Camping Netl de Wildste Tuin

• 7.2Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Netl de Wildste Tuin voor je op een rij gezet:

12 reviews over Camping Netl de Wildste Tuin

• 8Dorien Anneveldt03-08-2019

Leuk voor een paar dagen

Ik las veel klachten over het eten en de bediening in het paviljoen. Daar zullen ze dan wel flink aan gewerkt hebben want het eten was erg lekker en de bediening aller aardigst. De campingplekken vielen ons echter wat tegen, erg open met weinig beschutting (we zaten er dan ook met hoge temperaturen). We houden van bos en groen en dat is daar niet echt te vinden. Voor jonge kinderen wel leuke survival route die je kan lopen met vlotten en modderglijbanen.

• 8Tanja21-04-2019

Slechte informatie op de website, maar leuke plek!

We zijn hier al vaker geweest, heerlijke plek, vriendelijke bediening. De eet&drink voucher is ideaal als je lekker komt lunchen of borrelen, dan betaal je uiteindelijk geen entree. We wilden op 1e Paasdag even een hapje eten, ik had speciaal nog op de website gekeken ivm de vouchers, er staat duidelijk op welke dagen er geen eet&drinkvouchers worden uitgegeven maar daar stond het paasweekend niet bij. Maar aankomst kregen we doodleuk te horen dat er helemaal geen eet&drinkvouchers uitgegeven worden op de feestdagen. Toen ik uitlegde wat er op hun website staat, zei ze uit de hoogte: als je beter leest staat er dat we dat op feestdagen niet doen! Thuis nog eens nagelezen, maar dat was gewoon onzin! We zijn maar weggegaan, want entree betalen om ergens een drankje te mogen doen is natuurlijk belachelijk. Jammer dat ze dat niet goed op de website zetten!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9Gouda + Gouda11-09-2018

Voor meerdere herhalingen vatbaar !

De pods zijn heel erg klein, en ongelooflijk onhandig ingedeeld; voor één, hooguit twee personen. De camping is prima, klein maar met uitstekend sanitair. Het 'park' eromheen is geweldig, mooi ruig en met allerlei voorzieningen voor volwassenen èn kinderen. Voor natuurliefhebbers een paradijs !

• 6Henk Dijkgraaf06-05-2018

Camping ok, restaurant nooit meer.

Camping is fantastisch met mooie plaatsen. Het restaurant is echt een drama, slechte en trage bediening en het eten is niet best voor zover je het krijgt.

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 2017
    8Evelien07-09-2017

Dikke prima!

Met de buscamper hier een nachtje op het Heli Veld verbleven. De locatie is perfect! Mooi natuurgebied erbij waar je fijn kunt wandelen en fotograferen. De camping zelf is niet heel groot, wat ik persoonlijk erg prettig vind. Het was eind augustus niet druk, maar als het vol zou staan zijn 2 douches inderdaad wel wat weinig. De plaatsen zelf zijn ruim van opzet. De camping (Heli Veld) ligt wel dicht bij de weg, al heb ik daar geen last van gehad. Het inchecken gaat automatisch via een zuil, daar wordt een pasje geprint. Dat pasje gebruik je om te douchen en om het terrein te verlaten. Bij vertrek kun je bij de zuil ook weer uitchecken en betalen. Ideaal!

Ik heb een prima verblijf gehad en kan het zeker aanraden!

• 7Staat v/h sanitair

Netl de Wildste Tuin, General Manager, 28-09-2017

Hi Evelien, dankjewel voor het delen van je ervaring! Natuurkampeerterrein de MIG en kampeerterrein Heliveld hebben elk een eigen sanitair gebouw. In beide sanitair gebouw vind je 3 mannen- en 4 vrouwen- toiletten, 1 urinoir, 2 verschoningsruimtes, 2 mannen- en 2 vrouwendouches. Op kampeerterrein Heliveld ook een gehandicaptentoilet. Wij ondervinden bij volledige bezetting van de camping alleen rond kinderbedtijd en rond 9 uur s ochtends drukte, mensen die even moeten wachten of rekening houden met spitsuur.

Alleenreizend

• 7Jv27-08-2017

Tsja ... ik ben er nog niet over uit.

Mooie camping en de opzet is leuk bedacht. Prachtige omgeving. Camping ligt dicht bij de weg. Feesten in het weekend zorgen voor behoorlijk veel overlast. Grote groepen mensen die volledig los gaan met de drank. Dit staat haaks op het concept wat ze verkopen. Bij een volle camping zijn twee douches echt te weinig. Kampvuur voor de tent is echt super ! Mooie grote plaatsen.

• 5Eetgelegenheden

Netl de Wildste Tuin, General Manager, 28-09-2017

Dag JV, dankjewel voor je mooie eerlijke reactie! Het park is 90 voetbalvelden groot en biedt ruimte voor daggasten, verblijfsrecreanten en groepen. De weekenden in het voor- en naseizoen zijn drukker omdat er vaak bruiloften, familiefeesten en bedrijfsevents worden gegeven in het strandpaviljoen en de buitenlocaties in de Wildste Tuin. Hiervan kan men in de avond soms geluidsoverlast van ervaren. Dit communiceren we vooraf op website en verblijfsinformatie.

Met oudere kinderen

• 5Marjolein24-08-2017

Jammer v d modderglijbaam

Op de website zie je een superleuke modderglijbaan wat onze grootste reden was om er heen te gaan echter door het vele glijden zijn er hele diepe gleuven ontstaan waardoor veilig glijden helemaal niet meer mogelijk was jammer

• 4Staat v/h sanitair

Netl de Wildste Tuin, General Manager, 28-09-2017

Dag Marjolein, dankjewel voor het delen van je ervaring! Ai wat jammer. Door veelvuldig gebruik kunnen er inderdaad gleuven ontstaan in de 2 modderglijbanen, met een verreiker hogen we dit een aantal keer per seizoen weer op, zodat je weer lekker kan glijden! Helaas gaat het soms zo snel dat we het niet op tijd zien, onze excuses.

• 10Meijer11-08-2017

Geweldig.

-Super mooi park met zwemwater. -Mooie plekken. -Vriendelijk en behulpzaam personeel. -Kacheltjes zijn erg leuk. -Lekker eten voor een nette prijs.

• 10Eetgelegenheden

• 8Christa11-08-2017

Genoten!

De Wildste tuin doet zijn naam eer aan; wat een prachtige ruige, groene omgeving. Voor kinderen heerlijk! Aan de plas met het strandje is het goed toeven, het paviljoen ziet er leuk uit. Eten vond ik niet denderend, personeel is vriendelijk. Het electronisch inchecken is niet bepaald mijn ding en vlotte dan ook niet. Ik vind het prettiger persoonlijk contact te hebben. Sanitair was ruim voldoende schoon. Ondanks het zeer wisselvallige weer hebben we heerlijke dagen gehad. Absoluut voor herhaling vatbaar!

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Nelt de Wildste Tuin, General Manager, 28-09-2017

Dag Christa, dankjewel voor je mooie review! Kom je de volgende keer inchecken bij de bemande receptie, vlak bij het Strandpaviljoen? Dat vinden wij ook gezellig! :)

• 9Marieke07-08-2017

Geweldige vakantie gehad

De kinderen hebben genoten van het strand, de duin en het water. Het paviljoen was erg gezellig en het eten was lekker en niet duur.

0 tips over Camping Netl de Wildste Tuin

0 vragen over Camping Netl de Wildste Tuin