Vakantiepark Center Parcs De Eemhof *****

7,7

Weer vandaag5°-3°

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Eemhof voor je op een rij gezet:

2417 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Frank, 18-2-2018
  • Onderkomen10

Leuk park, veel activiteiten, vriendelijk personeel.

Heerlijk even eruit

karinsmit1, 17-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij zaten in een VIP huisje van het park.

Het huisje was erg mooi en was van alle gemakken voorzien.

Ja er zaten wat spinnenwebben bovenin tegen het plafond en er deed een lampje niet naast het bed, maar dat mocht de pret niet bederven.

Heerlijk genoten van alles wat het park te bieden had

Jolanda, Guest Relations De Eemhof, 18-2-2018

Bedankt voor de goede review. Fijn om te horen dat uw vakantie zo goed bevallen is. we zullen o.a. onze housekeeping en technische dienst aanspreken.

We zien u weer graag terug op ons mooie park.

Met gastvrije groet,

Een park met ups en downs

Marcel S, 17-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen5

De huisjes op het park zijn toe aan een update. Er waren enige gebreken in de huisjes .de wc lekte,de verwarming op een slaapkamer werkte niet. Huisje was wel netjes schoon. Het zwembad was weer CP waardig.Zeer mooi zwembad ,goed onderhouden en met leuke glijbanen , een Wildwaterbaan etc.we waren met 2 tieners van 13 jaar die zich zeer goed vermaakten.De duikcursus die ze deden werd door een enthousiaste instructeur gedaan.Het buffet restaurant was prima met over het algemeen behulpzaam en vriendelijk personeel.Het buffet had niet veel keus ,maar wel goed.Een groot minpunt op dit park was de slecht onderhouden verlichting.Veel verlichting deed het niet. Vooral de verlichting boven de bewegwijzering deed het niet wat zeer vervelend is.Het park is zeer groot .Ben je slecht ter been boek dan een huisje bij het centrum.

Leuk park

van der plas, 17-2-2018
  • Onderkomen7

Prima accomodatie, de bediening mocht wat ons betreft beter en jammer dat je voor de meeste activiteiten nog moet bijbetalen, voor sommige activiteiten snap ik dat maar niet voor alles

Zeker voor herhaling vatbaar

Paul E., 17-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

De bungalows waren schoon. Alles werkte goed. Wij hadden een VIP bungalow. Iedere morgen waren er verse broodjes. Dit was per dag verschillend.

Bedden waren netjes opgemaakt. Zwembad is gezellig en goed te doen. Personeel was zeer vriendelijk. Kids hebben genoten van de flow-rider. Daar was goede uitleg.

Wij komen terug!

Fam. Yaylali, 16-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

De service was goed, vriendelijk en snel bij aankomst. Ik had met spoed een computerkabel nodig, die ik via whatsapp vroeg. Na 10 minuten kreeg ik al hulp. Park en huisje waren schoon, evenals het zwembad. Supermarkt is ietwat schaars, maar voldoende. We hebben altijd een goede ervaring.

we komen terug maar toch een paar puntjes

Boomen, 16-2-2018
  • Onderkomen8

Dankzij recencies toch een beetje met schrik er naar toe. Maar vip huisje was gewoon echt goed. Nieuwe matrassen dus heerlijk geslapen, mooie ligging, wel begin je de slijtage te zien. Heerlijk Hydro jet bad! Fijn de nieuwe WhatsApp service, je kan iets melden en krijgt vrij snel antwoord, alleen zou het super zijn als er dan ook gelijk iets werd gedaan. Als je meld dat het wc verstopt is en na 1 uur nog niemand is geweest nog maar keer melden en gelukkig kwam de td na bijna 2 uur wachten. Bijna twee uur zonder wc vind ik niet kunnen, we zijn naar het centrum gemoeten om naar wc te gaan.

Gegeten bij Nonna's was echt lekker, Fuego was heerlijk alleen kon de keuken het niet aan, dus lang wachten, veel bediening in het restaurant maar meer met elkaar bezig als de gasten.

Zwembad is super. Broodjes bij de vip mogen echt beter, de zachte broodjes zijn niet vers maar zeker 1 dag oud, met de krentenbollen konden we sjoelen.

Heel fijn

Thea, 16-2-2018
  • Onderkomen9

Prachtig zwembad met veel attracties

Heerlijk midweekje weg

Anne, 16-2-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk midweekje weg met m'n lief. Huisje was klein maar wel van alle gemakken voorzien. Heerlijk gezwommen en meegedaan met de crazy bingo, helaas niet gewonnen.

Bij aankomst miste we een koekenpan in het huisje, appje je gestuurd en toen we terug kwamen van het zwemmen was de pan al langs gebracht. Top service!

Te leuk om waard te zijn!

Roos van Brugge, 16-2-2018
  • Onderkomen9

We waren met een groep van 12 jongeren een weekendje weg! Wat een geweldig weekend hebben wij gehad. Het aanbod van de activiteiten was zoveel, dat we helaas niet alles gedaan hebben. De ligging was top... bruggetje over en we waren in het centrum. Het personeel was vriendelijk en in voor een praatje, wat ons een echt vakantie gevoel gaf. Een verblijf op De Eemhof zeker voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Eemhof scoort een 7.67 uit 10 op basis van 2533 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: