Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur

Volop genoten.

Jan
16-10-2018
  • Onderkomen7

Alles is er. Binnen en buiten zwembad. Opgietsessies in de opgietsauna. Rust in de stiltesauna. Overal schoon sanitair. Een relaxte sfeer.

WiFi kan beter. 4 AMP stroom op het kampeerveld is een beetje krap.

Verder vinden wij het park fantastisch.

eric&maria
8-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

we zijn algemeen heel tevreden over het park en de vriendelijkheid van het personeel .

één klein puntje van kritiek toch betreffende de daghap in de horeca.

deze is behoorlijk aan d prijs voor wat men krijgt,voorheen had men een amuse en dan 2 gerechten of voor-en hoofdgerecht en anders hoofd-en nagerecht met strippenkaart voor 9.95 euro nu kost de strippenkaart al 119.50 euro voor 11 maal eten met twee personen komt dat niet uit. en dat voor slechts 1 gerecht.

wel jammer vinden wij.

we gaan dan ook geen strippenkaart meer nemen en minder in de gran cafe uit eten gaan jammer genoeg.

terrein voor herhaling vatbaar

Rene
5-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

prima terrein vriendelijke ontvangst. heerlijk zwembad en goed sanitair.

Echter het restaurant zeer slecht ,matige bediening en een slechte kwaliteits prijs verhouding . veel frituur werk , dat ze dit een restaurant durven te noemen.

scholfilet uit de frituur sla niet lekker aangemaakt en vette frites.

Terrein voor herhaling vatbaar ,zonder het restaurant ??? te bezoeken.

Het was een heerlijke Vakantie ga er zeker gauw

Cor Modderkolk
24-9-2018
  • Onderkomen8

Dat ze een heerlijke Vakantie tegemoet gaan het is er heerlijk vertroeven

Heerlijk/prachtig park.

Bert Hartman
8-9-2018
  • Onderkomen9

Wat een heerlijk park. Vriendelijke mensen. Het park is netjes onderhouden. Zwembad, sauna, horeca alles klopt hier. Wij komen zeker terug.

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij hebben nu voor het derde achtereenvolgende jaar op dit park vakantie gevierd, de eerste twee jaar in een huisje en dit jaar in een tent.

In 2007 zijn mijn partner en ik hier al eens op vakantie geweest en sinds 2016 komen we hier jaarlijks met onze kinderen. Niet alleen om vakantie te vieren, maar ook voor een leuk dagje uit.

Het park is zeer uitgebreid en compleet, voor elk wat wils. Nadelen vonden wij dat je altijd je handdoek bij je moet hebben (om op te zitten) en je portemonnee (als je iets wilt kopen) en dat het asfalt op veel plekken losse steentjes hebben waardoor het niet prettig is op blote voeten te lopen.

Heerlijk genoten van alle vrijheden

Thies
28-8-2018
  • Activiteiten10

Een Leuke camping met vriendelijk en behulpzaam personeel .

Werden leuk en vriendelijk ontvangen bij de receptie , en ook al hadden we een plek gereserveerd , mochten we een andere plek uitzoeken als die niet beviel.

Fijne zwembaden zowel buiten als binnen, met binnen een wild waterbaan , en ook fijne sauna's .Fijn en zuiver sanitair en een goed onderhouden park .

Ook de vaste gasten waren vriendelijk en ook behulpzaam .

Het restaurant organiseer zelf ook regelmatig leuke dingen en de prijs en kwaliteit is goed , voor ieder wat wils .

Voorlopig niet meer!

Gert-Jan
30-7-2018
  • Activiteiten6

Als ik die reviews leest is flevonatuur in een woord geweldig! Het park is goed, daar weinig op aan te merken. De opgieting in de sauna was gewoon slecht. En dan de entree, € 13,50 pp. Dat is gewoon duur. Bij de receptie waren we van harte welkom, maar kregen de indruk dat veel vaste gasten van het park daar heel anders over denken.

Geweldig

Peter
26-7-2018
  • Onderkomen10

Vandaag voor het eerst op dit park geweest maar wat heben we genoten we gaan hier zeker vaker naar toe heerlijke bediening super gast vrij ook is er een b&b op het park daar willen we zeker gebreuk van maken kortom een toppie gr peter

Fantastische vakantie gehad

Marcel Hendriks
20-7-2018
  • Onderkomen10

Fantastisch park, mooie ligging, goede horeca en zwembaden. Vriendelijk personeel, veel activiteiten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Absoluut waar voor je geld. Heerlijke vakantie gehad. Wat mij betreft volgend jaar weer een kampeervakantie op Naturistenpark Flevo Natuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Naturistenpark Flevo-Natuur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.