Vakantiepark RCN Zeewolde

Met jonge kinderen

Sandra
12-9-2018
  • Onderkomen10

Mooie camping , geweldig strandhuisje. De lokatie is perfect . En alles is super schoon en ze zijn erg klantvriendelijk ! Tot volgend jaar 😉

RCN Vakantiepark Zeewolde, Parkmanager, 19-9-2018
Wat een fijne beoordeling van ons park! Fijn te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag tot de volgende keer!

Volgend jaar gaan we weer!

Petra
12-9-2018
  • Onderkomen9

Prachtig onderhouden park, strandhuisje was mooi ingericht en de bitterballen waren heerlijk! Auto voor de deur, ideaal.

Top camping

Jessy
11-9-2018
  • Onderkomen10

Ruim opgezette camping aan het Veluwemeer. Perfect om te zwemmen, zonnen of watersporten. Veel animatie en andere activiteiten. Zoals braderie op de camping, surfdag, voetbalclinic. Vriendelijk personeel. Voldoende speel gelegenheden. Door de ruime opzet, voor ieder wat wils. Reuring of juist rust. Kan allemaal. Aanrader voor alle leeftijden

RCN Vakantiepark Zeewolde, Parkmanager, 13-9-2018
Hartelijk dank voor uw leuke recensie! Fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons park.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Zeewolde voor je op een rij gezet:

Genieten in een splinternieuwe strandlodge

L.J. Laupman
9-9-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk genoten met mijn gezin in een splinternieuwe strandlodge! Wat een heerlijk huisje! Helemaal nieuw, fris, schoon en modern ingericht. Voorzien van alle gemakken. Een heerlijke veranda met een geweldige loungebank, vanwaar je kunt genieten van een mooi uitzicht op t strandje en water. De kinderen hebben heerlijk gespeeld in de diverse speeltuintjes, op de airtrampoline, in het zand en het allerleukste ; in de nieuwe, geweldige waterspeeltuin! Speciaal voor kinderen t/m 10 jaar! De frietjes, snacks en ijsjes smaakten ons ook goed! Kortom; een heerlijk weekend in een super huisje!

Visser
5-9-2018
  • Onderkomen10

Echt een dikke tien was bramd geweest in het restaurant en dachten en nu kwam er een grote tent met bar alles erin leuke feesten echt een top vakantie personeel is aardig en behulpzaan heb eem zoon van 11 en van 9 maandsn en vonden het beide geweldig

• Onderkomen8

Super leuk park, er wordt veel georganiseerd mijn dochter heeft aan alles meegedaan. toiletten en douches waren schoon en het eten op de camping was heerlijk. Sammy de hond is ook echt leuk voor kleine kids. Vriendelijke personeel en een overdekt zwembad voor de mindere dagen. wij hebben heerlijk genoten en zouden zo weer terug komen

Nooit meer

Frank Van den nieuwenhof
2-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Dit is geen camping voor kampeerders,staan voor 95% vaste seizoenplaatsen die hier allemaal nederzettingen hebben

Fijne camping

Johnny
1-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Mooie leuke camping. Na twee weken kamperen, hadden we besloten langer te blijven en nog gekozen voor na seizoens plek!

RCN Vakantiepark Zeewolde, Parkmanager, 5-9-2018
Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u ook in het naseizoen nog bij ons verblijft!

Leuke vakantie aan het water!

Mia Mermaid
30-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Verblijf in huisje de Meerval 81. Erg verouderd en niet heel schoon. Wel een lekkere bank, tv en best ruim en prijs is aantrekkelijk. Huisje staat wel op hele mooie plek aan de dijk met veel ruimte voor kinderen om te spelen. Dit was ook de reden om voor dit huisje te gaan.

Ondanks het huisje is het een heel leuk park, waar genoeg wordt georganiseerd voor jong en oud. Prima campwinkel. Jammer dat restaurant onlangs is afgebrand, wij waren hier niet van op de hoogte, maar toch leuk opgelost met horeca buiten. Wel jammer op koudere dagen. Jong horeca personeel mag wel wat attenter zijn en zich meer met gasten bezig houden dan met elkaar!

Misschien volgend jaar weer maar dan in strandhuisje. Wij krijgen hier wel echt een vakantiegevoel van!

Tip: Stel tijden in waarop kinderen met verzorger paard en geit of konijnen kunnen aaien. Houdt iets meer een oogje op binnenbad. De wat oudere kinderen maken het er wel erg bond...

👍 voor animatie

niet gastvrij!

Laura
28-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het is een prachtige plek! Mooie plekken en ook mooie huisjes! Echter is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Bij de receptie geven ze niet thuis als je aangeeft heel veel last te hebben van een hele grote groep jongelui die de camping wakker houden en bierpong spelen de gehele dag. Ze willen niet meedenken als je met 2 gezinnen, 2 huisjes deelt wat betreft auto's op het park. Ze zijn bij de receptie niet behulpzaam om maar niet te spreken over het personeel van het restaurant. Meerdere malen meegemaakt dat ze met 4 of 5 jongelui aan het kletsen zijn bij de bar en ons veel te lang laten wachten met bestellen, opruimen of verdere service. Kortom... de plek krijgt een 9! Klantvriendelijkheid en gastvrijheid een 1!

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Zeewolde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Zeewolde in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Zeewolde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.