Tijdelijk €25 aanbetaling

Center Parcs De Eemhof

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Center Parcs De Eemhof voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 4054 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Overnachten op vakantiepark Center Parcs de Eemhof. Hier overnacht je op een woonboot. Geniet van een ontbijt op het balkon met uitzicht op de haven of kom tot rust in de sauna. Overnachten in een van de traditionele vakantiehuisjes kan natuurlijk ook. Het vakantiepark ligt in Zeewolde dus water staat centraal tijdens je verblijf.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4054 Reviews over Center Parcs De Eemhof

• 9Ingeborg22-01-2023

1 van de betere CP parken

Prachtig park. Wij waren hier met oud en nieuw, en met heel.veel.regen. Ondanks dat konden we toch zien hoe fijn dit park is. Mooi opgezet, watertjes, natuur... heel fijn! Veel te doen voor jonge kinderen: mooie kinderboerderij, zwembad heerlijk (geen koud water, waar iedereen het over had van te voren... weet je wel dat..?? Maar niets van gemerkt!). Leuke winterlodge als extraatje. Ik kom graag een keer terug met zonnig en warm weer, dan lijkt het me NOG leuker! Ter info voor andere gasten: het park is vuurwerkvrij, maar je hoort wel degelijk vuurwerk van vlakbij. Was voor ons niet de reden van het boeken, maar wel goed te weten voor anderen die wellicht helemaal vuurwerkvrij zoeken.

• 9Eetgelegenheden
  • 9AdeP21-01-2023

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

We hadden een hoekwoning de zgn kindercottage, opvallend was de frisheid van het pand, leuke indeling en van alle gemakken voorzien. Alleen de bedden waren iets hard. Fantastisch dat je de hele eerste dag al gebruik mag maken van het zwembad, overigens, de laatste dag ook. Maar wat een eind zaten we van het zwembad af, elke keer dat stuk sjokken met de tassen door de regen, maar het was het waard, des te meer genieten van de tropische omstandigheden daarbinnen!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Brigitte20-01-2023

We komen weer terug!

We zaten tussen kerst en Nieuwjaar in een 4p VIP. Erg mooie cottage en centraal gelegen (137) De cottage was schoon en er was veel te doen op het park. Het zwembad was tot 21.00 open en de temperatuur was erg aangenaam. S morgens verse broodjes aan de deur (3 pp) en iedere dag waren het weer andere.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 7fam aarts14-01-2023

leuk park, jammer van bezuinigen

het is een leuk park met een mooi zwembad.alleen jammer dat toen wij er waren zwembad om 18,00 dicht ging op zaterdag en zondag, komt dat ze een personeels tekort hebben zeggen ze .ook de flowrider ging daarom ook niet open. daardoor heel druk in zwembad want ze willen nog wel veel verdienen en mogen er gewoon daggasten komen zwemmen. was een slechte beleving drukte schouder tegen schouder in golfbad en een kleedhokje bemachtigen was ook drama,

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Eigenaar, 20-01-2023

Beste familie Aarts,

Bedankt voor uw bezoek. Jammer dat uw ervaring in het zwembad tegen is gevallen. We hopen snel weer mensen aan te mogen nemen zodat we weer om 21.00 uur open kunnen.

• 9KH08-01-2023

Erg genoten op dit mooie park!

Mooi vip huisje met voldoende faciliteiten. Elke ochtend lekkere broodjes aan de deur, wat een luxe! We hebben erg genoten van ons huisje aan het water. Het zwembad is erg mooi en heeft leuke glijbanen. Ook de wildwaterbaan is geweldig! Het zwembadwater was goed op temperatuur. De binnenspeeltuin is erg leuk! Lekker eten bij de cafetaria, de overige restaurants vielen erg tegen qua prijs-kwaliteit verhouding. Minpunt: de hondenharen op de bank in ons huisje, onze kleding zat er helemaal onder. Na melding bij de receptie is er een schoonmaakploeg langs geweest en hebben we een muntje voor de wasserette ontvangen.

• 6Eetgelegenheden

Beste KH,

Wat goed dat de VIP service jullie zo goed bevallen is. Fijn dat u genoten heeft in het zwembad en dat de temperatuur voor u goed is geweest & fijn dat uw probleem gelijk is opgepakt door mijn collega's.

