Vakantiepark Center Parcs De Eemhof

Vakantiepark Center Parcs De Eemhof
7,4

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen6,9

Overnachten op vakantiepark Center Parcs de Eemhof. Hier overnacht je op een woonboot. Geniet van een ontbijt op het balkon met uitzicht op de haven of kom tot rust in de sauna. Overnachten in een van de traditionele vakantiehuisjes kan natuurlijk ook. Het vakantiepark ligt in Zeewolde dus water staat centraal tijdens je verblijf.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Eemhof voor je op een rij gezet:

2735 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in het Nederlands

Heerlijk genoten

Familie Coomans
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

We hebben een heerlijk weekend gehad in de Eemhof. Ons huisje (4 persoons VIP 338) is goed bevallen. Het zwembad was geweldig en de animatie (Orry & friends) was een grote hit bij de kinderen.

Nooit meer.

Fam. Kamphuis
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Hoewel ons huisje prachtig lag aan het water, vonden we de VIP benaming niet geheel gepast. Het was gedateerd. Ons pad naar het huis was donker. En best een end lopen met je bagage. De vaatwasser en een keukenlade hadden hun eigen manier om dicht te krijgen. In de hoeken bij de badkamer de kamer lag stof. De sauna was lekker maar heeft alleen standje bloedheet, ook op de laagste stand. Bovendien kregen we per persoon voor vijf dagen één grote en één kleine handdoek. Met die sauna was dat wel erg krap.

Het eten in de restaurants vonden we helaas ook niet van goede kwaliteit.

En fijn dat het kindvriendelijk is, maar het zou leuk zijn als er voor ouderen ook wat leuks is. Theater, bioscoop, pubquiz ofzo.

Voor kinderen waarschijnlijk een heel leuk park, wat bij ons eigenlijk ook bedoeling was maar door omstandigheden niet kon doorgaan. Maar voor twee ouderen is er niet veel aan.

Een Leuk park maar er moet niks fout gaan

H de vries
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Dat wat er door de medewerkers word belooft niet gedaan word dat was bij ons het geval

Kan beter

Ploeg
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Wij zaten in het hotel/appartement, was erg vies. Op veel plekken spinnenwebben en stof. Vieze vlekken in de vloerbedekking. Schimmel in de badkamer. Bij binnenkomst stonk de kamer erg, net of er de dag ervoor gegourmet was, niet fijn om zo binnen te komen in die stank. Verder een prima kamer met turks stoombad en bubbelbad alleen jammer van de stank en dat het niet schoon was.

Het park zelf is leuk, mooi zwembad, genoeg eetgelegenheden en activiteiten.

Personeel bij de slagbomen erg onvriendelijk, personeel bij de restaurants wel erg vriendelijk, vooral bij Evergreenz.

• Onderkomen4

Er is geen overdekt plaza, zoals dat in de meeste cp's wel het geval is, dit is in de zomer fijn, maar 's winters minder, tenzij je veel tijd in je huisje vertoeft. Het was niet goed schoon, gasstel en besteklade. Sterk verouderd, voor dat geld verwacht meer, terwijl wij een last minute hadden met 90 euro korting. Verder ligt het in de middle of nowhere, dat is voor ons persoonlijk niet fijn, omdat we graag de buurt verkennen, maar er was niks.... Het all you eat restaurant was ronduit slecht, althans het eten, het personeel erg vriendelijk, overal in het park trouwens, dat is echt een feit.... verder was het voor een lang weekend wel aardig, we hebben het naar ons zin gehad....

Heerlijk ontspannen weekend samen

Marit
  • Activiteiten9
  • Onderkomen4

Verwacht niet te veel van de huisjes. Achterstallig onderhoud en niet echt schoon. Zwembad is geweldig. Veel activiteiten op het park en heel gezellig gelegen.

Even heerlijk samen eruit

Ursula Oosterbos Kypriotakis
  • Onderkomen8

Heerlijk park, fijne huisjes en volop vermaak. Lekker even helemaal op jezelf en bijkomen.

Ontspannen

kevin Olijerhoek
  • Onderkomen7

Prachtig mooi netjes park, voor iedereen iets te doen.

Lekker relaxen , qualitytime met het gezin

J van. huffelen
  • Onderkomen7

Even een lekker wekendje eruit, kids hebben zich prima vermaakt , vooral in het zwembad en buiten bij het voetbalveld.

Verder heerlijk gebruncht in het all you can eat restaurant en het huisje was ook lekker knus.

Voor herhaling vatbaar.

Fam. Raskin-Vandeweert
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Voor 2de maal op dit park. verbleven in een appartement. Alles aanwezig wat nodig is voor een ontspannende vakantie. De sauna is een extra troef.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.