Vakantiepark
7,3

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen6,8

Omschrijving
Overnachten op vakantiepark Center Parcs de Eemhof. Hier overnacht je op een woonboot. Geniet van een ontbijt op het balkon met uitzicht op de haven of kom tot rust in de sauna. Overnachten in een van de traditionele vakantiehuisjes kan natuurlijk ook. Het vakantiepark ligt in Zeewolde dus water staat centraal tijdens je verblijf.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Eemhof voor je op een rij gezet:

2814 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in het Nederlands

VIP huisje was heerlijk

Jeanette,
19-1-2019
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Wij hadden een last minute VIP huisje. Deze was mooi ingericht en met sauna en bubbelbad wat erg heerlijk was. ‘S ochtends werden er broodjes gebracht, maar beleg dien je zelf mee te nemen. Park is auto vrij, dus moesten wel stuk lopen. Park is sterk verouderd en nodig aan renovatie toe. Het is dat wij een VIP huisje hadden en er voor een leuk prijsje zaten, maar anders zou ik het zonde van het geld vinden.

Gereisd met vrienden in december 2018

Accomodatie slecht, zwembad geweldig

Carla,
18-1-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Accomodatie was smerig. Liepen overal insecten en in de gootsteenkast een muis/rat of misschien wel een eekhoorn. Gemeld bij de receptie, maar werd niets mee gedaan. Zwembad is geweldig

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Vieze huisjes

Corry,
  • Onderkomen1

Echt vies! Heb de badkamer grondig schoongemaakt omdat de haren van de vorige ‘bewoners’ nog in bad lagen! Ook de glazen en borden waren vies. Onder de bank lag veel stof en vond het erg klein voor de aangegeven personen....ik zou zeggen; geef de schoonmaakploeg iets meer tijd om schoon te maken, zo behouden jullie je klantjes.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Jolanda, Guest Relations De Eemhof, 18-1-2019

Beste Corry,

Wij vinden het erg jammer om uw negatieve ervaring te lezen. Uw kritische noten zullen worden doorgegeven aan de desbetreffende afdelingen en zorgvuldig door hen worden geëvalueerd. We hopen dat u ondanks dit voorval Center Parcs zult heroverwegen voor een toekomstige vakantie.

Met vriendelijk groet,

De Eemhof

Voordeeluitjes.nl

Rust en ontspanning is wat we zochten en vonden

Dirk de Groot,
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Mooi groot park met veel faciliteiten. In het winterseizoen is er in de omgeving niet veel te doen. Het vertier moet je op het park zoeken. Voor ons was er genoeg te doen.

Gereisd met partner in januari 2019

Leuke vakantie!

Roelands,
  • Onderkomen7

Wij zijn hier in de eerste week van januari geweest en hebben hier een leuk tijd gehad. I.t.t. andere center parcs was het centrale plaza-gedeelte met restaurants in open lucht en dit vonden we wel aangenaam. Ook het personeel was zeer vriendelijk. Enige minpunt was de drukte in de aquamundo.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Wanneer gaan we weer boeken?

Wendy Roesink,
  • Onderkomen7

Wij verbleven in een vip huisje (688). Erg leuk huisje met een vlonder op het water. Elke dag verse broodjes aan het huisje (2,5 broodje pp). Erg genoten met onze 2 kids. Super zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super!

Claeys,
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Erg leuk en gezellig appartement. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019

Veel gezwommen, weinig nachtrust

Wennie&Pl,
  • Onderkomen7

Prachtige ligging, al het eten in de restaurants was heerlijk en vooral de Aqua Mundo beviel enorm goed. Maar de bedden in het huisje waren vreselijk slecht, alle matrassen in een rare V-vormige deuk. Ik was 7 maanden zwanger en heb de hele week geen oog dicht gedaan. Ook de sauna in het huisje vertoonde haperingen: de timer werkte niet, deze bleef hangen, waardoor een vooringestelde sessie van een uur meer dan 2 uur werd. Een uur na het verlaten van de sauna en uitschakelen (dachten we) stond deze nog aan, beetje brandgevaarlijk. We wilden bij het uitchecken de slechte matrassen en kapotte sauna-klok graag melden maar konden dit nergens doen, bij het inleveren van de sleutel krijg je geen mens te spreken. Verder wel een schoon en ruim huisje, de andere voorzieningen waren uitstekend.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig!

nicole milbou milbou,
16-1-2019
  • Onderkomen2

We waren nog nooit op dit park geweest, maar al wel veel gehoord.

Nou het is een aanrader hoor!!! een mooi park

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Oude huisjes, rooklucht.

Vermeulen,
16-1-2019
  • Onderkomen2

Centerparcs blijft geweldig leuk door het zwembad maar de huisjes moeten echt nodig vernieuwd worden. En het is toch niet te geloven dat er nog gerookt mag worden in de huisjes!!! Ons huisje stonk zo erg naar rook toen we aankwamen en luchten hielp niet of spuiten met luchtverfrisser. Even nagevraagd bij de receptie maar die zeiden dus dat roken in de huisjes niet verboden is. En dat in 2019! We vonden de huisjes ook niet goed schoongemaakt en er mankeerde ook van alles aan. Lichten die het niet deden of de vaatwasser die raar deed. We konden zaterdag een nieuw huisje krijgen maar ja als je maar n weekend er bent en je niet weet of t er beter op wordt schiet dat niet veel op. Verder wel een gezellig weekend gehad hoor!

Gereisd met vrienden in januari 2019
Jolanda, Guest Relations De Eemhof, 18-1-2019

Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het fijn dat u de tijd genomen om uw review te plaatsen. Uw opmerkingen m.b.t. de cottage zullen wij zeker meenemen en bespreken en aanpakken.

Met vriendelijke groet,

De Eemhof

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.