons een enorme tegenvaller en het geld echt niet waard.

Volgende keer voor ons geen RCN Zeewolde meer.

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen

Marije, Eigenaar, 20-08-2022

Jammer dat u niet tevreden was over ons park en de service. Wij hebben de haven zeker wel als prioriteit, zo zeer zelfs dat het steeds vol zit. Als iets vol zit kunnen we er niet meer verhuren helaas. Het is altijd aan te raden vooraf een plaats in de haven vast te leggen, dat voorkomt teleurstellingen.

• 8Dj11-08-2022

Aftellen 2023

Het is hier prachtig mooi, mooie omgeving veel te doen en te zien. We komen volgend jaar terug! Nog tips zodat het recreatie team ook niet boos hoeft te reageren, Niet iedereen heeft het de eerste keer door dat er niet mag gefietst worden op het plein. Dan is het misschien een idee om grotere borden er neer te zetten beide doorgangen of op de tegels aangeven. Want hoe wij werden behandeld was niet oké. Tip 2 met het activiteit buik glijden misschien een idee om 2 zeilen er neer te leggen zodat de doorloop ook sneller gaat en er geen teleurgestelde kinderen bij komen. Want de rij was behoorlijk lang in de zon. Tip 3: met de activiteit wie het mooiste opblaasbaar band etc had in de haven. Kies niet een bekende uit die seizoenen plekken hebben maar een onbekende die voor het eerst er is is ook wel eens fijn. Mochten ze niet zo snel uit het water kunnen komen na de tijd en je hebt al 3 keer geroepen roep dan niet door de microfoon heen dan wordt je maar lekker over varen. Mijn man en ik keken elkaar aan van wat is dit nou dan. Snap dat je gefrustreerd raakt als het niet zo snel gaat als dat je wilt. Maar zeg het dan in je hoofd dan door de microfoon heen. Tip 4: vaker de douches en de wc controlen. De stofnestjes in de senioren wc wordt steeds groter. Ook ivm warmte en zwemmen zien we geregeld kinderen van jaar of 10 na het zwemmen afspoelen in de baby/peuter/kleuter douches en de boel vies maken. Maar ook vele bossen haar op de grond bij de dames. Des ondanks wij komen volgend jaar terug!

• 8Activiteiten
    • 8Waardering