Camping Netl de Wildste Tuin

Meer camping info

18 reviews over Camping Netl de Wildste Tuin

• 6Anne24-09-2020

misleidende informatie trekkershut

Tijdens een fietsvakantie huurden we hier een trekkershut. Volgens de website waren er bij de trekkershutten leuke kruidenbakken zodat je je thee of soep nog lekkerder kon maken. Bleek dat er helemaal geen kookgelegenheid was (normaal wel in trekkershutten)! Alleen een bed (wel een heel goed matras). Het restaurant was om 17 uur al dicht. Het terras was overigens onplezierig: Vuile tafels, etensresten en gebruikt servies dat al uren buiten stonden. Het personeel is vriendelijk, maar ondeskundig. In eerste instantie werd gezegd dat het trekkershut 106 euro kostte. Na eigen onderzoek bleek dat dat inclusief 50 euro borg was. Daar had de dame niets over gezegd ook niet toen wij protesteerden. De borg werd niet automatisch teruggestort zoals beloofd. Daarvoor moesten we op een ongevraagde account ons rekeningnummer doorgeven. De douches zijn schrikbarend duur: afrekenen per minuut waardoor even haar wassen 2,50 kostte.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 8Esther12-08-2020

Prachtige plek

En dat voor de noordoost polder. Zeer ruime camping. Giga groot terrein. Geen animatie (wel betaalde activiteiten, welke aan de prijs waren), maar kinderen zochten elkaar op en bedachten zelf hun activiteiten. Terrein leent zich daar uitstekend voor. Restaurant is hele goede kwaliteit qua eten. Douche gelegenheid was basic en netjes. Wel iets te weinig capaciteit voor de grote Vd camping. Daarom gingen we vaak laat in de avond douchen ed. Geen probleem. Iedere avond vuurtje bij de tent. Enige nadeel wat we daar konden ontdekken waren de muggen. Die gingen door alle kleding heen. Leken het net zo gezellig te vinden als de rest Vd campinggasten en kwamen in grote getallen langs in de avond. Al met al een top vakantie!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Maartje03-08-2020

Heerlijke plek voor kids om te ravotten!

Hier is veel ruimte om te ravotten (bamboebos, modderglijbaan, strandje met klimduin etc). Ruim opgezette kampeerplekken (Heliveld). Sanitair modern, ruim en fris. Je kunt een vuurtje maken in een van de kacheltjes, die her en der verspreid staan. Vriendelijke receptie. Paviljoen een fijne aanvulling als je uit eten wilt.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 4Matthijs14-07-2020

Schiet tekort als camping en als festival

Te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Het sanitair bestaat uit dixies, de plekken zijn compleet onbeschermd en hebben geen schaduw, na regen wordt de modder niet gedempt (met bv zand). De prijzen van de foodtrucks en paviljoen zijn veel hoger dan op een normale camping. Er is ook geen fatsoenlijk OF betaalbaar eten voor kleintjes. Dat lijkt allemaal op een festival. Maar goed, dan mag je kennelijk niet eens een camping speakertje gebruiken dus als gezellige plek slaat het de plank ook al mis. Ik snap deze plek niet goed; eigenlijk mist deze camping overal de boot. Zonde. Mijn conclusie: slechte camping en belabberd festival. (Ongetwijfeld is het hier leuk met groepen oid, maar in mijn samenstelling is het knudde)

