Vakantiepark Center Parcs De Eemhof

7.2Goed

• 7.7Activiteiten
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 6.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Eemhof voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Overnachten op vakantiepark Center Parcs de Eemhof. Hier overnacht je op een woonboot. Geniet van een ontbijt op het balkon met uitzicht op de haven of kom tot rust in de sauna. Overnachten in een van de traditionele vakantiehuisjes kan natuurlijk ook. Het vakantiepark ligt in Zeewolde dus water staat centraal tijdens je verblijf.

3274 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof

1990

• 8Liza22-01-2020

Genoten!!!

We zaten in een appartement mét bubbelbad en het ontbijt was inbegrepen! Super dat we zo dicht bij het zwembad en de restaurants zaten! Nonna's restaurant was heel goed en het zwembad was natuurlijk het belangrijkste voor mijn zoontje ;)

Kleine puntjes waren voor mij dat er geen lift was, dat was voor onze bagage wat lastiger en de borden met route terug naar de parkeerplaats waren modderig dus we hebben even moeten zoeken.

Maar fantastisch genoten! Het liefst snel weer :))

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 6Ferdi19-01-2020

Totaal geen aanrader

De bungalow is verouderd. Meubels waar de fineer vanaf is gedeeltelijk. De tegels op de keuken vloer steken uit. Aanrechtblad is beschadigd. De badkamer is niet van deze tijd. Ventilatie is er niet aanwezig. Veel schimmel in de voegen. Het smalle bad waarin je staat te douchen is te smal en onhandig. De bungalow is echt toe aan renovatie We zijn uit eten geweest bij 'all you can eat' We kregen de indruk dat er geen passie van de kok in zat. Simpel en smaakloos. M'n vriendin moest overgeven en ik zat s'avonds laat op de pot met diarree. Prijs kwaliteit ver onder de maat Zwembad was buiten het seizoen om druk, erg druk zelfs

• 3Onderkomen

• 9Familie Bakker18-01-2020

Heerlijk verblijf in rustig park

We zaten in een huisje op het Marinapark. Prachtig uitzicht, mooi, schoon en onderhouden huisje met sauna en bubbelbad en broodjes service. Erg fijn verblijf gehad, medio januari was het park extreem rustig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn zéér tevreden met ons verblijf van 3 dagen.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 5Sonja Vissers16-01-2020

Nope, nope en nope!

Comfort cottage 5 personen geboekt hier. Wat een oud en afgeleefd krot! Kapotte muren, vieze vloer, vieze keuken, bestek vies. Bedden hebben een grote kuil, ligt ruk. Iedere keer we de vaatwasser open doen, valt de plint die voor de keuken zit, eraf. Onder de kussens van de bank ligt een houten plank om te verdoezelen dat ie is doorgezakt. En het stinkt in de cottage. De natte poetsdoek van de pietsdienst lag in het keukenkastje tussen de kopjes. Getver. Schandalig wat ze hier nog voor durven te vragen.

• 7Activiteiten

• 4Marc15-01-2020

Prijs kwaliteit niet in orde

Een weekend lang in een VIP huisje verbleven. Bij binnenkomst ruik je de muffe geur van het huisje. Schoonmaak laat veel te wensen over. In de badkamer hadden de vorige gasten leuke tekeningen gemaakt op de spiegel, deze waren nog goed te zien net als de vieze vingers op de ramen van de sauna. Daarnaast moet je douchen met de dweil in de hand anders staat de gehele badkamer onder water. Daar kwam waarschijnlijk de vieze lucht in de badkamer vandaan. De eerste avond werd het steeds kouder. De ketel bleek het niet meer te doen. Na twee keer gebeld te hebben kwam er iemand langs om de ketel bij te vullen. Diverse reset pogingen later was er weer warm water. Voor het zwembad was er een actie voor dagjesmensen geweest in dit weekend. Het zwembad was overvol, wij hebben dan ook helaas niet kunnen zwemmen. Centerparcs vergeet hierbij dat parkgasten ook gasten zijn. De medewerkers in de shops waren wel erg vriendelijk.

• 2Onderkomen

• 6Jurgen12-01-2020

Teleurstelling overheerst

Wij verbleven hier 1 week tijdens Kerstvakantie in vip cottage met terras aan water. Cottage was eerder basic te noemen.Gedateerd en heel moeilijk te verwarmen. Park is heel druk en totaal niet autovrij. KIds houd je best dicht in de buurt met de vele auto's op het park.De bediening in horeca is niet overal even scherp. Verschillende keren, na lang wachten, zelf moeten gaan vragen of we misschien iets konden bestellen. Prijzen in horeca zijn aan de hele dure kant. Positieve punten waren voor ons dan wel het zwembad én de ligging. Prachtige regio aan het water.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen

• 8Kivits08-01-2020

Prima!

Heerlijke vakantie gehad. Mooi park, mooi zwembad, goede voorzieningen en aardig personeel vooral in de Action factory!

