Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

234 Reviews over Naturistenpark Flevo-Natuur

• 8Mike06-06-2022

Super weekend

Ons naturistencamping debuut gemaakt op Flevonatuur. Top ! Alles is al verteld in de voorgaande recensies, niets meer aan toe te voegen. Wij komen zsm weer terug.

Eigenaar, 09-06-2022

Beste Mike, Dank je wel voor je mooie recensie. Wat fijn te horen, dat je een positieve eerste ervaring op Flevo Natuur hebt gehad. Graag ontvangen wij je alle volgende keren.

• 9Ton Biljardt04-05-2022

Super goede en zeer fijn park

voor jong n oud(ers) een geweldig park. goede en mooie accomodaties zwemmen sauna's inclusief opgieten, schone toiletten. een prima resto met gezellig personeel. en bij de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam.en uiteraard een gezellige goede kampwinkel met meer dan je verwacht een gemoedelijke sfeer op het park en belangrijk rust geen bulderende radio maar geluid van vogels . kortom een stukje paradijs in de polder ...van harte aanbevolen

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 12-05-2022

Beste Ton, bedankt voor je mooie woorden! Ontzettend leuk om te horen dat je overal van geniet!

• 8Wim & Jacqueline02-04-2022

Heerlijk genoten op Flevonatuur.

Het verblijf in Ooievaar4 was heerlijk, grote leefruimte en voorzien van alle gemakken. Lekker relaxed in de buiten jacuzzi, heerlijk. Heerlijk gegeten in het restaurant. En een heerlijk verzorgd ontbijt besteld in de supermarkt van Flevonatuur.

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 06-04-2022

Beste Wim & Jacqueline, bedankt voor het achterlaten van jullie review! Wij zijn blij te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in Ooievaar 4 en van het ontbijt van de supermarkt! Wij hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen!

• 9Gertjan25-12-2021

Geweldige bloot vakantie

Zowel in ju i als september hier een bloot vakantie gehad. Geweldig vertoeven! Heerlijk weer en heerlijk bloot

• 8Richard02-09-2021

Heerlijk naakt vertoeft, en vriendelijke mensen.

Het verblijf zag er goed uit. Mooie slaapkamers, in de keuken was alles aanwezig, goed restaurant en een handige winkel om je boodschappen te doen. Ik kan het iedereen aanraden om een beetje sfeer te proeven van de mogelijkheden en de rust die er is.

Eigenaar, 13-01-2022

Bedankt voor je mooie woorden Richard! Fijn dat je Flevo-Natuur iedereen zou aanraden en zelf zo enthousiast bent over de accommodatie. Zien we je nog eens terug?

• 9Sonja Kamminga31-08-2021

Wat een heerlijk relaxte vakantie

Je hoeft niks mee te nemen, alles is hier aanwezig. Kleren hoeven niet aan, winkel, restaurant, zwembad binnen en buiten en een heerlijke sauna met af en toe een opgieting. Heerlijk. Ik ben hier met mijn moeder van 75, die geniet ook volop. De honden zijn mee, volop wandelgebied in het omringende bos (dan wel even de kleren aan), maar ook op het park kan je een grote ronde lopen.

Eigenaar, 13-01-2022

Dankjewel voor je mooie en goede cijfer Sonja! Ontzettend leuk om te horen dat je hier samen met je moeder en honden geniet! We zien je graag nog eens terug 😊

• 9Cisca17-08-2021

Super mooi park, wordt goed onderhouden. Mooi sanitair, leuke mensen.

Eigenaar, 13-01-2022

Dankjewel voor je mooie beoordeling Cisca! Fijn om te horen dat je zo’n goed verblijf hebt gehad bij Flevo-Natuur! We hopen je nog eens terug te zien 😊

• 7Rick01-07-2021

Helaas beperkte openingstijden zwembad

Park is mooi en veel faciliteiten, helaas is het zwembad niet de hele dag geopend en na 17 uur dicht.

Marketingmedewerker, 12-07-2021

Bedankt voor je compliment over het park en de faciliteiten Rick. Het zwembad is in het voorseizoen doordeweeks alle dagen tot 17.00 geopend. In de weekenden is het zwembad zelfs tot 21.00 geopend. We hopen je toch nog eens terug te zien bij Flevo-Natuur!

• 9Hans en Monic Donkers28-06-2021

Beste naturistisch park in Nederland

We hebben geweldig genoten van de huurfaciliteiten, waar we sinds 2 jaar gebruik van maken, samen met onze hond. Voorheen altijd gekampeerd, ook op Flevonatuur, maar sinds 2 jaar maken we graag gebruik van de mooie huurlocaties. Receptie en personeel; complimenten, altijd vriendelijk en behulpzaam. Verder super lekkere sauna's en zwembad. Wellicht tot 2022

Eigenaar, 13-01-2022

Bedankt voor de mooie beoordeling Hans en Monic. Leuk om te lezen dat jullie heerlijk genieten van onze accommodaties en het park. We zien jullie graag terug in 2022!

• 9Elly23-06-2021

een wereld opzich waar je je thuis en welkom voelt

mooi park met verschillende huisjes te huur en campeer gelegenheid. Goed verzorgd. restaurant-terras gezellig met lekker eten en vriendelijke bediening. winkeltje aanwezig voor de boodschapjes. verder wordt er veel gedaan op gebied van recreatie en ontspanning. Een plek om in alle rust te genieten.

Marketingmedewerker, 12-07-2021

Bedankt voor je fantastische beoordeling Elly! We vinden het leuk om te lezen dat je zo’n goede ervaring hebt gehad bij Flevo-Natuur en lekker in alle rust hebt kunnen genieten. We zien je graag nog eens!

Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur info

Camping-informatie