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Suzanne03-06-2020

Leuke camping/park, plek wat minder

Het is een geweldige camping/park, kinderen kunnen zich hier heerlijk uitleven. We hebben hier gekampeerd op het Heliveld in het pinksterweekend, de douches waren gesloten, de toiletten gelukkig open. Afhaal was bij het restaurant was ook prima. Sanitair was keurig. 2 afwasplakken is wel weinig, constant bezet, de hele dag door. Het park is heel mooi, het zwemmeer vond ik oké, ik vond het alleen een beetje alsof je letterlijk in een vijver zwemt. Kachel op het plekje was super leuk. Mocht je gaan boeken, zou ik wel contact op nemen voor een leuk plekje. Hebben wij niet gedaan en wij stonden op een plek (102) in een drukke bocht, met aan drie kanten mensen. Totaal geen privacy. Op die plekken was alleen lage gras-begroeiing en hadden we erg harde wind, waar je op de andere plekken weinig last van had. Ik vond het contrast groot tussen een mooie en een mindere plek. Echt een domper. Konden het bij onze (vroege) aankomst ook niet wijzigen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Marlies23-05-2020

Superleuk!

Deze camping is alles waar kids onder de 12 van dromen! Wij zijn hier met de caravan geweest tijdens Hemelvaart. Mooie plek op het Heliveld. Picknicktafel op sommige plekken en op elke plek een leuke houtkachel erbij voor de koudere avonden. Er is zo veel te doen dat je de camping niet af hoeft voor avontuur! De modderglijbaan is superleuk! Dan naar de vele kabelbaantjes, schommels, glijbanen, Duinen, kikkerpoeltjes, bamboebos met geheime gangetjes, klimbruggen, mini huisjes; het kan niet op. 2 leuke shetlandpony’s die erg in de smaak vielen bij onze dochter. Veel andere kids om mee te spelen. Ivm Corona maatregelen geen gebruik gemaakt van sanitair dus hier geen mening over (hygiene daarom ook niet). Enige aandachtspuntje is een afvalbak bij de afwasplekken en wat meer afwasplekken. 2 vonden wij wat weinig als de camping volledig bezet is maar nu ging het wel. Aardige medewerkers. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 2019
    8Dorien Anneveldt03-08-2019

Leuk voor een paar dagen

Ik las veel klachten over het eten en de bediening in het paviljoen. Daar zullen ze dan wel flink aan gewerkt hebben want het eten was erg lekker en de bediening aller aardigst. De campingplekken vielen ons echter wat tegen, erg open met weinig beschutting (we zaten er dan ook met hoge temperaturen). We houden van bos en groen en dat is daar niet echt te vinden. Voor jonge kinderen wel leuke survival route die je kan lopen met vlotten en modderglijbanen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Tanja21-04-2019

Slechte informatie op de website, maar leuke plek!

We zijn hier al vaker geweest, heerlijke plek, vriendelijke bediening. De eet&drink voucher is ideaal als je lekker komt lunchen of borrelen, dan betaal je uiteindelijk geen entree. We wilden op 1e Paasdag even een hapje eten, ik had speciaal nog op de website gekeken ivm de vouchers, er staat duidelijk op welke dagen er geen eet&drinkvouchers worden uitgegeven maar daar stond het paasweekend niet bij. Maar aankomst kregen we doodleuk te horen dat er helemaal geen eet&drinkvouchers uitgegeven worden op de feestdagen. Toen ik uitlegde wat er op hun website staat, zei ze uit de hoogte: als je beter leest staat er dat we dat op feestdagen niet doen! Thuis nog eens nagelezen, maar dat was gewoon onzin! We zijn maar weggegaan, want entree betalen om ergens een drankje te mogen doen is natuurlijk belachelijk. Jammer dat ze dat niet goed op de website zetten!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Gouda + Gouda11-09-2018

Voor meerdere herhalingen vatbaar !

De pods zijn heel erg klein, en ongelooflijk onhandig ingedeeld; voor één, hooguit twee personen. De camping is prima, klein maar met uitstekend sanitair. Het 'park' eromheen is geweldig, mooi ruig en met allerlei voorzieningen voor volwassenen èn kinderen. Voor natuurliefhebbers een paradijs !

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Henk Dijkgraaf06-05-2018

Camping ok, restaurant nooit meer.

Camping is fantastisch met mooie plaatsen. Het restaurant is echt een drama, slechte en trage bediening en het eten is niet best voor zover je het krijgt.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair