Vakantiepark Center Parcs De Eemhof

7.1Goed

• 7.6Activiteiten
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 6.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Eemhof voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Overnachten op vakantiepark Center Parcs de Eemhof. Hier overnacht je op een woonboot. Geniet van een ontbijt op het balkon met uitzicht op de haven of kom tot rust in de sauna. Overnachten in een van de traditionele vakantiehuisjes kan natuurlijk ook. Het vakantiepark ligt in Zeewolde dus water staat centraal tijdens je verblijf.

3408 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof

2080

• 8De Jong24-11-2020

We komen zeker nog een keer!

Ruim opgezet park met ruime huisjes en veel groen. Door de opzet van de huisjes veel privacy. Wij zaten net als veel andere huisjes aan een mooi plekje aan het water. Het subtropisch zwemparadijs is geweldig voor de kinderen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 8De Jong23-11-2020

Voor herhaling vatbaar

Ruim opgezet en rustig park, veel privacy en leuke activiteiten

• 9Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 8Fam. Koetsier22-11-2020

Prima verblijf in gerenoveerde cottage

na een verblijf in Juni 2020 weer teruggekomen in September. Gezin met 2 kinderen onder de 5. Voor kinderen prachtig, cottage 325 (4 persoons premium) zat direct aan speeltuin en op loofafstand naar centrale voorzieningen. Action Factory iets verder, maar prima te doen. Nieuwe speeltuinen vielen in de smaak. Cottage was netjes (en "gerenoveerd"). Ondanks beperkingen ivm corona toch genoeg kunnen doen. Personeel in horeca komt wat ongeïnteresseerd over en bestelling opnemen duurt heel erg lang (zelfs als je al naar balie bent gelopen). Onder aan de streep een prima park, met name het al gerenoveerde gedeelte. Oude huisjes wel vergane glorie. Komen zeker nog een keer terug!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 7familie de gent21-11-2020

ondanks de corona, hebben we een fantastische week

het jammere was dat we niet veel konden gaan zwemmen

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in november 2020

• 9Richelle Bussenius20-11-2020

Eemhof is thuiskomen voor jong en oud..

Centerparcs de Eemhof is een geweldig park voor jong en oud.. Wij kwamen hier al zonder kids.. toen met kleine kids .. die zijn nu 10 en 14 jaar en willen niet naar huis. Het park combineert geweldig groen met veel entertainment mogelijkheden. Plus een Aquadrome waar je jezelf in Bali waant (ik ben een Indo.. en blijkbaar de enige die dit ziet ;D) Moet wel eerlijk zeggen dat sommige cottages echt gewoon oud en muf zijn.. maar jah.. je bent er toch alleen maar om te slapen ;) Ofwel: echt een plek om er even 'uit' te zijn..

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 8Kees & Inge18-11-2020

Echt heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke midweek gehad in appartement aan de haven. Netjes en schoon. Met sauna. En een prachtig uitzicht! Iedere ochtend verse broodjes aan de deur.

• 9Onderkomen

• 7B. vd Pol18-11-2020

Mooi die nieuwe huisjes

De nieuwe huisjes waren mooi en netjes, alleen jammer dat er geen verlichting aan was s avonds en we met ons mobieltje moeten zoeken naar juiste huisje.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 8Marco Jan Jochems13-11-2020

Heerlijk even bijgekomen

We hebben een heerlijk VIP appartement aan de haven gehad. Was schoon. Mooi uitzicht. Dus het was een prima verblijf, heerlijke sauna, whirlpool lekkere bank en een mooie keuken. Daarnaast hebben we bij het restaurant naast ons fantastische hamburgers besteld en die werden keurig bezorgd. het park en de omgeving waren heerlijk om te wandelen. Verder is er een mogelijkheid om met het pontje over te steken naar Spakenburg ( helaas wel wat duur €9 per persoon voor een retour).

• 9Eetgelegenheden

• 9Karin08-11-2020

Komen graag weer terug in huisje 104

Een weekend geweest, huisje 104, luxe met sauna, jacuzzi, regendouche, broodjes in de ochtend (3 pp) heel dicht bij zwembad en restaurants. Het huisje is nieuw .Helaas was dit een weekend dat alles in lock down was. Ons uit eten arrangement ging niet door. Kregen het geld wat dit koste gestort op een horloge ( dit krijg je bij aankomst alles staat hierop je tegoeden en het is de sleutel van de deur) er waren verschillende tegoeden omdat ook het zwembad dicht zat. De eerste avond een salade besteld, er was een aangepaste kaart, de salade was echt een grote tegenvaller, lekker dat wel maar voor 6,50 een heel zielig klein bakje. De supermarkt is echt groot en heeft een erg breed assortiment. Ons resterende bedrag op het horloge kregen wij netjes terug gestort, dit is niet gebruikelijk maar door de maatregelen doen ze daar nu niet moeilijk over. Iedereen heeft het moeilijk en doet zijn best er het beste van te maken, ook de Eemhof.

• 8Ilja Visser07-11-2020

Ontspannend

Zodra ik bij de Eemhof aankom dan ontspan ik. Ondanks de maatregelen een heerlijk weekend gehad. Konden zo vanuit ons vernieuwde cottage naar een veldje lopen om de hond uit te laten. Zwembad was lekker rustig door de maatregelen. Heerlijk gezwommen echt het mooiste zwembad van alle centerparcen. Eten hebben we afgehaald binnen 10 minuten hadden we onze pizza's. Ik kom zeker als het zwembad weer open mag een weekendje terug!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020