Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur

Voorlopig niet meer!

Gert-Jan
30-7-2018
  • Activiteiten6

Als ik die reviews leest is flevonatuur in een woord geweldig! Het park is goed, daar weinig op aan te merken. De opgieting in de sauna was gewoon slecht. En dan de entree, € 13,50 pp. Dat is gewoon duur. Bij de receptie waren we van harte welkom, maar kregen de indruk dat veel vaste gasten van het park daar heel anders over denken.

Geweldig

Peter
26-7-2018
  • Onderkomen10

Vandaag voor het eerst op dit park geweest maar wat heben we genoten we gaan hier zeker vaker naar toe heerlijke bediening super gast vrij ook is er een b&b op het park daar willen we zeker gebreuk van maken kortom een toppie gr peter

Fantastische vakantie gehad

Marcel Hendriks
20-7-2018
  • Onderkomen10

Fantastisch park, mooie ligging, goede horeca en zwembaden. Vriendelijk personeel, veel activiteiten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Absoluut waar voor je geld. Heerlijke vakantie gehad. Wat mij betreft volgend jaar weer een kampeervakantie op Naturistenpark Flevo Natuur.

We zouden hier wel willen wonen!

Fam los
14-7-2018
  • Onderkomen10

Dit was voor ons een heerlijke vakantie! Luxe chalet, heerlijke sauna’s en opgietingen, mooie grote zwembaden, douches. Ook een prima supermarkt op het terrein. Prachtige omgeving en vooral goede sfeer. Vriendelijke medewerkers!

Daghap van het restaurant was niet elke week een succes, geen structureel vegetarisch gerecht, wel apart op de kaart.

Heerlijke camping om bloot te lopen.

Ronald
12-7-2018
  • Activiteiten8

Heerlijk groot naturistenterrein. Jammer dat er huisdieren mogen komen.

Komen wel ongeregistreerde vreemden o.a. via de hondenuitlaat paadjes zich "vermaken" doch geen last daarvan noch van (on)gewenste intimiteiten gehad.

Merkwaardige regels t.a.v. autogebruik.

Geweldig top

Koen jansen
9-7-2018
  • Onderkomen9

Toprustig. Lieve mensen alles mooi onderhouden

In één woord geweldig!

Diana & Fred
23-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Al ruim 3 jaar komen wij geregeld, d.w.z. gemiddeld zo'n 2 keer per maand, een vol weekend recreëren met onze camper. Elke keer als we naar huis terug gaan, krijgen we het gevoel als of we een volle week zijn weggeweest. Het park is subliem, ruim, schoon en sfeerrijk. De zeer vriendelijke dames bij de receptie geven je al gelijk het goede gevoel. Een 10 geven we nooit, maar een dikke 9+ is echt niet teveel gegeven. Hulde Flevonatuur, ga zo door!

Team Flevo-Natuur, Marketingmedewerker, 28-6-2018
Wat een mooie beoordeling, dank jullie wel Diana en Fred! We hopen jullie nog héél vaak te kunnen verwelkomen!
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het verblijf was super! Tijd tekort om van de leuke sauna's te genieten! Dus we komen zeker nog eens terug. Alleen jammer dat het winkeltje pas om 9u open gaat ivm ontbijtkoeken enz.

Team Flevo-Natuur, Marketingmedewerker, 28-6-2018
Bedankt dat jullie het verblijf bij Flevo-Natuur met een 10 beoordelen, daar worden we heel blij van! We zien jullie graag terug.

Heerlijke camping om te relaxen en te ontspannen

Geerts Hubert
8-5-2018
  • Onderkomen8

Dat ze hier heerlijk kunnen ontspannen

Team Flevo-Natuur, Marketingmedewerker, 28-6-2018
Dat is precies onze bedoeling, dat iedereen heerlijk kan ontspannen op ons park :-). Bedankt voor deze goede beoordeling!

Geweldig genoten.

F. Corstjens
5-5-2018
  • Onderkomen9

Weederom geweldig genoten van een mooi schoon en leuk ingericht chalet, zwembad, sauna’s en de mensen. Wat een geweldig park. Kijk al uit naar een volgende keer.

Voel me hier helemaal thuis.

Team Flevo-Natuur, Marketingmedewerker, 28-6-2018
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heel leuk om te lezen dat je je helemaal thuis voelt op ons park. We hopen je nog vaak te kunnen verwelkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur scoort een 8.61 uit 10 op basis van 174 reviews.