Géén boekingskosten
NederlandFlevolandZeewoldeVakantieparken ZeewoldeVakantiepark Center Parcs De Eemhof

Vakantiepark Center Parcs De Eemhof

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Overnachten op vakantiepark Center Parcs de Eemhof. Hier overnacht je op een woonboot. Geniet van een ontbijt op het balkon met uitzicht op de haven of kom tot rust in de sauna. Overnachten in een van de traditionele vakantiehuisjes kan natuurlijk ook. Het vakantiepark ligt in Zeewolde dus water staat centraal tijdens je verblijf.

3931 Reviews over Center Parcs De Eemhof

• 4Martijn08-05-2022

Gezellig maar druk, duur en vies

Zwembad hygiëne beneden de maat, kleedhokjes ronduit goor en toiletten in zwembad stinken naar urine aan het einde van de dag. Zwembad op drukste momenten veel te vol. Restaurants matig eten tegen te hoge prijs. Huisje was niet goed schoon, overal stof, vlekken. Voor een ‘premium’ huisje voor die prijs veel te basic.

• 7Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Marco Velds06-05-2022

Geweldig comfort dichtbij centrum winkels zwembad

Wij hadden een hotelkamer geboekt. We dachten aan de haven maar er bleek ook nog een hotelaccommodatie tegenover het zwembad. Dat had ook voordelen je kon zo je bed uitrollen en in je kamerjas gaan zwemmen nadat je daar gedoucht had.

• 10Onderkomen
  • 8ilona Van Trijp06-05-2022

Leuk voor een keer.

Leuk park, prima zwembad, vele speeltuinen. Veel groen en netjes onderhouden park. Weinig activiteiten helaas in ons weekend, veel voor kleinere kinderen! Leuk park om een keer tussen door te doen. Zullen er zelf niet snel terug naar toe gaan.

• 3Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8JOHAN SPRINGINTVELD06-05-2022

Geweldig

Prima park mooi gelegen vlakbij een haven.

• 3fam. Jonkers05-05-2022

Veel geld voor veel armoe

Veel irritatie en armoe in een te duur huisje. (6 pers. comfort) Het interieur van het huisje was vernieuwd, maar het blijven de oude huisjes van 50 jaar geleden: kleine, krappe woonkamer met laag schrootjes plafond. Kozijnen vol butsen, oude niet geverfde plinten, in slaapkamer toch nog oud behang. Oude, vieze horren voor de ramen. In het opberghok toch de oude vloedbedekking vol vlekken. Filterkoffiezetapparaat dat ook nog vies was. Eettafelstoelen naar achteren schuiven geeft enorm lawaai, want geen viltjes. Terras buiten precies zo groot als de tafel, dus als je je stoel naar achteren schuift zit je in het zand. Overal peuken en bouwafval rondom het huisje. Geen gras of mooi aangelegde tuin, maar zand. Zwembad over- overvol. Bij mooi weer kan je niet ergens op het terras zitten, want ook overvol en de helft maar open. Niets te doen in de omgeving. Activiteiten erg duur. Bowlingbaan liep vast. Wij komen nooit meer terug.

• 2Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 8Boerboom04-05-2022

Super leuk verblijf gehad

Schoon en mooi verblijf! Restaurant wat minder maar genoten hebben we!!

• 8Natasja01-05-2022

Mooi park mooi zwembad

Mooi park met prachtig zwembad en leuke activiteiten: mooie ligging aan het water. Aanrader: slow riding in het zwembad, echt super ! Restaurant evergreenz niet aan te raden. Er was vanalles op en duurde te lang voordat het bijgevuld werd, wijntap was kapot en er werd een lauwe fles wijn naast gezet. Rekening van 150€ voor 1,5 uur niet waard. Frietjes afhalen bij het restaurant naast het zwembad was super lekker en het restaurant aan het water Zuiderzoet ook erg geslaagd. In de plaza en bij het bowlen steeds minstens een en half uur op drinken moeten wachten. Was niet best. De live Muziek was niet om aan te horen. Huisje was prima, schoon en ruim genoeg. (5 persoons premium)

Aanrader voor de kids: pannenkoekenhuis Hans en grietje in Zeewolde. Echt super beleving!