Tot een volgende keer. Met gastvrije groet, Marit, Guest Relations.

• 9Fam. Bruining08-01-2023

Fantastisch!

Geweldig! Heerlijk zwembad, fijne Huisjes! Super schoon, goede bedden. De kinderen hebben een geweldige midweek gehad.

Beste Familie Bruining,

Wat leuk dat jullie zo'n fijne tijd gehad hebben met het gezin. Graag tot een volgende keer!

• 8HE06-01-2023

Prima verblijf gehad!

Zwembad was warm en schoon. Overal vriendelijk personeel. Mooi speelparadijs voor kinderen, leuke kinderboerderij. Appartement was netjes.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Beste He,

Bedankt voor uw review en mooie cijfer! Fijn te lezen dat alles naar wens is geweest.

• 8Monique06-01-2023

Prima maar ons zin gehad

Het huisje was echt top, het was een 6 pers. Comfort huisje. 2 badkamers alles netjes en schoon. Er zijn roosters voor de open haard geplaatst die eigenlijk te dicht was. Hierdoor kan je niet echt genieten van het vuur. Wat we jammer vonden is dat er bij de winkels geen overdekt centrum is op dit park. Een eind verderop is een overdekte hal waar de activiteiten zijn en waar je kon zitten. Het zwembad was wel wat kouder dan we gewend waren. Je kunt wel merken dat 't naar beneden is bij gesteld. Wel te zien maar voor een subtropisch zwemparadijs kan het zeker beter. De omkleedhokjes moeten 9ok goed nagekeken en gerepareerd worden. Er zijn veel kapot

• 5Eetgelegenheden

Beste Monique,

Bedankt voor uw feedback. Fijn dat het huisje helemaal naar wens is geweest. Na de brand is er inderdaad op De Eemhof geen Market Dome meer gebouwd, voor sommige een gemis voor sommige een verademing. Over de mankementen in de Aqua Mundo zullen we met de desbetreffende afdeling oppakken.

Graag tot een volgende keer. Met gastvrije groet, Marit Guest Relations.

• 2Fam. De Vries05-01-2023

Wij slaan dit park voortaan maar over!

Zwembad water erg koud tenopzichte van andere parken. Cottage: erg smerig, overal stof, schimmel in de slaapkamer/badkamer en heel veel doodgeslagen vliegen. Receptie: Vriendelijk maar na 2 uur wezen vragen hoe het zat bleek dat er weinig gebeurt was. 2e poging was alles geregeld binnen 20 min. Voor de prijs en de ervaringen slaan wij voortaan dit park maar over.

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

Eigenaar, 06-01-2023

Beste Familie de Vries,

Bedankt voor uw review. Jammer dat niet alles naar wens is geweest. Gelukkig is alles tijdens uw verblijf uiteindelijk opgelost.

Met gastvrije groet, De Eemhof.

• 3Fam. Spies31-12-2022

Voorlopig niet weer

Wij boekten een dagje zwemmen de vrijdag voor kerst. Ten eerste schrokken we al van de prijs per persoon 34 euro. Daar aangekomen waren er verscheidende badhokjes kapot. Gelukkig ook nog hele. Maar wat ons echt verbaasde was , dat het enorm rustig was in het zwembad. De reden daarachter kon ik achteraf wel bedenken. Onze waarneming was dat het golfbad/de kinderbadjes etc./ Het zwemwater onaangenaam koud was om lang in te kunnen zwemmen. Kinderbadje ook echt te koud en niet schoon. Daarnaast liep er een muis langs ons tafeltje. Ook de prijzen voor een consumptie veel te duur. Al met al geen prettige ervaring voor deze prijs kwaliteit verhouding.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

Eigenaar, 06-01-2023

Beste Familie Spies,

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer dat u uw dagje Aqua Mundo zo heeft ervaren. De temperatuur in het zwembad is 29 graden en buiten 31 graden, we vinden het jammer om te lezen dat dit door u als koud ervaren is, we zullen dit intern bespreken.

Met gastvrije groet, De Eemhof.

Vakantiepark Center Parcs De Eemhof info

Camping-informatie