Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur

In één woord geweldig!

Diana & Fred
23-5-2018
  • Onderkomen9

Al ruim 3 jaar komen wij geregeld, d.w.z. gemiddeld zo'n 2 keer per maand, een vol weekend recreëren met onze camper. Elke keer als we naar huis terug gaan, krijgen we het gevoel als of we een volle week zijn weggeweest. Het park is subliem, ruim, schoon en sfeerrijk. De zeer vriendelijke dames bij de receptie geven je al gelijk het goede gevoel. Een 10 geven we nooit, maar een dikke 9+ is echt niet teveel gegeven. Hulde Flevonatuur, ga zo door!
  • Onderkomen9

Het verblijf was super! Tijd tekort om van de leuke sauna's te genieten! Dus we komen zeker nog eens terug. Alleen jammer dat het winkeltje pas om 9u open gaat ivm ontbijtkoeken enz.

Heerlijke camping om te relaxen en te ontspannen

Geerts Hubert
8-5-2018
  • Onderkomen8

Dat ze hier heerlijk kunnen ontspannen

Geweldig genoten.

F. Corstjens
5-5-2018
  • Onderkomen9

Weederom geweldig genoten van een mooi schoon en leuk ingericht chalet, zwembad, sauna’s en de mensen. Wat een geweldig park. Kijk al uit naar een volgende keer.

Voel me hier helemaal thuis.

Heerlijk ontspannen op Flevo Natuur

Henk
4-4-2018
  • Activiteiten9

Overdekt zwembad en 3 sauna's met opgietingen door vrijwilligers die ook meedoen aan landelijke opgiet wedstrijden. Voor de warmere dagen ook een buitenbad.

Fantastische luxe Recreatievilla Ooievaar 4

Ad C. Duivenvoorde
3-2-2018
  • Onderkomen10

In deze Hollywood achtige, top onderhouden, comfortabel ingerichte villa met drie royale 2 a 3 persoons slaapkamers ontbreekt het je aan niets. Daarnaast beschikt deze over een mooie grote buiten Jacuzzi met Buitendouche (warm/koud), daarbij een extra aparte overdekt buitenhuisje met een klein keukentje en extra koelkast etc. Parkeren bij de villa op eigen terrein, Veel privacy door grote omheinde eigen tuin ca. 400m2, Villa compleet met aparte ruimte met Zonnebank boven, beneden een wellness ruimte met Stoomcabine, royale Douche voor 2, Binnen bubblebad, Prive Sauna. Zeer goed gefaciliteerde keuken, Vaste Buiten BBQ, Tuin aan 4 zijde rondom de villa, Extra fietsen schuurtje. Grote flatscreen TV, Muziek installatie met grote selectie CD's (O.a. populair klassiek) Airco, Gratis Wifi. Als zakenman ook ideaal om mij af en toe eens een paar dagen terug te trekken om in alle rust te werken, te lezen, na te denken, te genieten en heerlijk te relaxen. Ik blijf hier regelmatig terugkomen

Fantastisch chalet, park en entertainment horeca

Mw. Schoute (oma Droppie)
7-12-2017
  • Onderkomen9

Ontvangst park was netjes, chalet keurig en gezellig. Sinterklaas feest vanuit de horeca georganiseerd door actieve vrijwilligers een waar ouderwets kinderfeest mijn kleinkind en achterkleinkinderen hebben genoten en ik ook!

Thuiskomen in je vakantiehuis

van de Waerdt
5-8-2017
  • Onderkomen10

Flevonatuur is een heerlijke plek om te vertoeven. Vriendelijke mensen, gemoedelijke en gastvrije sfeer. Een echte vakantieplek voor jong en oud

Roddelparadijs

Bert
30-4-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Favoriete bezigheid van een vast kliekje van vaste bewoners is het roddelen over alle andere bezoekers van het park, ook dag gasten.

top

Hanneke en Rob Veenstra
30-12-2016
  • Onderkomen8

Zijn er vorig jaar een maand geweest en kan zeggen dat het ons nog steeds bevalt, goede service, restaurant is verbouwd, zwembad opgeknapt en het huis waar we zaten was weer fantastich

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur scoort een 8.57 uit 10 op basis van 168 reviews.