Vakantiepark Center Parcs De Eemhof

Vakantiepark Center Parcs De Eemhof
7,6

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Eemhof voor je op een rij gezet:

2665 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk

Karen
21-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij hadden geboekt via mistery CenterParcs, dus een verassing dat het de Eemhof was geworden, maar het was erg leuk, zwembad erg leuk mooi en ook voor kleine kinderen een leuke Poedelbadje, personeel in het zwembad vriendelijk, huisjes kunnen schoner, gezien de tijd de dames hebben snap ik het wel, want de mensen kunnen beesten zijn, leuk dat er een stenen barbecue bij het huisje was wij hadden een primeum,

Zou morgen weer willen

Hans
20-9-2018
  • Onderkomen9

Fantastisch appartement met een prachtig uitzicht over het water

het slechtst onderhouden park van centerparcs.

simlemdek
20-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

smerige bedoeling. huisjes die we hadden waren smerig tot we er ziek van werden. geen linnen aanwezig wel besteld. geen douchegordijn geen BBQ rooster overal moet je zelf achteraan. traag personeel in het cafe, onvriendelijk personeel. alleen wat mooi is het zwembad.

Super! voor jong en oud

Familie meysmans
19-9-2018
  • Onderkomen8

Was een super weekje in de Eemhof zeker een aanrader voor iedereen we gaan zeker terug naar de Eemhof voor de super gezellige en vriendelijke bediening en super onthaal een aanrader!!!

Nooit meer

Marleen
18-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Wij zitten hier 3 weken met 2 kleine kinderen ivm brand in onze woning.

Zwembad is top! De rest een aanfluiting!

Huisje is smerig, handdoeken pakket betaal je voor maar moet je om zeuren, bedlinnen betaald maar worden ook niet gebracht, als je buiten in de tuin zit krijg je met een windvlaag allemaal eikels op je kop, op het terras in de tuin geen zonnstraaltje te zien door de eikelbomen, ga je op een terrasje ergens zitten om wat te eten of te drinken moet je een uur wachten tussen allemaal vieze onafgeruimde tafels wegens personeel te kort. Elke dag gezeur bij de slagboom, kom elke dag met pijn in mn Buik aan omdat ik weet dat ze weer moeilijk doen. Zit je met 2 kleine kinderen die naar school moeten en al om 6 uur de deur uit moeten om optijd te komen, hebben ze geen begrip voor. Meeste (niet allemaal) van het personeel is gewoon onvriendelijk en zijn niet bereid met je mee te denken of te helpen. Sommige zijn wel super lief!

Beste Marleen,

Wat jammer om te lezen dat wij niet konden voldoen aan uw verwachtingen. Voor al uw klachten wil ik u doorverwijzen naar onze Guest Relations afdeling: guestrelations@groupepvcp.com. Jammer dat wij u niet op het park hebben kunnen helpen met uw klachten.

Nooit meer, absolute afknapper

Annelien Twilhaar
17-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Het huisje was vies bij aankomst, hieronder verstaan wij; spinnenwebben, insecten op muur en plafond, groene voegen en schimmel in badkamer en wc, urine geur, stoffig, dode insecten op de vensterbanken, smerige ramen, viese vaat in de kasten. Ook is de laminaatvloer hobbelig, de kussens op de bank zitten onder de vlekken, vieze kinderbedjes, een vaatwasser die niet goed werkt, het terras is aangeveegd maar al het afval ligt onder de struiken. Ook op het park zelf is het rommelig, op de terrassen van sommige restaurants staat het onkruid tussen de tegels bijna kniehoog. Ook in de tuinen in het "centrum" groeit meer onkruid dan wat anders. Kom op mensen en doe je werk, ruim op, schoffel die tuintjes, maak het goed schoon, knap de boel eens op waar dat nodig is en anders sluit die hokken zoals cottage 562. Daar zou je werkelijk geen cent voor mogen vragen. Schandalig!!

Beste mevrouw Twilhaar,

Wat jammer om te lezen dat wij niet konden voldoen aan uw verwachtingen. De staat van uw cottage gaf u niet het Center Parcs gevoel. Het spijt ons dan ook dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Voor al uw klachten wil ik u doorverwijzen naar onze Guest Relations afdeling guestrelations@groupepvcp.com.

vervallen indruk......

Fam.janse
17-9-2018
  • Onderkomen4

Wij zaten in een premium huisje nr. 169 ,zag er schoon uit,rook wel muf. koffiezetapparaat was kapot maar even een app.gestuurd en er kwam snel een nieuwe,verder kon de douchedeur niet dicht,zal wel vochtprobleem zijn!!! Wastafel liep niet door,zat vol met vuil!!!! Het was bij de huisjes gewoon donker door de vele bossen/bomen die nodig gesnoeid moeten worden en daardoor is het ook overal vochtig op het park! Het was heerlijk weer maar bij het huisje merkte je daar dus niks van.

Het park moet nodig opgeknapt worden!!!

Beste familie Janse,

Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet is geworden waar u op hoopte. Toch willen wij u bedanken voor uw feedback. Wij zullen o.a. onze housekeeping aanspreken als ook de groen dienst.

Nogmaals bedankt.

• Onderkomen7

Na een zeer slecht verblijf in een premium cottage zijn we teruggekomen op verzoek van de manager in een waterfrontsuite. Geweldig verblijf gehad, heel mooi groot appartement met prachtig uitzicht. Echt een aanrader! Park is onwijs leuk, veel activiteiten en heel vriendelijk personeel. Bedieningsnelheid zeer matig maar dat mocht de pret niet deren. Zwembad uren plezier in gehad, diertjes aaien bij de kinderboederij... Echt de ultime centerparcs experience.

Beste Ilse,

Bedankt voor de goede review. Fijn om te horen dat uw vakantie zo goed bevallen is. En dat u weer terug bent gekomen. Echter jammer om te horen dat het bij de bediening niet naar wens was. Wij zullen dit gaan melden bij de betreffende manager.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen begroeten op ons mooie park.

Nooit meer

Mulder
15-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Mystery park geboekt, midweek Eemhof, maar gelijk ook de laatste keer, personeel niet vriendelijk, vooral niet in de supermarkt! Alleen bij all you can eat is het personeel aardig! Bungalow was redelijk schoon, vlekken in bank kussens l, vlekken in het tapijt in de slaapkamers, hier en daar spinnenrag, confectie put erg vies, bij de ingang van de bungalow lag glas en bierdopjes, brandnetels bij het terras, wij waren hier met 2 kleine kinderen. Wij zaten op zone 8, ook nog achter op het park! Ook al was het via mystery park geboekt maar mag er toch beter gekeken worden waar je een gezin plaats op het park! Ver van het zwembad en nog verder van de kinderboerderij! Wegen zijn ook erg slecht, en blijkt ook een autovrij park te zijn! Niet handig met 2 kleine kinderen, ook geen speeltuin te vinden, voor ons geen Eemhof meer!, overal moet je om heen lopen, geen bruggetjes waar je toch sneller bij alles bent

Beste Mulder,

Uw opmerking m.b.t. de wandelpaden en het personeel zullen wij zeker bespreken met ons team zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Dank u wel voor het delen van uw opmerkingen.

Met vriendelijke groet,

Team De Eemhof.

John
15-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi park, vriendelijk personeel en een schoon appartement in de marina.

We komen zeker een keer terug.

Beste John,

Namens Team de Eemhof ontzettend bedankt voor deze mooie score! En wat fijn dat u zo heeft genoten in de Marina.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.