Eigenaar, 06-05-2022

Beste Natasja, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat ons park en onze Aqua Mundo goed bevielen. We zullen de aangegeven feedback meenemen en doorgeven aan de desbetreffende afdelingen.

• 4M. De Vos30-04-2022

Veel kleine mankementen

Ivm lockdown in januari verblijf uitgesteld tot meivakantie (dik 100 euro extra). 5 dagen zijn eigenlijk 3,5 dagen: maandag pas 16 uur in huisje, vrijdag voor 10 uur eruit. Huisje is niet schoon! (Vloeren/plinten/lichtknopjes vies, kruimels in oven, baardhaar in wasbak, servies niet schoon omdat vaatwasser niet goed is) Deuren van slaapkamers sluiten niet. Verkeerde matrassen op verkeerde bedden. Klachten worden vriendelijk aangehoord en we krijgen een tegoed voor een drankje. Aardig maar niet afdoende gezien de prijs die is betaald (900 euro). Door werkzaamheden 2 avonden geen straatverlichting; lastig met hond uitlaten en onveilig gevoel. Kan een keer gebeuren maar alles bij elkaar te veel voor tevreden gevoel. Mooie omgeving en vele activiteiten zorgen wel voor vermaak voor het hele gezin. Maar prijs/kwaliteit verhouding is absoluut niet goed!?

• 3Activiteiten
    • 2Onderkomen

Eigenaar, 06-05-2022

Beste M, hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Fijn dat uw gezin zich met de vele activiteiten op het park goed hebben weten te vermaken. We doen altijd ons best om de huisjes zo goed mogelijk schoon te maken voor onze gasten. We vinden het vervelend om te horen dat dit tijdens jullie verblijf niet helemaal het geval bleek te zijn. We zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

• 8Joelle30-04-2022

Heerlijk genieten!

We hebben in januari 2022 in het nieuwe Wellness Cottage geslapen, heerlijk! Jacuzzi in de tuin, sauna kamer. Van alle luxe voorzien. Elke dag verse broodjes ‘s ochtends. Heerlijk gezwommen. Alles was gewoon fijn. Wij zijn in januari gegaan en dat was prima te betalen, maar voor dit huisje in het hoogseizoen ruim €2000 is echt te zot voor woorden.

Eigenaar, 06-05-2022

Beste Joelle, hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn om te horen dat jullie verblijf in januari zo beviel. We hopen jullie snel weer te verwelkomen in ons park!

• 5Daniëlle29-04-2022

1 keer maar nooit meer

De service in de verschillende restaurants was zeer slecht! Bij de gamehal moest ik 20 min wachten op mijn cappuccino. Bestelde er vervolgens nog wat bij voor man en kind. Wat vervolgens ook weer 20 min duurde. Ben naar de bar gelopen en kreeg als reactie; die nieuw bestelde drankjes komen opnieuw in de wachtrij. Opnieuw 20 min. ‘Sorry mevrouw, te weinig personeel’ zei een medewerkster. De medewerkster die daarna de drankjes kwam brengen kon alleen maar geïrriteerd onze drankjes neerzetten zonder excuses. Bij Nonna was ook een hele onaardige medewerksters die ons niet eens groette en aankeek toen ze bij ons aan tafel kwam. Prijs is hoog en eten matig. Supermarkt hanteert belachelijk hoge prijzen. Zwembad veel te druk. Internet ontvangst niet goed. Keuken mist essentiële spullen zoals een garde. Park is wel ruim, midden in de natuur. Voor ons 1 keer en nooit meer…

• 7Onderkomen

Eigenaar, 06-05-2022

Beste Daniëlle, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het vervelend om te horen dat u niet vriendelijk bent geholpen door onze collega's van de horeca. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel. We zullen uw feedback hierover doorgeven naar de desbetreffende afdeling.

Met vriendelijke groet, De Eemhof

Vakantiepark Center Parcs De Eemhof info