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 5Lucky06-01-2020

Nooit meer

4 persoons VIP huisje op Park Eemhof geboekt bij zwembad Aquadome. Slechte isolatie, overlast houtkachels, vochtig en ongezond. Extreem verouderd en grondig toe aan renovatie. Ook service van bedienend personeel laat te wensen over. Ze hebben geen overzicht en je wordt als gast soms compleet genegreerd. Ontvangst bij aankomst goed, app service ook prima. Aquadome zwembad is met daggasten veel te vol, vieze vloeren. Tip neem badslippers of zwemsokken mee. Je kunt je lelijk bezeren aan de tegels. Voor ons was het 1 keer en nooit meer. Veel te veel betaald en zwaar teleurgesteld...

• 5Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Jolanda, Guest Relations De Eemhof, 07-01-2020

Beste Lucky,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We vinden het heel jammer om te moeten lezen dat u niet onverdeeld positief bent over uw verblijf bij ons op het park. We zullen uw kritische punten gebruiken om onze service in de toekomst te verbeteren. We hopen dat u Center Parcs in de toekomst nog eens een kans geeft en we u terug mogen zien bij Center Parcs De Eemhof of een van de vele andere parken.

Met vriendelijke groeten, De Eemhof

• 5Mary04-01-2020

Vies en gedateerd

Vies, oud huis en erg gedateerd een slecht onderhouden. Bedden doorgelegen. Servies veelal stuk. Bank in huiskamer is een tuinbank. Park op veel plekken onverlicht. Toiletten in oa snackbar vies. Kortom veel te duur ondanks de korting van Prenatal. Voor ons geen eemhof meer.

• 9Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Jolanda, Guest Relations De Eemhof, 06-01-2020

Beste Mary,

Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf bij ons niet naar wens was, Wij begrijpen dat u niet tevreden bent met een vuile en incomplete bungalow. Tevens zullen wij uw overige opmerkingen ook bespreekbaar maken bij de desbetreffende afdelingen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, De Eemhof

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2Köther - Bominaar03-01-2020

Nooit meer

Een huisje op het Eemhof park (5 blaadjes) voor 6 personen geboekt met premium service €673,- incl korting (3 nachten) Onze ervaring, zeer slecht. In het kort; De schoonmaak was niet gereed bij aankomst om 15 uur, kan gebeuren geen probleem. Met 4 dames hard aan het poetsen. Toen bleek dat de CV-ketel defect was. Hoe kan er nou gepoetst worden zonder warm water? We hebben dit direct gemeld bij de balie en er werd lafjes op gereageerd. Er kwam 4 uur later een monteur om de cv te maken, het duurde heel erg lang voordat het een beetje behaaglijk werd. (Bleef hangen op 17 graden) Het huisje was vochtig, vies, doorgelegen matrassen, koelkast sluit niet. Dolce gusto in huis maar geen cup je. Geen coupons, niks extra's. Door het vocht is 1 persoon weer terug bij af met de inhalator (ivm astma). Noooooooooooiiiit meer dit park en misschien zelfs nooit meer center parcs. Stonden ooit voor persoonlijke aandacht en luxe. Daar is niks van over.

Jolanda, Guest Relations De Eemhof, 07-01-2020

Beste Köther - Bominaar,

Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf bij ons niet naar wens was. Wij begrijpen dat u niet tevreden was met de cottage en de reactie van het personeel. Wij zullen deze opmerkingen dan ook bespreekbaar maken bij de desbetreffende afdelingen. Onze excuses voor de manier van handelen van de CV ketel. Dit had eerder opgelost moeten worden. Wij hopend dat u ondanks de negatieve ervaring on toch nog eens op komt zoeken zodat wij u een verblijf kunnen bieden waar u blij mee kan zijn.

Met vriendelijke groet, De Eemhof

Gereisd met vrienden in december 2019

205 tips over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof

• Elise, 10-05-2014

Almere op 20 min rijden met auto, Amsterdam op 45 min. Zwembad leuk, maar op tijd heen gaan (ochtend) ivm drukte

• Di, 26-04-2014

Zeewolde, Walibi, Almere (Primark ;-) ) Dierenpark Amersfoort Fietsverhuur/natuur

• Stephje7, 15-05-2014

1- Brasserie Zuiderzoet! en dan het 3 of 4 gangen diner waar je je laat verassen door de chefs! Heerlijk en dit bij zonsondergang gedaan. Romantischer kan niet. 2- Er stopt een bus in het park hier hebben wij 1 dag gebruik van gemaakt voor naar omliggende steden te gaan.

79 vragen over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof

• Joke van eck, 02-01-2019

Zwemmen

Kunnen wij ook met 4volwassenenkomen zwemmen en wat is daar de prijs van

• Troost, 28-10-2018

Op maandag later uit het huisje

Mag je op maandag later uit het huisje.

ilse de rooij, 14-11-2018

Volgens mij mag dit nooit, ze hebben een schoonmaakteam die binnen 5 uur alle huisjes gedaan moeten hebben voor de volgende gasten weer komen.

• S., 11-01-2018

Welke Waterfront 4 pers. kiezen?

Ik wil graag boeken met voorkeursligging. Kan iemand mij adviseren welke waterfront VIP 4 pers. rustig ligt, met mooi balkon en privacy? Zouden jullie juist voor een begane grond kiezen of juist niet. Liefst niet te dicht bij bijvoorbeeld slagboom, wandelpad etc.

karinsmit1, 17-02-2018

• Afstand tot strand900 m, > 20 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin, VIP area